X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

חבר הכנסת איין עודה שעלה לנאום במליאה, ביקש בפתח נאומו לסלק מליד הדוכן בקבוק מים מינרלים מרמת הגולן. הוא אמר כי אינו שותה מים מההתנחלויות. סדרן הרחיק ממנו את המים, וסגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי, תושב הגולן, הביע את מחאתו. נאומו של עודה היה תקיף ועורר מחאה מצד חברי הכנסת שהאשימו אותו בהסתה לטרור. לאחר התלהטות היצרים הורה יו"ר הישיבה להוציא את עודה מהמליאה.

תאריך:  05/07/2023   |   עודכן:  05/07/2023
+סופית: יוארך רישיון לישיבת ביקור של עובדי סיעוד זרים במקרים ייחודיים
04:48 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 37 - הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"ג 2023. 8 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ללא מתנגדים או נמנעים.
יתאפשרו בהוראת שעה, התקפה למשך ארבעה חודשים, בחינה מחדש ואישור של בקשות הארכה לרישיון לישיבת ביקור, לשם העסקת עובדים זרים בסיעוד, אשר נדחו בתקופת מגפת הקורונה. רישיונות אלה יבחנו במקרים בהם הקשר בין המטופל לעובד הזר נמשך מעל מספר חודשים, בשל הסתמכות על תקופת ההיערכות הארוכה שניתנה בעקבות מגפת הקורונה, ובלבד שבעת הגשת הבקשה העובד הזר לא שהה בישראל מעל 13 שנים. כל זאת על-מנת למנוע ניתוקו של קשר טיפולי ארוך אשר יכול לגרום לפגיעה קשה במטופל.

+בקריאה ראשונה: הסדרים חדשים להורים באומנת חרום
04:45 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק אומנה לילדים (תיקון מס' 4) (אומנת חירום), התשפ"ג-2023 מ1636. להצעת החוק הוצמדה הצעת חוק דומה של חברי הכנסת יסמין פרידמן ומאיר כהן שאושרה בקריאה טרומית. בהצעת החוק הממשלתית תמכו 8 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. ואילו בהצעת החוק הפרטית תמכו 11 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. הצעות החוק יועברו לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי אומנים באומנת חירום יוכלו לאשר לילדים הנמצאים בהחזקתם ביצוע בדיקה רפואית או קבלת טיפול רפואי, לרבות נטילת תרופות, ביצוע בדיקות וקבלת חיסונים הניתנים לכלל ילדי ישראל, או להסכים בשמם לבדיקה או טיפול הכל בדומה לסמכות אישור שיש להורה אומנה באומנה רגילה. עוד מוצע לקבוע כי אם ניתן טיפול כאמור בבית חולים תחול חובה על עובד סוציאלי לחוק הנוער ליידע על כך את בית המשפט הדן בעניינו של אותו הקטין. כן מוצע להסיר את הגבלת הגיל ולקבוע כי הורה באומנת חירום יכול שיהיה מעל גיל 56, בניגוד להגבלה הקיימת לגבי הורה באומנה רגילה.

+בטרומית: סמכות חלוקת רשויות תורחב גם ליו"ש
04:43 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות (צדק חלוקתי בכל הרשויות המתוקצבות במדינת ישראל), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת יעקב אשר. בהצעה תמכו 39 חברי כנסת, אל מול 19 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.
מוצע בה כי סמכות שר הפנים לחלוקת הכנסות בין רשויות מקומיות סמוכות או גובלות, תורחב גם למקרים בהם הרשויות הסמוכות או הגובלות נמצאות באזור יהודה ושומרון.

