X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

ח"כ שלמה קרעי נבחר ליו"ר הוועדה המיוחדת לתיקון חוק יסוד הממשלה. בוועדה יהיו 17 חברים: 4 ח"כים מהליכוד: שלמה קרעי (יו"ר), טלי גוטליב, חנוך דב מלביצקי, בועז ביסמוט; 3 ח"כים מיש עתיד: מיכל שיר, יוראי להב הרצנו, ולדימיר בליאק; 2 ח"כים מהמחנה הממלכתי: מתן כהנא, שרן השכל; 2 ח"כים מש"ס: משה ארבל, אוריאל בוסו; ח"כ מאיר פרוש מיהדות התורה; ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית;
ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית; ח"כ מנסור עבאס מרע"מ; ח"כ עאידה תומא סלימאן מחד"ש תע"ל; ח"כ גלעד קריב מהעבודה.

תאריך:  14/12/2022   |   עודכן:  14/12/2022
+בן-גביר לא פוסל ריכוך של החוק שיכפיף את המפכ"ל
21:49 14/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ברקע הדיון עם בר לב ושבתאי - יו"ר עוצמה יהודית במסר חריף ליועצת המשפטית לממשלה  ▪  לשכת היועמ"ש: לא הייתה הכרעה של מנדלבליט, אלא הסכמה בין בר לב לשבתאי

שבתאי ובן-גביר בדיון בוועדה המיוחדת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מוזגו ההצעות לתיקון חוק יסוד הממשלה
19:41 14/12/22  |  עידן יוסף

הוועדה המיוחדת לדיון בהצעות לתיקון חוק-יסוד: הממשלה (שר נוסף במשרד וכשירותם של שרים) בראשות ח"כ קרעי אישרה את מיזוג הצעות החוק. 9 ח"כים תמכו מול 7 ח"כים שהתנגדו.

+המשטרה דורשת לצנזר קטע מדברי השר בר לב בכנסת
19:38 14/12/22  |  עידן יוסף

במשטרת ישראל פנו לערוץ כנסת בדרישה להסיר מהרשתות החברתיות קטע מתוך נאומו של השר לביטחון הפנים היוצא, עמר בר-לב, שבו חשף מידע ממסמך ביטחוני מסווג. בדיון בנוכחות המפכ"ל קובי שבתאי והשר המיועד לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר, חשף בר-לב מסמכים סודיים, לפיהם היועמ"ש גיבה אותו וחשף התנהלות ספציפית של השב"כ מהר-הבית, כדי לאשר את טענתו.
בן-גביר הגיב: "בינגו, מוכיח שצדקתי, היועמ"ש הכריע לטובת השר וקבע שהשר צריך להכתיב. זה מה שאני אומר, היועמ"ש גיבה את בר לב מול המפכ"ל ואמר שהוא בעל הסמכות".

+השר בר-לב אישר לחברת כנסת מעוצמה יהודית לבקר עציר מנהלי
18:52 14/12/22  |  עידן יוסף

השר לביטחון הפנים עמר בר לב אישר לח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית לבקר את העצור המנהלי היהודי אלחי כרמלי. כרמלי נשלח למעצר מנהלי לפני כחמישה שבועות, וצפוי להיות בו למשך ארבעה חודשים.

+מליאת הכנסת תמשיך לדון בבוקר בהצעת חוק התפלגות סיעה
18:39 14/12/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת תחדש את ישיבתה מחר (ה') בשעה 09:30 לסיכום והצבעה על הצעת החוק המבטלת את האפשרות של ארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם. ההצבעה לא תתקיים לפני השעה 10:00.
המליאה יצאה להפסקה בדיון בקריאה ראשונה בהצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 52) מספר חברי הכנסת הנדרש להתפלגות סיעה, התשפ"ג-2022 של ח"כ יואב קיש וחנוך דב מילביצקי, לפיה תבוטל האפשרות של ארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם.

