X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סעדה. פתאום מגיע מידע בעילום שם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
ח"כ משה סעדה: "יש שיטה שניצבים מיירטים ניצבים אחרים"
הוועדה לביטחון לאומי דנה בבקשה להקמת ועדת חקירה לסיכול מינוי גל הירש היו"ר קלנר קורא למניעת סיכול עתידי של מינויים לגיטימיים נציג הפרקליטות הביע התנגדות לדיון בתיק תלוי ועומד ח"כ סעדה: כבר בהיותי סגן מפקד מח"ש נודע לנו שהיה ניסיון ליירט את גל הירש

הוועדה לביטחון לאומי קיימה (6.6.23) דיון בבקשה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת סיכול מועמדותו של גל הירש למפכ"ל המשטרה. בבקשה נטען כי החקירה נגד הירש, שהובילה לביטול מינויו, מעלה חשד לשחיתות חמורה. ח"כ אריאל קלנר, יו"ר הוועדה, הביע חשש מפני חסימה מכוונת מצד רשויות האכיפה וקרא לבחון את האירוע כדי למנוע התרחשויות דומות בעתיד.
במהלך הדיון הדגיש ח"כ קלנר את הצורך למנוע פגיעה במינויים לגיטימיים ולוודא שהמועמדים מחוץ למערכת לא יירתעו מלשמש בתפקידים ציבוריים. למרות שהירש לא טוהר מחוסר אשמה, טען קלנר כאילו "לאחר כשבע שנים של עינוי דין התיק, נסגר מחוסר אשמה ולא מחוסר ראיות תוך פגיעה בבריאותו".
נציגי הפרקליטות, ובהם עו"ד איתמר גלבפיש, העלו התנגדויות לעצם הדיון בנושא בוועדה וקבעו כי אין לדון בכנסת בתיקים תלויים ועומדים. עוד הדגיש גלבפיש כי חקירות נפתחות על סמך חשד סביר ומתנהלות בהתאם לחוקים הקיימים.
לשאלה כיצד הפרקליטות מוודאת שלא נעשה שימוש במידע לסגירת חשבונות עם אדם או שימוש לרעה בכלי זה, השיב גלבפיש: "יש נוהל מסודר, אם למשטרה נודע מידע ויש חשד סביר לפתוח. חקירה, ואז נפתחת חקירה. אני לא רוצה להיגרר לתיק. הנחת המוצא כדי לעורר דברים ומידע שנאמר כאן, זה לא משהו שאני יכול להתייחס אליו. אני יכול להגיב בפעם הבאה בנושא של כיצד מתבצע הליך המינוי ובדיקתם. כל עבירה שמגיעה לפרקליטות נבחנת בהתאם לחוק הקיים ומועד ביצוע העבירה, זה כל מה שיש לי לומר".

[צילום: דוברות הכנסת]

עו"ד מיכאל דבורין, סנגורו של גל הירש, שיתף פרטים על אירועי עניינו של מרשו והדגיש את החשיבות של בדיקה יסודית של הנושא. הוא התייחס לאירוע כסוגיה רחבה יותר של סיכול דיונים בוועדות הכנסת ואמר: "אנחנו שמונה שנים מאז, ומבחינת הפרקליטות - שהוועדה הזו תתקיים עוד שנים קדימה עד שהדמויות יהיו בפנסיה". הוא הוסיף כי מדובר באירוע הרבה יותר גדול מגל הירש עצמו שמתחיל במסמכי יצחקי א' ו-ב' שהופכים לסיכול ממוקד. "יש לבדוק מבחינה ציבורית עד הקצה. נגיש את כל החומרים והראיות והתלונה שהוגשה ליועמ"ש המשפטי דאז, שמעולם לא קיבלנו תשובה בגינה והיו הרבה מאוד תשובות לתת".
חבר הוועדה, ח"כ משה סעדה, הדגישו את המשמעות של בדיקת המקרה והפקת לקחים ממנו. לדברי סעדה, "אין ספק שמדובר בפרשה חמורה וצריך לבדוק מה בדיוק קרה ואם יש מקום להפיק לקחים. אני הייתי סגן מפקד מח"ש וכבר אז נודע לנו שהיה ניסיון ליירט את גל הירש. יש מידע על כל אדם וניתן לשתול מידע על כל אדם. לא פעם יש שיטה שניצבים מיירטים ניצבים אחרים. פתאום מגיע מידע בעילום שם על אותו מועמד ועולות שאלות מה לעשות? חומרה שבה אתה לוקח את מי שצריך למנות וברגע שאתה מעורר מידע רדום סיכלת את מינויו. לכן, זה לא רלוונטי אם לאחר שבע שנים התיק ייסגר".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

