X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נועה ארגמני
יוסי שרעבי
איתי סבירסקי
הודעת חמאס
במלאת מאה ימים למלחמה מודיע החמאס בסרטון לוחמה פסיכולוגית שהוא מפרסם, כי בכוונתו למסור מחר מידע מה עלה בגורלם של שלושה מן החטופים בסרטון שפרסם נשמעים נועה ארגמני, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי קוראים לממשלה לעצור את המלחמה
▪  ▪  ▪

חמאס פרסם (14.1.23) סרטון נוסף של חטופים שפונים לנתניהו שיביא לשחרורם תמורת הפסקת המלחמה. החטופים שמופיעים בסרטון: נועה ארגמני, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי. הסרטון מסתיים בהצהרה שמחר יעדכנו מה עלה בגורלם.

תאריך:  14/01/2024   |   עודכן:  14/01/2024
+כוכבי על המלחמה: "אחראי על פעולות צה"ל שנעשו בתקופתי"
12:20 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כוכבי לקח אחריות ואמר: "שואל את עצמי מה יכולנו לעשות אחרת"  ▪  העביר מסר לפוליטיקאים: "מי שנוקט בדרך מפלגת, בראשם נבחרי ציבור, מפוררים את השותפות ויוצרים תנאים לאיום וקיומי"

[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+האוצר לא מכיר בזכויות החטופים לקבל תחליף שכר
12:07 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מדובר במתווה שביקשה ועדת החוקה, כדי לסייע לחטופים עצמם ולבני משפחותיהם הסמוכים על שולחנם, שמשמעותו תשלום קצבה, חלף שכר, לוודא שחובותיהם אינם תופחים בתקופת השבי, שמשכנתאותיהם משולמות, שבני משפחותיהם שנסמכו על משכרותיהם ממשיכים לקבל מענה, וכדומה  ▪  עו"ד רז נזרי, מהייעוץ המשפטי למטה המשפחות: מדובר על סכומים קטנים. אדם שחטוף מאז אוקטובר אין הכנסה לתא המשפחתי

עו"ד נזרי. "ממש אבסורד" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נפתחה המערכת להגשת תביעות נזק עקיף לחודשים נובמבר-דצמבר
10:58 15/01/24  |  מירב ארד

החל מהיום (יום ב') יוכלו עסקים בכל רחבי הארץ לתבוע פיצויים בגין נזק עקיף במסלול הוצאות מזכות שנגרם להם בחודשים נובמבר ודצמבר 2023 כתוצאה ממלחמת "חרבות ברזל", בעקבות פתיחתה של המערכת המקוונת להגשת תביעות לתקופה זו.
כדי להגיש תביעה יש להיכנס למערכת, לעבור הזדהות, לבחור באפשרות "חרבות ברזל - נובמבר-דצמבר" ולבחור במסלול "הוצאה מזכה". תנאי הסף לקבלת פיצויים הם מחזור של 12 אלף ש"ח עד 400 מיליון ש"ח וירידה במחזור של מעל ל-25%. ניתן להגיש תביעות למשך 90 יום ממועד פתיחת המערכת, משמע עד 15.4.2024.

+בכיכר החטופים אבדה הסבלנות
10:50 15/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

האטרקציה החדשה בכיכר היא המנהרה, המדמה מנהרת חמאס שדרכה עברו ובה אולי מוחזקים חלק מהחטופים  ▪  אנשים עומדים בתור ארוך ומתמשך על-מנת לעבור דרכה, לחוות את האימה העזתית

[צילום: עודד בליטי/AP]
+תשעה מבוקשים נעצרו באוניברסיטת אל-נג׳אח שבשכם
10:37 15/01/24  |  מירב ארד

לוחמי דובדבן במילואים ומג״ב פעלו הלילה בפיקוד חטיבת שומרון ובהכוונת שב״כ בעיר שכם ועצרו באוניברסיטת אל-נג׳אח, תשעה מבוקשים, פעילי תא הסטודנטים של חמאס שהסתתרו במקום ועיכבו לחקירה חשודים רבים נוספים.
זאת כחלק מהמאמץ של צה״ל ושב״כ במטרה לסכל פעילות של חוליות טרור המורכבות מסטודנטים בתאי החמאס, "הכתלה איסלאמיה", שפועלים באוניברסיטאות ברחבי יהודה ושומרון. בסך-הכל נעצרו הלילה 17 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

