X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האם הכנסת בינה מלאכותית תעזור? [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
רשות המיסים תחת אש: שירות לקוי ואי-החזרת יתרות
משנה למנכ"ל המכון הישראלי לתכנון כלכלי: "פקודות המס מסורבלות והופכות את ישראל ללא תחרותית" כשלים בזמני תגובה ובשירות לשכירים ועצמאים מנהל האגף לביקורת פיננסית הציג את דוח המבקר תוך שהוא מצביע על צמצום שעות קבלת קהל וחוסר מידע בשפות שאינן עברית הרשות חייבת מיליארדים על החזרי יתרות
רשות המיסים חייבת לציבור 3.6 מיליארד שקל
איתמר לוין
הרשות אינה פועלת להחזרת כספים שגבתה ביתר, ואינה מסייעת לציבור למצות את זכויותיו - וכך נותרים בקופתה מיליארדי שקלים השייכים לנישומים
לרשימה המלאה

​הוועדה לביקורת המדינה דנה (יום ב', 30.1.23) בדוח המבקר על השירות לציבור ברשות המיסים. בדיון עלו כשלים רבים בזמני המענה והשירות לשכירים ועצמאיים. כמו-כן, עלו הצעות שיסייעו לקדם את השירות לשכירים ע"י מערכת דיגיטלית מסונכרנת בדומה למדינות אחרות וכן ע"י כך שסוכני הביטוח יורשו לנהל את הבקשות עבור מבוטחיהם. יו"ר הוועדה ח"כ מיקי לוי בירך על ההצעות וביקש להמשיך את הדיון הזה עם הגורמים הממונים כדי לקדם תיקוני חקיקה שיאפשרו זאת.
לוי: "יכולת האכיפה של גוף האכיפה החשוב של רשות המיסים הולכות ופוחתות. כואב לי באופן אישי כי נתתי בעבר את הנשמה עבור הגוף הזה. ניסיתי להרים שינוי עם מנהל הרשות ולומר שרו"ח ברשות המיסים לא יכול להרוויח 115,000 אלף ש"ח - זו מערכת המיסוי של מדינת ישראל וחלק גדול מאוד מתקציב המדינה. צריך לעשות דיון מיוחד למשוך בעלי מקצוע ורואי חשבון לרשות המיסים. הלכתי לעשות תיאום מס בגבעת שאול והמשרדים ריקים. הלב נחמץ. אי-אפשר לגבות מה שמגיע ובטח לא להילחם בהון השחור שזה הכסף של כולנו. איזה שירות זה אם התקנים שם אינם מלאים? הוועדה מבקשת מרשות המיסים לקבוע ישיבה עם לה"ב כדי לנסות לפתור את בעיית היחס שהוצגה בדיון. ויש לעשות שינוי תרבותי שהוא בבחינת תהליך, להכניס את הבינה המלאכותית ולהתקדם. הוועדה מבקשת לקבל מהמכון הישראלי לתכנון כלכלי מסמך שמגדיר את פני המדינה בנושא השירות, הגביה ואעביר אותו לשר האוצר".

