X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאסק ונתניהו בפגישתם האחרונה [צילום: אבי אוחיון, לע"מ]
בעקבות הודעת אילון מאסק: ישראל תנתק קשר עם סטארלינק
המיליארדר אילון מאסק הודיע כי יאפשר לארגוני הסיוע ברצועת עזה להתחבר לאינטרנט באמצעות שירות סטארלינק, שמבוסס על תקשורת לווינית מאסק: נוודא שימוש הומניטרי בלבד החיבור לאינטרנט ברצועת עזה קרס אתמול בזמן פעולה קרקעית של צה"ל

משרד התקשורת ינתק כל קשר עם חברת סטארלינק שבבעלות אילון מאסק. כך הודיע (מוצ"ש, 28.10.23) שר התקשורת שלמה קרעי, בתגובה להודעת מאסק כי בעקבות ניתוק האינטרנט בעזה, יספק אינטרנט באמצעות לוויני סטארלינק ל"ארגוני סיוע מוכרים בעזה".
סערה נוספת עורר מאסק כאשר בתוך כשעתיים הספיק לפרסם ציוץ פרו אירני ואנטי אמריקני.
בתגובה על רשומה שפרסמה חברת הקונגרס האמריקני אלכסנדריה אוקסיו קורטז, בה כתבה על נפילת האינטרנט בעזה בעקבות פשיטה קרקעית: "עצירת הגישה לקישוריות עבור 2.2 מיליון איש אינה מתקבלת על הדעת. עיתונאים, צוותים רפואיים, מאמצים הומניטריים וחפים מפשע נמצאים בסכנה", כתב מאסק כי יספק אינטרנט באמצעות לוויני סטארלינק ל"ארגוני סיוע מוכרים בעזה".
הפרסום בנושא אירן כולל את הכיתוב "הו האירניה" (על משקל המילה אירוניה), ואיור בו אירן נראית כשהיא מוקפת בבסיסי צבא ארה"ב, ועליו הכיתוב - "תראו איך הם מציבים את המדינה שלהם קרוב לבסיסי הצבא שלנו". יש בכך רמיזה כאילו אירן היא קורבן למהלכים הצבאיים של הצבא האמריקני במזרח התיכון.
שר התקשורת קרעי מסר כי "ישראל תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להילחם בזה. חמאס ישתמש בכך לפעילות טרור. אין ספק בכך. אנחנו יודעים את זה, ומאסק יודע את זה. חמאס הוא דאעש. מאסק יכול להתנות זאת בשחרור התינוקות, הבנים, הבנות, הקשישים החטופים שלנו. כולם!".
מאסק מגיב לקרעי ומסר: ״ננקוט צעדים יוצאי דופן לוודא שימוש הומניטרי בלבד. נבצע בדיקה ביטחונית עם הרשויות בארה״ב ובישראל״.
לסטארלינק ישנם לווינים רבים באזורנו, ומוקדם יותר החודש, משרד התקשורת הודיע כי מתקיימת פעילות לתיאום השירות בישראל, וכי ישנו קידום של רכישת מכשירים לווינים, לטובת שימוש הרבש"צים וראשי ישובים ביישובי קו העימות.

תאריך:  28/10/2023   |   עודכן:  29/10/2023
+אזעקות בניר עוז, מגן
10:00 29/10/23  |  מירב ארד

אזעקות צבע אדום (יום א') בניר עוז ומגן.

+התאגדות העסקים בישראל יוצאת בקמפיין נגד האוצר ומתווה הפיצויים
09:59 29/10/23  |  מירב ארד

התאגדות העסקים בישראל השיקה אתמול קמפיין חוצות וברשתות החברתיות כנגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על מתווה הפיצויים לעסקים. הקמפיין הושק תחת הסימה: "סמוטריץ', תפסיק להלחם בעסקים במקום בחמאס". יו"ר ומייסדת התאגדות העסקים בישראל, דקלה אבוטובול: "אנו קוראים לשר האוצר או להתעורר או להתפטר. אתה מחריב את הכלכלה, אתה מחריב את המדינה. שר האוצר לא משתף פעולה עם שר הכלכלה. בעלי העסקים יקבלו בממוצע פיצוי של 5,000 ש"ח."

