X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הקרימינולוגים השיקומיים, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אופיר כץ. בהצעה תמכו 16 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
הצעת החוק מבקשת להסדיר את מעמדם הסטטוטורי של קרימינולוגיים שיקומיים לשם קביעת רמה מקצועית והתנהגות הולמת של הקרימינולוגיים השיקומיים העוסקים בפשיעה, אלימות ועבריינות. בכלל זה מוצע לקבוע הוראות בדבר הכשירות הנדרשת לצורך העיסוק בתחום, התנאים לרישום בפנקס הקרימינולוגיים השיקומיים, שילובם במוסדות הפורמליים והבלתי פורמליים העוסקים במאבק בפשיעה, מינויים לתפקידים שונים בתחום המאבק בפשיעה ועוד. כמו-כן מוצע להחיל חיסיון על קרימינולוג שיקומי בדומה לזה החל על פסיכולוג או עובד סוציאלי.

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
+"שעון ההייטק מתקתק לאחור"
13:40 20/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ליברמן: "ירדנו מהיקף השקעות של 42 מיליארד ש"ח בסטארט אפים ישראלים לצפי של 7 מיליארד בלבד. זה מצב חירום"  ▪  נציגת פורום ההיי-טק: "5,000 איש פוטרו ב-83 חברות היי-טק מתחילת השנה. 9 חברות סגרו לחלוטין את פעילותן בארץ"

ועדת המשנה לקידום תעשיית ההיי-טק [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+רשתות השיווק תחויבנה לסמן את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה
09:34 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 65), התשפ"ג-2023. בהצעה תמכו 9 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.
עוסק יהיה חייב לסמן באופן בולט את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה בעת הצגתה למכירה או תוצרת חקלאית הנארזת במקום בו היא נמכרת או משווקת לצרכן, בצמוד לתוצרת החקלאית כאמור. חובת הסימון תחול על פירות וירקות טריים, מוצרי חלב ובשר טרי (עופות, בשר ודגים) למעט בשר טרי כאמור המשווק באופן מקוון. שר הכלכלה והתעשיה, באישור ועדת הכלכלה, יהיה רשאי לקבוע בתקנות כי חובת סימון כאמור לא תחול על שיווק באופן מקוון על סוגי תוצרת חקלאית כפי שיקבע.

+בקריאה ראשונה: הארכת התקופה לעניין מיסוי תשלומים בתקופת בחירות
09:33 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מיסוי תשלומים בתקופת בחירות (תיקון מס' 9) (הארכת תקופת הבחירות), התשפ"ג-2023 של ח"כ יעקב אשר וקבוצת חברי כנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע לקבוע הוראה אחידה לגבי כל סוגי הבחירות, לפיה "תקופת הבחירות" לעניין מיסוי תשלומים לעובדים בתקופת בחירות תוגדר כתקופה של 60 ימים המסתיימת ביום ה־14 שלאחר יום הבחירות. זאת, לצורך מתן הקלות במיסוי תשלומים שמקבלים עובדים המועסקים בתקופת הבחירות לשם הבחירות, עד לסכום הקבוע בחוק.

+בקריאה ראשונה: נפגעי טרור יקבלו חלק מפיצויי הנזיקין
09:32 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 39) (זכאות לתגמולים וכן לפיצויים לפי חוק אחר ולפיצויים לדוגמה), התשפ"ג-2023 של חברות הכנסת שרן השכל, שרון ניר וקבוצת חברי כנסת. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי נפגעי פעולות איבה וכן נכה צה"ל או בן משפחה של נספה שנפגע ממעשה טרור יוכלו לגבות בנוסף על התגמולים או התשלומים המגיעים להם מכוח חוקי השיקום, גם חלק מפיצויי הנזיקין שנפסקו להם בתביעתם וכן יוכלו לגבות פיצויים לדוגמה שאינם תלויים בנזק. מוצע כי הוראות אלה יחולו גם על תביעות שהוגשו לפני תחילתו של החוק המוצע ובלבד שטרם הוחל בהליכי הגבייה או שהם טרם הסתיימו.

+בטרומית: תבוטל הדרישה שהקשתה על זכאות לגמלת שמירת הריון
09:31 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תשלום גמלה לשמירת הריון בעד כל התקופה), התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לבטל את הדרישה להיעדרות של 30 ימים לפחות כתנאי לזכאות לגמלת שמירת הריון.
בדברי ההסבר להצעה נכתב: "קביעת רף מינימלי של 30 ימים רצופים לשם קבלת הזכאות לגמלה, בעייתית שכן המבוטחת אינה הגורם המוסמך לקבוע את משך תקופת השמירה. יתרה מכך, ההסדר הנוכחי עשוי להשפיע הן על הרופאים והן על המבוטחות בעת קבלת ההחלטה על משך תקופת ההיעדרות מהעבודה.