+בטרומית: יצרני מוצרי עישון ידפיסו על חפיסת מוצר עישון תמונה מאיימת
04:41 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון (תיקון - איסור על ייצור ושיווק של מוצר עישון בטעם או בריח מובחן), התשפ"ג-2023. בהצעה תמכו 25 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.
מוצע בה לתקן את החוק כך שיחייב את היצרנים להדפיס על גבי כל חפיסה ואריזה של מוצר עישון, תמונה הממחישה את נזקי העישון. ההוראות לעניין התמונות, תוכנן וגודלן היחסי ייקבעו על-ידי שר הבריאות, באישור ועדת הכלכלה".
ח"כ אושר שקלים (הליכוד): הטבק שבסיגריות מכיל אלפי חומרים רעילים. פרסום תמונות נזקי העישון מפחיתות את מספר המעשנים וכבר היום 91 מדינות מפרסמות תמונות שממחישות את הנזקים שהסיגריות גורמות".

+בטרומית: ייאסר על ייצור ושיווק מוצרי עישון בטעם או בריח מובחן
04:38 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון (תיקון - איסור על ייצור ושיווק של מוצר עישון בטעם או בריח מובחן), התשפ"ג-2023 של ח"כ בועז ביסמוט וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.
מוצע בה לאסור על ייצור ושיווק של מוצרי עישון בטעם או בריח מובחן.

+בטרומית: מנגנון מזורז לקביעת שומת השבחה בעת מחלוקת על גובה היטל השבחה בסכומים נמוכים
04:37 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - שומה מתוקנת מוסכמת), התשפ"ג-2022 של ח"כ אוריאל בוסו. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת
מוצע בה לקבוע מנגנון מזורז לקביעת שומת השבחה כאשר ישנה מחלוקת על גובהו של היטל השבחה בסכומים נמוכים. על-פי ההצעה, במקרה כזה, יוכל החייב להגיש שומה מטעמו. שמאי מטעם הוועדה המקומית יעביר את המלצתו בעניין ל"ועדת שומות בסכומים קטנים" שחבריה יהיו יו"ר הוועדה, גזבר הוועדה והיועץ המשפטי לוועדה, או מי מטעמם, והיא רשאית להחליט על שומה מתוקנת מוסכמת. ההחלטה תועבר לעיונו של השמאי הממשלתי הראשי שרשאי שלא לאשרה. אם לא הודיע השמאי הממשלתי על החלטתו בתקופה האמורה בהצעת החוק יראו את החלטת הוועדה כמאושרת.

+בטרומית: תושב חוץ יהיה פטור מרווח הון במכירת מטבעות דיגיטליים
04:37 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה פטור ממס במכירת מטבעות דיגיטליים לתושבי חוץ ובהקצאת מטבעות דיגיטליים לעובדים, התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת דן אילוז, אריאל קלנר ושמחה רוטמן. 15 תמכו מול שני מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע כי תושב חוץ יהיה פטור מרווח הון במכירת מטבעות דיגיטליים של חברה תושבת ישראל, וכן לקבוע שיעור מס של 25% במקום מס שולי עבור הקצאת מטבעות דיגיטליים לעובדים.

+בטרומית: הסכמת המפקח על הבנקים לסגירת סניף בנק תהיה טעונה את אישור ועדת הכלכלה
04:35 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (רישוי) (תיקון - פיקוח פרלמנטרי על סגירת סניפים וצמצום שירותי בנק), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יצחק פינדרוס, אלון שוסטר ואחמד טיבי, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 25חברי כנסת, ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי אישור המפקח על הבנקים לעניין סגירת סניף בנק קבוע, צמצום שטחי פעולה בסניף או הפחתה משמעותית בכוח אדם בסניף כאמור, תהיה טעונה אישור של ועדת הכלכלה. עוד מוצע כי בהחלטה כאמור יובא בחשבון, בין היתר, הימצאות סניף בנק אחר בקרבה סבירה לסניף לגביו הוגשה בקשת סגירה.

