X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להסדרת המגורים בשטחי מרעה, התשפ"ג-2023 של ח"כ אוהד טל. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת, אל מול 7 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה להסדיר הקמת מבני מגורים ומבנים חקלאיים בשטחי מרעה. בנוסף, מוצע שרשות המרעה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדה מקומית לתכנון ולבניה, תאשר הקמת מבנים כאמור, וינתן היתר למבנה מגורים קיים שבו מתגוררת משפחתו של רועה, שהוקם עד יום 1 בינואר 2021, כפוף לעמידתו בתנאים לפי החוק המוצע.
תאריך:  14/06/2023   |   עודכן:  14/06/2023
+בטרומית: לא יהיה תוקף להסכמת נחקר לחיפוש בחומר מחשב
23:23 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת סדר הדין הפלילי, מעצר וחיפוש, שלילת הסכמה כהיתר לחיפוש בחומר מחשב, התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 2 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה לקבוע כי לא יהיה תוקף להסכמת נחקר לחיפוש בחומר מחשב ויידרש צו שיפוטי כדי להתיר חיפוש שכזה. כמו-כן, מוצע לקבוע שראיה שהושגה בניגוד לאמור בסעיף לא תהא קבילה, ובית המשפט לא יהא מוסמך להתיר שימוש בה.

+בטרומית: שלילת תגמולי ביטוח ופיצויי פיטורים ממחבל
23:21 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון - שלילת זכאות לקצבאות ולפיצויי פיטורים עקב ביצוע פעילות טרור), התשפ"ג-2023 של ח"כ עידן רול. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת, אל מול שני מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע לגבי אדם שמת אגב ביצוע או ניסיון ביצוע של פשע שהוא מעשה טרור, והמוסד לביטוח לאומי קבע כי שאיריו אינם זכאים לקצבאות בשל מותו, כי מוטביו לא יהיו זכאים לקצבת שארים מקופת הגמל או לתגמולי ביטוח בשל המוות, וכן שאיריו לא יהיו זכאים לפיצויי פיטורים בשל מותו.
עוד מוצע לקבוע כי מי שהורשע בביצוע מעשה טרור לא יהיה זכאי לקצבת נכות מקופת הגמל או לתגמולי ביטוח בשל נכות שנגרמה עקב המעשה, והוא או מוטביו לא יהיו רשאים למשוך כספים ממרכיב התגמולים בקופת הגמל וכמו-כן הוא לא יהיה זכאי לפיצויי פיטורים בשל סיום העסקתו בקשר עם ביצוע המעשה.

+בטרומית: סימון מקום חנייה לרכב חשמלי בלבד
19:34 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה, סימון מקום חנייה לרכב חשמלי, התשפ"ג 2023, של חבר הכנסת ארז מלול. 11 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי רשות תימרור מקומית תהיה רשאית להציב תמרור לסימון מקום חנייה לרכב חשמלי בלבד.

+בטרומית: מגבלות על חזרת מורשע בטרור לסביבת נפגעי העבירה
19:02 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של מורשע במעשה טרור לסביבת נפגעי העבירה, התשפ"ג-2023 של ח"כ לימור סון הר-מלך, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ חוה אתי עטייה. בהצעה תמכו 18 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדה לביטחון לאומי.
מוצע בה לקבוע כי בית המשפט יהיה רשאי להטיל מגבלות על חזרתו של מורשע בעבירות טרור לסביבת נפגעי העבירה, כגון מגבלות על מקום המגורים, עבודה או לימודים בקרבת מקום העבודה, מגורים או לימודים של נפגעי העבירה. עוד מוצע להסמיך את בית המשפט לקבוע את תקופת הזמן בה יחולו המגבלות, האזור בו יחולו המגבלות, וכן למנות מומחה מטעמו בכדי לחוות דעתו על מצב נפגעי העבירה. בנוסף, מוצע לקבוע זכות עיון חוזר, ערר וערעור למבצע העבירה שהוטלו עליו המגבלות האמורות, וכן לקבוע חובת דיווח לכנסת בעניין אכיפת החוק.

