X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קפיצה טכנולוגית להעברה מהירה של מידע
בזק תרשת את בסיסי צה"ל בסיבים אופטיים
מנהל הרכש במשרד הביטחון חתם על הסכם עם חברת בזק להקמת תשתית סיבים אופטיים בבסיסי צה"ל שווי העסקה כ-125 מיליון שקל וההסכם יהיה בתוקף ל-5 שנים עם אפשרות הארכה ל-5 שנים נוספות

מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) וחברת בזק הודיעו (יום ב', 3.7.23) כי חתמו על הסכם חדש להקמה, שימוש, אחזקה ופיתוח תשתיות סיבים אופטיים בבסיסי צה״ל.
במסגרת ההסכם הקודם שהיה בין הצדדים בזק פרסה אלפי קילומטרים של סיבים אופטיים, במטרה לספק תשתית מתקדמת לכל בסיסי צה"ל ברחבי הארץ. בחודשים האחרונים, בוצעה במנה״ר עבודת מטה יסודית ומעמיקה, במטרה להביא להסכם חדשני הצופה פני עתיד לצרכי צה"ל ומערכת הביטחון. העסקה מול בזק מוערכת בכ-125 מיליון שקלים ועתידה להימשך על פני תקופה של 5 שנים, עם אופציה ל-5 שנים נוספות. במסגרת ההסכם החדש חברת בזק תמשיך את פריסת התשתית, תתחזק את הרשת הצה״לית, ותחבר את בסיסי צה״ל הפרוסים בכל הארץ.
ד', ראש חטיבת רכש תקשוב במנהל הרכש, אמר כי לאחר תקופה של עבודת מטה מורכבת ואינטנסיבית שכללה דיונים רבים בדרגים בכירים ביחידת חושן, בבזק ובמשרד הביטחון, שמחים ומברכים במשרד הביטחון על חידוש ההסכם עם בזק. "ההסכם משכלל את צרכי התקשורת של צה"ל בשנים הבאות ויאפשר קפיצה טכנולוגית, בעידן שבו תעבורת המידע באופן מהיר ואיכותי הינה הכרחית לפעילות המבצעית של צה״ל״, אמר.
מפקדת חושן ביחידת 'לוטם' באגף התקשוב בצה"ל, אל״מ ענת הרשקוביץ, הוסיפה כי ההסכם עם בזק מהווה אבן דרך משמעותית בהעצמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בצה״ל, באמצעות הגעת תשתית סיבים אופטית לכל צורך מיקום אליו צה״ל נדרש, וזאת על-מנת לכונן מרחב דיגיטלי עשיר.
סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, ניר דוד, אמר כי מבחינת החברה מדובר בהסכם אסטרטגי המהווה מנוע צמיחה והכנסה עתידית ארוכת טווח. "בהסכם החדש, בזק תאפשר את חיזוק הרשת הקיימת על-ידי עיבוי והרחבת הפריסה, זאת במקביל למתן שירות ותחזוקה בפריסה ארצית 24 שעות ביממה. מהלך פריסת הסיבים בבסיסי צה"ל מצטרף לתנופת פריסת הסיבים שבזק מבצעת ברחבי הארץ", אמר.

תאריך:  03/07/2023   |   עודכן:  03/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הארץ / Haaretz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק תרשת את בסיסי צה"ל בסיבים אופטיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ועדת הכלכלה זעם על גרירת הרגליים של האוצר בנושא המכסות הפטורות ממכס    "אתם עובדים עלינו בעיניים. נראה מי ינצח בזה, לא האוצר - זה בטוח"
יצחק דנון
איציק וולף
המפקדה שהותקפה מהאוויר שימשה בנוסף כחמ"ל תצפית, כמקום התכנסות של מחבלים חמושים לפני ואחרי פעילות טרור, כאזור התחמשות בנשקים ומטענים וכמרכז הקשר והתקשורת של הפעילים
עידן יוסף
הרחבת חוק הפיקדון בדצמבר 2021, שכללה גם בקבוקי 1.5 ליטר ומעלה, הביאה גם לפינוי 24,000 מכלי איסוף מהמרחב הציבורי    נסיונות להחזרת דמי פיקדון על מיכלי משקה נתקלים בקשיי ישום, מה שהוביל לירידה באיסוף מכלי משקה
עידן יוסף
במקביל דרש מהחרדים לוותר על פסקת התגברות כללית    שס ואגודת ישראל הסכימו להצעה, אך דגל התורה והציונות הדתית דרשו לקיים את ההסכם הקואליציוני כלשונו    הקואליציה צפויה לקדם חוק יסוד שיקשה על בג"ץ לפסול את חוק הגיוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il