X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה מרגע בחירתו נוקט בטקטיקה של להעביר את המשחק לצד השני עד כי זה הפך לאסטרטגיה וחרף הכרזתו על הקמת מדינה פלשתינית, חרף הקפאות הבנייה, היחס אליו מצד כל השמאל והממשל האמריקני לא הפשיר
▪  ▪  ▪
אולי כדאי לו לשנות את הטקטיקה. נתניהו [צילום: AP]

הפסטיבל האנטישמי כנגד הבנייה בירושלים הנחוג במקומות שונים על פני הגלובוס בניצוח כחול לבן ובלתי-נלאה של השמאל הישראלי, הוא עוד נדבך במטרתם של אלה להמשיך ולקעקע את קיומה של המדינה היהודית, כי כל מה שמחזק את האחיזה של עם ישראל בארצו, הוא בלתי-נסבל בעיניהם. מה לעשות, שהם מעולם לא חשו שזו ארצם, הם מעולם לא הגנו על חיילי צה"ל, נהפוך הוא, הם הראשונים לפקפק בהומניות של חיילינו כשתחנת הרדיו גלי צה"ל בראש המלעיזים.
הטענות הנשמעות מפעם לפעם על הסברה לקויה מעוררות גיחוך, כי את האויב יודעים כאן להסביר לעילא ולעילא, בעיני אנשי השמאל, הוקעת ישראל מעניקה כרטיס כניסה למועדון של עמי המערב, ולכן הם לעולם לא יאמרו שמדינה יהודית באה להגשים את חזון שיבת ציון, הם לא יוכלו להבין שעוול בן אלפיים שנים - גזלת ארץ-ישראל מעם ישראל, טרם בא על תיקונו.
האנטרנציונל האנטישמי בארץ ובעולם מחא כפיים להקפאת הבניה ביו"ש וכשראו כי טוב, באה הדרישה גם להקפאה בירושלים המאוחדת ולא ירחק היום והקפאה כללית תחול על כל מקום בארץ, שהרי אז תישאל השאלה המתבקשת... אם ירושלים בירת ישראל בעצם איננה שלה, אז מה בעניין רעננה או תל אביב, מה עושה אותן לכשרות יותר? בכלל היש עם בעמים שאיננו מורשה לבנות בית בבירתו? אין לכך אח ורע.
התוכנית האדירה של עיריית ירושלים להקמת מה שמכונה 'גן המלך' במורדות עיר דוד נגנזה גם היא. מה שאמור היה להחזיר מעט עטרה ליושנה בשחזור העמק שלמרגלות הר הבית, ולהפוך את המקום לפנינת חמד כמו בימים בהם הילכו שם המלכים והנביאים ובכלל להקים באזור כולו אתר תיירות מרהיב, הרגיז לא עלינו את הערבים, הם הקימו קול זעקה וחברו אליהם באופן לא מפתיע השמאל הישראלי והממשל האמריקני ובסופו של דבר שראש הממשלה התערב באופן בוטה בענייני העירייה כדי שהתוכנית לא תצא כעת אל הפועל... ונשאלת השאלה, מדוע היה חשוב למתנגדים לעצור את התוכנית?
ואין תשובה אחרת, אלא זו, שכל אבן מעמק זועקת ומספרת את השייכות של העם היהודי לעיר הזו, 3000 שנים מונצחות שם בדם ודמעות ויתרה מכך התוכנית הייתה מונעת את ההשתלטות הערבית על המקום הכל-כך חשוב ואת זה כמובן גם הערבים וגם האנטי ציונים אינם יכולים לשאת. וכאשר נגנזה התוכנית לא נשמע קולה של הפרקליטות, אותה פרקליטות שאיימה על ראש העיר שאם יעז להכשיר בנייה בלתי-חוקית בבית יהודי אחד בעיר דוד יינקטו נגדו צעדים משפטיים. אבל כאשר נתניהו אינו נותן יד לפיתוח יהודי - מחול לו. הפרקליטות לא מצאה לנכון להתריע בפני נתניהו שאל לו להתערב בהליכים חוקיים של העירייה.
