X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 74) הגבלת האפשרות לצוות על עיכוב יציאה מהארץ בשל חוב כספי נמוך, התשפ"ג 2023, של חברי הכנסת אחמד טיבי וישראל אייכלר. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי אם סך חובותיו הפסוקים של חייב בהוצאה לפועל קטן מ־50,000 שקלים חדשים, לא ניתן יהיה להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ כנגדו או לחייבו בהפקדת ערובה, לפי סעיף 14 לחוק ההוצאה לפועל. מוצע כי אם ניתן צו כאמור וסך החובות של החייב פחת מ-40,000 שקלים חדשים, הצו יבוטל לבקשת החייב. הוראות אלה לא יחולו לעניין גביית חוב מזונות, וחוב מזונות לא יובא בחשבון בחישוב החובות הפסוקים.
תאריך:  20/06/2023   |   עודכן:  20/06/2023
+לשבעה משרדי ממשלה אין יחידה לפניות הציבור
00:30 21/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ב-20 משרדי ממשלה קיימות יחידות לפניות ציבור, 3 משרדי ממשלה נמצאים בתהליך מתקדם לבנייה של יחידה לפניות ציבור וב-4 משרדים טרם התחיל הליך להקמה של יחידה לפניות ציבור  ▪  עד לסוף שנת 2023 מערך הדיגיטל הלאומי ישיק בית ספר דיגיטלי לשירות ממשלתי  ▪  הבינה המלאכותית צפויה להשתלב בטיפול  ▪  יו"ר הוועדה לפנ"צ: "אם נצטרך ללכת להליך של חקיקה כדי ליצור האחדה באיכות הטיפול בפניות הציבור, נעשה את זה"

חלק מהמשרדים רואים בפניות הציבור נטל [בינג AI]
+נדחה סופית המועד המחייב רשויות מקומיות להקמת תאגידי מים אזוריים
22:24 20/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק תאגידי מים וביוב (תיקון מס' 15), התשפ"ג 2023, של ח"כ דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה בקריאה השלישית.
מוצע בה לדחות את המועד המחייב להקמת תאגידי מים וביוב אזוריים ל1- בינואר 2025. בהתאם לכך מוצע לדחות גם את המועד המחייב לעניין חובת התיאגוד, כלומר לעניין סמכות רשות המים להורות לרשות מקומית להצטרף לתאגיד מים וביוב או להקים תאגיד כאמור, כך שיחול ב-1 במאי 2024, וכן להעלות את סכום העיצום הכספי בשל הפרת הוראת רשות המים כאמור. כן מוצע לבטל את המגבלה שלפיה מספר התאגידים האזוריים לא יעלה על 30
בנוסף, מוצע להעביר את הסמכות לבדיקת מינויים של דירקטורים ומנכ"לים בתאגידי מים וביוב, מהוועדה לבדיקת מינויים המייעצת לרשות החברות הממשלתיות, לידי הוועדה למינוי דירקטורים חיצוניים ברשות המים. עוד מוצע לקבוע כי הממונה על התאגידים ברשות המים יהיה רשאי לאשר חלוקת דיבידנד לרשות מקומית גם אם תאגיד מים וביוב שבבעלותה לא ביצע שלב משלבי ההקמה של תאגיד אזורי. מוצע גם לחדש את הוראות השעה שהיו בתוקף בעבר לעניין פטור ממס דיבידנדים שמחלקים תאגידי המים והביוב וזאת עד סוף שנת, 2023 וכן לעניין פטור ממס חברות לגבי הכנסות של התאגידים עד סוף שנת 2022.

+בקריאה ראשונה: מניעת החסם במחזור משכנתאות ע"י העברת מוטבים בין הבנקים, באותו חוזה ביטוח
22:22 20/06/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חוזה הביטוח (תיקון מס' 13) שינוי מוטב בלתי חוזר בביטוח חיים אגב הלוואה לדיור, התשפ"ג 2023 של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת החוקה.
מוצע בה להקל על התהליך הביורוקרטי שכרוך במחזור משכנתאות באמצעות הקלה בתנאים להחלפת מוטב בלתי חוזר בביטוח חיים שנערך אגב קבלת ההלוואה לדיור.

+עילת הסבירות: בוטלה ישיבת ועדת החוקה כדי לאפשר השתתפות ח"כים בלוויות
22:19 20/06/23  |  עידן יוסף

עקב הפיגוע הקשה, ולבקשת מספר רב של ח"כים ומוזמנים לאפשר את השתתפותם בלוויות, מבוטלת ישיבת ועדת החוקה שתוכננה למחר בשעה 09:00, בנושא הצעת חוק יסוד: השפיטה (תיקון - עילת הסבירות).

+סדר היום של ועדת חו"ב השתנה בעקבות הפיגוע
22:11 20/06/23  |  עידן יוסף

דיון ועדת החוץ והביטחון בנושא "סטאטוס קידום הקמת שדה תעופה בינלאומי נוסף" יידחה למועד אחר. במקומו תקיים ועדת החוץ והביטחון דיון חסוי בו תשמע עידכון מודיעיני-מבצעי, בעקבות ההסלמה ביו"ש, בדגש על צפון השומרון.

