X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיון סוער בוועדת חוקה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
היועמ"שית נגד רפורמת המשפט:
"הממשלה לא תהיה מעל החוק - היא תהיה החוק"
ועדת החוקה דנה בחוק היועמ"שים ובסמכות הממשלה לקבוע את עמדתה המשפטית משנה ליועמ"שית גיל לימון הציג את עמדת היועמ"שית על רפורמת המשפט: "קעקוע של מעמד שלטון החוק במדינה דמוקרטית" השר לוין בוועדה: "היועצים המשפטיים כשמם כן הם, יועצים ולא מחליטים"

ועדת החוקה מקיימת (יום ב', 16.1.23) דיון ראשון ברפורמת לוין למערכת המשפט. הנושא הראשון אשר נדון בוועדה עוסק במעמדו של היועץ המשפטי לממשלה.
בפתח הדיון הציג יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן את נוסח החוק ואמר: "הנוסח עוסק במונופול הייעוץ המשפטי לממשלה, הוא הופץ ביום רביעי כדי שיוצג בפניכם מוקדם ככל שניתן. ביום רביעי, במהלך הדיון הקודם, נזף בי ח"כ גלעד קריב שלא מוצג נוסח, אז גייסתי את כל הצוות שלי כדי לשלוח לכם".
ח"כ יואב סגלוביץ' אמר בתגובה: "אתה עקפת את הייעוץ המשפטי של הכנסת, מה שאתה אומר זה לא נכון". ח"כ יוראי להב הרצנו הוצא ע"י סדרנים מהדיון בוועדת החוקה בהוראת היו"ר רוטמן. "אני שואל שאלות ואתה מוציא אותי!", האשים ח"כ הרצנו אץ רוטמן.
ח"כ אריק קלנר הפנה בדיון אצבע מאשימה כלפי בג"ץ ואמר: "בג"ץ ומערכת המשפט שמו את עצמם, בגניבה, מעל הרשויות הנבחרות", והוסיף אמירה נגד הייעוץ המשפטי: "הייעוץ המשפטי - תופעה ומוטציה".
עו"ד שגית אפיק, יועמ"שית הכנסת, התייחסה בדבריה לסוגיית מקום ישיבתו של יועץ המקצועי ליו"ר הוועדה על שולחן הוועדה ואמרה כי "בכנסת יש עניין של דברים המקובלים לאורך שנים וכבוד שנשמר והתנהלות בהסכמות בכלל סיעות הבית. אני מקווה שהכללים הללו יישמרו גם בדיונים כאן וגם הדרך להעברת חקיקה כבדה כזו שבה ההליך הפרוצדוראלי הוא בעל חשיבות רבה. כיועמ"שית ועדת הכספים משלב מסוים הובהר לי שמתוקף תפקידי יש חשיבות רבה למקום מושבם של יועמ"שים לצד יו"ר הוועדה שכן גם לענייני כבוד יש מקום בכנסת".
ח"כ טלי גוטליב מהליכוד זעמה על הייעוץ המשפטי של הכנסת: "באיזה תעוזה אתם מתייחסים ליו"ר הוועדה? אתם מעזים לרשום לו שהסקירה שהביא לא מדויקת. תראו לי משהו אחד לא מדויק. אם אתם רוצים שנתייחס ברצינות לייעוץ המשפטי הוא חייב להיות ענייני".
ח"כ ינון אזולאי מש"ס, שותפה לקואליציה, פנה לגוטליב: "את יודעת שאנחנו באותו צד, אבל עם כל הכבוד יש דרך. הייעוץ המשפטי זה תפקידו". ח"כ גוטליב השיבה: "אתה לא תחנך אותי".
עו"ד אופק השיבה לח"כ גוטליב ואמרה: "חשוב שיהיה אדם אחד בבית הזה שאפשר לפנות אליו ולדעת שהוא ללא פניות, שייתן את הייעוץ המשפטי האובייקטיבי, וישמור על כללי המשחק. זו העבודה שלנו". אנחנו פקידי ציבור, שעושים את תפקידנו ללא מורא מתוקף החוק. אנחנו צריכים להשמיע את עמדתנו באופן הברור ביותר".

