X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת סדר הדין הפלילי, מעצר וחיפוש, שלילת הסכמה כהיתר לחיפוש בחומר מחשב, התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 2 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה לקבוע כי לא יהיה תוקף להסכמת נחקר לחיפוש בחומר מחשב ויידרש צו שיפוטי כדי להתיר חיפוש שכזה. כמו-כן, מוצע לקבוע שראיה שהושגה בניגוד לאמור בסעיף לא תהא קבילה, ובית המשפט לא יהא מוסמך להתיר שימוש בה.

תאריך:  14/06/2023   |   עודכן:  14/06/2023
+בטרומית: שלילת תגמולי ביטוח ופיצויי פיטורים ממחבל
23:21 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון - שלילת זכאות לקצבאות ולפיצויי פיטורים עקב ביצוע פעילות טרור), התשפ"ג-2023 של ח"כ עידן רול. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת, אל מול שני מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע לגבי אדם שמת אגב ביצוע או ניסיון ביצוע של פשע שהוא מעשה טרור, והמוסד לביטוח לאומי קבע כי שאיריו אינם זכאים לקצבאות בשל מותו, כי מוטביו לא יהיו זכאים לקצבת שארים מקופת הגמל או לתגמולי ביטוח בשל המוות, וכן שאיריו לא יהיו זכאים לפיצויי פיטורים בשל מותו.
עוד מוצע לקבוע כי מי שהורשע בביצוע מעשה טרור לא יהיה זכאי לקצבת נכות מקופת הגמל או לתגמולי ביטוח בשל נכות שנגרמה עקב המעשה, והוא או מוטביו לא יהיו רשאים למשוך כספים ממרכיב התגמולים בקופת הגמל וכמו-כן הוא לא יהיה זכאי לפיצויי פיטורים בשל סיום העסקתו בקשר עם ביצוע המעשה.

+בטרומית: סימון מקום חנייה לרכב חשמלי בלבד
19:34 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה, סימון מקום חנייה לרכב חשמלי, התשפ"ג 2023, של חבר הכנסת ארז מלול. 11 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי רשות תימרור מקומית תהיה רשאית להציב תמרור לסימון מקום חנייה לרכב חשמלי בלבד.

+בטרומית: מגבלות על חזרת מורשע בטרור לסביבת נפגעי העבירה
19:02 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של מורשע במעשה טרור לסביבת נפגעי העבירה, התשפ"ג-2023 של ח"כ לימור סון הר-מלך, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ חוה אתי עטייה. בהצעה תמכו 18 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדה לביטחון לאומי.
מוצע בה לקבוע כי בית המשפט יהיה רשאי להטיל מגבלות על חזרתו של מורשע בעבירות טרור לסביבת נפגעי העבירה, כגון מגבלות על מקום המגורים, עבודה או לימודים בקרבת מקום העבודה, מגורים או לימודים של נפגעי העבירה. עוד מוצע להסמיך את בית המשפט לקבוע את תקופת הזמן בה יחולו המגבלות, האזור בו יחולו המגבלות, וכן למנות מומחה מטעמו בכדי לחוות דעתו על מצב נפגעי העבירה. בנוסף, מוצע לקבוע זכות עיון חוזר, ערר וערעור למבצע העבירה שהוטלו עליו המגבלות האמורות, וכן לקבוע חובת דיווח לכנסת בעניין אכיפת החוק.

+בטרומית: הסדרת המגורים בשטחי המרעה
18:59 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להסדרת המגורים בשטחי מרעה, התשפ"ג-2023 של ח"כ אוהד טל. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת, אל מול 7 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה להסדיר הקמת מבני מגורים ומבנים חקלאיים בשטחי מרעה. בנוסף, מוצע שרשות המרעה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדה מקומית לתכנון ולבניה, תאשר הקמת מבנים כאמור, וינתן היתר למבנה מגורים קיים שבו מתגוררת משפחתו של רועה, שהוקם עד יום 1 בינואר 2021, כפוף לעמידתו בתנאים לפי החוק המוצע.

+הרחבת הגדרת הגזענות לחרדים הוכנסה להקפאה עמוקה לאחר הקריאה הטרומית
18:56 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין - תיקון - הרחבת הגדרת הגזענות, התשפ"ג-2022 של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ישראל אייכלר. 54 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 34 שהתנגדו, והיא תועבר לוועדת הכנסת. מוצע בה להרחיב את הגדרת הגזענות בחוק העונשין כך שתכלול גם התייחסות ספציפית לאוכלוסייה החרדית.
שר המשפטים יריב לוין הודה כי כעת תוכנס הצעת החוק להקפאה עמוקה ולא תקודם עד להשלמת עבודת מטה בנושא שתכלול התייחסות למגוון היבטיה. בהצעת החוק טמון קושי מובנה, שכן החרדים אינם גזע.

