X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמוטריץ'. תוכנית לצמיחה ויציבות במשק [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
סמוטריץ': נוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים
שר האוצר אומר כי קמפיין האופוזיציה לא יצליח לזעזע את הכלכלה החזקה של ישראל ממליץ להתמקד בנתונים ובמספרים במקום ברעש פוליטי ומבטיח לאזרחים שהם יכולים לסמוך על הכלכלה, התעשיה והמוסדות הפיננסיים בארץ

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אומר כי בכוונתו להוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים במדינה - בפירוק מונופולים, בהורדת יוקר המחיה, בהסרת חסמים ואסדרה על עסקים קטנים וגדולים, בעידוד בנייה של מאות אלפי יחידות דיור במחירים שיוכלו להתאים גם לזוגות צעירים ובשינויים מבניים "שהרבה מאוד שנים לא הובאו במשק הישראלי".
בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית, התייחס סמוטריץ' לקמפיין הכלכלי נגד הרפורמה המשפטית: "הצגנו השבוע את טיוטת חוק ההסדרים שיועבר יחד עם התקציב הקרוב. הרפורמות האלו זוכות לתמיכה מקיר לקיר של המנהיגות העסקית והכלכלית של מדינת ישראל ושל הדרג המקצועי במשרד האוצר ובנק ישראל. הרפורמות האלה הן הבסיס האמיתי לחיזוק וצמיחה גדולה של הכלכלה הישראלית בשנים הקרובות".
הוא תקף את ראש האופוזיציה ואמר: "למרות המהלכים החשובים שאנחנו מובילים בתחום הכלכלי אנחנו רואים עכשיו קמפיין פוליטי שמובל על-ידי ראש האופוזיציה יאיר לפיד כדי לפגוע ולגרום נזק לכלכלה הישראלית. ראיתי אתמול סרטון שיאיר לפיד פרסם במיוחד, שהמסקנה שלו היא שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך יאיר, אתה ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת להיות תומך של ה-BDS?
"המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא. בכלכלה, הדרך הנכונה והמומלצת על-ידי המומחים המובילים בעולם היא לשים בצד את רעשי הרקע ולהתמקד בנתונים ובמספרים, וכל מי שמכיר את התוכניות שלנו לשנים הקרובות יודע שכלכלת ישראל תתחזק ותצמח. לכן אני יכול לומר בלב שלם לאזרחי ישראל שהם יכולים לסמוך על הממשלה, על הכלכלה הישראלית, על התעשיה הישראלית, על תעשיית ההיי-טק שלנו, על היזמות הישראלית, על המוסדות הפיננסיים הישראלים ועל הבורסה הישראלית. הם גדולים וחזקים יותר מכל קמפיין פוליטי נקודתי ורגעי כזה או אחר", דברי שר האוצר.

לפיד הגיב לדברים ואמר: "אני נלחמתי ב-BDS כשסמוטריץ' עוד היה נער גבעות. מציע שישתמש במונחים שהוא מבין את משמעותם".
בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, אמר לפיד כי מול הכלכלנים, מנכ"לי המשרדים הממשלתיים, בכירי ההייטק ובנקאים רבים המזהירים שהרפורמה המשפטית תגרום "נזק חסר תקדים לכלכלה הישראלית" יש רק שני אנשים שאומרים את ההפך - "אחד נאשם בפלילים, השני עבריין מורשע. ראש הממשלה נתניהו, והשר המפוטר אריה דרעי. הם האנשים היחידים שאומרים שהחקיקה לא תפגע בכלכלה, וראו איזה פלא, הם גם האנשים שהחקיקה הזו הכי תועיל להם באופן אישי. זו בדיוק הסיבה שאמרנו מהיום הראשון: הם לא יכולים להוביל את החקיקה נגד הדמוקרטיה מפני שהם לא באים לזה ממקום נקי, השיקולים שלהם זרים, האינטרסים שלהם קודמים מבחינתם לטובת המדינה".

