X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בינדר. לא נאפשר להפריע [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
המשטרה: "מתואמים עם שב"כ בהיערכות לאירועי הגאווה"
נציגי המשטרה בדיון הוועדה לביטחון לאומי: "המשטרה ערוכה בשיא הכוח. כ-2,000 שוטרים גלויים וסמויים יאבטחו את האירועים בירושלים. השוטרים קיבלו הכנה מנטלית לקראת האירועים והמצעדים"

ראש מחלקת המבצעים במשטרה, נצ"מ אופיר בינדר, חושף את מעורבות שירות הביטחון הכללי לסיכול פגיעה בלהט"בים. בדיון שקיימה (יום ד', 31.5.23) הוועדה לביטחון לאומי בנושא היערכות המשטרה לאירועי חודש הגאווה, אמר בינדר: "יש היערכות של המשטרה גם מול שב"כ באירועים הללו. לא נאפשר לאנשים לפגוע ולהפריע לאירועים".
נצ"מ בינדר אמר כי המשטרה ערוכה בשיא הכוח לאירועים כאשר הדגש המרכזי הוא חיי אדם והיבטים של פשעי שנאה וטרור. "אנחנו עובדים ביחד עם הארגונים [ארגוני הלהט"ב, ע.י.] כולל תנאי רישוי ובטיחות ושמים דגש גם על האתרים ומוקדי הבילוי של הקהילה ומגבירים נוכחות. כל אירוע עומד בפני עצמו ומשתנה משנה לשנה, ואנחנו בונים לכל אירוע סל של אמצעים המתאימים לו".
לשאלה האם נפתחה חקירה נגד כאלה הקוראים לאלימות? השיב: "נפתח דסק מודיעיני וחקירתי והמשטרה פועלת לנטר ולאתר את האנשים מבעוד מועד, כדי להרחיק אותם מהאירועים". לדבריו, יש הרבה מאוד מעגלי אבטחה גלויים וסמויים, כאשר קרוב ל-2,000 שוטרים יאבטחו את האירוע בנוסף לכוחות עתודה בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן.
נצ"מ הוד לוי, רמ"ח קהילה במשטרה, הוסיף כי עצם זה שיש פונקציה המטפלת לכל אורך השנה להעלאת האמון ושיתוף פעולה עם הקהילה מעיד על עצמו. "עשינו לא מעט פעולות להעלות את האמון במשטרה ובעשייה הפנים-ארגונית. יש לשוטרים הנחיות של עשה ואל תעשה וסרטון הדרכה כיצד להתנהל ולהתבטא באירועים הללו ובהכנה מנטלית לקראת האירועים והמצעדים. המפכ"ל נפגש עם ראשי הארגונים לשמוע את החששות שהם מעלים".
יו"ר הוועדה, ח"כ צביקה פוגל, אמר כי גם הוא שותף לדאגה שהביעו בדיון ח"כים מהאופוזיציה, ומעוניין להוריד את החששות ולהעלות את תחושת הביטחון. "אני שומע על היערכות המשטרה ושותף לחלק ממנה. המשרד לביטחון לאומי בראשות השר מתעסק בנושא בדאגה עצומה ויש עניין שהאירועים יעברו בשלום מבחינה ביטחונית ובטיחותית", סיכם.

תאריך:  31/05/2023   |   עודכן:  31/05/2023
+יריב לוין: "איזו צביעות"; גדעון סער: "לך תתאשפז"
01:34 01/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נדחה בטרומית: חוק-יסוד: כבוד האדם וחירות ברקע ויכוח על הוצאת שני נציגי לשכת עוה"ד מהוועדה לבחירת שופטים  ▪  השר לוין: "לנו אסור לעשות כלום אבל לכם מותר לקדם חוק יסוד שהוא בליבת הנושאים שבמחלוקת ובליבת מה שדנים בו בבית הנשיא?"