מנהל אגף ביקורת כלכלית במשרד המבקר, חנן פוגל, הציג את עיקרי הדוח על איכות ומתן השירות של הרשות ולפיו הופחת מספרן של שעות קבלת הקהל במשרדים, בוטלו שעות שהיו בקבלת הקהל ומוקצים פחות ימים ושעות למי שזקוק לסיוע ופגישה עם עובדי משרד השומה. כמו-כן, ההנחיה לזמן לקבלת קהל רק למי שהזמין תור מקוון פוגעת למעשה בחלק מהציבור אשר מבקש שירות אך אינו משתמש במרשתת. עוד הצביע ע"כ שדפי המידע והטפסים ברשות הם בשפה העברית בלבד. אפילו בסניף באום אל-פחם, אשר מיועד לאוכלוסייה הערבית, אין חוברת הסבר או טפסים בשפה הערבית. בנושאים שנבדקו בביקורת הנוכחית בעניין השירות לנישום ברשות המיסים, הצביע פוגל על כך שבשנת 2020, 441,113 שכירים ויחידים שאינם חייבים בדיווח הגישו דוח להחזר מס, וכי לרשות המיסים אין נתונים שוטפים על סכום יתרות הזכות שרשות המיסים אמורה להחזיר להם. בנוסף, על-פי נתוני רשות המיסים, נכון ל-5.1.22 יתרות הזכות שרשות המיסים לא אישרה החזר שלהן לנישומים החייבים בדיווח הסתכמו ב-89.6 מיליארד ש"ח. יתרות הזכות שעוכבו יותר מ-90 יום מסתכמות ב-23.3 מיליארד ש"ח, ומכלל זה 2 מיליארד ש"ח ממתינים לאישור, ואת היתרה הרשות מעכבת מטעמים הנוגעים לשומה או לגבייה. כך, על-פי נתוני רשות המיסים נכון לינואר 2022, 78,659 מקרים שבהם לא הוחזרו יתרות סכום, בשל חוסר בפרטי חשבון בנק, בערך כולל של 9.479 מיליון ש"ח. עוד עלה כי בניגוד להנחיית הרשות, העובדים המטפלים בפניות מדווחים על סיום טיפול בפנייה לא רק כאשר נושא הפנייה בא על פתרונו והפונה קיבל את מבוקשו, אלא גם כאשר לא הושלם הטיפול בפנייה למשל כאשר הפונה נדרש להשלים מסמכים או אף כאשר הפנייה הופנתה לטיפול של עובד אחר. עוד עלה כי כאשר עובד המשרד שטיפל בפנייה וסגר אותה אף בנסיבות שהטיפול בה לא הושלם, הפנייה נמחקת מרשימת הפניות.
מיכל שרון, חטיבת השירות ברשות המיסים: "מערכת מפ"ל היא מערכת פניות ישנה מאוד שעובדים לשדרג אותה. המקום מאוד דינמי ועובדים כל העת לבחון ולשנות את השיחות והתגובות בהתאם לכלים. הקמנו מוקד במהלך הקורונה - המוקד חיצוני ועונה להרבה פניות - מעל מיליון שיחות בשנה. במקביל עונים דרך מערכת פניות ודוא"ל. לגבי איכות פניות - יש הקשבות, חברת מיקור חוץ מחויבת לעשות הקשבות ויש מבחנים באופן שוטף לנציגים. אנחנו גאים מאוד במוקד שלנו שהוא גם עושה מיצוי זכויות. משתדלים להרחיב עוד ועוד את מיצוי הזכויות בפניות יזומות שלנו. המטרה שלנו לקצר את המענה בממוצע תוך שלושה ימים הכל מטופל. במערכות אחרת המענה הוא יומיים. רחל אקוקה, מנהלת תשומת פרט: "נושא מיצוי זכויות נמצא על השולחן שלנו כל העת וכיום יש צעדים אפקטיביים בכל המערכות. זה לא רק בשליחת המכתבים לזכאיים אלא יש לסדר מוקד לשם כך ולתדרך אנשים שיתנו מענה איך למלאות את הבקשה. כל דאגה למיצוי זכויות היא עד סוף התהליך עם כל המעטפת הנדרשת. רוני סרי לוי, מנהל אגף שומה ברשות המיסים: "הרשות נוקטת פעולות רבות כדי לשחרר החזרים תוך 90 יום. בדקנו 34 מקרים וראינו שמתוכם 297 מיליון שקל הוא בהסכמה ע"י הנישומים. למעלה מ 92% מהדוחות מוגשים ע"י מייצגים ויומיים אחרי הכסף נכנס לחשבון הבנק של הנישום. טופס 137 - טופס שיזמה הרשות לפני 10 שנים שמיועד לעצמאים - לצערנו השימוש בו הוא לא ניכר והם בוחרים לא להשתמש בו אבל הפוטנציאל בו גדול".
צמרת אביבי, סגנית נשיא להב: "תחושה שרשות המיסים מחכה לנו תמיד בפינה ומתעמרת בנו - מי הלקוח של רשות המיסים, המדינה או העצמאיים? אם זה אנחנו העצמאיים אז התחושה שאנחנו הפרה החולבת ובלחיצת כפתור מוחקים לנו את העסקים, עיקולים וצווים - בריונות ויחס בוטה ברמה שצריך לקחת לתשומת לב".
אלון דור, לשכת סוכני הביטוח: "אומרים לשכירים אין מייצג - המענה שלנו הוא הרבה יותר מקצועי. אנחנו מוכנים לקחת כל קורס רשמי מרשות המיסים ולקבע זכויות לפנסיונרים. יש עוד הרבה הטבות מס שלא מחולקות וצריך לבקש אותם ואנשים לא יודעים. צריכים לתת מענה מחר בבוקר להחזיר כסף לאנשים. צריך לזה רק תיקון קטן בפקודת מס הכנסה ונוכל לעזור לאנשים. הטבות מס לא מחולקות. צריך לבוא ולבקש אותן. צריך לתת מענה לאנשים כדי שיקבלו מחר את כספם".
הגר יהב, מנכ"ל ונשיאת המגזר העסקי: "אחד הדברים שמעכבים פריון זה הביורוקרטיה הרבה הקיימת למעסיקים. יש פה עניין שעסק משלם מס וזה מיידי, אבל כל הצד השני הופך להיות מסורבל, והמספרים מראים על יאוש וויתור רק כדי לא להתחיל תהליך מול הרשות. הנתונים מאוד מדאיגים".
ג'רי זליגמן, המשנה למנכ"ל המכון הישראלי לתכנון כלכלי: "יש בעיות מבניות מאוד קשות במערכת המס בישראל. פקודת המס היא פקודה ישנה וטלואה - אין לה הגדרה מה זה דיבידנד. הפקודה פה כל כך מסורבלת ולא רלוונטי ואי אפשר לפרש בצורה ברורה מה צריך להיות המסלול בכל דבר. כל העולם המערבי עבר לשיטת דיווח הצהרתי לכלל האזרחים. הממשלה בין כה מקבלת את כל האינפורמציה מגופים שונים במדינה, בארצות שיש בהן את הדיווח ההצהרתי - יש כבר דוח מוכן. המון דברים נעשים בישראל באופן ידני ובעולם הדברים נעשים באופן דיגיטלי. נדבך זה יוריד כמות אדירה של ביקורות. 15 מומחי מס אמרו שהדנ"א של מס הכנסה קשה והופכות את ישראל ללא תחרותית".