[צילום: יח"צ]
+רשות החשמל והחשכ"ל: ייתכן ייקור החשמל בשל המלחמה
09:25 29/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הרשות מתכננת להשתמש בעודפי מכירת תחנת הכוח אשכול למימון הוצאות המלחמה של חברת החשמל במקום להורדת התעריפים; אם לא יהיה בכך די - יינתן "מענה תעריפי"

תחנת אשכול. לפחות 9 מיליארד שקל [צילום: חברת החשמל]
+נתניהו על סערת הציוץ: "טעיתי, אני מתנצל"
09:07 29/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה מחק הבוקר את הציוץ נגד ראשי צה"ל והשב"כ ופרסם התנצלות: "אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון"  ▪  השר גנץ קרא לרה"מ "לחזור בו מהאמירה ולהפסיק לעסוק בנושא"  ▪  הבהיר: "כשאנחנו נמצאים במלחמה, מנהיגות צריכה לגלות אחריות, להחליט לעשות את הדברים הנכונים ולחזק את הכוחות"  ▪  לפיד קרא לנתניהו להתנצל וגבי אשכנזי קרא לו להסיר את הציוץ

גנץ. נותן גיבוי לצה"ל ולשב"כ [צילום: אביר סולטן/AP]
+חמאס עלול ליזום פיגועים בחו"ל
08:48 29/10/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

ישראל הכריזה מלחמה על ארגון הטרור חמאס בעקבות הטבח של ה-7 באוקטובר  ▪  מדובר במלחמה ארוכה שתימשך כמה שנים בכל רחבי העולם  ▪  במערכת הביטחון נערכים לאפשרות שחמאס עלול ליזום, לראשונה מאז הקמתו, פיגועים נגד יעדים יהודים וישראלים בחו"ל

פגיעה בתדמית הארגון [צילום: ויסאם אשלמון/פלאש 90]
+משבר החטופים
08:34 29/10/23  |  מוטי דרויש   |   לרשימה המלאה

החמאס החליט מראש, לא להסתפק בשביית חיילים, אלא לחטוף אזרחים, במיוחד נשים, תינוקות וילדים קטנים  ▪  הסיבה העיקרית לחטיפה הלא שגרתית הזאת, הינה הרצון להימנע ממשא-ומתן ארוך שימשך שנים

[צילום: שיר תורם/פלאש 90]
+עד מתי תוכל ישראל לשאת במחיר הכלכלי של המלחמה
08:24 29/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מצביע על שלושת האתגרים ההולכים וגוברים בתחום הכלכלי: שוק העבודה, הצניחה בצריכה הפרטית והצורך לנהל את המלחמה בצד הכספי

חיילי מילואים בגולן. עובדים יצרניים במיוחד [צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90]
+אזעקות במרכז ובשרון; קצין צה"ל נפצע קשה מפגיעת פצמ"ר
08:23 29/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המשטרה מטפלת בזירת נפילה של פריטי רקטה באזור ראשל״צ - אין נפגעים  ▪  לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני במהלך היתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה  ▪  מטוסי קרב של צה"ל תקפו ביממה האחרונה מעל ל-450 מטרות צבאיות של חמאס  ▪  הפלשתינים טוענים כי יש יותר מ-8,000 הרוגים בתקיפות  ▪  דיווחים על כך שהאינטרנט בעזה חזר לפעול  ▪  נהרס ביתו של המחבל שרצח את בנות משפחת די

יירוטים של כיפת ברזך [צילום: גיל יערי/פלאש 90]
+פרח אחד ויחיד
08:10 29/10/23  |  רחל פרייפלד   |   לרשימה המלאה

לפני שבועיים בערב שבת עבר רמקול בשכונה והודיע על הלוויתו של בניהו ביטון בן אליהו הי"ד  ▪  ללוויה לא הספקתי להגיע וכשבאתי לנחם בדיוק הגיע איזה רב שישב איתו ולא הצלחתי לגשת אליו