היו"ר קלנר סיכם את הדיון בהצהרה כי "אנחנו רוצים מערכות אכיפה חזקות ויעילות, אבל אנחנו לא רוצים לחיות במדינה שבה נעשה שימוש לרעה בכוח, ומתוך התלהבות יתר הפרה של הנהלים והחוק, ואנחנו רוצים לדעת. שיש נהלים שמגבילים". הוא ביקש כי בדיון הבא ישתתפו נציגי המשטרה והפרקליטות ויענו על שאלות במישור העקרוני, לרבות:
  • כיצד בוחנים מועמדים למועמדים בכירים?
  • איך מוודאים שלא מעלים חשד שאין לו בסיס בזמן אמת?
  • האם קיימים נהלים לקבלת תשובות היועמ"ש לפניות המובאות אליו?
  • כיצד מאוחסן ושומר ומפרסם מידע רק כאשר שמו של אדם עולה למינוי ברמה הציבורית?
  • מהו הנוהל הרשמי לקבלת חומרי חקירה ומידע מודיעיני?
הוועדה לביטחון לאומי תמשיך לדון בנושא, במטרה לשפוך אור על נסיבות מועמדותו של גל הירש ולבחון דרכים להגברת השקיפות והאחריות בתהליכי מינוי.

תאריך:  07/06/2023   |   עודכן:  07/06/2023
+עימות חריף בליכוד ברקע מינוי מחליף לחיים ביבס
18:16 07/06/23  |  עידן יוסף

עימות חריף היום בליכוד היום סביב השאלה מי יעמוד בראשות הוועדה המוניציפליות של הליכוד, לאחר הדחתו של חיים ביבס. נתניהו החליט למנות את מנכ״ל הליכוד צורי סיסו לתפקיד. השרים יריב לוין וחיים כץ זועמים על נתניהו ודורשים למנות ראש עירייה או שר מהליכוד, מיקי זוהר (ynet).

+בטרומית: התיישנות תקיפה מינית בקטין תורחב גם לבני דודים
17:57 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - הרחבת או התעללות), התשפ"ג-2023, של ח"כ שלי מירון וח"כ משה סעדה, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מרב מיכאלי. בהצעה תמכו 14 חברי כנסת והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט.
מוצע בה לקבוע שההסדר הייחודי לחישוב תקופת ההתיישנות של תביעה בשל תקיפה מינית או התעללות שבוצעה בקטין בידי בן משפחתו או אדם שיהיה אחראי עליו, יחול גם על פגיעות שבוצעו על-ידי בני הדודים של הקטין.

+בטרומית: יורחבו הכלים להחמרת הענישה על גביית דמי חסות
17:41 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הלבנת הון, תיקון - איסור גביית דמי שמירה בלא רישיון, התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת מירב בן ארי. 25 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה להוסיף את העבירות הרלוונטיות לגביית דמי חסות מחוק רישוי שירותי שמירה לרשימת העבירות המנויות בתוספת הראשונה לחוק איסור הלבנת הון, כך שתוחמר הענישה על עבירות אלו וניתן יהיה לעשות שימוש בכלי חילוט הכספים שנגבו כדמי חסות.

