X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אזר. התראה קצרה לשביתה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
רן ארז הודיע על השבתת התיכונים ביום ראשון
למרות שהתחייב לשקט תעשייתי עד סוף חודש מרס: רן ארז מודיע כי ארגון המורים ישבית את הלימודים בתיכונים ביום ראשון, ברקע המו"מ התקוע מול האוצר דורש להעלות את שכר המורים המתחילים ל-12 אלף ש"ח שביתת האזהרה לא תכלול את החינוך המיוחד האוצר: התנהלות תמוהה

למרות שהתחייב לשקט תעשייתי עד סוף חודש מרס, יו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע (יום ו', 3.2.23) על שביתה כללית שתתקיים ביום ראשון הקרוב בבתי הספר העל-יסודיים. השביתה היא במחאה על שכר המורים, ובדרישה להעלאת שכר מורה מתחיל בחינוך העל-יסודי ל-12 אלף שקלים.
לדברי ארז, "לאחר שנה שלמה של מתן הזדמנויות למשרדי האוצר והחינוך לנהל מו"מ ענייני עם ארגון המורים בקשר לשכר מורי החינוך העל יסודי, הגיעו מים עד נפש. ארגון המורים מודיע כי ביום ראשון הקרוב תתקיים שביתת אזהרה בת יום אחד בחינוך העל יסודי. למעט בתי ספר לחינוך מיוחד".
לטענת ארגון המורים, השביתה מגיעה מפני שמשרד האוצר מסרב לנהל מו"מ ענייני עם הארגון. הם דורשים העלאת שכר למורה מתחיל בחינוך העל יסודי לגובה של 12 אלף שקלים. "משרד האוצר מזלזל במורים ובהחלטות בית הדין הארצי לעבודה שהורה כמה פעמים למדינה לקיים מו"מ ענייני ורציף ולהגיע להסכמות בנוגע לשכר המורים", נאמר בהודעה.
"משרד האוצר מנצל לרעה את הסבלנות שהפגין ארגון המורים במשך שנה שלמה וגורר רגליים בכוונה. אנחנו יוצאים למאבק על שכר ראוי למורי העל יסודי, היעד הוא שכר של 12 אלף שקלים למורה מתחיל, מאסנו משנה שלמה של סחבת מכוונת של משרד האוצר".
משרד האוצר: "המשרד מצר על ההתנהלות התמוהה וחסרת תום הלב של ארגון המורים. נציין כי פגישת מו"מ שנקבעה לאתמול - בוטלה על-ידי הארגון עקב בקשתנו לדחייתה בשעה. המשרד קורא לארגון המורים למנוע את הפגיעה המיותרת בתלמידים, ולשוב לשולחן המשא-ומתן".
משרד החינוך: "שר החינוך ח"כ יואב קיש רואה חשיבות בחיזוק מעמד המורה ובהעלאת השכר גם למורי החינוך העל יסודי. בשיחה שהתקיימה מול יו״ר ארגון המורים ביום חמישי, הוסכם כי מנכ״ל המשרד ירתם למאמץ ויוביל שיח משותף בין הארגון לאוצר כבר ביום א׳ הקרוב".

תאריך:  03/02/2023   |   עודכן:  03/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רן ארז הודיע על השבתת התיכונים ביום ראשון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הפיתרון לשביתות: להפריט
חשדנית  |  4/02/23 08:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סוכל פיגוע מטען בישראל בהכוונת פעילי חמאס מרצועת עזה    נעצרו שני אזרחים ישראלים תושבי כפר מועאוויה    השניים לאסוף מודיעין על תחנת אוטובוס של חיילים ותכננו לפוצץ מטען ליד בסיס גולני הסמוך לכפר קרע
עידן יוסף
בעקבות תחקיר תקרית הקטטה במוצב חרסינה הוחלט לנקוט הליכים משמעתיים נגד החיילים המעורבים    הרמטכ"ל: "משלא נקטו התערבות מסוג זה, כשלו המפקדים המעורבים כישלון ערכי חמור"    לוחמים נשפטו ל-10-5 ימי מחבוש
עידן יוסף
בנק ההשקעות האמריקני מביע חשש מחוסר ודאות מוגבר בארץ לצד פרמיית סיכון גבוהה, ועורך השוואה בין מערכות המשפט בישראל ובפולין    בג'יי פי מורגן מתנערים מדוח ההרגעה שפורסם השבוע ומדגישים בפני הלקוחות: "זו העמדה הרשמית של הבנק על הרפורמה המשפטית המוצעת"
איתמר לוין, יצחק דנון
בן-ציון פרקש: שוורץ התרשל ופעל בניגוד עניינים, ואחראי לכך שהלוואה לרכישת הנכס ירדה לטמיון    שוורץ: פרקש פעל בצורה עצמאית מול המוכר
עידן יוסף
בסביבת ראש הממשלה אומרים כי כי השגרירה בצרפת התבטאה באופן פוליטי חריף ולא מקובל, לאחר שאמרה כי אינה רוחשת כבוד לראש הממשלה    גרמן על העדרותה מטקס קבלת הפנים בפריז: "לשכת ראש הממשלה ביקשה שלא אגיע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il