שופרסל הודיעה כי ייתכן שחלק מלקוחותיה חוו חיוב כפול עבור אותה עסקה עקב תקלה כלל ארצית עם ספקית התשלומים שלה, Hyp (לשעבר קרדיט גארד). עם זאת, החברה הבטיחה ללקוחותיה כי לא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית.
בהצהרה שפרסמה החברה אמרה שופרסל כי החיובים הכפולים טרם בוצעו, והיפ פועלת להבטיח שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית. כמו-כן, שופרסל הבטיחה ללקוחותיה כי היא פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם Hyp לתיקון המצב מול חברות האשראי, כך שלקוחותיה לא יחויבו בשום חיוב מעבר לחיוב המקורי.
החברה מפצירה בלקוחות המאמינים שייתכן שהם נפגעו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלה. עוד הדגישה כי החיובים הכפולים לא נגרמו מכל תקלה או טעות מצידה, אלא מתקלה כלל ארצית אצל ספק התשלומים שלה.