+"כשנחקק חוק התפלגות סיעה הוא עורר קושי בבג"ץ"
16:50 14/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה לקריאה ראשונה את הצ"ח מספר חברי הכנסת היכולים להתפלג מסיעה  ▪  קיש: אנחנו לא הולכים לנהוג בנקמנות פוליטית כמו בכנסת הקודמת, אלא בצדק  ▪  מאיר כהן: החוק הזה מיותר, צר לי על החולשה שמשדר ראש הממשלה

משה גפני, ארבל אסטרחן, זאב אלקין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר לקריאה ראשונה הצע"ח מספר החכ"ים היכולים להתפלג מסיעה
15:14 14/12/22  |  מירב ארד

ועדת הכספים הזמנית, בראשות ח"כ משה גפני, אישרה לקריאה ראשונה את הצעת חוק הכנסת (תיקון - מספר חברי הכנסת להתפלגות סיעה), התשפ"ג-2022 של חברי הכנסת יואב קיש וחנוך דב מלביצקי. במסגרת ההצעה, מוצע לבטל את האפשרות של ארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם. בהתאם, לצורך התפלגות תידרש קבוצה של שני ח"כים לפחות, המהווים לפחות שליש מחברי הסיעה.

+ח"כ ארבל על חוק דרעי: "התיקון לחוק יביא להרמוניה חקיקתית"
14:50 14/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על ח"כ דרעי אמר: "הסדר הטיעון דיבר באופן ומובהק על עבירת מס מהדרגה הנמוכה ביותר שלא נועדה כדי להונות את רשויות המס"

ארבל. יוזם החוק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ועדת הכספים אישרה: 50 מלש"ח לשיפוץ כביש 437
13:51 14/12/22  |  מירב ארד

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה (יום ד') העברה של 50 מליון שקלים עבור שיפוץ ופיתוח כביש 437 ממחסום חיזמה לכיוון יישובי בנימין ביהודה ושומרון.
ח"כ אוהד טל: "פיתוח הכביש יתקן שנים של היעדר תיקצוב ועתיד להביא לשיפור איכות החיים בבנימין עם העמדת עורק תחבורה ראשי ראוי בכניסה הצפונית לירושלים לטובת שגרת החיים של תושבי בנימין"

+אני חילונית גאה
13:20 14/12/22  |  מטי צרפתי הרכבי   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חברת כנסת מטעם סיעת יש עתיד בכנסת העשרים וחמש [י"ח בכסלו התשפ"ג, 12.12.2022]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אני מכיר את הדנ"א שלכם
13:20 14/12/22  |  יאסר חוג'יראת   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חבר כנסת מטעם סיעת רע"ם בכנסת העשרים וחמש [י"ח בכסלו התשפ"ג, 12.12.2022]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+קרעי בדיון בהצ"ח כשירותם של שרים: "כאן כדי לשלול פרשנות מוטעית"
12:55 14/12/22  |  מירב ארד

יו"ר הוועדה ח"כ שלמה קרעי בפתח הדיון בהצ"ח כשירותם של שרים: "הפירוש ההכרחי לפיו אדם רשאי לכהן כשר אם לא ריצה עונש מאסר בפועל לא מקובל על היועמ"שית ולכן אנחנו כאן כדי להבהיר זאת ולשלול פרשנות מוטעית; אם זה לא מוצא חן בעיני מאן דהו, שיתכבד לרוץ לכנסת ואם ייבחר יוכל לשנות את החוק. מרגע שהחוק חוקק דעתו לא נחשבת יותר משל כל אדם מן היישוב או של ח"כ מהאופוזיציה".

+המפכ"ל: "לבצע ניתוח עומק של כל המשמעויות הנגזרות מהחקיקה"
12:44 14/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על הצעת החוק אמר: "עצם השינוי הדקלרטיבי יהווה אמירה, שתפגע במערכת היחסים המורכבת והיומיומית בין השוטרים לאזרח. מיליוני מפגשים שיצבעו בגוון אחר בעצם האמירה ושינוי הפקודה ▪  בן-גביר: "זו פקודה שמנוסחת מקום המדינה. נודה על האמת אם לא היה מדובר באיתמר בן-גביר הייתם אומרים כל הכבוד"

בן-גביר והמפכ"ל. הצעה שעשויות לה השלכות דרמטיות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+כץ על החוק לתיקון פקודת המשטרה: באים לתקן לקונה של שנים
12:19 14/12/22  |  מירב ארד

יו"ר הוועדה ח"כ אופיר כץ בפתח הדיון בהצעת החוק הפרטית שהגיש ח"כ איתמר בן-גביר, המבקשת להפקיד בידי השר הממונה את ניהול המשטרה והפעלתה: "בחנתי ולמדתי את הנושא לעומק ובהשוואה בינלאומית. אנו באים לתקן לקונה של שנים, ניסינו, אך בעבר לא היה לנו רוב בכנסת. המודל הזה עובד במדינות דמוקרטיות אחרות ולמרבה הפלא המפכ"ל לא התפטר ולא קמו שם מיליציות . הנושא צריך להיות מוסדר בחוק."