פרחים ללא חיוך [צילום: סרגיי גריטץ/AP]
+יוסי כהן: אחריות מקבלים בתחילת התפקיד, לא במהלכו
08:07 29/10/23  |  מירב ארד

יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, התייחס בראיון לכאן רשת ב' להודעת לשכת ראש הממשלה, לפיה גופי הביטחון לא התריעו על כוונת חמאס למלחמה: "אחריות מקבלים בתחילת התפקיד, לא במהלכו. כך או כך, כל מה שקרה הוא תקלה חמורה מאוד. לעם ישראל מגיעות לא רק תשובות, מגיעה לו מערכת טובה יותר".

+כוחות הביטחון הרסו בשכם את בית המחבל שרצח את בנות משפחת די
08:03 29/10/23  |  מירב ארד

כוחות הביטחון הרסו במחנה הפליטים עסכר שבשכם את ביתו של המחבל חסין אל קטנאני, שביצע את פיגוע הירי שבו נרצחו בנות משפחת די לפני כחצי שנה.

+"חרבות ברזל": כישלון צפוי מראש (9)
07:51 29/10/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

אמ"ן לא הכיר את האמריקנים, לא את הסובייטים וגם לא את הערבים, ולא הבינם, לכן, לא היה מסוגל לספק התרעה הולמת גם כשהכתובות נמרחו באותיות של קידוש לבנה על הקירות

הופתענו, גם הפעם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מועצת הביטחון תתכנס לדיון פתוח בעקבות המלחמה
01:47 29/10/23  |  עידן יוסף

מועצת הביטחון של האו״ם תתכנס לדיון פתוח בעקבות המלחמה ביום שני הקרוב.

+לשכת נתניהו מחדדת: בשום שלב לא ניתנה התרעה לרה"מ על כוונת החמאס
01:37 29/10/23  |  עידן יוסף

בלשכת ראש הממשלה מדגישים הלילה שראש הממשלה בנימין נתניהו לא קיבל התרעה על כוונות חמאס לפתוח במלחמה: "בשום מצב ובשום שלב לא ניתנה התרעה לראש הממשלה נתניהו על כוונות מלחמה מצד החמאס. להפך, כל גורמי הביטחון, כולל ראש אמ״ן וראש שב״כ, העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה. זאת ההערכה שהוגשה פעם אחר פעם לראש הממשלה ולקבינט על-ידי כל גורמי הביטחון וקהילת המודיעין, כולל עד פרוץ המלחמה".
מוקדם יותר האשים ח"כ אביגדור ליברמן: "ב-21.12.16 שלחתי כשר הביטחון מכתב שמזהיר את נתניהו ממבצע חמאסי בדיוק כזה. בקושי דנו בזה בקבינט. גם איזנקוט גם הרצי וגם נתניהו זלזלו".

+עד 138 אלף שקל קנס על ניצול המלחמה להעלאת מחירים
01:30 29/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד הכלכלה והתעשיה פרסם טיוטת תזכיר חוק שמטרתו להילחם בהתייקרויות חריגות במהלך תקופת מצב החרום  ▪  תזכיר החוק קובע כי הצגת או גביית מחיר העולה באופן משמעותי וחריג ביחס למחיר הממוצע בו נמכר המוצר או השירות תיחשב השפעה לא הוגנת

"אפס סובלנות" [בינג AI]
+גשר ברוקלין נסגר עקב הפגנה פרו-פלשתינית
01:27 29/10/23  |  עידן יוסף

דיווח ב-CNN: משטרת ניו יורק סגרה זמנית את גשר ברוקלין בעיר עקב הפגנה פרו-פלשתינית גדולה.
מוקדם יותר מסרה משטרת לונדון כי סוכנים אירנים מקדמים הפרות סדר ומעודדים הפגנות פרו-פלשתיניות במרכזי הבירה הבריטית.

