X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טלי גוטליב וניסים ואטורי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
חוק יסוד: השפיטה
רוטמן: הכנסת באה להבהיר לעליון מה סמכויותיו, לא סמכויותינו
יועמ"ש מערכת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר: "מדוע הוחלט לבצע תיקון דרך חוק יסוד: השפיטה ולא בדרך המלך של חקיקת חוק יסוד: החקיקה? האם הסיבה לכך היא שכינונו של חוק יסוד חדש אורך זמן רב יותר?" יו"ר ועדת החוקה: "חוק יסוד חקיקה אמור לעסוק בשאלת סמכויות הכנסת כגוף מחוקק. חובתנו להגביל את סמכויות השופטים, להבהיר להם את הקווים במסגרתם הם אמורים לפעול. זו חובתנו כאשר יש רשות ששוכחת את מקומה"

ועדת החוקה התכנסה (יום ב', 23.1.23) לדיון נוסף בחוק יסוד: השפיטה, בנוסח יו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן. בפתח הדיון אמר רוטמן: "אנחנו עוסקים בוועדה במבנה החוקתי כפי שהוא מעוצב דרך חוקי היסוד ומאז ומתמיד נקודת המוצא ומקור ההשראה לחוקים בישראל היה גם המשפט העברי שמעצב את הלכות העם היהודי למעלה מ-3,000 שנה. מתוך ההכרה בחשיבות המשפט העברי נקבע בחוק יסודות המשפט כי יינתן מעמד מיוחד לעקרונות החרות, הצדק היושר והשלום של המשפט העברי ומורשת ישראל כאשר יש חסר בחוק. כאשר אנחנו באים לחוקק, סימן שלפחות המחוקקים סבורים שיש חסר בחוק. כאשר המחוקק דורש מביהמ"ש למלא חסר באמצעות המשפט העברי טוב שיהיה בגדר נאה דורש ונאה מקיים וגם הוא ינסה למלא את החסר באמצעות עקרונות החרות, הצדק היושר והשלום של המשפט העברי ומורשת ישראל. אך טבעי הוא שנעגן נוהל שבכל אחד הנושאים שעומדים על סדר היום תובא עמדת המשפט העברי".

[צילום: דוברות הכנסת]

