X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טרמינל 3. שיפור חוויית הנוסע [צילום: יח"צ]
בעקבות הזינוק במספר הנוסעים: מרחיבים את שטחי ההסעדה בנתב"ג
בשנתיים הקרובות יורחבו שטחי ההסעדה בנתב"ג, בהשקעה של מיליוני שקלים, בדגש על היצע, מגוון ושיפור חוויית הנוסע. במסגרת השדרוג יורחב תמהיל בתי הקפה והמסעדות, תמהיל ומגוון המוצרים, וכן יורחבו מתחמי מחלקות העסקים וטרקליני האירוח

רשות שדות התעופה (רש"ת) מפרסמת בימים אלה שורה של מכרזים מסחריים להוספת בתי קפה ומסעדות בטרמינל 1 ובטרמינל 3 בנתב"ג, כחלק מההיערכות לתנועת הנוסעים המוגברת. המכרזים החדשים הותאמו למגמות עדכניות בשוק התעופה המקומי והבינלאומי, ולשינויים בהרגלי הצריכה בעקבות משבר הקורונה.
בשנתיים הקרובות יורחבו שטחי ההסעדה בנתב"ג, בהשקעה של מיליוני שקלים, בדגש על היצע, מגוון ושיפור חוויית הנוסע. במסגרת השדרוג יורחב תמהיל בתי הקפה והמסעדות, תמהיל ומגוון המוצרים, וכן יורחבו מתחמי מחלקות העסקים וטרקליני האירוח.
בין המכרזים שיפורסמו: הפעלת בית קפה בדיוטי פרי של טרמינל 3 ושל טרמינל 1; הפעלת בתי קפה בזרועות B ו-C; הפעלת פיצריה בטרמינל 1; הפעלת בית מאפה באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3; והפעלת בית קפה באולם שחקים בטרמינל 3.
לראשונה יפורסם גם מכרז להפעלת מתחם לממכר מזון מוכן מהיר ארוז, וכן מכרזים למסעדה אסיאתית, למעדנייה ועוד. המכרזים החדשים יתווספו למקומות ההסעדה הקיימים בנתב"ג.
המכרזים יעודדו תחרות בין זכייני בתי הקפה והמסעדות, ויכללו הנחה ממחירי המטרה לסל המוצרים הבסיסי שיורחב בקרוב. סל המוצרים הבסיסי שמחיריו מפוקחים ומוצגים בשילוט בולט בכל מקום הסעדה, כולל היום קפה, מאפה, כריך ושתייה קלה. בימים אלה נבחנת הרחבת הסל למוצרים נוספים.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות הזינוק במספר הנוסעים: מרחיבים את שטחי ההסעדה בנתב"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
וירט-ליבנה קובעת שמדובר ב"נושא מדיני" ולכן לעובדי הפרקליטות אסור להשתתף בהפגנות בנושא    מדגישה: אסור לפרקליטים להשתתף בהפגנות אפילו באופן אנונימי
מירב ארד
שרת ההתיישבות תקפה בחריפות את ההודעה המשותפת של ראשי מערכת הביטחון נגד אלימות המתיישבים    בהמשך התנצלה: "הביטוי שגוי. סליחה ומחילה"    גנץ מיהר לגנות: "כל דקה שהיא מכהנת כשרה בממשלה הוא מסר של הפקרות ביטחונית"    לפיד: "נתניהו חייב לעצור את הטירוף"    ח"כ סער: "השתלחות מחפירה"
עידן יוסף
יועמ"ש המשרד לשירותי דת הסבירה כי לא ניתן למנות רבנים בפרק זמן קצר    מנכ"ל המשרד: "מבקשים להחזיר את המועד לתאריך המקורי ולקיים בחירות נקיות ללא לחצים פוליטיים. לא הסכמנו לגעת בחוק לא בגיל ולא בשום סוגיה אחרת"   מתן כהנא: "קומבינה לא ראויה לבחירת הרב הראשי לירושלים"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "היום חברי יש עתיד משתיקים אותי בבריונות; הציבור נחשף לכך שכל מטרתכם בשיחות לא הייתה להגיע להסכמות, אלא לייצר טריגר לפיצוץ הבא"    יועמ"ש הוועדה: "הגבלת עילת הסבירות על הדרג הנבחר עלולה להוביל למתן פטור בפועל מביקורת שיפוטית על החלטות מינהליות מסוימות, בהן לא מתקיימת אחת מעילות הביקורת האחרות, כגון שיקולים זרים או מידתיות"
עידן יוסף
ארגון הביון מאשר את הדיווח על סיכול נסיונות אירנים לפגוע בישראלים בקפריסין    "מדינת ישראל פועלת במגוון רחב של שיטות בכל מקום על-מנת להגן על יהודים וישראלים ותמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור האירני בכל מקום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il