+בטרומית: יוסדרו מגורים בשטחי מרעה
17:15 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להסדרת המגורים בשטחי מרעה, התשפ"ג-2023 של ח"כ זאב אלקין, אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת עודד פורר ואביגדור ליברמן, והצעה נוספת של ח"כ שרן השכל. בהצעה תמכו 21 חברי כנסת אל מול 9 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה להסדיר הקמת מבני מגורים ומבנים חקלאיים בשטחי מרעה. בנוסף, מוצע שרשות המרעה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדה מקומית לתכנון ולבניה, תאשר הקמת מבנים כאמור, ויינתן היתר למבנה מגורים קיים שבו מתגוררת משפחתו של רועה, שהוקם עד יום 1 בינואר 2021, כפוף לעמידתו בתנאים לפי החוק המוצע.

+בטרומית: העדפה מתקנת למשרתים בקבלה לעבודה בשירות המדינה
17:08 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המדינה (מינויים) תיקון - העדפה מתקנת למשרתים, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת משה סולומון אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת יצחק קרויזר וצביקה פוגל. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 9 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת
מוצע בה לתת עדיפות בקבלה לעבודה בשירות המדינה על-ידי מנגנון של העדפה מתקנת למועמדים מקרב הקבוצות הזכאיות לייצוג הולם אשר סיימו שירות סדיר, שירות לאומי או שירות אזרחי.

+בטרומית: בנק יחויב להודיע ללקוח לפני שינוי תוכנית הטבות בנקאית או סיומה
16:31 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) תיקון - שינוי או סיום תוכנית הטבות בנקאית, התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת יונתן משריקי וקבוצת חברי כנסת. 27 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי או מנפיק כרטיסי חיוב יהיו מחויבים להודיע ללקוח לפני שינוי או סיום תוכנית הטבות בנקאיות הנוגעות לשיעור ריבית או שיעור עמלה אשר ניתנה לו לתקופה קצובה. כמו-כן, מוצע לקבוע כי הלקוח יוכל לבחור לסיים את ההתקשרות במועד שינוי או סיום תוכנית ההטבות.

+בטרומית: הגדלת מספר התושבים המאפשר ליישוב לקיים ועדות קבלה
16:30 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת האגודות השיתופיות (מספר בתי אב ביישוב קהילתי), התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת יצחק קרויזר. 39 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 15 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי יישוב קהילתי יוגדר כיישוב ששווקו בו 700 מגרשים בפועל לבניית בתי קבע וכי ההסדר שנקבע בתיקון מס' 8 לפקודות האגודות השיתופיות, אשר מסדיר את ועדות הקבלה ביישובים קהילתיים בנגב ובגליל, יחול על כלל הישובים הקהילתיים שהקימו זרועות ההתיישבות של המדינה בפריפריה וביהודה ושומרון.

+הצעת חוק טבריה של עמית הלוי אושרה בטרומית
16:21 07/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (בחירות) תיקון - הזכות להיבחר, התשפ"ג-2023, המכונה "חוק טבריה", של חבר הכנסת עמית הלוי וקבוצת חברי כנסת. 46 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 41 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לבטל את ההוראה האוסרת על מי שכיהן כחבר ועדה ממונה או למי שמונה לעמוד בראש ועדה כאמור, להתמודד בבחירות לרשות המקומית בה כיהן.
חלק מהח"כים החתומים על הצעת החוק הסירו את חתימתם ממנה בעקבות עמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת שמדובר בהצעת חוק פרסונלית. 12 חברי כנסת מהליכוד לא הצביעו בעד החוק של עמית הלוי. במפלגה מספרים שלא מעט ח״כים השיגו קיזוז ברגע האחרון כדי לא לתמוך בחוק.