עו"ד אפיק: "לא הספקנו בלו"ז שהיה להתייחס לנוסח שהוגש"

בהתייחסה לשאלת ההבדל בין מסמך הכנה לבין נוסח הצ"ח אמרה יועמ"שית הכנסת: "ליו"ר ועדה יש סמכויות עודפות כך שהוא רשאי לקבוע את סדר היום ונושא מסוים. ככל שהנושא יקודם כהצ"ח מטעם הוועדה או פרטית כמובן שעבודת הוועדה נעשית בהתאם לנוסח. לא הספקנו בלו"ז שהיה להתייחס לנוסח שהוגש יחד עם המצע לדיון והפירוט לגביו, ולהעביר מסמך הכנה שנהוג בוועדות המחוקקות ובפרט בוועדה הזו. מניחה שצוות הייעוץ המשפטי לוועדה עובד על מסמך כזה. המסמך יבטא את כלל הדעות וההשקפות ויהיה אובייקטיבי כמתחייב מתפקידנו בחוק.
לשם הפיכת הנוסח להצ"ח מטעם הוועדה נדרשים תנאים שבתקנון - הפרשנות הנכונה לתקנון היא שכשכתוב חו"י ההסדר המהותי צריך להיות כזה שמתאים לחו"י והשאלה אם נושא היועמ"שים מתאים לכך היא שאלה שתצטרכו לדון בה. בלו"ז כזה גם אנחנו לומדים את ההסדר ולא נתחמק מתשובה בשאלה הזו. נכון לעכשיו מראה שדרך המלך היא הצ"ח פרטית מהסיבות שציינתי.
כשנחקק חוק הכנסת בדיונים שנעשו ביחס לייעוץ המשפטי, המטרה הייתה במיסוד הייעוץ לחזק את מעמד הכנסת לא רק בתוך הבית אלא גם ביחס לרשות המבצעת והרשות השופטת. אחד המשפטים שנאמרו היו דברי הנשיא לשעבר ח"כ לשעבר רובי ריבלין שאמר שייתכן שהיועמ"ש לעיתים יטעה אך במקום בו יש מרכבת כוחות פוליטיים שכל אחד מושך לכיוונו, חשוב שיהיה אדם אחד שניתן לפנות אליו ללא פניות וגם אם ייתן לנו פרשנות משפטית כזו או אחרת נדע שהיא תהיה נקייה ואובייקטיבית. זו העבודה שלנו. לצד המסמך של יו"ר הוועדה כתוב מי בעל האינטרס של מי שכתב ואתם יודעים לקרוא אותו בעיניים מסננות. אנחנו במסמכים שלנו נשתדל לתת את כלל העמדות והסוגיות וכן לפערים שאנחנו רואים במסמכים אחרים".
"יכולים למלא את תפקידנו ללא כחל וסרק"
בתגובה לשאלת ניגוד העניינים של הייעוץ המשפטי לכנסת ביחס להצ"ח אמרה יועמ"שית הכנסת כי "במובן הצר הצ"ח עוסקת בייעוץ המשפטי לממשלה ולא לכנסת ולכן אנחנו יכולים למלא את תפקידנו ללא כחל וסרק ואין כל ניגוד עניינים. כיועמ"שית לוועדת האתיקה אני תמיד אומרת שהתרופה לניגוד עניינים בכנסת היא גילוי נאות. היועמ"שים של משרד המשפטים נותנים את עמדתם גם כפקידי ציבור וגם כנציגי היועמ"שים. הם לא צריכים לעשות גילוי נאות משום שהוא נעשה ולו רק באמצעות השלט על השולחן כשידוע שמדובר על נציגי הייעוץ המשפטי לממשלה.
במישור השלישי - גם היועמ"שית לממשלה על כלל יועציה וגם אנחנו כיועמ"שית לכנסת על כלל עוה"ד, כולנו פקידי ציבור ואנחנו עושים את תפקידנו בנאמנות ומכוח החוק ואם נחוש שאנחנו בניגוד עניינים לעניין מסוים נעשה גילוי נאות".
יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן: "הדיון בשאלת מעמד הייעוץ המשפטי, זו דוגמה נפלאה, היועמ"שית אומרת את עמדתה והכנסת רשאית לקבל או לא לקבל את עמדתה והדבר נבחן במעלה הדרך ע"י בית המשפט או לא בהתאם פרצודדורה. המטרה היא שהייעוץ המשפטי לממשלה יהיה יותר דומה לייעוץ המשפטי של הכנסת".

