X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן. קורא להתעשתות לפיד וגנץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ליברמן: השיחות - מסך עשן להחזרת דרעי לממשלה
גנץ הכחיש את טענת ליברמן כי ההסכם המסתמן עם לפיד וגנץ סולל את חזרת יו"ר שס לממשלה גנץ בסיעה: ״שומע על נוסחאות ו'דילים' אבל יש נוסחה אחת פשוטה כדי שנמשיך בהידברות – לבחור נציגת אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים" "המחנה הממלכתי לא תהסס להגיע להסכמות אם הן יעמדו בעקרונות שהצבנו. שום שיקול פוליטי לא ישפיע"

יו״ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מעריך שהצדדים בבית הנשיא יודיעו שהגיעו להסכם מיד אחרי הבחירות לוועדה לבחירת שופטים ביום רביעי. בפתח ישיבת הסיעה, אמר ליברמן: "אני מניח ששני הצדדים יודיעו לאחר הבחירות האלו שהם הגיעו להסכם. זה הסכם רע למדינת ישראל. משמעות ההסכם היא חזרת דרעי לממשלה בחסות גנץ ולפיד, ואני קורא להם להתעשת. חזרת דרעי לממשלה היא חיזוק משמעותי לקואליציה המשיחית של נתניהו. איזה נזק אם הקואליציה הזו תחזיק ארבע שנים".
יו״ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, נשאל על דברי ליברמן ואמר: "לא יודע על סמך מה ליברמן אומר את מה שהוא אומר. אני לא מכיר את מה שהוא מספר". הוא לא התייחס ישירות לסוגיית דרעי, ורק אמר: "אנחנו לא עוסקים בתוצאות של הביקורת השיפוטית, רק בעקרונות".
ליברמן, שמנסה לבדל את מפלגתו מיש עתיד ומהמחנה הממלכתי, נשאל באשר לדבריו כי יסכים לשבת תחת נתניהו ככל שיסכים לוותר על שותפיו הטבעיים בימין, ואמר: "אין סיכוי שנהיה חלק מקואליציית נתניהו, אבל חשוב לסתור את הטענה שאין לנתניהו אלטרנטיבה - יש קואליציה ציונית ליברלית".

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בפתח ישיבת סיעת המחנה הממלכתי, אמר גנץ: ״פחות מ-24 שעות אחרי מסיבת העיתונאים של שר המשפטים יריב לוין שבה הציג את ההפיכה המשטרית, אמרתי שתהליך של הגעה להסכמות בנושאים כה מהותיים מצריך לפחות חצי שנה של הידברות. כמעט מהרגע הראשון אני שומע דיבורים על כך שצריך לפוצץ את המגעים – גם מצד מתנגדי ההפיכה המשטרית וגם מצד תומכיה. אבל מה לעשות, בסוגיה כל כך רגישה נדרשת עבודה יסודית, שבסופה - גם אם אף צד לא יקבל את רצונו המלא – מדינת ישראל תקבל את מה שהיא צריכה, ואת מה שרוב הציבור רוצה".
הוא תקף את יריביו ואמר: "מי שמבקש לקרוע את מדינת ישראל בלי להפוך כל אבן, מי שמוכן שהמדינה תשלם מחירים עצומים בלי לעשות כל מאמץ, עושה טעות קשה ומרה. העקרונות של המחנה הממלכתי לא השתנו מהיום הראשון ולא ישתנו עד היום האחרון של ההידברות. לא תהיה שליטה פוליטית על מינוי שופטים ושומרי סף, יקודם ויקויים חוק יסוד חקיקה מקיף, תישמר ביקורת שיפוטית אפקטיבית, יהיה שיפור בשירות לאזרח, ולא פחות חשוב – אחרי שמסכימים אין פרק ב', בוודאי לא בכנסת הנוכחית".
גנץ אמר כי הבחירות לוועדה השבוע הן רגע מכריע, ודווקא נוכח הלחצים שמופעלים על נתניהו המחנה הממלכתי לא תהסס להגיע להסכמות "אם הן יעמדו בעקרונות שהצבנו". ברמז למתנגדיו באופוזיציה אמר גנץ: "שום שיקול פוליטי לא יעמוד ביננו לבין מה שנכון למדינת ישראל. זה לא הזמן לשחק משחקים, זה לא הזמן לדילים ולא הזמן לתרגילים פוליטיים. אני שומע בכל כמה שעות על נוסחה כזו ונוסחה אחרת. יש נוסחה פשוטה מאוד – לבחור נציג קואליצייה לוועדה, לבחור נציגת אופוזיציה, ולהמשיך בהידברות בכדי שנוכל למצות את הניסיון לעשות את מה שרוב הציבור הישראלי רוצה".