+כוח צבאי של ארה"ב מתרכז מול חופי המדינה
01:16 29/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

היערכות לאפשרות הסלמה אזורית עם הכניסה הקרקעית  ▪  נושאת מטוסים אמריקנית נוספת נכנסה לים התיכון  ▪  ארה"ב נערכת למתקפות מצד אירן  ▪  כ-900 חיילים אמריקנים נפרסו במזרח התיכון

נושאת המטוסים [צילום: הצי האמריקני]
+דיווח: צה"ל ביצע תקיפה ארטילרית לעבר קוניטרה
01:09 29/10/23  |  עידן יוסף

דיווח ערבי: כוחותינו תקפו בירי ארטילרי באזור קוניטרה סוריה. במקביל, פרסמה רשת אל-מיאדין כי הותקף הבסיס האמריקני באזור שדה הנפט אל-עמר, ממזרח לדיר א-זור מזרח סוריה. כתוצאה מכך, נשמעו הדי פיצוצים.

+טראמפ: כשתגיע 2025 נגרש מהקמפוסים את מי שהזדהו עם חמאס
00:19 29/10/23  |  עידן יוסף

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ יצא נגד המפגינים בקמפוסים שמזדהים עם חמאס ואמר: "כשתגיע שנת 2025 אנחנו נגרש אתכם".
עוד אמר טראמפ: "בבוקר הנורא של 7 באוקטובר העולם ראה שוב את הקרב בין ישראל וחמאס. זה לא קרב בין שני צדדים שווים, זה קרב בין הטובים לרעים, זה קרב בין הציוויליזציה והפראים. אירן אחראית למתקפה של חמאס, אבל איש לא רוצה לדבר על זה.
"המומחים אמרו שהמדיניות שלנו תגרום לתוהו ובוהו וטרור אבל ידעתי שהם טועים. השגנו את הסכמי אברהם ובתוך 3 חודשים אחרי הבחירות הייתי מחתים את כל המדינות על שלום, אולי אפילו את אירן. ותראו מה קורה עכשיו. אם אהיה נשיא ל-4 שנים נוספות אני אגן על ישראל ועל המערב מהברברים והפראים שרוצים לפגוע בישראל היפה שלנו".

+תיעוד מרצועת עזה: כוחותינו מניפים את דגל ישראל
23:56 28/10/23  |  עידן יוסף

ברשתות החברתיות פורסמה תמונה של לוחמי צה"ל מניפים בצפון מערב רצועת עזה את דגל הלאום. בעזה נמשכים גלי התקיפה של חיל האויר, כאשר במקביל נמשך המאמץ הקרקעי כמתוכנן. הצבא אינו מנדב פרטים על פרטי פעילותו הנרחבת.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+מפגינים צבאו על מכללת נתניה בעקבות סטודנטים ערבים שתקפו יהודים
23:16 28/10/23  |  עידן יוסף

עימותים פרצו בין סטודנטים ערבים המתגוררים במעונות של מכללת נתניה לסטודנטים יהודים. הסטודנטים הערבים השליכו ביצים על מתפללים בבית כנסת של חב"ד. בצאת השבת העימותים גברו והמשטרה הורתה לסטודנטים להסתגר בחדרים. כל צד טוען שהשני הוא זה שהחל בעימותים. ראש עיריית נתניה מבקשת לפנות את המעונות מהסטודנטים.
מן המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת נתניה מאבטחים כעת מחאה הנערכת מול המכללה בנתניה וזאת על-פי החשד על-רקע תלונות הדדיות בגין תקיפות שאירעו בין סטודנטים הלומדים במקום למתפללי בית כנסת בסמוך. כאמור כרגע הסדר נשמר במקום".

+ירושלים לא תזמן את שגריר טורקיה לשיחת נזיפה
23:09 28/10/23  |  עידן יוסף

על אף דברי ארדואן היום נגד ישראל שבהם אמר כי ״ישראל פושעת מלחמה. חמאס אינו ארגון טרור״, בישראל לא מתכוונים בשלב הזה לזמן את השגריר הטורקי לנזיפה או בירור. בירושלים אומרים כי הם לא רוצים לשבור את הכלים מול ארדואן, בגלל התפקיד שטורקיה משחקת בתיווך במהלך המלחמה (כאן חדשות).