היועמ"שית: קעקוע של מעמד שלטון החוק במדינה דמוקרטית

בהמשך הדיון הצטרפו שר המשפטים יריב לוין, והשר לשעבר פרופ' דניאל פרידמן.
פרופ' פרידמן אמר בדיון כי הוא אינו תומך בהפיכת היועצים המשפטיים לממשלה לעמדת משרת אמון: "לא רוצה לחזור לאותו מצב שאנשים אינם יכולים להיות בתפקיד אם הם לא שייכים למפלגה כזו או מפלגה אחרת". עוד אמר: "צריך להיות יחס של כבוד ליועצים המשפטיים".לא צריך להגדיל את היקף המינויים הפוליטיים. צריך להתייחס בכבוד ליועצים המשפטיים, גם אם לא מקבלים את דעתם. המילה האחרונה, בין אם מקובלת או לא, היא של בית המשפט. איש לא חולק. בסופו של דבר צריכה להיות עמדה אחידה של הממשלה, גם אם זו לא זהה לעמדת היועמ"ש".
פרופ' שמעון שטרית, שר המשפטים לשעבר אמר בדיון: "אנחנו לא נמצאים בימים כתיקונם - אנחנו נמצאים היום במצב שבו המערכת הפוליטית נוקטת בדרך נחפזת, מוגזמת, חובקת כל מבחינות ברפורמות המוצעות, באווירה של עימות ואולי אפילו אווירה של עוינות כלפי הרשות השופטת וכלפי מערכת המשפט בכלל"
עו"ד גיל לימון, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, התייחס לסעיפי הרפורמה של לוין, והקריא את עמדת היועמ"שית: "אם יתקבלו מכלול ההצעות שעל הפרק בנוסחן הקיים, הממשלה ושריה יפסיקו בפועל להיות כפופים לדין. הסיבה לכך היא שבשיטתנו הפרלמנטרית, הממשלה משפיעה בצורה כמעט מוחלטת על הקואליציה בכנסת, ועל כן היא יכולה לחוקק בהתאם לרצונותיה, בוודאי כאשר היא נשענת על רוב פרלמנטרי מוצק; הממשלה גם יכולה לתקן בקלות את חקיקת היסוד, ולפי אחת ההצעות, במקרה זה לא תהיה עליה ביקורת שיפוטית כלל; בהתאם להצעה שעומדת בפנינו היום, הממשלה תפרש את הדין עבור עצמה ותסתייע בעורכי דין פרטיים אשר יגבו אותה היה והחלטותיה ייתקפו בהליכים משפטיים; במקרה שבו גורם כלשהו יבקש לאתגר את קביעותיה של הממשלה, התיק ינותב למערכת משפטית שאת שופטיו – לפי הצעה אחרת שעלתה – הרשות המבצעת תמנה; אותה רשות מבצעת תוכל גם לעקוף את קביעותיה של המערכת המשפטית הזו, באמצעות הרוב הפרלמנטרי הנתון לה בכנסת, בדרך של פסקת התגברות שדורשת רוב רגיל".
"אין צורך בהסברים מורכבים על-אודות דמוקרטיה כדי להבין זאת: מי שגם כותב את החוק, גם מחליט עבור עצמו אם הוא מקיים את החוק,, גם שולט בבחירת השופטים שעוסקים בביקורת שיפוטית על החלטותיו, וגם מוסמך לעקוף את פסיקתם כשהיא אינה לרוחו – איננו כפוף למעשה לחוק. במצב הזה, הממשלה אפילו לא תהיה מעל לחוק. הממשלה תהיה החוק".
על תפקיד הייעוץ המשפטי לממשלה אמרה: "בזכות מעורבות הייעוץ המשפטי לממשלה – המתנהלת כתף אל כתף עם גורמי הביצוע – ההחלטות המתקבלות זוכות למעטפת הגנה המאפשרת להן לעמוד היטב גם בהליכים משפטיים ולצאת מהכוח אל הפועל, כפי שאסביר בהמשך כשאתייחס לנושא הייצוג".
"היכולת של הייעוץ המשפטי לממשלה למלא את תפקידו בהבטחת שלטון החוק בעבודת הרשות המבצעת נשענת על שני מרכיבים עיקריים: היותו של מערך הייעוץ המשפטי לממשלה עצמאי, מקצועי וא-פוליטי, והמעמד המחייב של חוות הדעת המשפטית של היועץ המשפטי, המבטאת עבור המשרד הממשלתי את הדין, אלא אם בית משפט מוסמך קבע אחרת".
"המעמד המחייב של חוות הדעת המשפטית נובע מכך שהיועץ המשפטי של המשרד משמש זרועה הארוכה של היועצת המשפטית לממשלה במשרד הממשלתי, אשר כפוף לה מבחינה מקצועית. אם השר חולק על חוות דעתו של היועץ המשפטי של המשרד, הוא יכול להשיג על כך בפני היועצת המשפטית לממשלה".
לוין: "השר הוא עציץ"
שר המשפטים יריב לוין הגיב על החוק כי "לא עוד כפיפות של הממשלה לדרג לא נבחר. היועצים המשפטיים כשמם כן הם, יועצים ולא מחליטים. כשהם מייצגים את הממשלה, הם צריכים לייצג אותה ולא את דעתם הפרטית"
השר לוין הוסיף: "הייתי בישיבה עם היועמ"שית, לרבות עם גיל לימון – אתם חושבים שמישהו אמר לי דבר וחצי דבר – על מה שעומד להיאמר פה? כלום. אולי כדאי שהייעוץ המשפטי לממשלה ישמע מה יש לשר המשפטים לומר לפני שהוא מופיע בוועדת החוקה?.
עוד אמר לוין: "כאשר נכנסתי למשרד המשפטים, שמתי לב שבניגוד למשרדים אחרים, אין בכל הלשכה עציצים. אתם יודעים למה? כי מבחינת הייעוץ המשפטי, השר הוא העציץ".

