X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

הקואליציה שוב נאלצה לשנות את עמדתה ותתמוך בהצעת החוק לשמירה על הסביבה החופית שהגיש ח"כ יוראי להב הרצנו ממפלגת יש עתיד. זאת לאחר שמפלגת עוצמה יהודית החליטה להחרים הצבעות בכנסת, כל עוד דרישותיו התקציביות של השר איתמר בן-גביר לא נענו.
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שמירת הסביבה החופית (בחינה ועידכון של תוכניות), התשפ"ג-2022. בהצעה תמכו 55 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה היא תידון. מוצע בה לקבוע הסדר לבחינתן מחדש של תוכניות לפי חוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965, שניתן להן תוקף לפני תחילת חוק שמירת הסביבה החופית, התשס"ד-2004. בכדי לנסות ולצמצם את הנזק הפוטנציאלי שבביצוע תוכניות ישנות כאמור, מוצע לקבוע כי תוכנית כאמור תישאר בתוקפה רק באישור הוועדה לשמירת הסביבה החופית ובהתאם להוראותיה. במטרה לצמצם למינימום את הפגיעה הקניינית האפשרית כתוצאה ממימוש הצעת החוק, מוצע לקבוע שבמקרה בו יימנע מימוש של זכויות בניה בקרקע, תוסמך הוועדה המחוזית שבתחומה חלה התוכנית להעביר את זכויות הבנייה שפחתו למקום אחר בתחומה, כך שהפגיעה בחוף תימנע אך בעלי הזכויות בקרקע יפוצו על כך בקבלת זכויות בנייה חלופיות.

תאריך:  17/05/2023   |   עודכן:  17/05/2023
+בטרומית: קביעת הוראות לפיקוח על השלכה ופינוי פסולת בניין
17:48 17/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שמירת הניקיון (תיקון - טיפול בפסולת בניין), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת זאב אלקין. בהצעה תמכו 22 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה לקבוע הוראות שישפרו את הניסיון לאתר ולמנוע השלכת פסולת בניין במקומות שאינם מיועדים לכך, בין היתר באמצעות הטלת חובה על יצרני פסולת הבניין להתקשר עם בעל רישיון המחזיק במיתקן מורשה שאליו תפונה פסולת הבנייה שייצרו, ושתפונה על-ידי מובילים מורשים אל אתרים מורשים בלבד. מהלך זה ואחרים יאפשרו פיקוח על החוליות השונות בשרשרת ההובלה והטיפול.

+בטרומית: בעת מעבר מבוטח בין קופות חולים - תיקו הרפואי המלא יועבר לקופה החדשה
17:47 17/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון - העברת מידע מלא בעת מעבר בין קופות החולים), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת רון כץ, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ אוריאל בוסו. בהצעה תמכו 26 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.
מוצע בה לקבוע כי מידע רפואי לגבי מבוטח שעבר לקופת חולים אחרת, יועבר מהקופה שבה היה חבר לקופת החולים האחרת וכי שר הבריאות יקבע כללים לעניין אופן העברת המידע.

+זעם בקואליציה על חרם ההצבעות של עוצמה יהודית
16:59 17/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכך מבטא השר בן-גביר את חוסר שביעות רצונו מהתקציה לנגב ולגליל  ▪  בכירים בקואליציה: "בלתי אפשרי לעבוד ככה, הפעם לא ניסוג"  ▪  גורמים בעוצמה יהודית נגד ח״כ אלמוג כהן: "העדיף להתקזז היום במקום לדאוג לתושבי הנגב והגליל  ▪  סרוב מוחלט לפי שעה של שר האוצר סמוטריץ

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+העבודה עשתה שימוש אסור בסמל המדינה לצרכים פוליטיים
16:36 17/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מפלגת העבודה חילקה אלפי ״קנסות״ ברחבי הארץ במחאה על חלוקת הכספים הקואליציוניים למפלגות הדתיות  ▪  על ה"קנסות" פורסם סמל הלאום בניגוד לחוק האוסר שימוש בסמל ללא היתר משר הפנים

"קנס" הוצמד למכונית
+בטרומית: הגדלת תקציב הפעילות והמימון עבור מכון ז'בוטינסקי
16:15 17/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זאב ז'בוטינסקי (ציון זכרו ופועלו) (תיקון - הגדלת תקציב הפעילות ומימון המכון), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אליהו רביבו וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 20 חברי כנסת אל מול אחד שהתנגד, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.
מוצע בה לחייב את המדינה להשתתף במימון הפעילות והתחזוקה של מכון ז'בוטינסקי בישראל. בנוסף מוצע לקבוע כי התקציב לביצוע חוק ז'בוטינסקי, לרבות הפעלת המכון ופעילותו, לא יפחת מ-5 מיליון ש"ח בשנה, ושסכום זה יעודכן מדי שנה בהתאם למדד המחירים לצרכן.

+עודה הזמין את עבאס לפגישת פיוס
15:29 17/05/23  |  עידן יוסף

סולחה לאחר הפרישה: לראשונה מאז ההתפלגות של רע״ם מהרשימה המשותפת, יו"ר חד"ש איימן עודה לחץ את ידו של מנסור עבאס והזמין אותו לפגישת פיוס (חדשות 12).