ואלה המבקשים למחוק את הזהות הלאומית היהודית, עושים זאת בכל החזיתות, הם היו נגד ההכרזה על מערת המכפלה וקבר רחל כאתרי מורשת לאומיים, שוב כדי שלא תהא זיקה לקברי האבות והאמהות ואפילו איימו והטילו פחד אם יוחג ברוב עם הכנסת ספר תורה לבית הכנסת החורבה ברובע היהודי, תוך שהם מדרבנים וממריצים את האויב הערבי לצאת לאינתיפאדה, למלחמה, להבעיר את ירושלים, הכל הולך, העיקר שהערבים כבר ישתוללו וירצחו...
ראש הממשלה מרגע בחירתו נוקט בטקטיקה של להעביר את המשחק לצד השני עד כי זה הפך לאסטרטגיה וחרף הכרזתו על הקמת מדינה פלשתינית, חרף הקפאות הבנייה, היחס אליו מצד כל השמאל והממשל האמריקני לא הפשיר, הרי כל המאמרים בגנותו, ההתבטאויות וכינויי הגנאי, נועדו כדי להורידו מהשלטון.
ירושלים עמדה על תילה שנים רבות קודם שאבותיו של אובמה הגיעו כעבדים לאמריקה ותמשיך לבנות ולהיבנות עוד אלפי שנים אחריו, הממשל הכושל שלו במקום לעלות לפסים יצרניים את המשק האמריקני השוקע, מתעסק עם ישראל, היום כל תינוק אמריקני שבא לעולם חייב רבבות דולרים עוד בטרם פקח את עיניו...
כאשר בנימין נתניהו כיהן בקדנציה הקודמת כראש ממשלה הוא הסתתר מאחורי תביעת ההדדיות והיום הוא מניף דגל לבן. גם מתקפל וגם מוצא עצמו נחבט בפני כל זב עט. אולי כדאי לו לשנות את הטקטיקה ולהתחיל להחזיר למדינת ישראל את הלגיטמציה ההולכת ונשמטת מתחתיה, אולי יגיד סוף-סוף, ארץ-ישראל שייכת לעם ישראל ואיננה סתם מקום תחת השמש וכאן לא תקום לעולם מדינה פלשתינית!
וינסטון צ'רצ'יל לא ירא מאיש כאשר עמד מול הסכנה של גרמניה הנאצית, אדמונד ברק מול המהפכה הצרפתית, קאטו הרומאי נגד קרתגו, מן הסתם גם להם היו שמאלנים טורדניים, אבל מי שחפץ להיות מנהיג, צריך לנהוג בהתאם ולהיות ראוי למנהיגות.

תאריך:  17/03/2010   |   עודכן:  17/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעלים את ירושלים בראש שנאתם
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תדבק לשוני לחכי ותשבר ימיני הב
קורןנאוה טבריה  |  17/03/10 09:08
2
סוף-סוף מאמר שפוי והגיוני
יישר כוחך!  |  17/03/10 10:15
3
יפה - ירבו כמותך ל"ת
קורא ותיק  |  17/03/10 12:00
4
מאמר מצויין ונכון
דוד רום  |  17/03/10 12:00
5
חכם ונכון ל"ת
צנחן  |  29/05/10 03:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
לאחרונה הותקנו, ביוזמת רשות המיסים, תקנות חדשות המהוות הקלה בנטל של פירוק שרשרת איגודי מקרקעין
איתמר ברתור
אין כמעט פוליטיקאי ישראלי שלא מילא את פיו שירה לאחדות י-ם, אך כל זה עד שמגיעים לשלב המעשה, בו אין אחדות ואין נעליים
נרי אבנרי
השמאל והתקשורת לא השתנו. אבו מאזן יודע את זה, ולכן הוא דורש מנתניהו את מה שלא דרש מקודמיו: להפסיק את הבנייה בירושלים    הדרישה הזאת מציבה בפני התקשורת דילמה קלה
עו"ד נבון קצב
השנה היא 1938 ואירן היא גרמניה הנאצית ואנו העם היהודי אומרים בקול צלול ורם לעולם: לעולם לא עוד!
יוסף קנדלקר
זה מתחיל בערס צעצוע, ממשיך בערס מצוי, בערס פשע, בערס ים ונגמר בערס כבד, שאיתו כבר לא כדאי להתעסק    הערסים באים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il