X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ בליאק. "מהלך מזיק" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
דיון סוער בוועדת הכספים:
"הממשלה פועלת נגד האינטרס הציבורי"
ח"כ בליאק הוסיף: ״ישראל מובילה את העולם בקטיעת רגליים כתוצאה מסוכרת" יו"ר הוועדה גפני: "הממשלה הקודמת באמת דאגה לאוכלוסייה החרדית?"

ויכוח סוער בפתח דיון ועדת הכספים סביב כוונת האוצר לבטל את המיסוי על שתייה ממותקת וכלים חד-פעמיים.
חבר הכנסת ולדימיר בליאק אמר בפתח הדיון: ״הצעד הראשון של שר האוצר מסמל היטב את הממשלה הרעה שקמה בישראל - הממשלה שפועלת נגד האינטרס הציבורי. אני מדבר כמובן על ביטול מס על משקאות ממתוקים והכלים החד-פעמיים. המהלך הזה הוא רע, הוא מזיק, הוא פוגע במשק, בסביבה, בבריאות הציבור. אנחנו נילחם בו״.  
הוא הוסיף לדבריו: ״ישראל מובילה את העולם בקטיעת רגליים כתוצאה מסוכרת. ההשפעה השלילית המשקית של התופעה מגיעה ל-10 מיליארד ש"ח בשנה. לצד זאת, צריכת הכלים החד-פעמיים למשפחה בישראל היא פי חמישה מהמשפחה הממוצעת בעולם. חייבים להבין כי כלי פלסטיק חד-פעמיים אינם נעלמים. חלקיקי הפלסטיק מגיעים לגוף של בני האדם ובעלי החיים, גורמים לשיבוש מערכות, חוסר פוריות, סרטן ומחלות נוספות. הפלסטיק מזהם את הסביבה, גורם נזק כבד לים שלנו״.
ח"כ יוראי להב הרצנו: "אני לא עיוור לצרכי משפחות מרובות ילדים, אבל צריך בעיני לשים את הדגש במקום. אני מבקש לקיים פה דיון על הנושא של ביטול המס על החד-פעמי והשתייה המתוקה. ההחלטה תפגע בשכבות החלשות".
יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "הממשלה הקודמת באמת דאגה לאוכלוסייה החרדית? לכן הם ביטלו את מעונות היום לאוכלוסייה הזו".
ח"כ ינון אזולאי אמר:"בשנה וחצי האחרונות פגעו בילדים שלנו, זרקו אותם. אל תדאגו לילדים שלי. חיפשתם לשים אותם במריצות".

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  02/01/2023
+העבודה הודיעה שסיעות האופוזיציה לא יתקזזו, אך חבריה נעדרו מההצבעה
19:24 02/01/23  |  עידן יוסף

סיעת העבודה הודיעה כי שאר סיעות האופוזיציה הצטרפו ליוזמתה שלא להתקזז עם חברי הכנסת של הקואליציה. להודעה זו אין אימות ממקור אחר, ואף בהצבעות האי-אמון בממשלה נעדרו חמישה ח"כים מהאופוזיציה. בהצבעה על מינוי השרים נעדרו גם חברי הכנסת של העבודה.

+ח"כ יצחק קרויזר הצהיר אמונים
18:27 02/01/23  |  עידן יוסף

ח"כ יצחק קרויזר הצהיר אמונים במליאת הכנסת ויכהן כחבר כנסת בסיעת עוצמה יהודית. הוא נכנס במסגר התחוק הנורווגי במקום עמיחי אליהו השתפטר מהכנסת.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפיד: ימים קשים דורשים אנשים קשים
18:20 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה  ▪  ראש האופוזיציה: "ב-75 שנות קיומה של ישראל המודרנית, מעולם לא היה ספק לגבי השאלה אם היא תהיה מדינה דמוקרטית, עכשיו יש"  ▪  השר קיש: "זו הסתה נגד חרדים. קשה למצוא ביטוי לכך"

יאיר לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+גנץ: שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה
16:11 02/01/23  |  עידן יוסף

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אני נגד הממשלה הזאת ונגד הרבה דברים של הממשלה הזאת ובעד מדינת ישראל. לא אצטרף לממשלה הזאת".
עוד אמר: "נתניהו מבשל את מה שהוא באמת מכוון אליו - פטור ממשפט". לדבריו, "שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה".

+"שמרנו על החלוקה בוועדות כפי שאתם נהגתם כלפינו בכנסת ה-24"
15:00 02/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

את פירוט הצעת החלוקה העבירה הקואליציה רק בפתיחת הדיון הבוקר  ▪  עו"ד שגית אפק: הניסיון של הוצאת האופוזיציה מהוועדות מחליש מאוד את הכנסת  ▪  קיש: מפתח החלוקה יעמוד על יחס של סה"כ 111 ח"כ לקואליציה, ו-97 ח"כים לאופוזיציה לפי חישוב של 208 חברי כלל הוועדות

קיש בוועדה המסדרת [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+"היינו צריכים להעלות את המחירים בסביבות 22 אחוז"
12:43 02/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הסבירה: המחירים התחילו לעלות אט אט, עד שבמאי יוני התחילו קפיצה אדירה של המחירים בפחם, ביולי החלטנו שאם לא נעצור את המדרון, נגיע לאירוע בלתי נשלט  ▪  מאיר שפיגלר: "עליית המחירים נקבעה ע"י רשות החשמל, העלייה נובעת מהעלייה אך ורק של חומרי הגל"

מאיר שפיגלר, רבקה לויפר, סמנכ"לית כלכלה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+דחו בשנה את ההפחתה בהטבת המס בנוגע לרכבים חשמליים
12:23 02/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "הוועדה מאוחדת בדעה שצריך לעודד את הרכבים החשמליים, על השינוי להידחות, ולפרק זמן עד שהממשלה תלמד את הנושא הזה"  ▪  המשרד להגנת הסביבה: זיהום הסביבה מתחבורה, הוא הגדול ביותר במדינת ישראל, הם הגורם הגדול ביותר לתמותה

היו"ר גפני. קורא לבחון את התהליך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הממשלה פועלת נגד האינטרס הציבורי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
יוסי דר
דודו אמסלם הציב בפני נתניהו רף גבוה: תיק המשפטים או יו"ר הככנסת    אפשרות סבירה: אמסלם ידע שנתניהו לא ייכנע, והוא יישאר בחוץ ויהיה חופשי ומאושר כדי לבטא בקול רם וצלול מה הוא חושב על הפוליטיקאים
עידן יוסף
ברוב של 63 בעד ו-54 נגד, הצביעה הכנסת אמון בממשלה ה-37, ובנימין נתניהו נכנס רשמית לתפקיד ראש הממשלה. מיד לאחר ההשבעה התיישבו חברי הכנסת במקומותיהם החדשים
עידן יוסף
היו"ר הנבחר בנאומו הראשון: "הכנסת הזו לא תפגע באף ילד ובאף משפחה, נקודה. לכל נער ונערה אני אומר - אתם יכולים להגיע לאן שתרצו"    "הריבון הוא לא הכנסת או הממשלה, ודאי שלא מערכת המשפט. הריבון הוא העם"
עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הציג במליאת הכנסת את ממשלתו ואמר לחברי האופוזיציה: "אני מצפה מכם שתכבדו את הכרעת הבוחר ושתפסיקו להמריד נגד הממשלה הנבחרת. בדמוקרטיה לא מטפסים על גדרות הקפיטול ולא מטפסים על גדרות הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il