תאריך:  30/01/2023   |   עודכן:  30/01/2023
+גנץ: הליכוד אשם בעיכוב הפטור מויזה לארה"ב
23:01 30/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון לשעבר שמע את בכירי הליכוד מתגאים בהתקדמות המדינית מול האמריקנים והאשים את הליכוד בסירוב לקדם את החקיקה הנדרשת בשל מה שהגדיר כ"מאבק שהכריזו בליכוד נגד אזרחי ישראל"

"נעשה הכל כדי לעמוד ביעד" [צילום: יח"צ]
+אושר מינוי שר הבריאות גם לשר העבודה
22:49 30/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ג) לחוק יסוד: הממשלה, להקים את משרד העבודה ולמנות את השר יואב בן צור בהתאם לסעיף 31(א) לחוק-יסוד: הממשלה לתפקיד שר העבודה נוסף על תפקידו כממלא מקום שר הבריאות.
השר יחדל לכהן כשר נוסף במשרד הרווחה והביטחון החברתי. כמו כן, את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר העבודה את הסמכויות הנתונות לשר הכלכלה והתעשייה לפי מספר חוקים.
ההחלטה אושרה ברוב של 53 חברי כנסת אל מול 40 שהתנגדו לה.

+בן-גביר: נדחתה דרישתי להטיל עוצר על השכונה ממנה יצא המחבל
15:59 30/01/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר אומר כי דרש להטיל עוצר בשכונה שממנה יצא המחבל, אך הדבר נמנע לנוכח התנגדות הגורמים המקצועיים במערכת הביטחון. בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית, אמר: "אבל הנחיתי את המשטרה לפעול בצורה נחרצת לאסוף כלי נשק גם על סמך מידע מודיעיני וגם פשוט לסרוק את הרשת, בטיקטוק בטויטר, בפייסבוק וכל מי שמרים נשק, מנופף בנשק, ייעצר".
לדבריו, המלחמה בטרור מתחילה בפעולות קטנות כמו יישום צווי הריסה לבתים בלתי חוקיים ואיסוף נשק. השר בן-גביר ביקש מהמשטרה להכין בנק מטרות ולאסוף מידע מודיעיני. עוד ביקש לשנות את התבחינים לאחזקת כלי ירייה ולהגדיל את מצבת העובדים באגף כדי לטפל בבקשות הרבות.
השר מבקש גם תקציב למשמר הלאומי, שהוא רואה בו חשיבות מכרעת להצלחה במאבק בטרור, ומתכנן להכניס חקיקה להטלת עונש מוות על מחבלים.

[צילום: תקשורת עוצמה יהודית]
+'עולם ישן עדי יסוד נחריבה'
14:55 30/01/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

התנהלותה של ממשלת נתניהו, מבשרת מגמה של מחיקת כל שרידי העבר, אם צריך ואם לא  ▪  אבל למה להפעיל 9-D במסע ההרס? וכי אי-אפשר בלי נא בעין? לא עדיף שהכל יתנהל תחת דיון ציבורי רחב? ועם כל הכבוד הראוי? למה בדורסנות של אני ואפסי עוד? למה לא בתבונה, בהסכמה, בשום שכל?

זוהר. לא הספיק לחמם את כסאו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יוקר המחיה  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניר ברקת / Nir  Barkat  עופר עיני  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ': נוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מנחם רהט
התנהלותה של ממשלת נתניהו, מבשרת מגמה של מחיקת כל שרידי העבר, אם צריך ואם לא    אבל למה להפעיל 9-D במסע ההרס? וכי אי-אפשר בלי נא בעין? לא עדיף שהכל יתנהל תחת דיון ציבורי רחב? ועם כל הכבוד הראוי? למה בדורסנות של אני ואפסי עוד? למה לא בתבונה, בהסכמה, בשום שכל?
עידן יוסף
שרי הממשלה התעמתו מול נציגי הייעוץ המשפטי לממשלה בקבינט ובישיבת הממשלה בטענה לכבילת ידי הממשלה ובהתמהמהות באישור פעולות
עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו הנחה לבחון גירוש מחבלים לשטחי הרש"פ, פיטורים ללא שימוע לעובדים שתמכו בטרור וצעדי הרתעה כנגד משפחות מחבלים שהביעו תמיכה בטרור
מירב ארד, עידן יוסף
השרה עידית סילמן התנגדה להצעתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שנכנסה לתוקף ברגע אישורה בממשלה    במפלגות החרדיות מברכים וקוראים לרשתות להפחית מחירים
יוסף אליעז
אחרי שמפלגת ש"ס צברה כוח בדרכים שונות בחרו מנהיגיה, ואריה דרעי בראשם, לרכב שוב על השד העדתי    רוכב אמן אחר על אותו שד הוא דוד אמסלם שטען כי מפלגת הליכוד היא מפלג של יוצאי עדות המזרח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il