+הכדורגלן שגיב יחזקאל נחת בישראל
10:11 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שרים וחברי כנסת מכל הקשת הפוליטית מגנים בחריפות את התנהלותה על טורקיה בעקבות מעצרו של כדורגלן נבחרת ישראל, שגיב יחזקאל  ▪  השר גלנט: "טורקיה משמשת כזרוע הביצועית של חמאס"  ▪  השר סער: למחוק את טורקיה ממפת החופשות ולהימנע מיבוא סחורות  ▪  ח"כ יוליה מלינובסקי כינתה את טורקיה "מדינת טרור"

המחווה של יחזקאל לחטופים [צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור]
+יומן מלחמה, היום ה-100
09:56 15/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

תניהו אמר כי נמוטט את שלטון החמאס כגוף מאורגן ומתפקד, נו? והנה אמש כבר פורסם מאת אוהד חמו כי מי שמחלק את המזון והנוזלים והדלק והתרופות באזור הנשלט לכאורה בידי צה"ל הם אנשי החמאס

נתניהו. זוחל על ארבע [צילום: רונן זבולון]
+אנחנו לוחמים מלחמה צודקת
09:33 15/01/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

קרה משהו עצוב בדעת הקהל בעולם  ▪  מעשי הזוועה שביצע החמאס בישובי הנגב ביום י"ב בתשרי נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה, וכל ההתייחסות מופנית לתגובה של ישראל

נחל עוז. שכחו? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מאה ימים של דמעות
08:57 15/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מאה ימים של התעוררות מהחלום הנורא, מאה ימים של התגייסות לאומית מלאה פלוס פלוס, מאה ימים של מלחמה במלוא העוצמה, בנחישות, מלחמה שהשיבה את הביטחון הלאומי למקומו הראוי

חלום נורא [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+פילגש במזרח התיכון
08:32 15/01/24  |  דוד טונין   |   לרשימה המלאה

מדיניותו של ביידן במזרח התיכון מחויבת למתווה אובמה בסוגיה האירנית ולחזון שתי המדינות  ▪  על-פי מדיניות זו על ארה"ב אשר נחלשה בגלל מעורבות יתר במזרח התיכון, לצאת מהאזור, להשאיר את המפתחות לאירן, המבוגר האחראי, ולהתפייס עימה בכל מחיר

תמיכה מסיבית [צילום: סטיב הלבר/AP]
+חוסלו שני מחבלים בעת שהעמיסו אמל"ח למשאית בח'אן יונס
08:29 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

פשיטות נרחבות בח'אן יונס: צה"ל איתר והשמיד ביממה האחרונה אמצעי לחימה רבים  ▪  בצפון הרצועה כלי טיס של חיל-האוויר חיסל חמישה מחבלים

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+על קונספציות, קונספירציות ומחדלים במלחמת יוה"כ וחרבות ברזל
08:11 15/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

הרצאה שלי ב"פורום קפה שפירא": על קונספציות, קונספירציות ומחדלים מבצעיים במלחמת יום הכיפורים וב-7 באוקטובר 2023. בהרצאה דנתי בסיבות העמוקות של הקונספציות המוטעות ובפחד של העיתונאים וההיסטוריונים לחקור קונספירציות

זירת הטבח ברעים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+שחקן הכדורגל הישראלי שגיב יחזקאל נעצר בטורקיה
00:20 15/01/24  |  עידן יוסף

התובע הטורקי פתח בחקירה נגד הכדורגלן הישראלי שגיב יחזקאל בגין הנצחת מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר במהלך משחק בליגה הטורקית: מואשם בתמיכה במעשי הטבח הישראלים בעזה ובהסתה של הציבור.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+חלק מבכירי חמאס נמלטו מלבנון
23:46 14/01/24  |  עידן יוסף

אחרי חיסול סאלח אל-עארורי בביירות, חלק מבכירי חמאס בלבנון עזבו את לבנון לסוריה ולטורקיה מחשש לבטחונם (כאן חדשות).