לוין. מתוסכל מאי קידום הרפורמה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: מורשע בהתעללות בחסר ישע לא יועסק בחינוך
21:00 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק למניעת העסקה בתחום החינוך והטיפול של אדם שהורשע או שמואשם בתקיפה או בהתעללות בחסר ישע. הצעת החוק, שהגישו חברי הכנסת רון כץ ואופיר כץ, התקבלה פה אחד, ותועבר לוועדת החינוך להכנתה לקריאה שנייה ושלישית.

+בטרומית: הקמת מאגר מידע גנטי לאיתור בעלי כלבים שלא ניקו
19:10 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הקמת מאגר מידע גנטי של כלבים, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אלי דלל והצעה דומה של ח"כ נאור שירי. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה להקים מאגר מידע גנטי של כלבים, באמצעותו ניתן יהיה לאתר בעלי כלבים שאינם אוספים ומשליכים לאשפה את צרכי כלביהם.

+בטרומית: סעיפי חוק להסדרת פעילות ספקים וקמעונאים יחולו גם על מוצרי פארם
16:08 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק קידום התחרות בענף המזון, תיקון - החלת החוק על ענף מוצרי הצריכה, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת ינון אזולאי וקבוצת חברי כנסת. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר ךוועדת הכלכלה.
מוצע בה לתקן את הגדרות החוק כך שסעיפי החוק הנוגעים להסדרת פעילות ספקים וקמעונאים ותחרות גאוגרפית של קמעונאים יחולו גם על מוצרי פארם כגון מוצרי היגיינה, תמרוקים, קוסמטיקה, טואלטיקה, תרופות ומוצרי תינוקות.

+בטרומית: יוגבל מספר השיקים המסורבים הדרושים להגבלת חשבון
16:06 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שיקים ללא כיסוי (תיקון - הקלות בהגבלת חשבון), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת איימן עודה וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדו הצעות של חברי כנסת אימאן ח'טיב יאסין ויאסר חוג'יראת. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה להגדיל את מספר השיקים המסורבים הדרושים כדי להכריז על לקוח כלקוח מוגבל ולקבוע שניתן לבקש מבית המשפט שיבטל הבאת שיקים במניין השיקים שסורבו אם מתקיימות נסיבות מיוחדות לסירוב.

+בטרומית: הגבלת העסקה של עובד חינוך שיש לו זיקה לפעילות טרור
16:01 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק פיקוח על בתי ספר (תיקון - איסור העסקת מורשעי ותומכי טרור ופיקוח על תכני הלימוד למניעת הסתה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת עמית הלוי. 45 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 23 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.
מוצע בה לקבוע כי קווי היסוד של תוכנית הלימודים הישראלית לפי חוזרי מנכ״ל משרד החינוך, יחייבו את כל בתי הספר הפועלים על-פי חוק בישראל והנתונים לפיקוח המשרד. מוצע להגביל העסקה של עובד חינוך שיש לו זיקה לפעילות טרור, ובכלל זה: התניית מתן אישור העסקה בהיעדר עבר ביטחוני של זיקה כאמור; התליית האישור אם הוגש נגד העובד כתב אישום בעבירת טרור או אם המנכ"ל שוכנע כי גילה הזדהות עם ארגון טרור או עם ביצוע מעשה טרור; ביטול אישור אם העובד הורשע בעבירה שהיא מעשה טרור.

+בטרומית: הכרה ברישיונות מקצועות בריאות על בסיס הנחיות הא"א
12:36 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכרה ברישיונות מקצועיים על בסיס הנחיות האיחוד האירופי (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת דן אילוז. 30 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות.
מוצע בה לקבוע כי השלמת לימודי רפואה, רפואת שיניים או רוקחות במוסדות שהלימודים בהם מוכרים לפי הדירקטיבה האירופית כחלק ממסלול הכרה אוטומטית בכשירות מקצועית, תיחשב כמילוי דרישות ההשכלה לגבי המקצועות האמורים בישראל.