+בטרומית: פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחו"ל
04:34 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי, תיקון - פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי, התשפ"ג 2022 של חבר הכנסת שמחה רוטמן, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מירב בן ארי. 51 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחוץ לישראל ושמשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה האמורה. הסדר זה לא יחול על מי שנשלח מטעם מעסיקו הישראלי לעבוד בחו"ל או על מי שעובד כעצמאי לסירוגין בישראל ובחו"ל - לגבי הכנסה שהוא לא משלם בעדה דמי ביטוח סוציאלי בחו"ל.

+בטרומית: תברואן מוסמך יורשה לתת חוות דעת לצורך מתן רישיון לבית-ספר
04:33 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק פיקוח על בתי ספר (תיקון - מתן אישור בידי תברואן מוסמך), התשפ"ג-2023 של ח"כ ישראל אייכלר. בהצעה תמכו 36 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הבריאות
מוצע בה לקבוע כי גם תברואן מוסמך כהגדרתו בתקנות בריאות העם (כשירויות עובדי בריאות הסביבה ואיכות הסביבה ברשויות סניטריות מקומיות ובשירות המדינה), התשנ"ג-1992, יוסמך לתת חוות דעת לצורך מתן רישיון לבית הספר.

+בטרומית: הוספה לחוק איסור על תמיכה והזדהות עם מבצע עבירת רצח או ניסיון רצח המהווים מעשה טרור
04:32 06/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור, תיקון - הזדהות עם מבצע עבירת טרור מסוג המתה, התשפ"ג 2023, של חבר הכנסת צבי ידידיה סוכות. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 7 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת.
חוק המאבק בטרור אוסר על פרסום דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו, אם על-פי תוכנו של הפרסום והנסיבות שבהן פורסם יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה טרור.
מוצע לבטל את ההתניה לפיה העבירה תחול רק אם בשל תוכן הפרסום ונסיבותיו יש אפשרות ממשית לעשיית מעשה טרור, וכן להוסיף לאיסור גם איסור על תמיכה והזדהות עם מבצע עבירת רצח או ניסיון רצח המהווים מעשה טרור.

+בטרומית: עונש מאסר לטרוריסט קטין מתחת לגיל 14 שרצח
18:42 05/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הנוער (שפיטה, ענישה ודרכי טיפול) (תיקון - מעצר ומאסר בעבירות טרור), התשפ"ג-2023 של ח"כ יצחק קרויזר וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 44 חברי כנסת, אל מול 28 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת.
בשנת 2016, נקבע כהוראת שעה לשלוש שנים כי ניתן יהיה לכלול רכיב של מאסר בעונשו של קטין שהורשע בעבירות של הריגה, רצח או ניסיון לרצח, ובלבד שהמאסר יינשא לאחר שמלאו לקטין 14 שנה. בהצעת החוק, מוצע להפוך את הוראת השעה שפקעה ב-2019 להוראת קבע, תוך צמצומה רק לעבירות המתה שנעשו כחלק ממעשה טרור אך תוך הסרת המגבלה הקובעת שעונש מאסר יינשא רק מגיל 14.

+ועדת החוקה תתכנס גם מחר בעקבות חוסר הסכמות עם האופוזיציה
16:23 05/07/23  |  עידן יוסף

בעקבות חוסר ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה והצפי להמשך ישיבת מליאת הכנסת עד השעות הקטנות של הלילה החליט יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן, לקיים גם מחר, צום י"ז בתמוז, דיונים בוועדה בנושאים שונים שנקבעו מראש לשבוע הבא, ובכך לנקות שולחן ולאפשר לוועדת חוקה להתמקד בשבוע הבא רק ברפורמה המשפטית (INN).

