בשנת 2022 גדל סך הפדיון של רשתות השיווק במחירים קבועים ב-0.2%, בהשוואה לשנת 2021. זאת, בהמשך לעלייה של 5.2% שנרשמה בשנת 2021. בפדיון של רשתות המזון חלה בשנת 2022 ירידה של 2.6% במחירים קבועים, בהשוואה לשנת 2021; זאת בהמשך לירידה של 2.9% בשנת 2021.
מן הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסר (יום ה', 2.3.23) כי בשנת 2022 נרשמה עלייה של 9.2% בהיקף הפדיון במחירים קבועים ברשתות הטקסטיל וההלבשה, עלייה של 5.7% במחירים קבועים בסעיף השונות, וירידה של 5.3% במחירים קבועים ברשתות של מוצרים בני קיימא.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ומוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
עוד נמסר כי בין החודשים נובמבר 2022 לינואר 2023 נרשמה עלייה של 3.5% במחירים קבועים בסך כל פדיון רשתות השיווק. עליה זו בפדיון ממשיכה את המגמה שנרשמה בחודשים אוגוסט עד אוקטובר 2022 שבהם נרשמה עלייה של 5.2% בפדיון רשתות השיווק. באותה תקופה נרשמה ברשתות המזון ירידה של 2.9% בפדיון וגם כאן מדובר בהמשך של מגמה שהורגשה כבר בין החודשים אוגוסט לאוקטובר שבהם נרשמה ירידה בשיעור של 2.8% בפדיון רשתות המזון.