X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש מקצוע נבחר פה אחד כססטיסטיקאי הראשי
פרופ' ירון פלוס נבחר לראש הלמ"ס
פלוס, שכיהן כמדען הראשי של המרכז למיפוי ישראל, הוא בעל תואר דוקטור בנושא סטטיסטיקה והוא לימד וחקר בטכניון ובאוניברסיטאות בארץ ובחו"ל מינויו בא לאחר כשלון מינוי מקורב לראש הממשלה לתפקיד

ועדת האיתור שבמשרד ראש הממשלה החליטה למנות את פרופ' ירון פלוס לתפקיד ראש הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ההחלטה התקבלה אמש (יום ב', 17.4.23) פה אחד בוועדת האיתור.
הוועדה, בראשות מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא ד"ר אסנת לב ציון, נציג הציבור בוועדה ולשעבר המשנה לנגיד בנק ישראל פרופ' אביה ספיבק, מרכזת ועדת האיתור מנציבות שירות המדינה טל מזרחי והיועצת המשפטית של משרד רה"מ שלומית ברנע כמשקיפה. פרופ' פלוס נבחר מתוך 13 מועמדים.
הבחירה בפלוס נעשתה לאחר שפורסם כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ניסה לבחון את מינוי מנכ"ל משרדו - יוסי שלי - לתפקיד הסטטיסטיקאי הראשי. לאחר הפרסום ובעקבות ביקורת ציבורית שעיקרה היה חוסר ההתאמה של שלי לתפקיד והחשש מפני שליטה פוליטית בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חזר בו נתניהו מכוונתו למנות את שלי לתפקיד.
פרופ' ירון פלוס (55) הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים BSc באונ' בן-גוריון, תואר שני במדעים MSc במחלקת גיאו-אינפורמציה, אוניברסיטת Twente, הולנד ודוקטורט (PhD), בנושא "שיטות חדשות בסטטיסטיקה מרחבית במערכות מידע גאוגרפי", מאונ' אוהיו, ארה"ב. במשך מספר שנים כיהן פרופ' פלוס כחבר הוראה בכיר נלווה בטכניון, ביחידה לגיא-אינפורמציה, הנדסה אזרחית וסביבתית, וכן כפרופ' חבר, יועץ ומנהל פרויקטים של מחקר באוניברסיטת פאריס במישיגן.
בשנים האחרונות כיהן פרופ' פלוס כחבר וראש המסלול למדידות גיאו-אינפורמציה במחלקה להנדסה אזרחית באונ' אריאל בשומרון, ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל חממה טכנולוגית VISINT LABS וכיועץ במערכות מידע לרשות מקרקעי ישראל. קודם לכן ניהל פרופ' פלוס את חטיבת המחקר והפיתוח והיה המדען הראשי של המרכז למיפוי ישראל.

תאריך:  18/04/2023   |   עודכן:  18/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
האגודה טוענת: הוועדה המרחבית יישובי הברון מסתמכת על תוכנית בת 60 שלמעשה נזנחה ומתעלמת מכך שיש תוכנית לנתיב תחבורה חילופי
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת נ.ת.מ, בעלת הבניין בתל אביב, תובעת ממלונות פתאל 16.9 מיליון שקל - בטענה שחברת-הבת סוויצ' אפ הפרה את ההסכם לשכירתו
יפעת גדות
"רצים לזכרם", המרוץ לזכר חללי מערכות ישראל ייערך באותה שעה בכל הארץ    למרוץ, בו אין נקודת זינוק או פודיום ואפשר לקיים אותו בכל מקום שבוחרים, נרשמים דרך אתר רצים לזכרם. כל משתתף מקבל באופן אקראי שם נופל/ת ממאגר של עשרות אלפי הנופלים מאז קום המדינה ועד היום, לזכרו הוא מקדיש את הריצה    בועז יעקב, המייסד ומוביל המיזם: "אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה"
איתמר לוין
צוות בין-משרדי מציע להטיל חובת בדיקה לגבי יצירות החשודות כגזולות ולקבוע נהלים להשבתן ליורשיהן ולטיפול בהן אם לא יימצאו היורשים
מירב ארד
מחברת אל-על נמסר: "אל-על מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא, של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה"    השרה רגב הגיבה בכעס: "הטייסים מתנהלים כאילו הם בעלי הבית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il