X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טיל ברק mx של התעשייה האווירית. מנוע תומר [צילום: תעשיה אוירית]
תומר תציג מערכות הנעה רקטית בסלון האווירי בפריז
תומר היא המפתחת והיצרנית של המנועים לטילי אקסטרא, קסום כידון והרמפייג' של אלביט מערכות והמנוע של טיל BARAK MX של התעשיה האוירית החברה מפתחת דור חדש של מנועי הנעה רקטיים קלים, חזקים וחסכוניים יותר בדלק מהמערכות הנוכחיות

תומר, חברה ביטחונית בבעלות ממשלתית ומוקד ידע לאומי בתחום ההנעה הרקטית, תציג יכולת מתקדמת בתחום ההנעה הרקטית הקלה, בתערוכה האווירית לה בורז' בפריז. החברה תציג דגמים של מנועי הנעה רקטיים, שפיתחה תומר למגוון רחב של טילים, רקטות ומיירטים.
החברה היא המפתחת והיצרנית של המנועים לטילי האקסטרא, כידון קסום והרמפייג' של אלביט מערכות והמנוע של טיל BARAK MX של התעשיה האוירית. כמו-כן, החברה מפתחת דור חדש של מנועי הנעה רקטיים קלים, חזקים וחסכוניים יותר בדלק מהמערכות הנוכחיות.

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של תומר, דותן גבאי, אמר כי החברה "מרכזת מאמצים לחיזוק אחיזתה בשוק הרקטות הבינלאומי בעקבות הגידול בתקציבי הביטחון במדינות רבות והגידול המשמעותי בביקוש למערכות אלו". הוא הוסיף כי תומר הגדירה את השוק האירופי ואת השוק האמריקני כיעדים אסטרטגיים ומאמינה שיש סינרגיה ואפשרויות לשיתוף פעולה עסקי בין תומר לחברות ביטחוניות בעולם לייצור הנעה רקטית ומנועים קלים לתעשיות אלו.
תומר תציג בביתן המרכזי של סיב"ט יחד עם תעשיות ישראליות נוספות. המפגן האווירי לה בורז' הוא אחד ממופעי האוויר המובילים בעולם ומהווה הזדמנות מרכזית עבור תומר להציג את מוצריה והטכנולוגיות שלה ללקוחות פוטנציאליים מרחבי העולם.
תקציבי הביטחון המוגדלים בעולם הם פוטנציאל שיווקי גדול למנועי ההנעה הקלה של תומר. מנועים אלו משמשים במגוון רחב של טילים ורקטות, והביקוש הגובר למערכות נשק אלו יוצר שוק חזק למוצרים מסוג זה.
תומר נמצאת בעמדה טובה לנצל את השוק הצומח הזה. לחברה מוניטין עשיר בפיתוח וייצור מנועי הנעה רקטיים באיכות גבוהה, ויש לה רשת עולמית של שותפים ולקוחות. תומר גם מחויבת לחדשנות מתמדת, והיא מפתחת כל העת טכנולוגיות חדשות כדי לענות על צרכי לקוחותיה.

תאריך:  18/06/2023   |   עודכן:  18/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תומר תציג מערכות הנעה רקטית בסלון האווירי בפריז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ראש הממשלה הודיע כי השלב הראשון שיקודם יהיה צמצום עילת הסבירות והשלב הבא יהיה הוועדה לבחירת שופטים, אך לא במתווה שהציעו לוין ורוטמן    הוא גם אמר כי תכנן לשנות את הוועדה אך גוטליב שיבשה את התוכניות"
עידן יוסף
ראש הממשלה התייחס בביקורו בתעשיה האוירית למגעים העקיפים של ארצות הברית עם אירן ואמר: "הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר - גם הן אינן מקובלות עלינו"
איתמר לוין
המדינה, הכנסת ובן-גביר הצטוו להסביר בתוך שלושה חודשים מדוע יש להותיר על-כנן את הסמכויות הנוספות שהוקנו לשר בתיקון לפקודת המשטרה
איציק וולף
ראש מערך הסייבר הלאומי הציג נתונים בפני ועדת שרים בנושא    מספר הקבוצות התוקפות גדול פי שלושה מאשתקד    חלק מניסיונות התקיפה נבלמו ואחרים רמו לנזק לארגונים או לשירות לציבור
איתמר לוין
ברון ביטלה את אישורה של תביעה ייצוגית נגד גביית העמלה בידי חברת שירותי החניה    קובעת: מדובר בשירות נוסף ומחירו איננו נתון לפיקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il