X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רגב. נזיפה מנתניהו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
לשכת ראש הממשלה נזפה בשרה רגב
בלשכת נתניהו זעמו על התערבותה של שרת התחבורה בנושאים שלא קשורים אליה - בטיסת נתניהו לרומא זאת לאחר שפתחה את מכרז טיסת הביקור המדיני לחברות נוספות שאינן אל-על
אל-על מתקשה באיוש טיסת ראש הממשלה
איציק וולף
שרת התחבורה הודיעה כי תפתח את מכרז טיסות ראש הממשלה גם לישראייר ולארקיע * גורמים בכירים במשרד התחבורה מאיימים: אל-על חיה על הלוואות ממשלתיות וערבויות מדינה מאיפה יש להם את החוצפה? שראש הממשלה יורה לבטל להם ערבויות מדינה
לרשימה המלאה

אחרי סערת הטיסה של בנימין נתניהו לרומא, לשכת ראש הממשלה נזפה בשרה מירי רגב על התערבותה בטיסת נתניהו לרומא. כך פורסם בתוכנית "שבע עם אילה חסון" בכאן 11. רגב קיבלה שיחה זועמת מלשכתו של בנימין נתניהו, שבה התבקשה לא לעסוק עוד בנושא.
בלשכת נתניהו כעסו על כך שרגב מתערבת בנושא שלא קשור אליה. בינתיים, כך דווח, נעשים מאמצים לסגור את טיסת ראש הממשלה מול אל על אחרי שנמצא צוות שיטיס את נתניהו.
נתניהו צפוי להמריא בהמשך השבוע לביקור מדיני באיטליה, ומוקדם יותר נודע כי באל-על ישנו קושי לגייס צוות שיטיס את מטוס ראש הממשלה לביקור. רגב התערבה בסוגיה והחליטה לפתוח את "מכרז" הטסת ראש הממשלה לחברות נוספות.
בכירים במשרד התחבורה אמרו כי "אל על חיה על הלוואות ממשלתיות וערבויות מדינה, מאיפה יש להם את החוצפה? שראש הממשלה יורה לבטל להם ערבויות מדינה. באותה שנייה החברה נסגרת בפשיטת רגל. יש לאל על חוב לרשות שדות התעופה, שגם את זה אפשר לדרוש לפירעון מידי אם הם עושים בכוונה".
מנכ"ל אל על דינה בן טל גננסיה מסרה: "חברת אל על היא חברה הנושאת את דגל ישראל בגאווה על-כנף מטוסיה . אנו לא ניתן יד לחרמות משום סוג שהוא בוודאי שלא כנגד ראש ממשלת ישראל. הטיסה מאויישת בהתאם לנהלי החברה ואיננו צופים בעיה באיוש. הטיסה תצא כסדרה במועד המתוכנן. זהו כבוד גדול עבורנו להטיס את ראש הממשלה לשליחות מדינית, כך עשינו תמיד וכך נעשה גם בעתיד״.

תאריך:  05/03/2023   |   עודכן:  05/03/2023
+אותר נהג רכב שניהל מעקב צמוד אחרי רכב של שר
01:45 06/03/23  |  עידן יוסף

רכב ניהל (א') מעקב צמוד בכבישי תל אביב אחר רכבו של השר יצחק וסרלאוף. נהג הרכב אותר על-ידי צוות אבטחת השר. וסרלאוף הוא אחד מהשרים שעשויים להגביר את האבטחה סביבם (וואלה).
במהלך ישיבת הממשלה התקיים תדרוך לשרים בנוגע לאבטחתם ולאבטחת מידע.

+ועדת השרים אישרה את חוק התרומות
16:05 05/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ההצעה של ח"כ עמית הלוי תאפשר לעובדי ציבור לקבל תרומות לצורך מימון משפטי או טיפולים רואיים הכרחיים  ▪  ההצע"ח תסייע לנתניהו, שאמור להשיב 270 אלף דולר שקיבל מבן דודו נתן מיליקובסקי

אישור לקבלת תרומה כספית למימון המשפט [צילום: קובי גדעון/ לע"מ]
+הממשלה אישרה הקמת ועדת השרים לענייני עלייה וקליטה
15:29 05/03/23  |  מירב ארד

בישיבת הממשלה הבוקר אושרה הקמת ועדת השרים לענייני עלייה וקליטה. בראש הוועדה יעמוד שר העלייה והקליטה, אופיר סופר וחבריה יהיו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, שר החינוך יואב קיש, שר התפוצות עמיחי שיקלי, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף, שר הכלכלה ניר ברקת, מ"מ שר הפנים מיכאל מלכיאלי ושר התיירות חיים כץ. הוועדה תעסוק בתיאום בין גורמי הממשלה בפעולות הכרוכות בענייני עלייה וקליטה ובעידוד עלייה וקליטה מיטבית של העולים במדינת ישראל.