+השר גלנט: "אם לא נפנה מאחזים - נוכל לדאוג יותר לביטחון"
14:16 07/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון התייחס לשאילתה של ח"כ צבי סוכות בנוגע למחסומים בשומרון  ▪  הוסיף: "סדרי העדיפות - על-פי ההערכות המודיעיניות"  ▪  תורת לחימה: "מרצ ובל"ד לא יכלו לייחל לשר ביטחון שקרוב יותר לדעותיהן"  ▪  תנועת נחלה קוראת לשר הביטחון להחזיר את מדינת ישראל למסלול ציוני

גלנט. השיב לשאילתה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+קרעי יקדם חקיקה למניעת אפליה וסתימת פיות ברשתות חברתיות
13:53 07/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת בסקירה: "כל ערוץ ספורט יהיה חייב למכור תכניו בכל טכנולוגיה"  ▪  "לא מעורבים בוועדה שתקבע את עתיד גלי צה"ל"  ▪  "לא אאפשר לשידור הציבורי לשדר פרסומות אלא תשדירי שירות"  ▪  בעקבות בקשת יו"ר ועדת הכלכלה הודיע המשנה למנכ"ל המשרד כי נמצאו התדרים שיאפשרו את המשך פעילות כל תחנות הרדיו של התאגיד

[צילום: דוברות הכנסת]
היו"ר ביטן והשר קרעי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ועדת המשנה מוטרדת מחוסר הבנייה ביהודה ובשומרון
03:15 07/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מבקשת ממינהל ההתיישבות וממשרד השיכון נתונים על מספר התקנים, אישור תוכניות ומשך הזמן הממוצע מהתכנון לשיווק  ▪  הוועדה מודאגת גם מהיעדר אכיפה של חוקי התכנון באזור  ▪  היו"ר סולומון קורא לממשלה לקבוע מדיניות בנייה

סולומון. "הפתרון למשבר הדיור נמצא ממש מתחת לגשר" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+רשות ההגירה: התיקון לחוק הדרכונים יאפשר להתקדם עם הפטור מאשרה לארה"ב
02:42 07/06/23  |  עידן יוסף

ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדרכונים (תיקון מס' 10), לפיה שר הפנים יכול לסרב להעניק דרכון ישראלי לעולה עם עלייתו ובטרם הוכחה השתקעותו בארץ. עם זאת תוענק תעודת מעבר לעולה אשר טרם השתקע בארץ. יום תחילת החוק נקבע ל-10 ביולי 2023.
עו"ד גיל ברינגר, המשנה למנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אמר כי התיקון הנוכחי מסתנכרן עם דרישה עקרונית של האמריקנים על פיה מדינת ישראל מתבקשת לתקן "פרצות בדרכונים", כדבריו, על-מנת להתקדם עם הפטור מאשרה לארה"ב עבור ישראלים. "ישראל הציגה סל של פתרונות ובמסגרתו קיים גם התיקון הנוכחי לחוק שנותן מענה מסוים לדאגות האמריקניות", אמר ברינגר.
הוא ציין כי על-פי נתונים ניתן לראות אחוזי השתקעות בארץ בשיעור של למעלה מ-90% ככל שהדרכון מוצא מאוחר יותר. "החוזק של הדרכון הישראלי הולך ונשחק ככל שהקשר בין הדרכון הישראלי למדינת ישראל נשחק". משטרת ישראל מסרה כי היא תומכת בהצעת החוק וכי הדרכון הישראלי יכול להוות יתרון לגורמים עבריינים. עם זאת הדגישה כי אינה נשענת על מידע קונקרטי בנוגע לפשיעה של בעלי דרכון ישראלי במדינות אחרות.