תאריך:  30/01/2023   |   עודכן:  30/01/2023
+מחסור במטפלות מוביל לסגירת מאות פעוטונים
10:51 31/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד החינוך פועל לטיפול במחסור של כ-3,000 מטפלות, אך פתרון הבעיה יקח זמן  ▪  ועדת החינוך דוחקת בשרי האוצר והחינוך לחתום בהקדם על החלטת ועדת המחירים להעלאת התשלום החודשי ב-300 שקל, לטובת שיפור שכר המטפלות במעונות היום  ▪  הפתרונות המוצעים: העסקת חיילות משוחררות, עולות שהתנסו בטיפול בילדים והגדלת ההשקעה הממשלתית בחינוך לגיל הרך

פעוטון בשומרון. המצוקה מתגברת [צילום ארכיון: מגי איילון/לע"מ]
+רוטמן: "כשאני לא נרדם בלילה, אני סופר תיקונים לחוק יסוד"
08:30 31/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יועמ"ש ועדת החוקה: תיקון בחירת השופטים יוצר מצב של "המנצח לוקח הכל"  ▪  היו"ר: חוות דעת הייעוץ המשפטי מוטה  ▪  עודד מודריק: השתלטות הממשלה על בג"ץ תהרוס את הדמוקרטיה. הוועדה לבחירת שופטים צריכה לשאוף לפלורליזם, מאוזן עם נציגי הציבור והממשלה  ▪  מאיר שטרית: לא מסכים עם שינוי הליך בחירת השופטים הנוכחי  ▪  הכלכלן אביה ספיבק חושש מאובדן הגישה הפרגמטית

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+חומרים מסרטנים בדם התושבים מאיצים את הממשלה לפעולה במפרץ חיפה
23:57 30/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הפנים יגיש בקשה לחיזוק מערך הפיקוח במפרץ חיפה בעקבות עודף התחלואה  ▪  המשרד להגנת הסביבה תומך בפינוי המתחם הפטרוכימי ושוקל תגבור לצוות הפיקוח  ▪  מחקרים הראו נוכחות של כרום ועופרת בדמם של תושבי מפרץ חיפה, אך הרמות דומות לאלו שנמצאות באירופה  ▪  התוכנית להפחתת הפליטות השיגה מגמת הפחתה, אך יש צורך בחיזוק מערכת האסדרה

[צילום: דוברות הכנסת]
מפרץ חיפה [צילום: איתמר לוין]
+אושר מינוי שר הבריאות גם לשר העבודה
22:49 30/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ג) לחוק יסוד: הממשלה, להקים את משרד העבודה ולמנות את השר יואב בן צור בהתאם לסעיף 31(א) לחוק-יסוד: הממשלה לתפקיד שר העבודה נוסף על תפקידו כממלא מקום שר הבריאות.
השר יחדל לכהן כשר נוסף במשרד הרווחה והביטחון החברתי. כמו כן, את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר העבודה את הסמכויות הנתונות לשר הכלכלה והתעשייה לפי מספר חוקים.
ההחלטה אושרה ברוב של 53 חברי כנסת אל מול 40 שהתנגדו לה.

+ליזמים יתאפשר לבקש פינוי שדות מוקשים על חשבונם
22:30 30/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סמכות הרשות לפינוי מוקשים לפנות גם שטחי נפלים תיהפך קבועה  ▪  לא תידרש עוד חתימת מפקד צבאי כדי לבטל פקודה  ▪  האחריות הפלילית עשויה להתבטל ודי יהיה בסעיף הרשלנות בחוק העונשין  ▪  פיקוח עליון של הרלפ"ם על חברות סילוק מוקשים  ▪  נדחתה בקשת הממשלה להסיר את תפקידה הרשות לייעץ למערכת החינוך בנושאי בטיחות

אזהרה ליד שדה מוקשים [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+יו"ר הכנסת: שואף לסיים חקיקת חוקי האשרה בתוך חודשיים
17:24 30/01/23  |  עידן יוסף

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה נפגש עם תת-מזכיר ביטחון המולדת של ארה"ב, רוברט סילברס, והתחייב בפניו שהכנסת תפעל בצורה המיטבית כדי להשלים את החקיקה הנדרשת במהירות האפשרית, להסדרת אשרות (ויזות) לארה"ב, בשאיפה לסוף חודש מרס.
בנוסף, אמר כי גם על הממשלה וגופי המדינה הנוספים יהיה לפעול בנושאים הקשורים אליהן, במהירות וביעילות.