+צה״ל תקף מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון
22:39 28/10/23  |  עידן יוסף

בתגובה לשיגורים משטח לבנון ביממה האחרונה, מטוסי קרב של צה״ל תקפו מספר מטרות צבאיות של חיזבאללה בשטח לבנון. במהלך התקיפה, הושמדו תשתיות טרור ביניהן מתחם צבאי ועמדות תצפית של ארגון הטרור.

[צילום: דובר צה´ל]
+נתניהו: היה פה מחדל נורא, תהיה חקירה מלאה; המטרות עכשיו: השמדת החמאס והחזרת החטופים
22:31 28/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אומר ש"היה פה מחדל נורא", מבטיח חקירה מלאה לאחר המלחמה, אך לא מתחייב כיצד תנוהל  ▪  אומר שהמהלך הקרקעי עשוי לסייע בהשבת החטופים; היה דיון באפשרות של "כולם תמורת כולם"  ▪  טוען שלא ביקש לחזק את חמאס אלא פעל נגדו לאורך השנים  ▪  גלנט: כולנו מאוחדים ביעד הניצחון, כל השאר הוא רכילויות  ▪  גנץ: המציאות בדרום תשתנה מן היסוד

גנץ, גלנט ונתניהו במסיבת העיתונאים [צילום: אביר סולטן/AP]
+דיווח ערבי: כטב"ם מתאבד של חיזבאללה תקף מוצב צה"ל
22:29 28/10/23  |  עידן יוסף

ערוצים המזוהים עם הציר השיעי טוענים: כטב"ם מתאבד של חיזבאללה תקף מוצב של צה"ל באזור הגבול עם ישראל.
‏מספר הרוגי חיזבאללה מאז תחילת המלחמה הוא 47 לפי ספירת הארגון, אך ההערכה היא שיש יותר.

+פגיעה ישירה בבית באשדוד; אזעקות נשמעו גם באשקלון
22:05 28/10/23  |  עידן יוסף

במספר זירות באשדוד דווח על נפילות. שני בני אדם נפצעו קל.

+דובר צה"ל מעדכן: 230 חטופים מוחזקים בעזה
21:53 28/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה נפגש בשבת עם נציגי משפחות החטופים ואמר להם: "המפתח הוא מידת הלחץ - ככל שהלחץ יותר גדול, כך הסיכויים יותר גדולים"  ▪  תא"ל הגרי: "הלחץ הצבאי נועד גם להשבת החטופים"

הפגנת משפחות חטופים בתל אביב [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+איחוד האמירויות מגנה את הפשיטות הקרקעיות ברצועה
21:47 28/10/23  |  עידן יוסף

איחוד האמירויות מגנה את המבצע הקרקעי של ישראל ברצועת עזה וקוראת לכינוס "מהיר ככל האפשר" של מועצת הביטחון של האו"ם.

+סמוטריץ': מלחמת העצמאות השנייה - צודקת ומוסרית
21:42 28/10/23  |  עידן יוסף

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "מלחמת העצמאות הראשונה שלנו היתה הצודקת והמוסרית ביותר בעולם במאות השנים האחרונות. ניצחנו בה ובנינו מדינה לתפארת. כמוה גם מלחמת העצמאות השנייה שאנחנו מנהלים עכשיו. וגם בה בעזרת השם ובכוחות משותפים ננצח. נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם".

+תושבת אילת נעצרה בחשד להזדהות עם חמאס
21:39 28/10/23  |  עידן יוסף

שוטרי מרחב אילת עצרו תושבת אילת (23) בחשד להסתה והזדהות עם ארגון טרור, לאחר שהעלתה לרשתות החברתיות פרסומים המעודדים ארגוני טרור והמביעים תמיכה במעשים הרצחניים של חמאס. בימ״ש השלום באילת נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה של החשודה עד מחר.
מתחילת הלחימה המשטרה עצרה למעלה מ-100 חשודים והוגשו 24 כתבי אישום בהליך מזורז נגד מסיתים לאלימות וטרור. הוסרו יותר מ-300 פרסומים המעודדים לאלימות, הסתה, תמיכה והזדהות עם ארגוני טרור, מתוכם נפתחו 146 תיקי חקירה לאחר שעלה כי הפרסומים עולים כדי חשד להסתה ותמיכה בארגון טרור.

