X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: דוברות ההסתדרות]
נחתם הסכם שכר חדש לעובדי הביטוח הלאומי
ההסכם, שיחול על עובדים שאינם בכירים, כולל בין היתר מענקים דיפרנציאליים, הכשרות מקצועיות, הגדלת תוספות שכר ביחס להעמקת תחומי פעילות המוסד, השקעה במצוינות והרחבת מסלולי קידום

הסכם שכר חדש בביטוח הלאומי נחתם בטקס בהשתתפות מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי ירונה שלום והממונה על השכר במשרד האוצר אפי מלכין ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. ההסכם לעובדי ועובדות הביטוח הלאומי (בדרגים הלא-בכירים) כולל מענקים דיפרנציאליים בהתאם לפרמטרים קבועים על-ידי ההנהלה, הגדלת תוספות שכר ביחס להעמקת תחומי פעילות המוסד, מתן הכשרות מקצועיות, הרחבת מסלולי קידום ועוד.
כל אלו, נועדו לשפר את השירות לאזרח באופן ישיר, לאפשר לביטוח הלאומי לגייס עובדים איכותיים, לעודד מצוינות מקצועית בארגון, להעמיק התמקצעות בליבת העבודה של המוסד וכן לאפשר רציפות תפקודית חיונית. ההסכם, שנחתם לאחר משא-ומתן ממושך, מאפשר מתווה קידום מקצועי שמעודד הכשרות, מנגנון לשיפור קליטה של עובדים ומנגנון שמאפשר ביצוע מטלות חדשות כחלק מהעבודה השוטפת ובהתאם להסכם.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "עובדי הביטוח הלאומי פועלים כבר שנים למען רווחת הציבור וזכויותיו. פעילותם החשובה קיבלה משנה תוקף עם פרוץ המלחמה כשהם פעלו ופועלים רבות למען האוכלוסייה. הסכם השכר החדש מכיר בחשיבות העבודה שלהם ובחשיבות חיזוק הביטוח הלאומי".
הממונה על השכר אפי מלכין: "הביטוח הלאומי ועובדיו נמצאים, בשגרה ובחרום, בחזית המענה האזרחי לתושבים. מדובר בהסכם טוב ומאוזן, שיסייע לשיפור השירותים השונים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך".
מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי, ירונה שלום: "מה שקיים פה אצלנו בארגון זה חיבור שאינו תמיד טריוויאלי, אבל זהו חיבור מוצלח בין הנהלה ועובדים, ובמובן היותר רחב גם בין ההסתדרות לאוצר. בשנים האחרונות הצלחנו לשנות את הדנ"א של הביטוח הלאומי, לחתור למצוינות ולשירות טוב יותר לאזרח וראינו את זה בתקופות משבר - וזה קרה, בין היתר, בזכות השותפות בין הצדדים".
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הביטוח הלאומי הוא גוף שעובד היטב ונמצא כל הזמן בשיא העשייה. לראיה, גם כעת - בזמן מלחמה, פעלתם באופן יצירתי ופתחתם את הלב, בדיוק כמו שהציבור שאף שיקרה בעת חרום. וכל זאת, מעבר לעבודה השוטפת. ההסכם נותן דחיפה קדימה ומעודד את המצוינות, והוא יחזק את הארגון כולוו".
יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, עו"ד אופיר אלקלעי: "הביטוח הלאומי זה אי
של מצוינות. שיתוף פעולה בין עובדים והנהלה - שבסוף משרת את עם ישראל. במיוחד ברגעים קשים אלה, בולט לטובה הטיפול באלפי הנפגעים מהמלחמה שנעשה ברגישות, במקצועיות ובאנושיות".
ירון צרפתי, יו"ר הוועד הארצי של עובדי הסניפים, ויורם עדיקה, יו"ר הוועד הארצי של עובדי המטה: "מה שמאחד אותנו זה השירות לאזרח. אנחנו שמחים להיות חלק מארגון ששם לו למטרה את ערך המצוינות והשירות".

תאריך:  28/12/2023   |   עודכן:  28/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם שכר חדש לעובדי הביטוח הלאומי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הממשלה החליטה לאשר הסדר לחודש אחד עבור נסיעה בחוזה "חודשי ארצי"    ההטבה תחול גם על תושבי אשקלון ותושבי יישובים שפונו בדרום ובקו העימות    העלות: 6.4 מיליון שקלים
איתמר לוין
צה"ל, המשטרה והשב"כ עצרו 21 בעלי צ'יינג'ים בחשד לשותפות במימון חמאס, כולל באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים; הוחרמו מיליוני שקלים
עידן יוסף
חבריו לנשק של בגדוד המילואים של פריג'ה שירה בשוגג ביובל קסטלמן שיגרו מכתב לרמטכ"ל, ובו ביקשו ממנו לדרוש חקירה מקצועית ועניינית ולגבות אותו, כפי שגיבה לוחמים אחרים שהרגו בטעות חפים מפשע    הם משוכנעים שפריג'ה פעל באופן מקצועי ומוסרי ובתום לב וראוי ליחס מכבד
איתמר לוין, יצחק דנון
סיגל חורש טוענת שהייתה קורבן למסע התעללות בשנים 2018-2014, לאחר שחשפה חשדות לשחיתות בקדנציה של ישראל זינגר, וזאת למרות צו הגנה שקיבלה ממבקר המדינה
מחלקה ראשונה
ההרוגים: רב-סרן דביר דוד פימה, סרן (מיל') נריה זיסק, רב-סמל (מיל') אסף פנחס טובול    מספר החללים מאז 7 באוקטובר: 501
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il