+הרחבת הגדרת הגזענות לחרדים הוכנסה להקפאה עמוקה לאחר הקריאה הטרומית
18:56 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין - תיקון - הרחבת הגדרת הגזענות, התשפ"ג-2022 של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ישראל אייכלר. 54 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 34 שהתנגדו, והיא תועבר לוועדת הכנסת. מוצע בה להרחיב את הגדרת הגזענות בחוק העונשין כך שתכלול גם התייחסות ספציפית לאוכלוסייה החרדית.
שר המשפטים יריב לוין הודה כי כעת תוכנס הצעת החוק להקפאה עמוקה ולא תקודם עד להשלמת עבודת מטה בנושא שתכלול התייחסות למגוון היבטיה. בהצעת החוק טמון קושי מובנה, שכן החרדים אינם גזע.

+התייעצות בקואליציה על חומרת העונש לטלי גוטליב
18:28 14/06/23  |  עידן יוסף

בקואליציה מתייעצים על הטלת עונש חריף על ח"כ טלי גוטליב: בין ההצעות שנבחנות - הדחתה מוועדות הכנסת ושלילת אפשרותה לעלות חוקים ושאילתות במליאה. ההחלטה על העונש בידי נתניהו ויו"ר הקואליציה כץ (כאן חדשות).
גוטליב צייצה בטוויטר: "כמו שאמרתי בבוקר, בלי הסכמה על שני מועמדים, תנצח נציגת האופוזיציה. יהיו חברי קואליציה שיבחרו בה כי לפני ואחרי הכל כנראה מה שמחפשים בימין זה שקט ולא משילות. מקווה מאוד שאני טועה". עוד הוסיפה: "לא רציתי להיות צודקת אבל צדקתי. קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור שני נציגים מטעמה. חברי קואליציה הצביעו לנציגת האופוזיציה. אוי לבושה".

+בטרומית: גם בי"ד צבאי יוכל לחייב מחבלים בפיצויים לקורבנות או למשפחותיהם
15:50 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות - תיקון - פיצויים שהוטלו על-ידי בית משפט צבאי, התשפ"ג 2023- של חבר הכנסת אביחי אברהם בוארון וקבוצת חברי כנסת. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה, 14 התנגדו, אחד נמנע וההצעה תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה לתקן את הגדרת בית המשפט בסעיף 1 לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות כך שיכלול גם את בתי המשפט הצבאיים באזור יהודה ושומרון, זאת בכדי לאפשר את החלת מנגנון גביית הפיצויים הקבוע בחוק גם על קורבנות עבירה שנפסקו לטובתם פיצויים בבית משפט צבאי באזור.

+"יש בעיית הברחות לאומית בגבול עם ירדן"
11:43 14/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התריע סגן מפקד יחידת מג"ן במשרד לביטחון לאומי בדיון בוועדה בכנסת  ▪  ציין: בגבול הירדני התנועה חופשית לחלוטין הגדר יותר פתוחה מסגורה  ▪  מפקד יחידת הגבולות צפון: החיבור בין פח"ע לסמים מוחלט. הברחות מתחילות בסמים, עובר לנשק ומטענים. המנוע הוא כסף