+התייעצות בקואליציה על חומרת העונש לטלי גוטליב
18:28 14/06/23  |  עידן יוסף

בקואליציה מתייעצים על הטלת עונש חריף על ח"כ טלי גוטליב: בין ההצעות שנבחנות - הדחתה מוועדות הכנסת ושלילת אפשרותה לעלות חוקים ושאילתות במליאה. ההחלטה על העונש בידי נתניהו ויו"ר הקואליציה כץ (כאן חדשות).
גוטליב צייצה בטוויטר: "כמו שאמרתי בבוקר, בלי הסכמה על שני מועמדים, תנצח נציגת האופוזיציה. יהיו חברי קואליציה שיבחרו בה כי לפני ואחרי הכל כנראה מה שמחפשים בימין זה שקט ולא משילות. מקווה מאוד שאני טועה". עוד הוסיפה: "לא רציתי להיות צודקת אבל צדקתי. קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור שני נציגים מטעמה. חברי קואליציה הצביעו לנציגת האופוזיציה. אוי לבושה".

+בטרומית: גם בי"ד צבאי יוכל לחייב מחבלים בפיצויים לקורבנות או למשפחותיהם
15:50 14/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות - תיקון - פיצויים שהוטלו על-ידי בית משפט צבאי, התשפ"ג 2023- של חבר הכנסת אביחי אברהם בוארון וקבוצת חברי כנסת. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה, 14 התנגדו, אחד נמנע וההצעה תועבר לוועדת חוקה.
מוצע בה לתקן את הגדרת בית המשפט בסעיף 1 לחוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות כך שיכלול גם את בתי המשפט הצבאיים באזור יהודה ושומרון, זאת בכדי לאפשר את החלת מנגנון גביית הפיצויים הקבוע בחוק גם על קורבנות עבירה שנפסקו לטובתם פיצויים בבית משפט צבאי באזור.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריאל קלנר / Ariel  Kallner  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: לא יהיה תוקף להסכמת נחקר לחיפוש בחומר מחשב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
התריע סגן מפקד יחידת מג"ן במשרד לביטחון לאומי בדיון בוועדה בכנסת    ציין: בגבול הירדני התנועה חופשית לחלוטין הגדר יותר פתוחה מסגורה    מפקד יחידת הגבולות צפון: החיבור בין פח"ע לסמים מוחלט. הברחות מתחילות בסמים, עובר לנשק ומטענים. המנוע הוא כסף
איציק וולף
בשעה 11:30 תחל בכנסת ההצבעה החשאית על נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים    נתניהו תומך בבחירת נציג קואליציה ונציג אופוזיציה, אך חברי כנסת ממפלגתו קוראים לבחור שני נציגי קואליציה    ההערכה: נתניהו יבטיח ללוין, סמוטריץ' ובן-גביר העברת חוק היועמ"שים וצמצום עילת הסבירות בכנס הקיץ הנוכחי
עידן יוסף
החלה להכין לקריאה שנייה ושלישית הצעה שתחייב יבואני רכב לפרסם הפניה ל"מדד התחזוקה" של הרכבים, אך היו"ר ביטן הבהיר: נעביר את ההצעה רק אחרי שתיפתר סוגית מוסכי ההסדר    נציג משרד התחבורה: הסוגיה קרובה לסיום    איגוד המוסכים: איש לא מתייחס למדד – שני המכוניות הכי אמינות של טויוטה יצאו הכי רעות לקנייה בפיילוט ועדיין כולם קונים אותן
עידן יוסף
ראש הממשלה בוועדת החוץ והביטחון: איום הטילים דורש קשב ותשומות רבים    אומר כי הוא בקשר שוטף עם כל פקידי ממשל ארה"ב, וכי יחסי המדינות מצויינים    סבור כי הסכמי אברהם יקשו על האויבים לתקוף את המדינה    אומר כי נדרשת הגדלת תקציב הביטחון וכי על המדינה להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה
עידן יוסף
המרכז למדיניות הגירה: המדינה הוציאה מאות מיליוני שקלים על פינוי עובדים זרים    קהלת: המדינה מעולם לא פתחה בהליכי גבייה נגדם    עלות החזקת שב"ח בכלא היא 450 שקל ליום    יו"ר ועדת העובדים הזרים מביע תסכול מהמצב והכריז על תוכניות להסיט כספים שהופקדו אצל האפוטרופוס הכללי לתוכנית שיזם    רשות האוכלוסין תערוך ניסוי לגביית עלות כרטיסי טיסה והוצאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il