+ח"כ אופיר כץ נבחר ליו"ר הוועדה המיוחדת לתיקון פקודת המשטרה
11:50 14/12/22  |  מירב ארד

ח"כ אופיר כץ, נבחר (יום ד') פה אחד לתפקיד יו"ר הוועדה ואמר: "תודה על האמון, הצעת החוק מעוררת דיון ציבורי רחב, נקיים דיונים מעמיקים נלמד את הנושא ונשמע את כל הצדדים. אנחנו עושים מהלך חשוב לטובת מדינת ישראל".

[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+פטור מחובת הנחה לעוד שלוש הצע"ח
11:46 14/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הפטור ניתן להעצ"ח חוק יסוד: הממשלה (תיקון - שר נוסף במשרד) של ח"כ שמחה רוטמן וניסים ואטורי; הצע"ח יסוד: הממשלה (תיקון - כשירותם של שרים), של ח"כ משה ארבל והצע"ח הכנסת (תיקון - מספר חברי הכנסת להתפלגות סיעה), של ח"כ יואב קיש וחנוך דב מילביצקי

קיש. דחה את בקשות הרביזיה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+מליאת הכנסת אישרה את הקמת הוועדות מיוחדות
10:42 14/12/22  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישה את המלצת הוועדה המסדרת בדבר הקמת ועדות מיוחדות. לפי המלצת הוועדה, תוקם ועדה מיוחדת לדיון בשתי הצעות חוק היסוד. הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון - שר נוסף במשרד) של ח"כ שמחה רוטמן וניסים ואטורי. והצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון - כשירותם של שרים) של ח"כ משה ארבל. בוועדה יהיו 17 חברים. יו"ר הוועדה יהיה ח"כ שלמה קרעי. בהמלצה זו תמכו 61 חברי כנסת מול 52 שהתנגדו. בנוסף, המליצה הוועדה להקים ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה (סמכויות) של ח"כ איתמר בן-גביר. בוועדה יהיו 13 חברים. יו"ר הוועדה יהיה ח"כ אופיר כץ. בהמלצה זו תמכו 61 חברי כנסת מול 52 שהתנגדו.

ח"כ קיש במליאה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  ביסמוט בועז / Bismuth Boaz  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  ש"ס  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ קרעי נבחר ליו"ר הוועדה המיוחדת לתיקון חוק יסוד הממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
הפטור ניתן להעצ"ח חוק יסוד: הממשלה (תיקון - שר נוסף במשרד) של ח"כ שמחה רוטמן וניסים ואטורי; הצע"ח יסוד: הממשלה (תיקון - כשירותם של שרים), של ח"כ משה ארבל והצע"ח הכנסת (תיקון - מספר חברי הכנסת להתפלגות סיעה), של ח"כ יואב קיש וחנוך דב מילביצקי
איציק וולף
רוני אלשיך תוקף את חוק הסמכויות שיעניק לאיתמר בן-גביר שליטה רבה יותר על המשטרה וטוען כי המהלך יוביל לירידת האמון הציבורי במערכת אכיפת החוק    "התוצאה תהיה עוד אלימות ופחות ביטחון אישי"
עידן יוסף
"חוק בן-גביר" אושר ברוב 61    השר המיועד: "היו שרים כמו עמר בר לב שעשו את הדברים במחשכים אבל דרך המלך היא לקבוע את מדיניות המשרד"    השר בר לב: "מדובר בהפיכה של ממש. החוק הזה יהפוך את מדינת ישראל למדינת משטרה"
עידן יוסף
שלוש הצעות החוק שאושר להן פטור מחובת הנחה כוללות שני חוקי יסוד והצעת חוק רגילה שמבטלת את החוק לפיצול הליכוד שחוקקה הממשלה הקודמת
מירב ארד
ההצעה אושרה בתמיכת 10 ח"כים מול התנגדותם של 7 ח"כים    ח"כ מירב בן ארי ויעקב אשר הגיש רביזיה על ההחלטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il