עו"ד ברק לייזר יועמ"ש מערכת בתי המשפט קרא גילוי דעת בשמה: "על סדר יומה של הוועדה מצויה היום תוכנית מקיפה לשינוי משטרי, בעלת השלכות חסרות תקדים על מערכת היחסים החוקתית שבין הרשויות במדינת ישראל. הצעה שלה השלכות כה נרחבות כמו זו שעומדת לדיון אינה יכולה להיעשות בחופזה וללא הליך סדור ומקיף.
"בכל הנוגע למהלך החוקתי הנוכחי - למדנו עליו לראשונה בתקשורת לפני ימים אחדים. תחילה נקבע דיון ליום חמישי האחרון ולאחר מכן נדחה להיום. ההצעה עצמה פורסמה באתר הכנסת רק ביום חמישי בשעות הערב. ההצעה עוסקת בדיוק באותם הנושאים שבהם עוסק תזכיר החוק שהכין שר המשפטים והעביר קודם לכן ליועצת המשפטית לממשלה על-מנת לקדמו במסלול של ועדת שרים לענייני חקיקה. שני המהלכים המקבילים מעוררים שאלות: האם מדובר בשתי הצעות מתחרות השונות זו מזו, והעוסקות באותם נושאים עצמם? מדוע הן מתנהלות בקווים מקבילים, תוך חתירה אל אותה מטרה?
"שאלה נוספת היא מדוע הוחלט לבצע תיקון דרך חוק יסוד: השפיטה ולא בדרך המלך להסדרת יחסים אלה על דרך של חקיקת חוק יסוד: החקיקה, שמקומו נפקד בין חוקי היסוד עד כה? האם הסיבה לכך היא שכינונו של חוק יסוד חדש אורך זמן רב יותר, ועל כן נבחר מסלול מקוצר של תיקונים לחוק יסוד: השפיטה, שאינו האכסניה המתאימה להן?"
בהתייחסו לתיקון המוצע בנוגע לוועדה לבחירת שופטים אמר: "אחד הפרקים המרכזיים נוגע לביטול הוועדה לבחירת שופטים במתכונתה הקיימת מזה למעלה מ-70 שנה והחלפתה בוועדה שבה יש רוב אוטומטי לפוליטיקאים מהקואליציה. חשוב להבין - שלב ההצבעה בוועדה הוא סופו של תהליך ארוך הכולל הליך מיון קפדני, במסגרתו נבחנת כל מועמדות על-ידי ועדת משנה של הוועדה לבחירת שופטים, בה חברים שופט של בית המשפט העליון, ולצידו נציג של הרשות המחוקקת ונציג של לשכת עורכי הדין - כולם חברים גם במליאת הוועדה לבחירת שופטים.
"תחילתו של הליך המיון בראיון אישי בפני ועדת המשנה. מועמדים שנמצאו מתאימים להמשך המיון, מוזמנים להשתתף במרכז הערכה למועמדים לשיפוט. מרכז הערכה הוא כלי מיון מקצועי, המנוהל על-פי סטנדרטים גבוהים, כפי שמקובל לגבי ממלאי תפקידים רגישים בצבא, בקהילה הביטחונית ובמגזר הפרטי. כפי שטייסים בכירים בוחנים טייסים, ורופאים בכירים בוחנים רופאים, כך גם מקצוע השפיטה מצריך הערכה של מומחי תוכן מקצועי.
"בראש המרכז עומד שופט מכהן או שופט בדימוס של בית המשפט העליון, שני שופטים של בית המשפט המחוזי - כולם בעלי ותק וניסיון בערכאות הדיוניות. לצדם, עורך דין ותיק ושני פסיכולוגים תעסוקתיים בעלי ניסיון. מרכז ההערכה מתקיים במשך מספר ימים, בתנאי פנימייה, ובו נבחנים יכולותיהם וכישוריהם של המועמדים, בכתב, בעל פה, בסימולציות קבוצתיות ובראיונות אישיים, במטרה להעריך את מידת התאמתם לכהונה שיפוטית, על-פי מאפיינים שנקבעו בכללי השפיטה (סדרי העבודה של הוועדה לבחירת שופטים) תשמ"ד 1984.
"בתום מרכז ההערכה מועברת המלצת צוות המעריכים לגבי כל מועמד אל ועדת המשנה, המחליטה אם להכניס את המועמד או המועמדת למאגר המועמדים, אשר מתוכו רשאים שר המשפטים, נשיא בית המשפט העליון ושלושה מחברי הוועדה לבחירת שופטים להציג את מועמדיהם בפני מליאת הוועדה לבחירת שופטים.
"רשימת שמות המועמדים שיש כוונה להציגם לבחירה בוועדה, מתפרסמת ברשומות 45 ימים לפני מועד התכנסותה של הוועדה לבחירת שופטים. זאת, בין היתר, על-מנת לאפשר לציבור להעלות הסתייגויות לגבי מי מהמועמדים.
"הוועדה לבחירת שופטים היא אף זו שמחליטה על קידומם של שופטים מערכאת השלום למחוזי ולבית המשפט העליון וגם בהיבט זה, הבטחת אי-התלות של הוועדה ברוב אוטומטי של פוליטיקאים, היא בעלת חשיבות גדולה ביותר לעצמאותה של המערכת".
עוד אמר: "השיטה הנוכחית היא טובה ומאוזנת. היא המבטיחה בחירה מקצועית של כל שופט בישראל - שופטי שלום, שופטי מחוזי, שופטי בתי הדין לעבודה ושופטי בית המשפט העליון. מדוע אם כן מבקשות ההצעות המקבילות שהציגו יו"ר ועדת חוקה ושר המשפטים, כל אחד בדרכו, לשנות שיטה זו מן היסוד? אם אכן המטרה היא לחזק את מערכת המשפט ולשפר את יכולתה לתת שירות יעיל ואיכותי לציבור, מן הראוי לטפל בראש ובראשונה בעומס הרב המוטל על בתי המשפט. ואם באמת מבקשים לקיים דיאלוג ענייני ומכבד בסוגיות כבדות המשקל שעל הפרק, הצעד הראשון שאותו יש לנקוט הוא הקפאת אותן תוכניות שהוצגו באופן חד-צדדי".

[צילום: דוברות הכנסת]