ח"כ ביסמוט בדיון בוועדה. "נתוני מעוררי דאגה" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel אוהד טל אופיר כץ / Ofir  Katz אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai אושר שקלים / Osher  Shekalim אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אליהו דלל / Eli Dallal אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen ארז מלול / Erez  Malul אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דבורה ביטון / Dvora  Biton דוד  ביטן / David Bitan דן אילוז / DAN Iluz דני בן יוסף דנון / Dani Danon ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חמד עמאר / Hamad Amar חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky טלי גוטליב / Tali  Gottlieb יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יונתן משריקי / Yonatan Mishraki יוסף עטאונה / Youssef  Atauna יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano ינון אזולאי / Yinon  Azoulay יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב אשר / Yakov  Asher יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מנסור עבאס / Mansour Abbas משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה רוט / Moshe  Roth מתן כהנא / Matan  Kahana נאור שירי ניר ברקת / Nir  Barkat סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili סימון דוידסון / Simon Davidson עודד פורר / Oded Forer עופר כסיף / Ofer  Cassif עמית הלוי / Amit  Halevi צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot צביקה פוגל / Tzvika  Foghel צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלום דנינו / Shalom  Danino שלי טל מירון / Shelly Tal Meron שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרון ניר / Sharon Nir שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
בטרומית: הסדרת המגורים בשטחי המרעה
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 25
מירב ארד
התריע סגן מפקד יחידת מג"ן במשרד לביטחון לאומי בדיון בוועדה בכנסת    ציין: בגבול הירדני התנועה חופשית לחלוטין הגדר יותר פתוחה מסגורה    מפקד יחידת הגבולות צפון: החיבור בין פח"ע לסמים מוחלט. הברחות מתחילות בסמים, עובר לנשק ומטענים. המנוע הוא כסף
איציק וולף
בשעה 11:30 תחל בכנסת ההצבעה החשאית על נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים    נתניהו תומך בבחירת נציג קואליציה ונציג אופוזיציה, אך חברי כנסת ממפלגתו קוראים לבחור שני נציגי קואליציה    ההערכה: נתניהו יבטיח ללוין, סמוטריץ' ובן-גביר העברת חוק היועמ"שים וצמצום עילת הסבירות בכנס הקיץ הנוכחי
עידן יוסף
החלה להכין לקריאה שנייה ושלישית הצעה שתחייב יבואני רכב לפרסם הפניה ל"מדד התחזוקה" של הרכבים, אך היו"ר ביטן הבהיר: נעביר את ההצעה רק אחרי שתיפתר סוגית מוסכי ההסדר    נציג משרד התחבורה: הסוגיה קרובה לסיום    איגוד המוסכים: איש לא מתייחס למדד – שני המכוניות הכי אמינות של טויוטה יצאו הכי רעות לקנייה בפיילוט ועדיין כולם קונים אותן
עידן יוסף
ראש הממשלה בוועדת החוץ והביטחון: איום הטילים דורש קשב ותשומות רבים    אומר כי הוא בקשר שוטף עם כל פקידי ממשל ארה"ב, וכי יחסי המדינות מצויינים    סבור כי הסכמי אברהם יקשו על האויבים לתקוף את המדינה    אומר כי נדרשת הגדלת תקציב הביטחון וכי על המדינה להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה
עידן יוסף
המרכז למדיניות הגירה: המדינה הוציאה מאות מיליוני שקלים על פינוי עובדים זרים    קהלת: המדינה מעולם לא פתחה בהליכי גבייה נגדם    עלות החזקת שב"ח בכלא היא 450 שקל ליום    יו"ר ועדת העובדים הזרים מביע תסכול מהמצב והכריז על תוכניות להסיט כספים שהופקדו אצל האפוטרופוס הכללי לתוכנית שיזם    רשות האוכלוסין תערוך ניסוי לגביית עלות כרטיסי טיסה והוצאות
רשימות נוספות
חשש מאסון מירון 2: סכנת חיים בהילולת אור החיים  /  עידן יוסף
אושרה הצעת החלטה: להקים ועדת חקירה לפרשת NSO  /  מירב ארד
נתניהו בוועדת חו"ב: "שום הסכם עם אירן לא יחייב אותנו"  /  מירב ארד
חסרי כל בושה  /  איתמר לוין
הליכוד עושה רעש ולא עושה כלום  /  גלעד שרון
כנסת בתחפושת  /  עידן יוסף
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il