+משכן הכנסת ציין מאה ימים להימצאות החטופים בשבי חמאס
23:29 14/01/24  |  עידן יוסף

בחזית משכן הכנסת ולאורך שטח נתיב הגישה לכנסת, הוצב מיצג הענק "הקו הצהוב" של האומן הסביבתי דורון גזית: 250 מטר של שרוולי אוויר צהובים ענקיים ומפותלים, המסמלים את המאבק להשבת החטופים. עשרות עוברים ושבים עצרו לצד המיצג, התקבצו והצטלמו בסמוך לו. המיצג יישאר במקומו גם מחר. "הקו הצהוב" יונח במקומות מרכזיים נוספים בארץ ובעולם, לציון "יום המאה".
בשעה 14:30 הפריחו עובדי הכנסת ברחבת המשכן ("רחבת ווייל") 136 בלונים צהובים, כמספר החטופים. יושב-ראש הכנסת, אמיר אוחנה, נשא דברים במעמד. הערב הוארה חזית משכן הכנסת בצהוב ואלומת אור צהובה הופנתה מגג המשכן אל הרקיע.

+העצרת הארוכה בתולדות המדינה ננעלה במחווה של עומר אדם לעידן עמדי
23:15 14/01/24  |  עידן יוסף

במשך 24 שעות שלמות, גם ברגעי גשם זלעפות, עם ישראל הגיע בהמוניו לכיכר כדי לתמוך במשפחות החטופים בעצרת לציון 100 הימים למלחמה.
את העצרת, שבה השתתפו מנחים וזמרים מםורסמים, נעל (14.1.24) עומר אדם ששר את השיר ״כאב של לוחמים״ כהוקרת תודה ליוצר השיר, חברו עידן עמדי, אשר נפצע בקרב ברצועת עזה עם השיר "כאב של לוחמים". עין לא נותרה יבשה.

ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני [צילום: מטה המשפחות]
+דובר צה"ל: המחיר מחיזבאללה ייגבה לאורך זמן
22:26 14/01/24  |  עידן יוסף

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי התייחס לפגיעה במטרה אזרחית בכפר יובל ואמר: "אנחנו ממשיכים לפגוע ביכולות הארגון ולגבות מחיר הולך ועולה. חיזבאללה הוא ארגון טרור רצחני שהורג אזרחים. אנחנו לא נאפשר פגיעה באזרחים, והמחיר לכך ייגבה לא רק הערב, אלא גם בהמשך".

+קריאות בזמן נאום הנשיא; הרצוג: גם אם נצעק - יש מולנו אויב ציני
21:38 14/01/24  |  עידן יוסף

קריאות בושה בזמן נאומו של הנשיא יצחק הרצוג בעצרת החטופים. הרצוג השיב: "אמשיך לפעול בכל דרך שעומדת לרשותי. גם אם נצעק - יש מולנו אויב ציני". קודם לכן גורש בצעקות ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) בידי פעילי שמאל.
בנאומו, אמר הנשיא למשפחות: "אתם לא לבד ולא ניתן לכם להיות לבד. לא עכשיו ולא אף פעם. עם שלם מאוחד ומלוכד יחד איתכם סביב החומה וסביב החובה להשיב את כל החטופים הביתה ולהשיב את הביטחון לכלל אזרחי ישראל כי השבת החטופים היא מעל לכל ויכוח וכל מחלוקת. זהו צו מוסרי עמוק, צו של עם וצו של מדינה. אסור שהנושא של החטופים ירד מסדר היום הציבורי והעולמי ואני מתחייב להמשיך ולפעול לכך בכל דרך ובכל כלי שעומד לרשותי. למעננו ולמענם ואני מבקש מכאן לכיכר החטופים לחזק את לוחמי ומפקדי צה״ל וכוחות הביטחון שמחרפים נפשם כדי להכריע את האויב ולהביא את החטופים הביתה".