+בטרומית: פטור מדמי ביטוח לאומי למי שעיקר הכנסתו במדינה זרה
09:29 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת אוהד טל ושמחה רוטמן. בהצעה תמכו 13 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחוץ לישראל שמשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה האמורה. הסדר זה לא יחול על מי שנשלח מטעם מעסיקו הישראלי לעבוד בחו"ל או על מי שעובד כעצמאי לסירוגין בישראל ובחו"ל - לגבי הכנסה שהוא לא משלם בעדה דמי ביטוח סוציאלי בחו"ל.

+בטרומית: גמלת ילד נכה גם למשפחת אומנה
09:28 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תשלום גמלת ילד נכה לאומן בעד ילד הנמצא אצלו באומנה), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יצחק פינדרוס, משה גפני ויעקב אשר, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מירב בן ארי והצעה של ח"כ יסמין פרידמן. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי אומן יהיה זכאי לקבל מהמוסד לביטוח לאומי גמלת ילד נכה המגיעה בעד הילד שהושם אצלו וכן הטבות וזכאויות המגיעות בעדו לפי כל דין, וכל הטבה הניתנת על-ידי גוף ציבורי לפי הסכם או נוהג, בעד ילד כאמור.

+בטרומית: חוק להגברת התחרות בשוק השידורים
09:27 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגברת התחרות בשוק השידורים (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. בהצעה תמכו 10 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה כי בעל רישיון לערוץ זעיר, בעל רישיון זעיר ייעודי ובעל זיכיון לשידורי רדיו, ישלמו דמי הפצה בסכום שלא יעלה על 15,000 שקלים חדשים בשנה. עוד מוצע כי הרשות השנייה לא תוכל למנוע עליית ערוץ לשידור במקרה של אי-תשלום דמי הפצה כאמור. כמו-כן, מוצע לקבוע כי תאגיד השידור הישראלי יאפשר לרכוש את תכני הארכיון שלו לשימוש פרטי ומסחרי בתעריף שיקבע שר התקשורת בהתייעצות עם מועצת תאגיד השידור הישראלי.

+בטרומית: נוסע יוכל לשלם עבור נסיעה בתחבורה הציבורית גם בכרטיס אשראי
09:25 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (תשלום עבור נסיעה בתחבורה ציבורית בכרטיס אשראי), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת ארז מלול, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 14 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי נוסעים יוכלו לשלם עבור נסיעה בתחבורה הציבורית גם באמצעות כרטיס אשראי, זאת בנוסף לדרכי התשלום הקיימות כיום.

+בטרומית: חובת נשיאת לוחית זיהוי באופניים וגלגינוע
09:24 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה, חובת נשיאת לוחית זיהוי באופניים ממונעים ובגלגינוע, התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה, אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני. בהצעה תמכו 9 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכלכלה.
מוצע בה כי רשות הרישוי תקים ותנהל מאגר מידע ובו רישום רוכבים שבבעלותם אופניים ממונעים או גלגינוע. עוד מוצע לקבוע כי אדם לא ירכב על אופניים ממונעים או גלגינוע אלא אם הותקנה בהם לוחית זיהוי.

+בטרומית: הרחבת שלילת האפוטרופסות ממורשעים בעבירות אלימות במשפחה
09:24 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תיקון - הרחבת שלילת האפוטרופסות הטבעית והגבלת מימוש זכות הורות עבור מורשעים בעבירות אלימות במשפחה (התשפ"ג-2023) של חברת הכנסת פנינה תמנו שטה וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 24 חברי כנסת ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט.

+בטרומית: פטור לכוחות הביטחון מאחריות פלילית למעשה נדרש למניעת התפרצות לבסיס
09:23 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין, תיקון - הגנה על בסיסי צה"ל, שטחי אש, תחנות משטרה ומתקנים ביטחוניים (התשפ"ג, 2023) של חבר הכנסת יצחק קרויזר, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ אלמוג כהן. בהצעה תמכו 13 אל מול 5 מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לפטור את אנשי כוחות הביטחון מאחריות פלילית למעשה שהיה דרוש כדי להדוף התפרצות או כניסה לבסיס צה"ל, תחנת משטרה, שטח אימונים, שטח אש או מתקן ביטחוני בכוונה לביצוע עבירה, זאת תוך קביעת סייגים לתחולת ההגנה.

+בטרומית: עדכון חוק זכויות מבצעים ומשדרים בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות
09:22 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות מבצעים ומשדרים (תיקון - הרחבת היקף הזכויות), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יוסף טייב, יונתן מישרקי וצגה מלקו. בהצעה תמכו 23 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לתקן את חוק זכויות מבצעים ומשדרים בכמה נושאים, בהתאם לתיקונים האחרונים שנעשו בחוק זכות יוצרים, ובכך להתאים את הוראות החוק להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם.

