רשת המרכולים יוחננוף מדווחת (27.11.23) על רווח של 94.2 מיליון שקל בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה - ללא שינוי של ממש בהשוואה לאשתקד. ברבעון השלישי ירד הרווח ב-20% והסתכם ב-26.2 מיליון שקל.
הרשת נמצאת בשליטת משפחת יוחחנוב/יוחננוף ונסחרת בשווי שוק של 2.2 מיליארד שקל. לחברה 42 סניפים כיום והיא מתכננת לפתוח 15 נוספים. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו ב-3 מיליארד שקל, עלייה של 7%. ברבעון השלישי היו ההכנסות מיליארד שקל, עלייה של 4%. סעיף ההוצאות העיקרי בו נרשמה עלייה בשתי התקופות היה הוצאות מכירה ושיווק: 11% מינואר ו-15% ברבעון היוצא. הוצאות הנהלה וכלליות עלו בשלושת הרבעונים ב-23% וב-15% ברבעון השלישי.
יוחננוף אומרת כי נכון לעכשיו - פעילותה לא נפגעה בשל המלחמה. כל סניפיה פתוחים וביכולתה לספק את הביקושים גם במועדים בהם נוצרו ביקושים חריגים (דהיינו בימי המלחמה הראשונים), ואשר העלו את הכנסותיה מאז פרוץ המלחמה, וזאת למרות גיוס של עובדים ומשאיות. עם זאת, "להמשך המלחמה עשויה להיות השפעה על תוצאותיה הכספיות של החברה, עקב סיבות רבות, חלקן ניתנות לצפייה כיום (קושי באספקת מוצרים ובהפעלת החנויות ועוד) וחלקן לא (כפי שאף לא ניתן לצפות את תקופת המשך הלחימה, התרחבותה בגזרות נוספות והשפעתה על הכלכלה). בתוך כך, להמשך המלחמה עלולות להיות השפעות עקיפות לרעה על פעילות החברה, עקב ההאטה הכלכלית שעשוי להסב המשבר בעת הזו".