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+סוכלה כוונת פעילים פלשתינים לשבש את פעילות הבורסה הבריטית
21:23 14/01/24  |  עידן יוסף

משטרת בריטניה עצרה שישה פעילים מקבוצה פלשתינית שתכננה לשבש מחר את פעילות הבורסה הבריטית: "הקבוצה התכוונה להתמקד בפגיעה בבורסה של לונדון בבוקר יום שני, 15 בינואר, לגרום נזק ולנעול את עצמם, במאמץ למנוע את פתיחת המסחר", נמסר בהודעת המשטרה.

+מלחמה במספרים: כ-9,000 מחבלים חוסלו
21:19 14/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יותר מ-11,000 רקטות מדרום ומצפון, 61 ימי מילואים בממוצע למשרת מילואים ו-9,000 נפגעי פוסט טראומה: צה״ל מפרסם נתונים לסיכום מאה ימים של מלחמה

נגמ"ש ברצועת עזה [צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל מתכנן תמרון גם ברפיח
20:36 14/01/24  |  עידן יוסף

בישראל מתכננים לתמרן גם בעיר רפיח, לאחר טיהור מרחב ח'אן יונס, מה שמעריכים שייקח עוד זמן רב. התמרון בעיר יתאפשר לאחר שחלק ניכר מהאוכלוסייה המקומית יידרש לעבור לעיר ח'אן יונס, ולא לצפון הרצועה (עכשיו 14). דובר צה"ל סירב לאשר או להכחיש את הפרסום.

+ראשי קרב לטילים ורקטות התגלו בח'אן יונס
20:29 14/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תיעוד מפשיטות לוחמי צוות הקרב של כפיר ברחבי ח'אן יונס מצבור פצצות מרגמה, נשקי קלשניקוב ומדים של לוחמי נוח’בה

לוחמים בח'אן יונס [צילום: דובר צה''ל]
+סוכלה תוכנית של חמאס לשגר 40 רקטות להילולת הבאבא סאלי בנתיבות
19:52 14/01/24  |  עידן יוסף

סוכלה תוכנית של חמאס לשגר 40 רקטות להילולת הבאבא סאלי בנתיבות - אסון גדול נמנע בהילולת הענק שהחלה במוצ"ש לאחר שלוחמי חטיבת הצנחנים במילואים 646 "שועלי מרום" הגיעו למשגרים שכוונו ישירות אליה והשמידו אותם. "הם פרסו עשרות משגרים עם טיימר כדי לשגר ממש בזמן ההילולה", מציין אמר החטיבה (מאקו).

+בן-גביר: גלנט צריך לעסוק בהכרעת אויבי ישראל - ולא בחיזוקם
19:22 14/01/24  |  עידן יוסף

השר איתמר בן-גביר בתגובה לדברי שר הביטחון: "כשהזהרתי מהכנסת פועלים מעזה לישראל לפני ה-7.10, גלנט השיב לי בדיוק את אותם דברים שאמר היום - שכניסת הפועלים היא אינטרס של מדינת ישראל. את הסוף המר, לצערנו - כולנו כבר מכירים. הגיע הזמן ששר הביטחון יתפכח מהאשליה שכניסת פועלים שטופי שנאה ליהודים לישראל, ושרשות תומכת טרור חזקה - הם אינטרס ישראלי. שר הביטחון צריך לעסוק בהכרעת אויבי ישראל - ולא בחיזוקם".
גם שר הכלכלה ניר ברקת תקף את עמיתו לממשלה: ״השר גלנט חי בקונספציה השגויה של ה-6 באוקטובר. עצוב לראות שגלנט עדיין חושב שחלוקת כסף לפלשתינים תקנה לנו שקט מהטרור. כאילו שלא קרה כאן כלום בשבת השחורה. לא מתפקיד ממשלת ישראל להיות סדרנית העבודה של הפועלים הפלשתינים. הכלכלה הישראלית צריכה ידיים עובדות של פועלים ממדינות שלום ולא של פועלים פלשתינים שיסכנו את ביטחון הציבור הישראלי. מה שהיה הוא לא מה שיהיה״.