היו"ר ח"כ רוטמן הגיב לדבריו: "אינני סבור שלבית המשפט העליון או לכל מערכת בתי המשפט יש מעמד כלשהו בשאלה מהי דרך המלך לחוקק חוקי יסוד. זה נושא שאיננו בתחום הידע או המומחיות שלכם, אבל מאחר ששאלת אני אענה: חוק יסוד חקיקה אמור לעסוק בשאלת סמכויות הכנסת כגוף מחוקק- מה ההגדרות התפקיד שלה, מגביל את הכנסת כגוף מחוקק ועוסק בסמכויותיה. אין זו הכוונה בכלל בהצעה ובטיוטת הצעת החוק שמונחות כאן על השולחן. הכנסת לא באה להגביל את סמכויותיה. הפוך, היא באה להבהיר לבית המשפט העליון שפועל מכוח חוק יסוד השפיטה מהם סמכויותיו ולכן המקום המתאים ביותר לקבוע את המגבלות על בית המשפט העליון זה לא במסגרת חוק יסוד חקיקה, שמסדיר את עבודת החקיקה. לבית המשפט העליון לא אמור להיות תפקיד בחוק יסוד חקיקה כי בית המשפט העליון איננו גוף מחוקק למרות שלפעמים הוא רוצה. הכנסת אומרת כאן אמירה ברורה לבית המשפט- עד כאן, אנחנו מגבילים את סמכויותיך, לא את סמכויותינו. במסגרת החשיבה על ההסדר אנחנו מעניקים לבית המשפט איזושהי סמכות בפורום, הרכב, הליך ורוב מסוימים. אנחנו מוסיפים לו סמכות שלדעתי עד היום לא הייתה לו- לבקר דברי חקיקה של הכנסת. אנחנו עוסקים כאן בסמכויותיו של בית המשפט, זה סוג הדיון שצריך להיות פה.
יש הנחת מוצא, שקשורה מאוד להערה הראשונה שלך וזה אפילו נאמר על-ידי אחד משופטי ביהמ"ש העליון שטען שהתפקיד ביהמ"ש העליון הוא להתוות את המסגרת שבה פועלות הרשויות האחרות. התבלבל קצת אותו שופט... זה תפקידה של הכנסת בין כמחוקק כל יכול ובין כרשות מכוננת להתוות לרשויות אחרות את סמכותה ולכן אין כאן שום סיבה שנחוקק עכשיו חוק יסוד חקיקה. יכול להיות שבעתיד נחוקק".
בהתייחסו למערכת המשפט אמר: "המשבר שבו אנחנו נמצאים במדינת ישראל נובע מסיבה אחת ויחידה- יש לנו רשות ששכחה שיש גבולות לסמכויותיה עד כדי כך שכאשר מגיעים הייעוץ המשפטי לכנסת ואומרים את מה שהיה בגדר מושכל יסוד גם בביהמ"ש העליון עצמו ובוודאי לכל אדם שוחר דמוקרטיה, חרות, זכות בחירה ועוד כמה זכויות אחרות - שלבית המשפט אין סמכות לבטל חוקי יסוד, וזו עמדתה הרשמית של הכנסת לאורך שנים, הם מקבלים נזיפות מהיושבים בדין במקום הפוך. אני במקומם הייתי נוזף בשופטים על עצם המחשבה שהם יכולים לדון בחוקי יסוד. אז כן, אנחנו מנסים להגביל פה את סמכויותיהם של השופטים, להבהיר להם את הקווים שבהם הם אמורים לפעול. זו חובתנו כאשר יש רשות ששוכחת את מקומה".

[צילום: דוברות הכנסת]

כמה סטודנטים הפריעו למהלך הדיון. ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) התעמתה עם אחת הסטודנטיות הדוברות: "אנחנו לא טוענים שהפרקליטים מושחתים ותופרי תיקים. אנחנו אומרים שהפרקליטות הבכירה במדינת ישראל פשעה קשות באמון הציבור וביצעה עבירות חמורות בין השאר של שיבוש הלכי משפט, הטרדת עד. לנו תהיה החובה לקרוא לוועדת חקירה ממשלתית שתחקור את העניין הזה כי אנחנו רוצים למקסם את אמון הציבור".

תאריך:  24/01/2023   |   עודכן:  24/01/2023
+אושר בקריאה ראשונה: איחוד תיקי חייבים יהפוך להוראת קבע
08:50 24/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל, נגיף הקורונה החדש - תיקון מס' 68 והוראת שעה, תיקון מס' 2, התשפ"ג-2023. 27 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת החוקה.
הצעת החוק מבקשת להפוך להוראת קבע את הוראת השעה שהסמיכה את רשמי ההוצאה לפועל לאחד את תיקי החייב בעת מתן צו תשלומים בתיק.
"במסגרת חוק ההוצאה לפועל נקבעה הוראת שעה המסמיכה את רשמי ההוצאה לפועל לאחד את תיקי החייב בעת מתן צו תשלומים בתיק. תוקפה של הוראת השעה נקבע עד יום כ"ח באלול התשפ"ב ,24 בספטמבר 2022, ובשל התפזרות הכנסת ה־24 ביום א' בתמוז התשפ"ב 30 ביוני 2022, הוארך תוקפה מכוח הוראות סעיף 38 לחוק־ יסוד: הכנסת, עד יום כ"ד בשבט התשפ"ג ,15 בפברואר 2023. מאחר שיישום הוראת השעה מעיד על נחיצותה והצלחתה מוצע לקבוע אותה כהוראת קבע", נכתב בהצעה.

