X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

אתר ישראל היום מפרסם כי שר המורשת דרש ממנכ"ל משרד הדתות למנות את אביו הרב שמואל אליהו לתפקיד בתמורה להסרת התנגדות של עוצמה יהודית מחוק של שינוי בחירת רבני ערים. בכירים בשס אומרים כי "ההצעה נדחתה על הסף, לא יהיה מו"מ על רבנים". מנכ"ל משרד הדתות סירב להגיב, אך השר עמיחי אליהו: "לא היו דברים מעולם".
בתוך כך, אתר כיפה מדווח על שיתוף פעולה חריג: השר יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) עומד בקשר עם חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) על-מנת לסכל את החוק של דרעי לדחיית הבחירות לרבנות הראשית בחצי שנה.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
+המשנה למנכ"ל משרד התחבורה בפועל מונה למנכ"ל
17:10 26/06/23  |  עידן יוסף

הממשלה אישרה את הצעתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מירי רגב, למנות את משה בן-זקן לתפקיד מנכ״ל משרד התחבורה. המינוי נכנס לתוקף היום (ב') . זאת לאחר שוועדת המינויים בראשות נציב שירות המדינה אישרה פה אחד את המינוי.
משה בן זקן (37) המתגורר באשדוד נשוי ואב לשלושה הוא בוגר תואר ראשון בחינוך וחברה ותואר שני במנהל עסקים. בעברו מילא תפקידים ציבוריים רבים ביניהם המשנה למנכ"ל משרד התחבורה בפועל, ראש מטה במשרד התחבורה, מנכ״ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה ויועץ בכיר במשרדי ממשלה שונים.
רגב אמרה כי נחשפה מקרוב למקצועיות וליכולות הניהוליות של בן זקן, וציינה שבתפקידו כמשנה למנכ״ל בפועל ניהל בהצלחה אתגרים משמעותיים. "אין לי ספק שמשה בן זקן הוא האיש הנכון במקום הנכון, ויצליח לממש את המדיניות אותה אני מובילה לחיבור מדינת ישראל ולמימוש האתגרים התחבורתיים בים, באוויר וביבשה. אני מאחלת לבן זקן הצלחה גדולה בתפקידו, ומאמינה בו״, אמרה רגב.

[צילום: תקשורת השרה]
+משרד שלא ישתף פעולה עם הכנסת, לא יזכה לשיתוף פעולה
14:37 26/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דיון בוועדת הכנסת על הקשיים בפיקוח הכנסת על הממשלה  ▪  מנהלת מרכז המחקר והמידע של הכנסת: "כשצריך לקבל מידע ממשרד הביטחון, אנחנו מראש מודיעים לחה״כ שהסיכוי לקבל את המידע הוא קלוש"  ▪  ח"כ טור פז: חקיקת חוקים ללא מידע אמין היא כמו יציאה למבצע צבאי ללא מודיעין

כץ. לא "סופרים" את הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר אליהו מכחיש שדרש מינוי אביו לרב העיר ירושלים תמורת הסרת התנגדות להצעת חוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
דיון בוועדת הכנסת על הקשיים בפיקוח הכנסת על הממשלה    מנהלת מרכז המחקר והמידע של הכנסת: "כשצריך לקבל מידע ממשרד הביטחון, אנחנו מראש מודיעים לחה״כ שהסיכוי לקבל את המידע הוא קלוש"    ח"כ טור פז: חקיקת חוקים ללא מידע אמין היא כמו יציאה למבצע צבאי ללא מודיעין
עידן יוסף
אחרי איומיו של שייח' מוואפק טריף, ראש הממשלה נתניהו עדכן אותו כי החליט להיענות לבקשתו ולהימנע מחידוש העבודות עד לאחר חג הקורבן    השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר הביע את דעתו שצריך להמשיך את העבודות גם מחר    המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית איים: אם הממשלה לא תשיב לדרישתנו "תבוא תגובה שהארץ לא ראתה עד היום"
איתמר לוין
החובה מספר אחת של כל ממשלה היא להבטיח את בטחונם הפנימי והחיצוני של האזרחים. הממשלה הנוכחית היא הכושלת ביותר בתולדות המדינה בתחום זה, והמחיר הוא בדם
עידן יוסף
בשנת 2022 נסגרו 106 יחידות דואר ו-50 נוספים בשנת 2023 עד היום, עם צפי לעוד כ-35 יחידות שייסגרו בחודשים הקרובים    מנכ"ל המשרד: "ככה לא בונים חומה ולא מביאים להבראת החברה"
איתמר לוין
הראיון עם ניצב יורם סופר, המועמד המוביל של בן-גביר לתפקיד המפכ"ל, מעלה שמדובר באדם בעל תפיסות עולם רודניות וגזעניות החייב לעוף מיד מן המשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il