X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תרמו 47 דולר וקבלו חולצה [צילום: אתר קמפיין טראמפ]
טראמפ מוכר חולצות ועליהן תמונת המעצר
קמפיין טראמפ החל למכור שורה של מוצרים זמן קצר לאחר הצילום חסר התקדים באטלנטה המטרה: לגייס כספים למימון ההגנה, שעלותה עשרות מיליוני דולרים

דונלד טראמפ החל למכור מוצרים הנושאים את תמונת המעצר שלו באטלנטה (25.8.23), זמן קצר לאחר שהתמונה נלקחה בידי השריף של מחוז פולטון. בכך ממשיך טראמפ להשתמש בכתבי האישום נגדו כדי לגייס כספים למימון הגנתו המשפטית והקמפיין שלו למועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות בשנה הבאה.
טראמפ עצמו פרסם את תמונת המעצר באתר הרשמי של הקמפיין שלו ובחשבונו בטוויטר (ציוץ ראשון מאז סולק ב-2021 והוחזר לאחרונה בידי אלון מאסק), וזאת במקביל לפרסומו הרשמי בידי השריף. בחודשים האחרונים פרסם טראמפ מראש את הכוונה להעמידו לדין (בפרשות סטורמי דניאלס, המסמכים המסווגים והנסיונות להטות את תוצאות בחירות 2020 - אישום פדרלי ואישום מדינתי). הוא רואה בכתבי האישום מנוף לגיוס תמיכה וכספים, שכן הוא מציג אותם כרדיפה פוליטית שמטרתה למנוע ממנו לחזור לבית הלבן.
במחצית הראשונה של השנה שילם טראמפ 27 מיליון דולר לעורכי דינו, כולם מכספי תרומות - למרות שמדובר במי שלדברי עצמו שווה מיליארדי דולרים. סכומים אלו שולמו עוד לפני שהחלו הדיונים בארבעת התיקים לגופם, כך שסביר להניח שטראמפ יידרש לשלם עשרות מיליוני דולרים נוספים בשנה-שנתיים הבאות. הנתונים הכספיים של הקמפיין מלמדים, כי מימון עורכי דינו של טראמפ בולע שיעור ניכר מהכנסותיו. עם זאת, טראמפ אינו זקוק כרגע למאמץ ניכר; הוא מוביל בפער של עשרות נקודות על פני המועמד שבמקום השני, רון דה-סנטיס.
המוצרים נושאי תמונת המעצר הופיעו באתר הקמפיין ובאתר המכירות של טראמפ זמן קצר לאחר שהיא צולמה. הם כוללים טי-שירט וחולצות בעלות שרוול ארוך ב-34 דולר, ספל קפה ב-25 דולר וכוס אטומה ב-15 דולר. במקביל הודיע מטהו של טראמפ בדוא"ל לתומכיו, כי מי שיתרום 47 דולר - יקבל חינם חולצת כותנה איכותית ועליה צילום המעצר. המוצרים נושאים את הכיתוב "Never Surrender" - משחק מילים על המונח הרשמי להתייצבותו של טראמפ בבית הכלא באטלנטה (surrender) לצד המשמעות המילולית - "לעולם לא ניכנע". את הקריאה השמיע במקור וינסטון צ'רצ'יל כאשר נכנס לראשות ממשלת בריטניה, בחודש מאי 1940.
טראמפ ליווה את תמונת המעצר באתר הקמפיין בהודעה בה נאמר: "היום, בכלא האלים והידוע לשמצה במחוז פולטון, ג'ורג'יה, נעצרתי למרות שלא ביצעתי שום עבירה. העם האמריקני יודע מה קורה. מה שאירע הוא עיוות דין והתערבות בבחירות. השמאל רוצה למנוע מכם להצביע בעד אאוטסיידר פוליטי ששם במקום הראשון את הציבור האמריקני. אבל היום אני נכנס לגוב האריות עם מסר פשוט אחד בשמה של כל התנועה: לעולם לא אוותר על משימתנו להציל את אמריקה.
"אם מצבכם קשה בגלל החוטאים המושלים כרגע בארצנו, אפילו אל תחשבו לתרום! אבל אם אתם יכולים, תרמו בבקשה כדי לסלק מהבית הלבן את ג'ו ביידן המושחת וכדי להציל את אמריקה בזמן הפרק האפל הזה בהיסטוריה הלאומית שלנו. תודה ויברך אתכם האל".
חולצות לא רשמיות דומות במגוון של דוגמאות כבר נמכרות באתר eBay ובאתרים אחרים במחירים שסביב 20 דולר. מספר קטן בהרבה של חולצות משתמשות בתמונה נגד טראמפ, כמו למשל בכיתוב המגלגל על ראשי התיבות MAGA (Make America Great Again) ובו נאמר:
Mr. Ass Got Arrestes.
לאחר הגשת כתב האישום נגד טראמפ בפרשת המסמכים המזויפים באפריל השנה, החל הקמפיין שלו למכור חולצות ועליהן מה שנחזה להיות תמונת מעצר של טראמפ, כשהוא מחזיק בשלט ועליו המילים "טראמפ 47-45". טראמפ היה הנשיא ה-45 והוא מקווה להיות הנשיא ה-47. בשלוש הפעמים הקודמות בהן עבר טראמפ הליכי מעצר ושחרור בערבות, לא נלקחה תמונתו.

תאריך:  25/08/2023   |   עודכן:  25/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טראמפ מוכר חולצות ועליהן תמונת המעצר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי נזכה לראות חולצות של הנאשם ל"ת
סתם אחד  |  25/08/23 20:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2020
איתמר לוין
משרד השריף באטלנטה נטל את טביעות האצבעות של טראמפ וצילם אותו לפני ששוחרר בערבות - לאחר כתב האישום המייחס לו ניסיון להטות את תוצאות הבחירות בג'ורג'יה
איתמר לוין
מי שהיה ראש הסגל של טראמפ בסוף כהונתו העיד בחקירות הפדרליות, אך מצא את עצמו בין הנאשמים בג'ורג'יה - מתאר ניו-יורק טיימס
איתמר לוין
ניו-יורק טיימס מתאר כיצד הפך גיבור 9/11 לנאשם מספר 2 בפרשת הטיית הבחירות בג'ורג'יה: הרעב להישאר רלוונטי הדביק אותו לדונלד טראמפ
איתמר לוין
משפטנים שמרנים טוענים שטראמפ פסול משום שהיה מעורב בהתקוממות נגד הממשל    וושינגטון פוסט מסביר כיצד להגיע להכרעה של בית המשפט העליון
איתמר לוין
הציבור האמריקני כנראה התרגל לכתבי האישום נגד טראמפ, אבל איש אינו יכול לדעת מה יהיו ההשלכות הפוליטיות של הצטברותם - מנתח וושינגטון פוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il