+נשיא האמירויות הזהיר את אסד מהצטרפות למלחמה
21:31 28/10/23  |  עידן יוסף

נשיא איחוד האמירויות שוחח עם נשיא סוריה אסד ואמר לו אל תפתח חזית לחימה מול ישראל בגולן אם אתה רוצה שהעולם הערבי יפסיק איתך את הנורמליזציה. אסד בשלב זה מתלבט בנושא זה.

+מצרים מותחת ביקורת על הגבלת הסיוע ההומניטרי בידי ישראל
21:27 28/10/23  |  עידן יוסף

משרד החוץ המצרי מותח ביקורת על ההגבלות שישראל מטילה בעניין כניסת הסיוע ההומניטרי לעזה: "הצעדים הישראליים הנוקשים מכשילים את זרימת הסיוע לתושבי הרצועה. אין זה הגיוני שהמשאיות נבדקות שוב במעבר ניצנה ושכל משאית חוצה מרחק של 100 ק"מ נוספים לפני כניסתה לעזה דרך מעבר רפיח".

+בי"ח שמיר נוסף לרשימת בתיה"ח שיקלטו חטופים
21:15 28/10/23  |  עידן יוסף

משרד הבריאות הרחיב את מספר בתי החולים הערוכים לקליטת החטופים והנעדרים. לרשימת בתי החולים התוסף גם בית החולים שמיר (כאן חדשות).

+אזעקות נשמעות בשפלה ובאשקלון
21:00 28/10/23  |  עידן יוסף

חבלני המשטרה של מחוז מרכז ושוטרי תחנת ראשל״צ ויבנה סורקים כעת אחר זירות נפילה בעקבות ירי רקטי בגזרתם, ללא נפגעים.
במטח הקודם, חלק של טיל פגע בדירה באור יהודה וגרם נזק לרכוש. אישה הרה פונתה לבית חולים.

+פורעים תקפו משפחה יהודית בשומרון; פלשתיני נורה למוות
20:56 28/10/23  |  עידן יוסף

הרוג פלשתיני בעימותים אלימים במסיק זיתים בשומרון. היורה הוא לוחם בחופשה. ראש מועצת שומרון: "מדובר במשפחה שהותקפה באבנים, הלוחם דיווח מיד למפקדו על הירי, מגבה אותו לחלוטין".

+ארבעה ארגוני טרור פלשתינים קיימו ישיבה בביירות
20:38 28/10/23  |  עידן יוסף

בהצהרה משותפת של חמאס, הג'יהאד האיסלאמי, החזית העממית והחזית הדמוקרטית, נמסר כי ארבעת הארגונים הפלשתיניים קיימו היום ישיבה של ההנהגה בביירות כדי לדון במלחמה בעזה.

+ראש המוסד לשעבר: אנחנו כרגע צריכים את הקטרים בצד שלנו
20:27 28/10/23  |  עידן יוסף

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן על שחרור החטופים: "הדבר הזה נמצא בעיקר בידיים של שתי מדינות מתווכות - מצרים וקטר. אני בעד הימנעות בעת הנוכחית מביקורת על קטר. אנחנו כרגע צריכים את הקטרים בצד שלנו. ובצד הזה הם נמצאים בעת הנוכחית" (כאן חדשות).

+בת 9 מתה לאחר שלקתה בדום לב במהלך אזעקה
20:15 28/10/23  |  עידן יוסף

לאחר שבוע נקבע מותה של תמר הילדה בת ה-9 שקיבלה דום לב בעת אזעקה בביתה באשדוד.