+הונאות יבוא פלשתיני עולות לכלכלה הישראלית מיליארדים
02:12 07/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במשך שנים מעבירה ישראל לרשות הפלשתינית תשלומי מכס אותם היא גובה בגין מכולות הנכנסות לשטחה בדרכן לרשות, בעוד עשרות אחוזים מהמכולות לא עוברות כנדרש במעברים המיועדים לסחורות לרשות, דבר המסב למדינה הפסדים  ▪  ועדת הכספים לרשות המיסים: בחנו שינוי של התקנות  ▪  רשות המיסים: יש שיפור באכיפה

מעבר סחורה [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+יו"ר ועדת הכספים קורא להורדת דמי מרשם ורישוי לקנביס
01:39 07/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קופות החולים מציעות גבייה שנתית של 220 ש"ח עבור מרשמים לקנביס ו-360 ש"ח עבור רישיונות קנביס  ▪  הוועדה בהצעת תיקון תוכנית הגבייה של קופות החולים, במסגרת מעבר מרישיונות למרשמים עבור חלק מהמטופלים, וקראה למשרד הבריאות, קופות החולים והאוצר להוזיל את העלויות למטופל

"החולים לא צריכים לסבסד את הקופות" [צילום: בינג AI]
+"סיכוי גבוה שניאלץ להשתמש בנשק חם בהתקוממות הבאה"
00:57 07/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן אמר: "למרות הדוח החמור על שומר החומות לא הרבה נעשה. לכולנו ברור שהשעון מתקתק לקראת האירוע הבא"  ▪  המפכ"ל הודה לראשונה בפומבי ששגה בהסטת כל הכוחות לירושלים בשומר החומות  ▪  במשטרה התעקשו במשך שנתיים שהופקו לקחים, אך היום הזהירו מפני מחסור כספי

מיקי לוי, רובי שבתאי וסיגלית בר צבי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי כרמל / Uri Carmel  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריאל קלנר / Ariel  Kallner  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גל הירש  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה סעדה / Moshe Saadda  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רוני אלשיך / Roni Alsheh  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ משה סעדה: "יש שיטה שניצבים מיירטים ניצבים אחרים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
מבקשת ממינהל ההתיישבות וממשרד השיכון נתונים על מספר התקנים, אישור תוכניות ומשך הזמן הממוצע מהתכנון לשיווק    הוועדה מודאגת גם מהיעדר אכיפה של חוקי התכנון באזור    היו"ר סולומון קורא לממשלה לקבוע מדיניות בנייה
עידן יוסף
במשך שנים מעבירה ישראל לרשות הפלשתינית תשלומי מכס אותם היא גובה בגין מכולות הנכנסות לשטחה בדרכן לרשות, בעוד עשרות אחוזים מהמכולות לא עוברות כנדרש במעברים המיועדים לסחורות לרשות, דבר המסב למדינה הפסדים    ועדת הכספים לרשות המיסים: בחנו שינוי של התקנות    רשות המיסים: יש שיפור באכיפה
עידן יוסף
קופות החולים מציעות גבייה שנתית של 220 ש"ח עבור מרשמים לקנביס ו-360 ש"ח עבור רישיונות קנביס    הוועדה בהצעת תיקון תוכנית הגבייה של קופות החולים, במסגרת מעבר מרישיונות למרשמים עבור חלק מהמטופלים, וקראה למשרד הבריאות, קופות החולים והאוצר להוזיל את העלויות למטופל
עידן יוסף
מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן אמר: "למרות הדוח החמור על שומר החומות לא הרבה נעשה. לכולנו ברור שהשעון מתקתק לקראת האירוע הבא"    המפכ"ל הודה לראשונה בפומבי ששגה בהסטת כל הכוחות לירושלים בשומר החומות    במשטרה התעקשו במשך שנתיים שהופקו לקחים, אך היום הזהירו מפני מחסור כספי
עידן יוסף
במשרד הפנים חוששים שהמגורים בשטחי המרעה תהיה נטל על הרשויות המקומיות    משרד האוצר לא העריך את עלויות הצעת החוק, אך יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ביקש לקבל אומדן בישיבה הבאה    ח"כ בוארון מעוניין שהצעת החוק תחול על שטחי יהודה ושומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il