+בן-גביר: נדחתה דרישתי להטיל עוצר על השכונה ממנה יצא המחבל
15:59 30/01/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר אומר כי דרש להטיל עוצר בשכונה שממנה יצא המחבל, אך הדבר נמנע לנוכח התנגדות הגורמים המקצועיים במערכת הביטחון. בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית, אמר: "אבל הנחיתי את המשטרה לפעול בצורה נחרצת לאסוף כלי נשק גם על סמך מידע מודיעיני וגם פשוט לסרוק את הרשת, בטיקטוק בטויטר, בפייסבוק וכל מי שמרים נשק, מנופף בנשק, ייעצר".
לדבריו, המלחמה בטרור מתחילה בפעולות קטנות כמו יישום צווי הריסה לבתים בלתי חוקיים ואיסוף נשק. השר בן-גביר ביקש מהמשטרה להכין בנק מטרות ולאסוף מידע מודיעיני. עוד ביקש לשנות את התבחינים לאחזקת כלי ירייה ולהגדיל את מצבת העובדים באגף כדי לטפל בבקשות הרבות.
השר מבקש גם תקציב למשמר הלאומי, שהוא רואה בו חשיבות מכרעת להצלחה במאבק בטרור, ומתכנן להכניס חקיקה להטלת עונש מוות על מחבלים.

[צילום: תקשורת עוצמה יהודית]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוסף חיים שפירא  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכה לינדנשטראוס  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  מתניהו אנגלמן  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות המיסים תחת אש: שירות לקוי ואי-החזרת יתרות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
המצב הרבה יותר גרוע
אחד העם2  |  31/01/23 09:55
2
השירות גרוע מלקוי - מחפיר !
א.ל. רמת-גן  |  31/01/23 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
סמכות הרשות לפינוי מוקשים לפנות גם שטחי נפלים תיהפך קבועה    לא תידרש עוד חתימת מפקד צבאי כדי לבטל פקודה    האחריות הפלילית עשויה להתבטל ודי יהיה בסעיף הרשלנות בחוק העונשין    פיקוח עליון של הרלפ"ם על חברות סילוק מוקשים    נדחתה בקשת הממשלה להסיר את תפקידה הרשות לייעץ למערכת החינוך בנושאי בטיחות
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה אומר כי לא יתן לרפורמה בדואר לפגוע באוכלוסיות החלשות והוסיף כי משרד התקשורת לא צריך להיות מאסדר של ההפרטה כדי שבאוצר יהיו מרוצים, אלא מאסדר של השירות לציבור    שר התקשורת קרעי: הבנקים לא באחריותי ומדובר בשני דברים שונים – בכוונתנו לדאוג שהשירות לציבור לא ייפגע וישתפר פלאים    מנכ"ל משרד התקשורת: מקווה שבאפריל מאי נצא לנוהל הפרטה – ואם זה יצליח נראה הפעלה יעילה של החברה
מירב ארד
על ההפרדה לצאת לפועל תוך עד 3 או 4 שנים, בהתאם לאחוז אחזקת הבנק בחברת האשראי    יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "החוק נועד להגביר את התחרות. נעקוב ונלווה אחר צעדי ההמשך, יש כאן רגישויות"
מירב ארד
דיון מתוח וסוער בוועדת חוקה בנושא חיזוק הפרדת הרשויות    בדיון הוצגה סקירה של מרכז המחקר של הכנסת, בנושא ההסדרים לבחירת שופטים במדינות שבהן אין בית משפט חוקתי    ח"כ רוטמן: "לשיטה הקיימת בישראל אין אח ורע בעולם"
עידן יוסף
יועמ"ש ועדת החוקה: "כל השינויים הם בכיוון אחד - מתן יותר כוח לרשות המבצעת ולרוב הקואליציוני לפעול והפחתה משמעותית בבלמים שיכולה לשים הרשות השופטת"    היו"ר סייג "יש תפקיד חשוב מאוד לייעוץ משפטי ולחוות דעת מטעם היועמ"ש לוועדה שיש בה נקודות שצריך לשים לב אליהן. הצביעות של הח"כים אדירה"    רוטמן: בכנסת הקודמת הח"כים סער וכהנא תמכו בטרומית בהצ"ח לפיה פסילת חוק תהיה פה אחד של 15 השופטים ופסקת התגברות ב-61    סער: זו אונאת דברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il