X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אריסון. מכרה רוב המניות בחמש פעימות [צילום: יח"צ]
אריסון מכרה מניות הפועלים לכלל ביטוח ב-336 מלש"ח
מי שהייתה בעלת השליטה בבנק הפועלים מוגדרת מהיום כמי שאינה בעלת עניין בחברה, לאחר שהותירה בידיה 4.88% ממניות הבנק בלבד ירידה של 0.64% במחיר מניית בנק הפועלים ושל 0.79% במחיר מניית כלל ביטוח

אשת העסקים שרי אריסון מכרה חלק ממניותיה בבנק הפועלים וכתוצאה מכך ירדו החזקותיה של מי שהייתה בעבר בעלת השליטה בבנק לשיעור של 4.88%. מדובר בשיעור אחזקות נמוך מן הסף המגדיר את מחזיק המניות כבעל עניין בבנק, העומד על 5%. בשל כך, אם בעתיד תמכור אריסון מניות נוספות - היא לא תידרש לדווח על כך.
על-פי הדיווח שמסר (יום ה', 20.7.23) בנק הפועלים, מכרה אריסון את מניותיה במחיר של 33.6 שקל למניה - מחיר הנעילה של בנק הפועלים אתמול, ובשווי כולל של 336 מיליון שקל. בכלכליסט דווח כי הרוכשת היא חברת כלל ביטוח. עם זאת, למרות שההודעה של בנק הפועלים פורסמה בשעות הבוקר, כלל ביטוח לא פרסמה הודעה רשמית בנושא גם בשעות הצהריים.
זוהי הפעימה החמישית של מכירת מניות בנק הפועלים המתבצעת על-ידי שרי אריסון. אריסון החזיקה בשליטה בבנק הפועלים עד לשנת 2018 אשר בה החליטה למכור את אחזקותיה. בחודש ספטמבר 2022 מכרה מניות של בנק הפועלים שהחזיקה בהיקף של כ-300 מיליון שקל.
בעקבות ההודעה על מכירת המניות ירד מחיר מניית בנק הפועלים עד 1%. בשעות הצהריים עמדה הירידה במחיר המניה על שיעור של 0.63%. ירידה של 0.79% נרשמה גם במחיר מניית כלל ביטוח, אשר בשבועות האחרונים ביצעה רכישות משמעותיות בשוק הנדל"ן, האנרגיה והתעופה בישראל עם רכישת אחזקות משמעותית בחברות שיכון ובינוי נדל"ן, משק אנרגיה ואל-על.

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אריסון מכרה מניות הפועלים לכלל ביטוח ב-336 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
גזר הדין ניתן בהתאם להסדר טיעון במסגרתו הודה אהרון טורוביץ, שניהל את מחלקת פולין במשרד אקדמי, בחלקו בקרטל המסעות לפולין    בעקבות הסדר הטיעון הודו שני נאשמים נוספים בתיק והורשעו בשבוע שעבר
מירב ארד, עידן יוסף
שרים בממשלה שיתפו סרטון שנוי במחלוקת על טייסי חה"א    צה"ל גינה את הפצת הסרטון: "תכליתו לייצר שיסוי פנימי בתוך צה"ל"    מיקי זוהר אחרי שמחק את הסרטון: "עם סרטון או בלי המסר החשוב הוא שאחים אנחנו"    בן-גביר: הסרטון ממחיש היטב את סכנת הסרבנות
מירב ארד
ליברמן: "ירדנו מהיקף השקעות של 42 מיליארד ש"ח בסטארט אפים ישראלים לצפי של 7 מיליארד בלבד. זה מצב חירום"    נציגת פורום ההיי-טק: "5,000 איש פוטרו ב-83 חברות היי-טק מתחילת השנה. 9 חברות סגרו לחלוטין את פעילותן בארץ"
מירב ארד
תקף: "ועדת חוקה ביצעה אתמול התנקשות בדמוקרטיה הישראלית"    במהלך הכנס, עורכי דין מהימין התפרצו בטענה שהכנס חד-צדדי    מנדלבליט הזהיר: "הדבר עלול להוביל לעריצות השליט, ללא שום איזון והגנה"
מירב ארד
נאסר על היחידה לבצע מעבר ל-25 פעולות ביום עבודה ותופסק לאלתר קליטת מטופלים חדשים    עוד הוחלט כי על בית החולים למנות גורם מלווה חיצוני בכיר מתחום בטיחות הטיפול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il