+אושרו תקנות שיאפשרו חריגה מהחובה של פריסת קווי תקשורת
23:56 23/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה את תיקון תקנות התקשורת העוסקות בעבודתה של הוועדה המייעצת לשר התקשורת לטיפול בבקשות פטור מחובת פריסה אוניברסלית

היו"ר דוד ביטן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+החוק הנורבגי הורחב: 11 משרי הליכוד יוכלו להתפטר
23:48 23/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ניתנה אפשרות לסיעות קטנות של עד 3 ח"כים לעשות שימוש בהסדר הנורבגי  ▪  בוטלה התקרה של 5 חברי הכנסת מכל סיעה  ▪  החוק גם אוסר על התפטרות מהכנסת במהלך בחירות או ממשלת מעבר

שולחן הממשלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+"הבעיה מתחילה כשקוראים לבן שלנו נסיך"
23:31 23/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נציגת משרד החינוך: "בשנה הנוכחית אין תקציב ייעודי לתוכנית למניעת אלימות במערכת החינוך"  ▪  יו"ר ועדת החינוך: "מצפה ממשרד החינוך להוביל מדיניות למיגור האלימות ולתקצב את התוכנית בבסיס התקציב השנתי"

"מנהלים מפחדים שיאשימו אותם בכישלון" [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+עובד סוציאלי יחויב לבקר בבית קשיש סיעודי
23:05 23/01/23  |  יפעת גדות, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

זאת כדי לבחון את טיב השירות אותו הוא מקבל - כך דורש יו"ר ועדת העבודה  ▪  עלייה דרמטית במספר הקשישים המרותקים לבתיהם: מ-4,015 בשנת 2019, ל-83,928 בשנת 2022

להזדקן בכבוד [צילום: אמיר יעקובי]
+חבר כנסת מיש עתיד יתפטר מהכנסת
19:11 23/01/23  |  עידן יוסף

התפטרות ראשונה באופוזיציה. ח"כ יואל רזבוזוב, שר התיירות לשעבר, הודיע שיתפטר מהכנסת בסוף ינואר לצורך "פסק סמן" מהחיים הפוליטיים. רזבוזוב היה חבר סיעת יש עתיד מאז הקמה לפני עשור. רזבוזוב אינו משתתף בדיוני ועדות הכנסת וגם נוכחותו במליאה דלה יחסית ליתר חברי הכנסת. במקומו תיכנס שלי מירון הנמצאת במקום 25 ברשימת יש עתיד לכנסת.

+ארבעה קונים פוטנציאליים למפעל להבים
19:07 23/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד הכלכלה: פנינו באופן אקטיבי לשורה ארוכה של אנשים וחברות רציניות שיכולים להיות רוכשים פוטנציאלים, חלק אמרו לנו - תודה, אבל לא תודה  ▪  ועד העובדים וההסתדרות טוענים כי החברה אינה מעוניינת באמת למצוא רוכש ולהמשיך את הפעילות בארץ

מפעל טכנולוגיית להבים [צילום: מן הטלוויזיה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  ברק לייזר  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוטמן: הכנסת באה להבהיר לעליון מה סמכויותיו, לא סמכויותינו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לדעתי הרפורמה לא תעבור וזאת
חשדנית  |  29/01/23 09:50
2
והנה ההוכחה הראשונה-בלינקן,
חשדנית  |  29/01/23 09:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה את תיקון תקנות התקשורת העוסקות בעבודתה של הוועדה המייעצת לשר התקשורת לטיפול בבקשות פטור מחובת פריסה אוניברסלית
עידן יוסף
ניתנה אפשרות לסיעות קטנות של עד 3 ח"כים לעשות שימוש בהסדר הנורבגי    בוטלה התקרה של 5 חברי הכנסת מכל סיעה    החוק גם אוסר על התפטרות מהכנסת במהלך בחירות או ממשלת מעבר
עידן יוסף
נציגת משרד החינוך: "בשנה הנוכחית אין תקציב ייעודי לתוכנית למניעת אלימות במערכת החינוך"    יו"ר ועדת החינוך: "מצפה ממשרד החינוך להוביל מדיניות למיגור האלימות ולתקצב את התוכנית בבסיס התקציב השנתי"
יפעת גדות, עידן יוסף
זאת כדי לבחון את טיב השירות אותו הוא מקבל - כך דורש יו"ר ועדת העבודה    עלייה דרמטית במספר הקשישים המרותקים לבתיהם: מ-4,015 בשנת 2019, ל-83,928 בשנת 2022
עידן יוסף
משרד הכלכלה: פנינו באופן אקטיבי לשורה ארוכה של אנשים וחברות רציניות שיכולים להיות רוכשים פוטנציאלים, חלק אמרו לנו - תודה, אבל לא תודה    ועד העובדים וההסתדרות טוענים כי החברה אינה מעוניינת באמת למצוא רוכש ולהמשיך את הפעילות בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il