חברת יינות ביתן פועלת לקבלת מימון בהיקף כולל של 200 מיליון שקלים - מחציתם מתאגידים בנקאיים ומחציתם מבעלי המניות. זאת, לצורך מימון תוכנית ההתייעלות והארגון המחודש של הרשת, הכולל הסבת סניפי יינות ביתן והשקת בין 40 ל-50 סניפי קרפור במחצית הראשונה של 2023, הכרוכה בהשקעה מהותית של יינות ביתן בסניפיה.
בשלב זה טרם סוכמו תנאי המימון הסופיים מול התאגידים הבנקאיים ויינות ביתן פועלת מולם במשא ומתן. בהתאם לכך, עתידה חברת אלקטרה צריכה, החברה האם של יינות ביתן, לבצע השקעה כספית בהונה העצמי של יינות ביתן, ממקורותיה העצמיים, שתשקף את חלקה היחסי בהשקעה הכוללת של בעלי המניות - בהיקף של כ-40 מיליון שקלים.
על פי הודעת אלקטרה צריכה, היקף ההשקעה הסופי של החברה יקבע כתלות בשיעור ההשתתפות של יתר בעלי המניות של יינות ביתן בהשקעה כאמור וכפועל יוצא מהפעלת זכות המצרנות העומדת לרשות החברה ובעלי המניות האחרים.
באפריל 2022 התקשרה יינות ביתן בהסכם זכיינות בלעדי להפעלת חנויות רשת יינות ביתן תחת מותגי קרפור לתקופה של 20 שנים עם חידוש אוטומטי ל-20 שנים נוספות ואפשרויות הארכה לתקופות של 20 שנים נוספות בהסכמה בין הצדדים.