+וושינגטון פוסט: ארה"ב לוחצת להסתפק בפעולות קרקעיות נקודתיות
19:44 28/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הממשל מודאג מאוד מן התוצאות האפשריות של כניסה קרקעית ומסופק האם תוביל לחיסול חמאס; הבית הלבן נמנע מלהכחיש את הידיעה  ▪  סעודיה הזהירה שמהלך קרקעי יהיה הרה אסון לאזור כולו

טנקים בגבול הרצועה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הרמטכ"ל: "יעדי המלחמה מחייבים כניסה קרקעית"
19:36 28/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רא"ל הרצי הלוי: "למלחמה הזו יש שלבים, היום אנחנו עוברים שלב. כוחות שלנו מבצעים כעת פעילות קרקעית ברצועת עזה, כפי שאנחנו יודעים אין ניצחון ללא מחירים. כדי לחשוף את האויב, כדי להשמיד אותו, אין דרך אלא להיכנס בעוצמה לשטח שלו. הפעולה הזאת, משרתת את כל מטרות המלחמה"

הלוי. אין הישגים ללא סיכונים [צילום: דובר צה''ל]
+אזעקה במרגליות שבגליל העליון
19:17 28/10/23  |  עידן יוסף

שלוש נפילות בשטח לא מאוכלס. אין נפגעים. חיזבאללה נטל אחריות לירי נ"ט ופצצות מרגמה לעבר זרעית, שאירע מוקדם יותר.

+אזעקות במרכז ובשפלה, כולל ראשון לציון, יהוד, אור יהודה
19:04 28/10/23  |  יואב יצחק

אזעקות בשורה של ישובים במרכז ובשפלה, כולל ראשון לציון, יהוד, אור יהודה.

+נפילות בקריית אונו, ברמת גן ובחולון; שלושה נפגעו קל
18:13 28/10/23  |  יואב יצחק

אזעקות בגוש-דן, בשפלה ובשרון. כ-12 רקטות נורו לאזורים אלה משטח הרצועה. חלק מהן יורטו. דווח על שלוש נפילות - האחת בקריית אונו, נפלה במגרש חניה (ראו תמונה) וגרמה לשריפה; השנייה בשטח חולון, רסיס מרקטה נפל בקרוואן וגרם נזק; ברמת גן נפל רסיס בבית פרטי. מד"א דיווח על שלושה נפגעים קל: בחולון, גבר בשנות ה-50 לחייו נפגע משאיפת עשן, בתל אביב וביהוד נחבלו שניים בדרכם למרחב המוגן. בנוסף, בקריית אונו וברמת גן טופלו שישה נפגעי חרדה.

פגיעה במגרש חניה בקריית אונו [צילום: לפי סעיף 29א' לחוק זכויות יוצרים]
+מחבלים שנלכדו העידו: בית חולים שיפא משמש מחסה לאנשי חמאס
17:28 28/10/23  |  יואב יצחק

דובר צה"ל שחרר לפרסום שני סרטונים נוספים, המתעדים עדויות של שני מחבלים שנלכדו לאחר המתקפה הרצחנית שבה השתתפו ב-7 באוקטובר. אחד המחבלים העיד, כי ארגון חמאס עושה שימוש בבית החולים שיפא כמחסה לאנשיו. מחבל שני העיד, כי אנשי חמאס משתמשים במרתפים של בית החולים שיפא וכן במנהרות שנחפרו מתחת לבית החולים, וזאת מתוך ידיעה שצה"ל יימנע מלהפציץ בית חולים. המחבל אמר עוד, כי המחבלים עושים שימוש דומה גם בבתי ספר ובמרפאות, מתוך תפיסה דומה.

+בעקבות לחץ ציבורי - נתניהו נפגש עם משפחות החטופים
17:15 28/10/23  |  יואב יצחק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשעה 17:00 (יום שבת) עם משפחות החטופים בקריה בתל אביב. נתניהו הסכים לקיים פגישה בהתראה קצרה מאוד, זמן קצר לאחר ששר הביטחון יואב גלנט הודיע כי הוא יקיים מחר (ום א') פגישה עם נציגי משפחות החטופים. בשעה 20:30 יקיים נתניהו מסיבת עיתונאים יחד עם שר הביטחון יואב גלנט ועם השר בלי תיק בני גנץ.

