X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סטרוק. "הם יטיפו לנו מוסר?" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
השרה סטרוק לראשי מערכת הביטחון: "מי אתם? כוח ואגנר?"
שרת ההתיישבות תקפה בחריפות את ההודעה המשותפת של ראשי מערכת הביטחון נגד אלימות המתיישבים בהמשך התנצלה: "הביטוי שגוי. סליחה ומחילה" גנץ מיהר לגנות: "כל דקה שהיא מכהנת כשרה בממשלה הוא מסר של הפקרות ביטחונית" לפיד: "נתניהו חייב לעצור את הטירוף" ח"כ סער: "השתלחות מחפירה"

ימים ספורים לאחר שהרמטכ"ל, ראש השב"כ ומפכ"ל המשטרה גינו את התפרעויות המתיישבים ביו"ש - שרת ההתיישבות, אורית סטרוק תקפה (יום ב', 26.6.23) בחריפות את ראשי מערכת הביטחון. ״הרמטכ״ל, המפכ״ל וראש השב״כ הוציאו הודעה משותפת על טרור לאומני יהודי. מי אתם, כוח וגנר", תקפה סטרוק בראיון שהעניקה לרדיו קול ברמה. "מי אתם שתוציאו הודעה כזאת תחת האף של הממשלה? הם יטיפו לנו מוסר?! אני נגד האירועים האלה אבל זאת בושה וחרפה לקרוא לזה טרור לאומני״, הוסיפה.
עוד אמרה השרה בראיון: ״היישוב עטרת הוא מיושב באנשים הכי נורמטיביים, המציאות שהייתה בדרך לשם בסוף השבוע האחרון הייתה בלתי נסבלת, היו מתקפות נגד היישוב ע״י אנשים מהכפר הצמוד. התגובה של צה״ל הייתה מינורית, הם הסתפקו בפיזור ההתפרעויות ולא במעצרים דבר שעשו שלושה ימים אחרי ליהודים בעטרת״.
מאוחר יותר הנצלה השרה וכתב בטוויטר: "אומרת כאן ועכשיו: הביטוי "כח וגנר" שגוי, ואני מתנצלת עליו. נכנס לשיחה בשל נוכחותו בשיח החדשותי, אבל לגמרי לגמרי לא מתאים.
סליחה ומחילה!.". סטרוק הוסיפה: "לא חוזרת בי מהביקורת העניינית, על כך שראשי מערכות הביטחון שלנו, מסורים וראויים להערכה ככל שהם, לא אמורים להיות מטיפי-מוסר, אלא מייצרי ביטחון."
יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ גינה את דבריה של השרה סטרוק: "ההשוואה של ראשי זרועות הביטחון לכוח וגנר היא חרפה מוסרית ופגיעה בביטחון המדינה. נתניהו צריך לפטר את אורית סטרוק עוד היום. כל דקה שהיא מכהנת כשרה בממשלה הוא מסר של הפקרות ביטחונית, קריצה לאנרכיסטים ופגיעה בצה״ל, בשב״כ ובמשטרת ישראל. אסור להסתפק בגינויים, המסר חייב להיות במעשים. הגיע זמן לשים סוף לאנרכיה שמחוללת ממשלת ישראל בביטחון המדינה."
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד תקף: "שרה בישראל שמשווה את הרמטכ״ל, המפכ״ל וראש השב״כ לשכירי חרב מורדים לא ראויה ולא יכולה לשבת בממשלת ישראל. נתניהו חייב לעצור את הטירוף ולרסן את השרים ההזויים חסרי האחריות שלו. אזרחי ישראל חייבים את חייהם להרצי הלוי, קובי שבתאי ורונן בר, גיבורי ישראל ושומריה."
ח"כ גדעון סער תקף את השרה סטרוק: "ההשתלחות חסרת-הרסן של השרה סטרוק בראשי מערכת הביטחון, שמקדישים את חייהם לביטחון ישראל ואזרחיה, היא מחפירה. אם הייתה בה ולו קמצוץ מהאחריות שאמורה לאפיין מי שמכהנת בתפקיד של שרה בממשלה - היא הייתה מצטרפת לקריאתם כנגד מי שבמעשיהם הנפשעים פוגעים במדינה, בחוק, בביטחון ובהתיישבות. בושה!"

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השרה סטרוק לראשי מערכת הביטחון: "מי אתם? כוח ואגנר?"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יועמ"ש המשרד לשירותי דת הסבירה כי לא ניתן למנות רבנים בפרק זמן קצר    מנכ"ל המשרד: "מבקשים להחזיר את המועד לתאריך המקורי ולקיים בחירות נקיות ללא לחצים פוליטיים. לא הסכמנו לגעת בחוק לא בגיל ולא בשום סוגיה אחרת"   מתן כהנא: "קומבינה לא ראויה לבחירת הרב הראשי לירושלים"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "היום חברי יש עתיד משתיקים אותי בבריונות; הציבור נחשף לכך שכל מטרתכם בשיחות לא הייתה להגיע להסכמות, אלא לייצר טריגר לפיצוץ הבא"    יועמ"ש הוועדה: "הגבלת עילת הסבירות על הדרג הנבחר עלולה להוביל למתן פטור בפועל מביקורת שיפוטית על החלטות מינהליות מסוימות, בהן לא מתקיימת אחת מעילות הביקורת האחרות, כגון שיקולים זרים או מידתיות"
עידן יוסף
ארגון הביון מאשר את הדיווח על סיכול נסיונות אירנים לפגוע בישראלים בקפריסין    "מדינת ישראל פועלת במגוון רחב של שיטות בכל מקום על-מנת להגן על יהודים וישראלים ותמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור האירני בכל מקום"
עידן יוסף
רנ"צ יעקב שבתאי התייחס למתיחות עם השר לביטחון לאומי בנוגע להארכת כהונתו לאחר שתסתיים בעוד חצי שנה    בן-גביר נפרד: "זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות, מחלוקות מהותיות"
עידן יוסף
אתר העירייה עושה שימוש בסיומת האינטרנטית gov.il במקום muni.il    מערך הדיגיטל הלאומי ביקש כבר לפני שנה מהעירייה לחדול מכך, אך בעירייה מסרבים לעשות זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il