+הממשלה אישרה: עיגון סמכויות ההילולה במירון בידי השר פרוש
12:51 05/03/23  |  מירב ארד

הממשלה אישרה היום (א') בישיבתה השבועית את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המעגנת את כל הסמכויות על הפקת אירועי ההילולה במירון בידי שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, ולפרויקטור שמונה מטעמו. השר פרוש הודיע לראש הממשלה נתניהו כי מכתב ההתפטרות מהאחריות על הילולת הרשב"י תשפ"ג במירון, שהגיש בשבוע שעבר לראש הממשלה, מבוטל, ולאור קבלת הסמכויות הנדרשות ימשיך לשאת באחריות על ההילולה בשנה הקרובה.
שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש: "אני מבטל את הודעת ההתפטרות שלי, ומתכוון להמשיך את מה שהתחלתי כבר עם הפרויקטור יוסי דייטש, לעשות את המקסימום לשפר את ההילולה, למען שימור המסורת מזה מאות בשנים, כפוף להוראות הבטיחות".

+נתניהו: "רואים חציית קווים מסוכנת של קבוצה אלימה וקיצונית"
12:47 05/03/23  |  מירב ארד

ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה: בימים האחרונים, בצעד מחאה לגיטימית של אזרחים אוהבי המדינה שאני מכבד אותם, אנחנו רואים חציית קווים מסוכנת של קבוצה אלימה וקיצונית שאני בטוח שאינה מייצגת את רוב המפגינים. תקיפת שוטרים, חסימת כבישים, פריצת מחסומי משטרה אינם ביטוי לגיטימי להבעת דעה, הם ביטוי אלים של כפיית דעה.
כשגנרלים לשעבר, שנדחו ע"י ציבור הבוחרים, קוראים לסרבנות, למרי ולאלימות - זו איננה שמירה על הדמוקרטיה, זה סיכול הדמוקרטיה. מצור מאיים על רעייתי במספרה בתל אביב אינו ביטוי לשמירה על זכויות הפרט, הוא רמיסת זכויות הפרט. להשוות אותי להיטלר או לצ'אושסקו שהוצא להורג, זו אינה ביקורת לגיטימית, זו הסתה גלויה לרצח, זה סימון מטרה. ואגב, לא רק נגדי, גם לגבי שרים בממשלה כאן.
הקבוצה הקיצונית והמסוכנת שמובילה את כל המעשים האלה פשוט רוצה לשרוף את המועדון, היא רוצה להביא לתוהו ובוהו במדינה, היא רוצה לרמוס את הבחירות הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שהצביעו רק לפני כמה חודשים. היא רוצה להפיל את הממשלה, להביא למשבר חוקתי מתוך כוונה שהדבר יביא לבחירות שישיות. זאת המטרה האמיתית שלהם. אני חושב שראשיה פשוט לא משלימים עם העובדה הפשוטה שהבוחרים בחרו בנו ולא בהם."

+הממשלה אישרה הקמת ועדת שרים לענייני קבורה
11:59 05/03/23  |  איציק וולף

הממשלה אישרה הבוקר הצעת מחליטים למנות וועדת שרים לענייני קבורה. בראשות הוועדה יעמדו השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) ושר הבינוי והשיכון (יצחק גולדקנופף (יהדות התורה) שינהלה בפועל.
הוועדה תקבע את מדיניות הממשלה בתחום הקבורה, תהיה אמונה על גיבוש פתרונות לקבורת שדה, תסיר חסמי תכנון להקמה ותפעול של בתי עלמין ותפעל להפחתת הצפיפות בבתי עלמין.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשכת ראש הממשלה נזפה בשרה רגב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מי שמאמין...חחח ל"ת
חשדנית  |  5/03/23 19:54
2
זה ראש הצוות
יטל  |  6/03/23 07:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
ההצעה של ח"כ עמית הלוי תאפשר לעובדי ציבור לקבל תרומות לצורך מימון משפטי או טיפולים רואיים הכרחיים    ההצע"ח תסייע לנתניהו, שאמור להשיב 270 אלף דולר שקיבל מבן דודו נתן מיליקובסקי
עידן יוסף
יופי תירוש וישי שריד כתבו כי לצד התנגדותם למתן שמות להתנחלויות, הם אינם יכולים להשתתף בוועדה הפועלת לצד ממשלה "הפועלת לחיסול הדמוקרטיה"    לאורך שנים קבעה הוועדה שמות למקומות מעבר לקו הירוק
עידן יוסף
הצעת החוק קובעת כי הסמכות להכרזה על נבצרות ראש הממשלה תהיה רק של הממשלה או הכנסת ברוב של שלושה רבעים ותתרחש אך ורק בשל אי-מסוגלות פיזית או נפשית    יש עתיד והעבודה נעדרו מההצבעה
עידן יוסף
בשיה פתוחה עמם ביקש מהם לקדם תהליכים ולפתור משברים    השיב לשאלות המנכ"לים בנושאי: עבודה מול הרשויות המקומיות, סוגיות בנוגע לעולים החדשים וקליטתם בארץ, מיזמים אזוריים עם מדינות שכנות, יוקר המחיה וסוגית הריכוזיות
עידן יוסף
השר במשרד הביטחון אומר כי המערכת עדיין מאמינה שהביטחון מושג באמצעות שקט, הכלה ורגיעה    אמר כי הוא עושה כל שביכולתו להוביל את השינוי בתפיסת הביטחון והמאבק בטרור, למרות הקושי לשנות תפיסה המושרשת כבר שלושה עשורים בכל מערכת הביטחון ובמישור המדיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il