תאריך:  12/06/2023   |   עודכן:  12/06/2023
+דרעי וגנץ נפגשו, האם תהיה פשרה?
21:29 12/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר המחנה הממלכתי ויו"ר ש"ס דנו בהצעות פשרה בין הקואליציה לאופוזיציה בנושא הרפורמה המשפטית  ▪  דיווח: נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק, שוחח בנושא עם בכירים במערכת הפוליטית

האם תיסלל בחזרה דרך דרעי לממשלה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ח"כ קרויזר הגיש תלונה במשטרה נגד אהוד ברק
18:33 12/06/23  |  עידן יוסף

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר הגיש תלונה במשטרת לב הבירה בירושלים כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. בחשבון הטויטר שלו הסביר כי התלונה באה "בעקבות דברי הבלע, ההסתה והקריאות למרי אזרחי, דברים אותם חשף כתב ׳ערוץ 14׳ מוטי קסטל, מקווה שהמשטרה תזמין אותו לחקירה ותטפל בדברים חריפים אלו בחומרה".

+אחרי חצות
18:03 12/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הממשלה אישרה הגשת חוק לכנסת האוסר העלבת חרדים  ▪  זה האפרטהייד . כי מה עם העלבת מפגינים ב"שמאלנים בוגדים"? ומה עם עלבונות כלפי כל ערבי בישראל ומחוצה לה? והעלבת כל להט"ב ביחד ולחוד? זה כשיר? זה כשר? איזו ממשלה גזענית

רק אותם אסור להעליב [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+סמוטריץ': איש לא יעצור את התיקונים הקריטיים במערכת המשפט
16:42 12/06/23  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ׳ בישיבת הסיעה: "דווקא אנשים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם מסיתים לאלימות נגד כל מי שלא חושב כמוהם. הם עסוקים יום ולילה בשיסוי חלקי העם, באמירת דברי שקר כשהם יודעים שהם שקרים. מגנץ ומלפיד אין לי ציפיות, אבל הם חברים בכירים בכנסת והם מובילים את האופוזיציה. אני קורא להם להפסיק לשסות ולהפסיק לנרמל אלימות. אף אחד, אבל אף אחד, לא יעצור את התיקונים הקריטיים במערכת המשפט שחייבים לעשות אותם. יריב לוין ימשיך להיות עוד לפחות שלוש שנים וחצי בתפקיד שר המשפטים וימשיך לנצח על התיקונים במערכת המשפט, אני אומר את זה מידיעה".
על השאלה, למה לתת פרס לאופוזיציה שתוקפת אתכם בארץ ובעולם ולתת נציג לאופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים? השיב סמוטריץ': "מי אמר לך שזה יקרה? יש עוד יומיים".
במענה על שאלה בעניין תוכניות הבנייה בשטח E1 השיב: "אוטוטו יהיו בשורות גדולות בהתיישבות ביהודה ושומרון".

+בן-גביר לנתניהו: לא בחרו בנו כדי להוביל רפורמה מדומה
16:31 12/06/23  |  עידן יוסף

השר איתמר בן-גביר בישיבת סיעת ישראל ביתנו: ״אני רוצה להגיד בצורה ברורה לרה״מ נתניהו שאין לנו מנדט לעשות פייק רפורמה, שתחת כותרת של הסכמות ימסמסו את הרפורמה. הציבור בימין רוצה רפורמה משפטית. נכון, בהידברות ובשיח אבל אסור לנו לאכזב את הציבור שלנו״.

+רק לא "אלטלנה שנייה"
14:33 12/06/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

75 שנה לקום המדינה, ו-75 שנה לפרשת ספינת הנשק והעולים, שבזדון לב, בעלילת כזב, נאמר עליה שאנשיה באו לחולל פוטש במדינה שאך זה כוננה

נניהו בטקס הזיכרון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: השיחות - מסך עשן להחזרת דרעי לממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
עידן יוסף
פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית הפריעו לנאומו של שר האנרגיה ישראל כ"ץ באירוע של חברת החשמל, ירקו לעברו וכינו אותו ""חבר של פוטין"
דן מרגלית
הביטחון הלאומי מתדרדר נוכח השבר עם ארצות הברית    המעמד המדיני מתערער מאותה סיבה    קופת האוצר מתמלאת בגירעון שלא היה כמותו שנים רבות    משקיעי ההיי-טק בורחים
בעז שפירא
מורך לב ורפיסות, בעיקר מצד בנימין נתניהו אך גם בצירוף גורמים פוליטיים נוספים, הפכו את הניצחון בבחירות ואת תחושת האופוריה שהתחזקה מאוד לאחר ההכרזה על רפורמת לוין לנחלת העבר
איציק וולף
השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, נמנע מלמחוק את פרסומיו ברשתות החברתיות המאשימים את מתנגדי הממשלה בפרסום פרטי שוטרים, למרות שהמשטרה הודיעה כי ככל הנראה מדובר בפרסום של מדינה עוינת
עידן יוסף
מתחזק החשד שהקמפיין שבו פורסמו קריאות לפגוע שבוטרים אלימים תוך ציון פרטיהם נועד לגרום לחיכוך בציבור    במשטרה לא צויין באיזו מדינה מדובר, אך נראה שמדובר באירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il