+אלימות המשטרה בהפגנות: "541 עצורים ואפס כתבי אישום"
15:10 20/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך אמרה ח"כ מירב כהן בדיון שקיימה הוועדה לביטחון לאומי בנושא "מעצרים אלימים של מפגינים"  ▪  רייטן: "צריך לתקן ולחדד את הנהלים וההוראות כי ההפגנות לא ייפסקו"  ▪  מנהיג מחאת הצעירים בצומת כרכור: "היכו אותי וזרקו אותי לניידת"  ▪  נציג המשטרה: "המשטרה הפעילה סמכות לאחר שהובהר מספר פעמים שההפגנה לא חוקית וההתקהלות אסורה"

הדיון היום בוועדה לביטחון לאומי [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+אושר: משיטי כלי שיט ואחראים על מכונות לא יחויבו לשאת תעודת משיט
14:29 20/06/23  |  מירב ארד

ועדת הכלכלה של הכנסת, אישרה (יום ג') את בקשת משרד התחבורה לתקן את תקנות הספנות, העוסקות במשיטי כלי שיט קטנים. התיקון עוסק בקביעת תעודות מזהות שמשיט כלי השיט והאחראי על מכונותיו נדרשים להחזיק בעת השיט, ומציע להקל כך שבמקום תעודת משיט ניתן יהיה להסתפק בתעודת זהות, דרכון ישראלי או רישיון נהיגה תקף. התיקון השני קובע כי הפרת הוראות מסוימות יחשבו לעבירות מסוג אחריות קפידה, על מנת שאפשר יהיה לאכוף אותן באמצעות קנס מנהלי.

+אושרו תיקונים לתקנות הטיס שיעמדו באמות המידה הבינ"ל
14:27 20/06/23  |  מירב ארד

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה(יום ג') את בקשת משרד התחבורה לתקן את תקנות הטיס, העוסקות ברישוי קציני מבצעי אויר וברישום כלי טיס וסימונם. התיקון הראשון, באשר לרישוי קציני מבצעי אוויר, נועד להתאים את התקנות לנספח 1 לאמנת שיקגו, המפרטת את אמות המידה המחייבות למתן רישיון והתאמה לפרקטיקה בפועל. התיקון השני, באשר לרישום כלי טיס וסימונם, נועד להתאים את התקנות לתקנות התעופה הפדרליות האמריקאיות ולאמנת שיקגו.


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel אוהד טל אופיר כץ / Ofir  Katz אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai אושר שקלים / Osher  Shekalim אחמד טיבי / Ahmad  Tibi אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אליהו דלל / Eli Dallal אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen ארז מלול / Erez  Malul אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דבורה ביטון / Dvora  Biton דוד  ביטן / David Bitan דן אילוז / DAN Iluz דני בן יוסף דנון / Dani Danon ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חמד עמאר / Hamad Amar חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky טלי גוטליב / Tali  Gottlieb יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יונתן משריקי / Yonatan Mishraki יוסף עטאונה / Youssef  Atauna יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano ינון אזולאי / Yinon  Azoulay יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב אשר / Yakov  Asher יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מנסור עבאס / Mansour Abbas משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה רוט / Moshe  Roth מתן כהנא / Matan  Kahana נאור שירי ניר ברקת / Nir  Barkat סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili סימון דוידסון / Simon Davidson עודד פורר / Oded Forer עופר כסיף / Ofer  Cassif עמית הלוי / Amit  Halevi צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot צביקה פוגל / Tzvika  Foghel צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלום דנינו / Shalom  Danino שלי טל מירון / Shelly Tal Meron שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרון ניר / Sharon Nir שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
בקריאה ראשונה: לא יוטל צו איסור יציאה מהארץ בגין חוב כספי נמוך
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 25
מירב ארד
כך אמרה ח"כ מירב כהן בדיון שקיימה הוועדה לביטחון לאומי בנושא "מעצרים אלימים של מפגינים"    רייטן: "צריך לתקן ולחדד את הנהלים וההוראות כי ההפגנות לא ייפסקו"    מנהיג מחאת הצעירים בצומת כרכור: "היכו אותי וזרקו אותי לניידת"    נציג המשטרה: "המשטרה הפעילה סמכות לאחר שהובהר מספר פעמים שההפגנה לא חוקית וההתקהלות אסורה"
איציק וולף
היועצת המשפטית של הכנסת הודיעה שעל מזכיר הכנסת להודיע על מועד הבחירות של נציגי הכנסת בוועדות לבחירת נושאי משרות שיפוטיות עד ליום חמישי הבא
עידן יוסף
סיעת יהדות התורה ליו"ר הקואליציה: "הסדרת תקציב מיידית למשרד מסורת ישראל והרשות לפיתוח חרדי או שלא נצביע מחר עם הממשלה"
איציק וולף
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של שר הכלכלה המבקשת למנוע פגיעה בתחרות במשק    הממונה על התחרות תוכל להטיל עיצומים כספיים בסך של 8% ממחזור החברה ועד ל-100 מיליון שקל
איציק וולף
ההצעה מבקשת להאריך את כהונת הרבנים הראשיים עד לאפריל 2024 ואת כהונת מועצת הרבנות הראשית עד ליוני 2024    הסיבה הרשמית לדחייה - חברות ראשי ערים שעלולים להתחלף בבחירות בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים
רשימות נוספות
אושר בוועדה: כספי חיילים בודדים לא יעוקלו  /  איציק וולף
אושרו תקנות הפיצויים לעסקים בגין נזק עקיף במבצע מגן וחץ  /  מירב ארד
דיון סוער בוועדת החינוך: "לך תאנוס עוד אחת"  /  מירב ארד
חסרי כל בושה  /  איתמר לוין
הליכוד עושה רעש ולא עושה כלום  /  גלעד שרון
כנסת בתחפושת  /  עידן יוסף
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il