עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, המליצה להפקדה בוועדה המחוזית, תוכנית בנייה חדשה להקמת מנהרה בין שכונת מלחה לשכונת קריית היובל, בצומת הרחובות גולומב וקוליץ.
התוכנית קובעת תוואי תת-קרקעי עבור מנהרה דו-כיוונית לטובת יצירת עדיפות לרכבת הקלה, מתחת לכיכר הח"י (צומת שרת-גולומב-קוליץ), שמתחילה ברחוב גולומב ומסתיימת ברחוב דרך חיים ע' קוליץ.
בצומת זה עתיד לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה, והקמת המנהרה נועדה לייצר עדיפות לרכבת הקלה על-ידי העברת רכבים מרחוב גולומב לרחוב קוליץ ולהפך, מתחת לתוואי הרכבת. כך, תתייעל גם רמת השירות של התחבורה הציבורית בתחנת בוליביה באופן משמעותי, ותשתפר את ההנגשה של המעגלים הרחוקים יותר אל הרכבת הקלה.
מעיריית ירושלים נמסר: "ירושלים נמצאת גם בעיצומה של מהפכת תשתיות התחבורה. המנהרה תייעל את זרימת התנועה של הרכבת הקלה, ותשפר את רמת השירות והנגישות של התחבורה הציבורית בצומת. נמשיך לבנות את ירושלים ולקדם תחבורה ציבורית איכותית וידידותית לסביבה, שתביא גם לצמצום השימוש ברכב הפרטי והפחתת עומסי התנועה בבירה".
מגישת התוכנית היא הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, ביוזמת צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, ועורך התוכנית הוא אדריכל עמי שנער.