תאריך:  16/01/2023   |   עודכן:  16/01/2023
+הכנסת אישרה מינוי מאי גולן לשרה ללא תיק במשרד רה"מ
23:59 16/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 15 לחוק יסוד: הממשלה, ועל פי הצעת ראש הממשלה, לצרף את חברת הכנסת מאי גולן כשרה בלי תיק במשרד ראש הממשלה. לאחר אישור ההחלטה, ח"כ מאי גולן הצהירה אמונים מעל בימת הכנסת. ההצעה עברה ברוב של 56 חברי כנסת בעד מול 48 נגד.

+ביטון: "רמי לוי הפך לטייקון"; לוי: "סיפורי אלף לילה ולילה"
23:52 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה בדיון התייקרות המזון: "לא קיבלנו תשובה איך מורידים את המחיר - נמשיך לחפש פתרונות מעשיים וגם האוצר יצטרך להכניס את היד לכיס"  ▪  הממונה על רשות התחרות: אוכפים את חוק המזון באינטנסיביות  ▪  נציגת האוצר: לפי נתוני 2021 אין רקע לטענת הספקים שאין ברירה אלא להעלות מחירים

[צילום: דוברות הכנסת]
הח"כים אברהם בצלאל, אימאן ח'טיב יאסין, אלי דלל והחשב של הרשות לתחרות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הרחבת החוק הנורבגי אושרה בקריאה ראשונה
21:39 16/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

63 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 54 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה להמשך הדיון  ▪  ח"כ רוטמן העריך: בכנסת הזאת יהיו פחות חברי כנסת מחליפים בסך-הכל מאשר מה שהיה בכנסת הקודמת

[צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+לוין: איש באופוזיציה לא הציע חוק לתיקון מערכת המשפט
19:57 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים במליאה: "באים ואומרים לי: מה פתאום, מי אתה בכלל? אנחנו מספסלי האופוזיציה ביחד עם השופטים נקבע לך"  ▪  לפיד: "15 שנה הליכוד התנגד לרפורמה, אבל עכשיו המפלגה שלך מתייצבת מאחוריך כי זה מועיל להם"  ▪  מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה

השר לוין וח"כ לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+קרעי: לא להתראיין לאופירה וברקו
18:22 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה חיזק את בקשת שר התקשורת והציע לחברי הליכוד שלא להתראיין ל"תוכניות שמגדישות את הסאה"  ▪  מחלוקת בין השרים קרעי ואקוניס ביחס לקיצוץ תקציב התאגיד

השר שלמה קרעי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בעוד שבועיים: מרתון חקיקה של הקואליציה
17:52 16/01/23  |  עידן יוסף

בקואליציה מתכוננים למרתון הצבעות בפברואר. בהודעה שנשלחה מאתר יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ לחברי הכנסת, נאמר כי מ-1 בפברואר לא תואשר לחו"ל לאף חבר כנסת וכי מרתון החקיקה יימשך שבועות אחדים. השרה גלית דיסטל אטבריאן בטוויטר: "רה"מ נתן לי אור ירוק להקים מטה להסברת רפורמת לוין".