+הקואליציה תמכה בהצעת חוק של יש עתיד מחשש להפסד
15:15 17/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכאות לאבחון לקויות למידה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת מאיר כהן, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מיכאל ביטון. 53 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת החינוך.
בעקבות הודעת השר בן-גביר כי עוצמה יהודית תתמוך בחוק בעד הצעת החוק, החליטה הקואליציה כולה להצטרף ולתמוך בהצעת החוק, לאחר שהתברר כי לא תצליח לגייס רוב. מעוצמה יהודית נמסר: "תושבי הנגב והגליל והפריפריה חשובים לא פחות ממשמעת קואליציונית".
מוצע בה לחייב את המדינה להשתתף במימון אבחונים ללקויות למידה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, בהתבסס על הליך איתור שיעשה באמצעות מוסד החינוך, בהתאם לצורכי הילדים ולפי הוראות שיקבע שר החינוך. הוראות לעניין זכאות לאבחון ייקבעו על-ידי השר בהתייעצות עם שר הרווחה והשירותים החברתיים.

+עוצמה יהודית מחרימה חלק מההצבעות במליאה
15:09 17/05/23  |  עידן יוסף

עוצמה יהודית מחרימה חלק מההצבעות במליאה במחאה על כך שהתקציב שדרשו לנגב וגליל של וסרלאוף לא הוסדר עד כה.

+בטרומית: אושרה הסדרת העיסוק בפודולוגיה
14:58 17/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (תיקון - הסדרת העיסוק בפודולוגיה), התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת יוסף טייב, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ טטיאנה מזרסקי. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות.
מוצע בה להסדיר בחוק את העיסוק בפודולוגיה ולקבוע את תנאי הכשירות לקבלת תעודת פודולוג.

+אושר בטרומית: החמרת ענישה בעבירות הטרדה מינית על רקע לאומני
13:37 17/05/23  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק למניעת הטרדה מינית, תיקון - החמרת ענישה בעבירות טרור לאומני, התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת לימור סון הר מלך ויצחק קרויזר. 44 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 8 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת.

+סגלוביץ': "אין בעיה להפעיל רוגלות אם עושים תיקונים"
13:29 17/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ועדת חוקה קיימה דיון נוסף בממצאי צוות מררי לבחינת השימוש שעשתה המשטרה בהפעלת רוגלות  ▪  יועמ"ש המשטרה: "שמו לנו מראה. ונתקן מה שצריך לתקן"  ▪  ח"כ קריב על פרשת NSO: גורמים משמעותיים מנצלים את האירוע למטרות פוליטיות  ▪  רוטמן: "ללא ועדת בדיקה עם סמכויות חקירה, של גורם עצמאי, לעולם לא ירד החשש משימוש במידע העודף שנשאב על-ידי המשטרה"

סגלוביץ'. "לתת למשטרה את הכלים"[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ביטן: "כשהאוצר מעביר רפורמה הוא צריך לתת אמצעים לביצוע"
12:01 17/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה כינס את הוועדה על-רקע הקושי של משרד הבריאות לגייס מפקחים ליישום הרפורמה בייבוא מזון  ▪  הסתדרות: מהנדס עם 20 שנות ניסיון מביא הביתה רק 10,000 שקל

ביטן. קרא להגיע לפתרון כמה שיותר מהר [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקואליציה נאלצה לתמוך בטרומית בחוק לחיזוק השמירה החופית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
בכך מבטא השר בן-גביר את חוסר שביעות רצונו מהתקציה לנגב ולגליל    בכירים בקואליציה: "בלתי אפשרי לעבוד ככה, הפעם לא ניסוג"    גורמים בעוצמה יהודית נגד ח״כ אלמוג כהן: "העדיף להתקזז היום במקום לדאוג לתושבי הנגב והגליל    סרוב מוחלט לפי שעה של שר האוצר סמוטריץ
עידן יוסף
מפלגת העבודה חילקה אלפי ״קנסות״ ברחבי הארץ במחאה על חלוקת הכספים הקואליציוניים למפלגות הדתיות    על ה"קנסות" פורסם סמל הלאום בניגוד לחוק האוסר שימוש בסמל ללא היתר משר הפנים
מירב ארד
ועדת חוקה קיימה דיון נוסף בממצאי צוות מררי לבחינת השימוש שעשתה המשטרה בהפעלת רוגלות    יועמ"ש המשטרה: "שמו לנו מראה. ונתקן מה שצריך לתקן"    ח"כ קריב על פרשת NSO: גורמים משמעותיים מנצלים את האירוע למטרות פוליטיות    רוטמן: "ללא ועדת בדיקה עם סמכויות חקירה, של גורם עצמאי, לעולם לא ירד החשש משימוש במידע העודף שנשאב על-ידי המשטרה"
מירב ארד
יו"ר ועדת הכלכלה כינס את הוועדה על-רקע הקושי של משרד הבריאות לגייס מפקחים ליישום הרפורמה בייבוא מזון    הסתדרות: מהנדס עם 20 שנות ניסיון מביא הביתה רק 10,000 שקל
מירב ארד
ליברמן צייץ בטוויטר: "בבסיס הצעת החוק עומד הרעיון שכולם חייבים לשאת בנטל"    חקיקת סעיפי התקציב שתוכננה להיום במליאה - נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il