+בן-גביר ביטל את השתתפותו של ח"כ אלמוג כהן בסיור בצפון
12:34 31/05/23  |  עידן יוסף

תקרית בסיור שקיימה אתמול (ד') עוצמה יהודית בצפון ובטובא זנגריה. ח"כ אלמוג כהן שעשה את דרכו למקום קיבל בדרכו מסר מגורם במפלגה שלא להגיע. גורמים בעוצמה יהודית: "בעקבות הודעת אלמוג כהן כי הוא מגיע לסיור המפלגתי "לא כחבר הסיעה", בן-גביר ביטל את השתתפותו של אלמוג" (INN). שלשום השתתף כהן בישיבת הסיעה בכנסת.
ח"כ כהן מסר בתגובה: "את 85 הנרצחים בחברה הערבית לא מעניין מי פירסס ומי נסע רוורס, גם לאזרחים הנאנקים תחת קרטלי הפשיעה בנגב ובגליל משחקי הפעוטון הללו לא משנים דבר. אני סמוך ובטוח כי לאחר סיור הפרוטקשן שהתקיים אתמול, אזרחי מדינת ישראל יראו בימים הקרובים תוכנית מקצועית ומפורטת של המשרד לביטחון-לאומי למאבק בפשיעה המשתוללת במדינת ישראל. פחות דיבורים, יותר מעשים".

+בטרומית: מעצר עד תום ההליכים בעבירות נשק חמורות
12:30 31/05/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים) (תיקון - מעצר עד תום ההליכים בגין עבירה של החזקת נשק שלא כדין), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אחמד טיבי. 37 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה להגדיר עבירות נשק אשר נקבע להן עונש מאסר של שבע שנים או יותר, כעבירות אשר מקימות חזקת מסוכנות לעניין מעצר עד תום ההליכים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דורון תורג'מן / Doron  Turgeman  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה: "מתואמים עם שב"כ בהיערכות לאירועי הגאווה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "מסתמן ששינוי החקיקה בנוסחים המוצעים אינו הכיוון הנכון לפתרון. קשה מאוד לעקוף את הצורך במתלונן, וכשאין מתלוננים, גם אם ניתן צ'ק פתוח לשוטר או לפרקליט, רק נשחק בנדמה לי. ראשית עלינו להבין איפה הלקונה בסמכויות, בחקיקה, במודיעין, בפיקוח ובאכיפה"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה ביטול תקנות ישראליות כדי ליישם את הרפורמה בייבוא מוצרי חשמל למעבר לתקינה אירופית    הביורוקרטיה של היבואנים תתקצר מעשרות ימים ל-5 שניות    היו"ר ביקש לוודא שלא רק היבואנים ייהנו מהפחתת העלויות כך שהמחיר לצרכן ירד גם הוא ב-10-5 אחוזים - והודיע שיכנס את הוועדה למעקב בעוד חצי שנה
עידן יוסף
רוטמן: "הדיווח שהוגש לא עמד במטרות החוק. נדרש הסבר משכנע לשאלות איך תפחו התקופות. אין לנו מושג כמה עינוי דין מתרחש דווקא במקרים שלא הוגש בהם כתב אישום"    פרקליט המדינה איסמן: לאחרונה הוחלט על הקמת צוות שידון בקיצור זמני הטיפול בחקירות ותביעות בראשות מומי למברגר
עידן יוסף
חוקי יו"ר ועדת הכלכלה יוגשו בתחילת השבוע הבא    "נתנו לאוצר צ'אנס לטפל ביוקר המחיה וזה לא קרה, אז אנחנו חופשיים לעשות מה שאנחנו חושבים"
עידן יוסף
הכנסת אישרה העברת סמכויות משר המשפטים לשר במשרד המשפטים    אמסלם: "הרפורמה תהיה, זה יצא לדרך וזה יהיה כי זה מה שמדינת ישראל צריכה. זו מדינה בולשביקית עם מיעוט אלים שיושב על הברזים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il