X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישראייר. רושמת תוצאות שיא [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
רווחי ישראייר זינקו במחצית הראשונה ב-23%
הרווח הנקי הסתכם ב-7.7 מיליון דולר וההכנסות זינקו ב-40% בחציון הראשון והסתכמו ב-198.5 מיליון דולר

חברת ישראייר פרסמה (יום ה', 24.8.23) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה ולמחצית הראשונה של השנה: במחיצת הראשונה של השנה זינקו ההכנסות ב-41% בחציון הראשון של 2023 והסתכמו ב-198.5 מיליון דולר, לעומת החציון המקביל אשתקד בו ההכנסות עמדו על כ-140.7 מיליון דולר. הרווח הנקי בחציון הנוכחי הסתכם ב 7.7 מיליון דולר גידול של כ-23% לעומת החציון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי בחציון הנוכחי, גדל פי 6.4 והסתכם ב-10.2 מיליון דולר לעומת החציון המקביל אשתקד בו הרווח התפעולי עמד על כ-1.6 מיליון דולר. ה- EBITDAR הסתכמה לסך של כ-11 מ' דולר לעומת 7.7 מ' דולר במחצית המקבילה אשתקד.
ברבעון השני של 2023 גדלו ההכנסות ב-24.4% ל-104.7 מיליון דולר, לעומת 84.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות הקבוצה, נובע בעיקר מהגדלת היצע המושבים והמשך פיתוח מואץ של חברות הבת בתחום התיירות.
החברה רשמה גידול של כ-25% ברווחיות הגולמית, שהסתכמה ב-13.5 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לרווח גולמי של כ-10.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ושיפור של כ-270% ברווחיות הגולמית ביחס לרבעון שני ב-2019 שעמדה על כ-5 מיליון דולר.
גידול פי 3.8 נרשם ברווח התפעולי, החברה סיימה את הרבעון הנוכחי ברווח תפעולי שהסתכם בכ-6.2 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השני לשנת 2023 הסתכם ב-4.8 מיליון דולר לעומת 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDAR הסתכמה לסך של כ-6.4 מיליון דולר לעומת סך של כ-6.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
לדברי אורי סירקיס מנכ"ל החברה: "אנו צופים המשך שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים והמסחריים גם ברבעון השלישי של השנה. חודש אוגוסט מסתמן כשיא של כל הזמנים עבורנו. היקף המכירות בחודש אוגוסט עולה על היקף המכירות של כל הרבעון הראשון של 2023 - שהיה בפני עצמו, רבעון שיא של כל הזמנים
התוצאות הטובות שאנחנו מפרסמים היום הם תוצאה של המשך מימוש תוכנית הצמיחה שהצבנו לעצמנו, שניצניה, באים לידי ביטוי בדוחות הכספיים של הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2023. "
עוד הוסיף סירקיס: ״הצמיחה הושגה, הודות להשקעה מאסיבית בטכנולוגיה, המשך התייעלות תפעולית, ויישום מהלכים אסטרטגיים. בכדי להמשיך ולהציג תוצאות שיא גם בשנת 2024, גיבשנו תוכנית שאפתנית הכוללת מספר מרכיבים אשר המהותיים שבהם: צמיחה משמעותית בהיקף הטיסות, שנועדה להכפיל את כמות הנוסעים בתוך כ-3 שנים ליעד של מיליון וחצי נוסעים בשנה. הגברת הפעילות התיירותית באמצעות המשך השקעות בנדל"ן מלונאי ובחברת שירותי הפצה של בתי מלון. יישום תהליכי התייעלות תפעולית, באמצעות השקעה בטכנולוגיה ובשיפור תהליכים."

תאריך:  24/08/2023   |   עודכן:  24/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי ישראייר זינקו במחצית הראשונה ב-23%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מוחמד זלבאני גרם למותו של שוטר מג"ב במחסום שועפאט    שטיין: הוא פעל כמבוגר ויש להרתיע הורים של מחבלים דומים    כנפי-שטייניץ: ההתרעה חיונית בשל גל הטרור הנוכחי
איתמר לוין
עודד הוכהאוזר ביקש 11 סעדים בנוגע למערכת המשפט והשופטים - לאחר ששתי עתירות זהות נדחו על הסף ובשל חוסר נקיון כפיים
מירב ארד
כך הלין שר העבודה יואב-בן צור במכתבו לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' לאחר שהאוצר נעתר לספוג את עליית המחיר במעונות היום בלבד    התריע: קיים חשש שהורים יבחרו להוציא את הילדים למסגרות ללא פיקוח ואף יאלצו לעזוב את מקום עבודתם
עידן יוסף
הרשות הפלשתינית הנפיקה בול דואר כמחווה לצוותי הרפואה הפלשתינים, אשר פעלו בתקופת הקורונה    עיון בבול הפלשתיני החדש מגלה כי הוא כולל ביטויים הסותרים את הסכם הדואר הקיים בין ישראל לרש"פ    נראה שהעיתוי אינו מקרי, בסמוך לפתיחת "קונגרס הדואר העולמי"
מירב ארד
מחקר שנערך באוניברסיטת אריאל מצא כי קבוצות למידה מקוונות זמניות משמשת כרשת ביטחון עבור סטודנטים המתקשים לעמוד בקצב הקורסים ומסייעות בהדבקת הפערים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il