+נתניהו: שיח הרפורמות בתקשורת רדוד כדי ליצור תבהלת-שווא
17:30 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

"הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, איננו נרתעים מן הרעשים, מן הגינויים ומן המחאות  ▪  "ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות - רק השלטים מתחלפים"  ▪  "אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר"

נתניהו. ברוב הדמוקרטיות יש פסקת התגברות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+88 מורים חסרים ואלפי עולים ממתינים באולפנים
15:34 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כיום ממתינים 3,677 עולים חדשים ללימודי עברית באולפנים  ▪  משרד החינוך: "השר ביקש ללמוד את הנושא"  ▪  האוצר: "ככל שזה יתועדף במסגרת התקציב הבא, נהיה ערוכים להכין הסכם העסקה ייעודי"  ▪  יו"ר ועדת החינוך אמר כי הממשלה זלזלה בהחלטת הוועדה מלפני שנה ודרש ממשרדי החינוך, האוצר, הקליטה ונציגי המורים למצוא פתרון למורי האולפן בתוך חודש

עולים חדשים לומדים עברית באולפן (1959) [צילום: לע"מ]
+אושרה הקמת ועדה משותפת לדון בהצע"ח לשלילת אזרחות ממחבלים
10:27 16/01/23  |  מירב ארד

ועדת הכנסת אישרה (יום ב') את הקמת ועדה משותפת לוועדות הפנים והכנסת לדון בהצעת החוק לביטול אזרחותו ותושבותו של פעיל טרור המקבל תגמול. הוועדה תהיה בת 12 חברים, 6 מכל ועדה, ולפי ההרכב הבא: מטעם ועדת הכנסת: יו"ר הוועדה, ח"כ אופיר כץ, שיכהן כיו"ר הוועדה המשותפת, ח"כ משה סעדה, ינון אזולאי, מירב בן ארי ושרון ניר. מטעם ועדת הפנים חברי הכנסת: יעקב אשר, אליהו רביבו, לימור סון הר-מלך, וואליד טאהא, זאב אלקין ויוסף עטואונה.
יו"ר הוועדה ח"כ אופיר כץ הסביר כי מטרת הקמת הוועדה המשותפת היא להוריד לחץ מוועדות אחרות והוסיף: "כשמדובר על חוק בתמיכת 106 חברי כנסת, זה אומר שכולם מסכימים שצריך לקיים דיוני עומק בנושא".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גיל לימון / Gil Limon  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  דניאל פרידמן  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניגוד עניינים  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  ש"ס  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הממשלה לא תהיה מעל החוק - היא תהיה החוק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
דבי ביטון
נאום הבכורה של חברת כנסת מטעם יש עתיד [י"ח בטבת תשפ"ג, 11.01.2023]
איציק וולף
אחרי שאתמול הודיע לפיד כי הוא וגנץ לא ישתתפו בהפגנה הודיע שר הביטחון לשעבר שיגיע במוצ"ש לכיכר הבימה    "הושטנו יד להידברות, והיא עודנה מושטת - אך לא נוותר וניאבק בכל האמצעים החוקיים כדי למנוע את הצעדים הקיצוניים האלו"
עידן יוסף
רק 45% מהעם היהודי מתגורר במדינת ישראל    עלייה דרמטית באנטישמיות בעולם ובפעולות אלימות נגד הקהילות היהודיות    יו"ר ועדת העלייה והקליטה: "מדינת ישראל היא פוליסת הביטוח של העם היהודי"
עידן יוסף
בעקבות דבריו של ח"כ פוגל, ראש הממשלה מבהיר לנשיא כי קיימת הקבלה בין אמירות קשות בימין לאמירות קשות בשמאל ורומז כי הקריאה להרגעה צריכה להיות מופנה גם כלפי השמאל
איציק וולף
ח"כ צביקה פוגל קורא לעצור את ראש האופוזיציה, את ח"כ לשעבר יאיר גולן ושני שרי ביטחון לשעבר בטענה שקראו למלחמה והמרידו אזרחים נגד הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il