X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: איתמר לוין]
2023 בנתב"ג: 21 מיליון נוסעים בטיסות בינ"ל
מדובר בעלייה של 9.3% לעומת שנת 2022 המלחמה, כאמור, הביאה לירידה של כ-4 מיליון נוסעים מצפי הפעילות עם תחילת שנת 2024: מספר חברות תעופה בינלאומיות צפויות לחזור לפעילות בנתב"ג

במהלך שנת 2023 עברו בנתב”ג כ-21.088 מיליון נוסעים, בטיסות בינלאומיות. מדובר בעליה של כ-9.3% לעומת שנת 2022. כך עולה מסיכום נתוני רשות שדות התעופה ונתב"ג לשנה שחלפה.
עד לפרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר תנועת הנוסעים בטיסות הבינלאומיות בנתב"ג גדלה מעבר לממוצע העולמי - והייתה הגבוהה אי-פעם. הצפי השנתי היה לשיא של כ-25 מיליון נוסעים.
המלחמה, כאמור, הביאה לירידה של כ-4 מיליון נוסעים מצפי הפעילות. למרות המלחמה, נתב"ג המשיך בפעילות רציפה, ללא הפסקה, כאשר בשבועות האחרונים מתחילים לראות התאוששות קלה במספר הנוסעים היומי.
במהלך דצמבר 2023 הסתכמה תנועת הנוסעים הבינלאומית בלמעלה מחצי מיליון נוסעים. בינואר, הצפי הוא להמשך הגידול ולעלייה מתונה לכ-600,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות.
במהלך ינואר מספר החברות הזרות הטסות לישראל צפוי להכפיל את עצמו, עם חזרתן לפעילות הטיסות הבינלאומיות של קבוצת לופטהנזה שתשוב לפעילות בנתב"ג החל מהיום. הקבוצה כוללת את החברות לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן שתחזור היום (יום ג') לפעילות בנתב"ג.
גם חברת אאיגאן היוונית צפויה לחזור בקרוב לפעילות מנתב"ג ותחדש את טיסותיה ארצה ביום חמישי הקרוב. החברות הללו חוברות לחברת טארום הרומנית שכבר שבה לפעילות בנתב”ג בשבוע שעבר ולחבורת פליי דובאי, רד ווינגס, אזימוט, אתיופיאן, אייר זינה, איתיחאד איירוויז, הייסקאי, אוזבקיסטן איירוויז והינאן, כאשר חלקן המשיכו להפעיל את הקווים לישראל, וממנה, לאורך כל המלחמה.
בהמשך החודש צפויות לחזור לפעילות בישראל חברות תעופה נוספות ובכללן חברת טוס הקפריסאית, טראנס אוויה צרפת, בלו בירד לפראג, בולגריה אייר לסופייה, אייר פראנס לצרפת, חברת לוט הפולנית וחברת וויולינג. חזרתן בפועל של חברות התעופה הזרות לפעילות בישראל תלויה בהתפתחויות.
הליכי הדיגיטציה בטרמינל 3
בתוך כך, הליך הרישום לטיסה של קבוצת לופטהנזה ישודרג: עם שובה לפעילות של הקבוצה לנתב"ג כל הליך הרישום לטיסה יהיה דיגיטלי. הרישום לטיסה יבוצע מהבית או מהקיוסקים בנתב"ג. זאת, כחלק מהליך הדיגיטציה של טרמינל 3 המאפשר לנהל את היציאה לחו”ל בהליכים עצמאיים ובקלות, תוך שיפור השירות וחווית הטיסה לנוסעים מנמל התעופה בן-גוריון.
ברשות שדות התעופה נערכים לגידול הצפוי בתנועת הנוסעים בנתב"ג. לקראת סוף עונת הקיץ הקרובה יחנך בנתב"ג טרמינל WEST G בצד המערבי של טרמינל 3. המבנה החדש יכלול 22 דלפקי צ'ק אין, מערכות בידוק ביטחוני חדשות ומסועים מחוברים למערכות ה-HBS - מערכת בידוק המזוודות האוטומטית.

תאריך:  09/01/2024   |   עודכן:  09/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
2023 בנתב"ג: 21 מיליון נוסעים בטיסות בינ"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנמל מנע בפועל תחרות בייבוא רכב בשנים 2014-2010; המנכ"ל לשעבר שוקי סגיס והסמנכ"ל לשעבר אלי בר-יוסף ישלמו 200,000 שקל כל אחד
איתמר לוין
המשרד לביטחון לאומי מבקש לאשר: צמצום שטח המחיה לאסירים וביטול החובה להלין כל אסיר על מיטה יוארכו בארבעה חודשים    3,400 איש נכלאו מתחילת המלחמה ומספר הכלואים עלה ב-21%
איתמר לוין
ביקשו להיכנס בצורה עצמאית וללא ליווי    רונן: מדיניות צה"ל - לאפשר כניסת עיתונאים בצורה מוגבלת ובליווי - מאוזנת וסבירה; היענות לעתירה תסכן את הכוחות בשטח
מירב ארד
בנוסף נפצעו שלושה קצינים ושלושה לוחמים    מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה עלה ל-514
יצחק דנון
בניהו טוען, כי חברות אי.וי פיור אנרג'י ואי.וי מוטורס, בראשותו של אוהד זליגמן, לא שילמו לו תמורת שירותי ייעוץ אסטרטגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il