+ח"כים מהאופוזיציה נעדרו וארבע הצעות חוק הוסרו מסדר היום
15:40 05/07/23  |  עידן יוסף

האיום מתממש: לאחר שגם הפעם נעדרו חברי כנסת מן האופוזיציה מן המליאה, ולא היו שם בהגיע תורם להציג הצעות חוק פרטיות שהגישו, הורה סגן יו"ר הכנסת ח"כ אוריאל בוסו להמשיך בסדר היום, וכך נמנעה העלאתן של הצעות חוק אלה לדיון.
חברי הכנסת שהגיעו באיחור, ובראשם ח"כ בועז טופורובסקי, מחו על ההחלטה וטענו כי ישבו בפרסה אך ללא הועיל. השר שלמה קרעי סנט בהם ואמר שיפסיקו להתבטל ויתחילו לעבוד. בתגובה להסרה, מקיימת לבקשת האופוזיציה הצבעה שמית על כל הצעת חוק.

אוריאל בוסו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+סער על פירוק לשכת עו"ד: משנים את כללי המשחק אחרי שריקת הסיום
15:22 05/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אושר בטרומית: הקמת מועצת עורכי דין אליה יועברו סמכויות הנתונות כיום ללשכת עורכי הדין, ובהן מעורבותה בהליך בחירת שופטים  ▪  היוזם מילביצקי: "למה אנחנו ב-2023 צריכים לתחזק ארגון מקצועי במאה מיליון שקל בשנה?"  ▪  השר לוין: "כספי דמי החבר מנוצלים למטרות פוליטיות"

חברי הכנסת מילביצקי וסער [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בקרוב יופחת 15% מנפח האוטובוסים בתמח"ת
14:07 05/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סגן שרת התחבורה אומר במענה לשאילתה שהגישה ח"כ נעמה לזימי כי כבר ננקטו צעדים לצמצום נפח האוטובוסים בתחנה המרכזית ב-30%  ▪  לזימי: עיריית ת"א טרם הגישה את תוכנית פינוי התחנה המרכזית בהתאם לדרישת המשרד להגנת הסביבה

הפגנה לפינוי התחנה המרכזית [צילום ארכיון: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  איימן עודה / Eiman Ode  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניסים ואטורי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהומה במליאה: ח"כ איימן עודה ביקש להרחיק ממנו מים מינרלים מהגולן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
אושר בטרומית: הקמת מועצת עורכי דין אליה יועברו סמכויות הנתונות כיום ללשכת עורכי הדין, ובהן מעורבותה בהליך בחירת שופטים    היוזם מילביצקי: "למה אנחנו ב-2023 צריכים לתחזק ארגון מקצועי במאה מיליון שקל בשנה?"    השר לוין: "כספי דמי החבר מנוצלים למטרות פוליטיות"
עידן יוסף
סגן שרת התחבורה אומר במענה לשאילתה שהגישה ח"כ נעמה לזימי כי כבר ננקטו צעדים לצמצום נפח האוטובוסים בתחנה המרכזית ב-30%    לזימי: עיריית ת"א טרם הגישה את תוכנית פינוי התחנה המרכזית בהתאם לדרישת המשרד להגנת הסביבה
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שמסירה את ההגבלה שהוטלה על ראש ועדה קרואה להתמודד בבחירות בעיר שבה פעל    ראש הוועדה הקרואה בטבריה יוכל להתמודד בבחירות הקרובות    האופוזיציה: חוק פרסונלי מושחת
עידן יוסף
שתי הצעות חוק מבקשות לחייב בעלי כלבים לתת דגימות דנ"א לצורך הקמת מאגר מידע, שיסייע בזיהוי ואכיפה נגד מי שמשאירים צואת כלבים במרחב הציבורי    חשש: המאגר עלול לפגוע בפיקוח על כלבים ובהגנה על בני אדם
עידן יוסף
ועדת העבודה והרווחה אישרה תקנות שיאפשרו לנציב שירות המדינה לאשר הארכת שירות לעובד בשירות המדינה    ההארכה המרבית כיום היא 4 שנים, אך התקנות החדשות יאפשרו הארכה של עד 5 שנים    המטרה: לשמר עובדים מיומנים במקצועות בהם קשה למצוא תחליף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il