+בטרומית: תורחב הגדרת גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור
09:21 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור, תיקון - מניעת הזדהות עם ארגון טרור, התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת אליהו רביבו. בהצעה תמכו 19 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת חוץ וביטחון.
מוצע בה לתקן את עבירת גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור בחוק המאבק בטרור, כך שלא יידרש שמעשה ההזדהות ייעשה בפומבי או שיביא לביצוע מעשה טרור לשם הרשעה בביצוע המעשה. כמו-כן, מוצע לתקן את התנאים להרשעה בגין פרסום דברי שבח למעשה טרור, כך שלא נדרש כי בדברי הפרסום אפשרות ממשית שתביא לעשיית מעשה טרור.

+בטרומית: בעל דירה יהיה רשאי להתקין ברכוש המשותף מתקן של חובב רדיו
09:20 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המקרקעין (תיקון - מיתקן של חובב רדיו בבתים משותפים), התשפ"ג-2023 של ח"כ אלי דלל. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
מוצע בה לקבוע כי בעל דירה יהיה רשאי להתקין במקום סביר ברכוש המשותף מתקן של חובב רדיו גם בלא הסכמת בעלי הדירות האחרים, ובלבד שההתקנה תהיה על חשבונו, תוך הודעה מראש ליתר בעלי הדירות ובהתקיים תנאים נוספים המנויים בהצעה.

+בטרומית: הרחקת סטודנטים תומכי טרור ממוסד לימוד ופירוק תאים תומכי טרור
09:19 20/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות הסטודנט, תיקון - הרחקת סטודנטים תומכי טרור ממוסד לימוד ופירוק תאים תומכי טרור, התשפ"ג 2023-של חברת הכנסת לימור סון הר מלך. 52 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 30 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת החינוך.
מוצע בה לקבוע בחוק זכויות הסטודנט איסור על תמיכה בטרור בתחומי מוסד להשכלה גבוהה. בפרט, מוצע כי המוסד ישעה סטודנט העובר על האיסור לתקופה שלא תפחת מ-30 ימים. עבר על האיסור פעם נוספת יורחק לצמיתות מהלימודים במוסד, תישלל זכאותו לתואר אקדמי בישראל וכן להכרה בתואר הניתן מחוץ לישראל ל-5 שנים ולתקופה של 10 שנים אם הסטודנט הורשע בעבירת טרור. בנוסף, מוסד יביא לסגירת תא סטודנטים שעבר על האיסור.

+ועדת הכנסת סיימה את דיוניה לפנות בוקר
09:05 20/07/23  |  עידן יוסף

ועדת הכנסת דחתה לפנות בוקר טענת נושא חדש לנוסח הצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון עילת הסבירות) לפני קריאה שנייה ושלישית בוועדת החוקה.

+עונש קל למתפרעים: היועצים יורחקו מהכנסת לשבוע עבודה אחד
09:01 20/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יועצים פרלמנטריים של ח"כים מהעבודה ניצלו את אישור הכניסה שלהם והתפרעו בוועדת החוקה  ▪  למרות קביעת קצין הכנסת שמדובר ב"אירוע חמור חסר כל תקדים שאין לעבור עליו לסדר היום" החליט יו"ר הכנסת להטיל עליהם עונש קל במיוחד

[צילום: ערוץ כנסת]
השתוללות היועצים בחדר הוועדה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: יוסדר מעמדם הסטטוטורי של הקרימינולוגיים השיקומיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
יועצים פרלמנטריים של ח"כים מהעבודה ניצלו את אישור הכניסה שלהם והתפרעו בוועדת החוקה    למרות קביעת קצין הכנסת שמדובר ב"אירוע חמור חסר כל תקדים שאין לעבור עליו לסדר היום" החליט יו"ר הכנסת להטיל עליהם עונש קל במיוחד
עידן יוסף
הרשות הפלשתינית פועלת להשתלט על השטחים הפתוחים ביו"ש באמצעות בנייה בלתי חוקית, פתיחת כבישים ויצירת תשתיות    ישראל מודאגת מפעילותה, אך לא נקטה עדיין צעדים משמעותיים כדי לעצור אותה    ועדת החוץ והביטחון של הכנסת דנה בנושא, והחליטה לדרוש מהממשלה לפעול    הממשלה מציעה: הגברת האכיפה והקמת ועדת מנכ"לים לתיאום
עידן יוסף
ישיבת המליאה מתארכת לנוכח סחבת שנוקטת האופוזיציה באמצעות הצבעות שמיות    באופוזיציה מבקשים מיועמ"ש הכנסת לבדוק טענות ל-16 הצבעות פסולות מבין עשרות אלפים שהתקיימו
עידן יוסף
מירב ארד
בנאום נוטף הסתה וגזענות התגולל השר אמסלם על היועמ"שית ואמר כי היא "נזק ביטחוני - מהווה היום סכנה ממשית ליציבותה של מדינת ישראל דמוקרטית"    על ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר: "לא יודע לעשות שום דבר חוץ מלסחור בנשק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il