+שר הביטחון הצהיר: "עברנו שלב במלחמה - האדמה בעזה רעדה"
16:10 28/10/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

השר יואב גלנט קיים דיון על המלחמה נגד ארגוני הטרור, שבו השתתפו בכירי מערכת הביטחון  ▪  אמר: "הפעולה תימשך עד לפקודה חדשה"  ▪  הדגיש: המאמץ הביטחוני ממוקד "גם בצפון, גם במרכז, ובכל מקום אחר"

גלנט, רונן בר. ממשיכים עד פקודה חדשה [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+ירי טילים ורקטות לעבר עוטף עזה ובאר שבע
15:06 28/10/23  |  יואב יצחק

ארגוני הטרור שיגרו ב-15:05 רקטות וטילים לעבר ישובים בגוש עוטף עזה ולעבר באר שבע דרום ומערב. אזעקות נשמעו בישובים אלה.

+השר גלנט: אפגש עם נציגי משפחות החטופים והשבויים
14:15 28/10/23  |  יואב יצחק

שר הביטחון יואב גלנט הודיע כי הוא ייפגש מחר (יום א') עם נציגי משפחות החטופים והשבויים בידי חמאס. תהא זו פגישתו הראשונה של גלנט עם נציגי המשפחות מאז שפרצה המלחמה. הודעתו ניתנה לאחר שמשפחות החטופים פנו במכתב אליו ואל ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו הביעו דאגתן מהכניסה הקרקעית העלולה לסכן את החטופים.

גלנט. פגישה ראשונה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+אזעקות בתל אביב ובבת ים
14:05 28/10/23  |  יואב יצחק

ארגוני הטרור הפלשתינים שיגרו טילים לעבר תל אביב ובת ים (14:04). טרם דוווח על פגיעות או נפגעים.

+כוחות צה"ל עצרו הלילה ביו"ש עוד 11 מבוקשים והרסו ביתו של פעיל חמאס
13:55 28/10/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

צה"ל והשב"כ מגבירים הפעילות ברחבי יהודה ושומרון במטרה למנוע טרור באזור זה  ▪  מתחילת המלחמה נעצרו יותר מ-1,020 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-700 משויכים לארגון הטרור חמאס

צה"ל הרס ביתו של פעיל חמאס [צילום: דובר צה"ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות הודעת אילון מאסק: ישראל תנתק קשר עם סטארלינק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא מובן
מ. עמיר  |  29/10/23 09:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
איתמר לוין
הממשל מודאג מאוד מן התוצאות האפשריות של כניסה קרקעית ומסופק האם תוביל לחיסול חמאס; הבית הלבן נמנע מלהכחיש את הידיעה    סעודיה הזהירה שמהלך קרקעי יהיה הרה אסון לאזור כולו
עידן יוסף
רא"ל הרצי הלוי: "למלחמה הזו יש שלבים, היום אנחנו עוברים שלב. כוחות שלנו מבצעים כעת פעילות קרקעית ברצועת עזה, כפי שאנחנו יודעים אין ניצחון ללא מחירים. כדי לחשוף את האויב, כדי להשמיד אותו, אין דרך אלא להיכנס בעוצמה לשטח שלו. הפעולה הזאת, משרתת את כל מטרות המלחמה"
יואב יצחק
השר יואב גלנט קיים דיון על המלחמה נגד ארגוני הטרור, שבו השתתפו בכירי מערכת הביטחון    אמר: "הפעולה תימשך עד לפקודה חדשה"    הדגיש: המאמץ הביטחוני ממוקד "גם בצפון, גם במרכז, ובכל מקום אחר"
יואב יצחק
צה"ל והשב"כ מגבירים הפעילות ברחבי יהודה ושומרון במטרה למנוע טרור באזור זה    מתחילת המלחמה נעצרו יותר מ-1,020 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-700 משויכים לארגון הטרור חמאס
אורי מילשטיין
שיחת עומק עם המתמטיקאי וההיסטוריון הצבאי ד"ר מיכאל ברונשטיין, על "ועדת אגרנט ב'" שתחקור מי האחראים ומי אשם במחדלי צה"ל שגרמו לטבח בעוטף עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il