+דיווחים בלבנון על תקיפה ישראלית מצפון לליטני
19:20 14/01/24  |  עידן יוסף

דיווחים בלבנון על תקיפה ישראלית עמוק יותר בדרום לבנון, צפונית לנהר ליטני באזור ג'בל סאפי כמעט בקו של צידון. חיל-האוויר תקף בכילא ובכפר קאנא בדרום לבנון יעדים של חיזבאללה.
מדןבר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב של חיל-האוויר השלימו גל תקיפות בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו - תשתיות טרור ומפקדות מבצעיות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. כמו-כן, חיל-האוויר תקף משעות הצהריים תשתיות ונכסים נוספים של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון. לא נמסר היכן בדיוק תקף הצבא.

+גלנט: רשות פלשתינית חזקה היא אינטרס ביטחוני ישראלי
19:16 14/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בהערכת מצב באוגדת איו"ש, אמר שר הביטחון כי הוא מקווה שהממשלה תקבל את עמדת צה"ל ושב״כ בכל מה שקשור להכנסת פועלים לארץ והעברת כספים לחיזוק הרשות הפלשתינית

אלוף פוקס והשר גלנט [צילום: אריאל חרמוני]
+שר החוץ של סין: קוראים לעצור את הטרדת הספינות האזרחיות בים סוף
18:44 14/01/24  |  עידן יוסף

שר החוץ של סין אומר כי ארצו קוראת לעצור את הטרדת הספינות האזרחיות בים סוף.
בתימן מדווחים על אירוע ביטחוני בים סוף. על-פי הדיווחים, שלוש סירות קטנות צרות על כלי שיט צפונית מערבית לאריתריאה. ברויטרס פורסם כי רשות הצי הבריטי קיבלה דיווח על תקרית שבה היו מעורבות שתי סירות קטנות צפונית-מערבית לאסאב באריתריאה. ארגון הסחר הימי הבריטי (UKMTO) דיווח על תקרית בדרום ים סוף במעורבות שני כלי שיט קטנים.
סקיי ניוז בערבית מסרה כי החות'ים מעבירים טילים בליסטיים וטילים ימיים לעיר הנמל אל-חודיידה שבמערב תימן, בשיתוף עם מומחים אירנים וחיזבאללה.

+סנדרס נגד ישראל: אי אפשר לתת מיליארדים של דולרים למדינה שלא מקשיבה לך
18:00 14/01/24  |  עידן יוסף

הסנאטור הדמוקרטי ברני סנדרס ל-CNN: "חייבים להגדיל את הסיוע ההומניטרי בצורה מסיבית. ישראל לא יכולה להמשיך בהפגזה הלא מדויקת ובהרעבה של נשים וילדים בעזה. אי אפשר לתת מיליארדים של דולרים למדינה שלא מקשיבה לך ומפרה את החוק הבין-לאומי. אני מקווה שהנשיא יעמוד מאחורי המילה שלו ויאיים על נתניהו שהוא לא יראה כסף אם לא ישנה כיוון".

+שלושה מבני משפחתו של ח"כ טיבי נהרגו בעזה לפני כמעט חודשיים
17:20 14/01/24  |     |   לרשימה המלאה

+סטרמר: "שונאי יהודים מסתתרים מאחורי תומכי מדינה פלשתינית"
17:11 14/01/24  |  עידן יוסף

ראש האופוזיציה הבריטית, סר קיר סטרמר, בכינוס תנועת העבודה היהודית בבריטניה: "שונאי היהודים מסתתרים מאחורי תומכי המדינה הפלשתינית. לא נאפשר לאנטישמיות להתגנב חזרה, איני רואה מטרה נעלה יותר כמנהיג המפלגה. המדינה הזו תהיה בטוחה עבורכם ועבור ילדיכם".

+התרעה הופעלה ביבנה ובאשדוד
16:53 14/01/24  |  עידן יוסף

נמסר על שישה שיגורים מרצועת עזה.

+נסראללה: חיזבאללה לא חושש ממלחמה
16:44 14/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מזכ"ל חיזבאללה טוען כי ישראל הצליחה להשיג רק מטרות טקטיות ולא אסטרטגיות - ולא הצליחה למוטט את שלטון החמאס  ▪  "מחצית העם הישראלי סובל מטראומה נפשית וזקוק לטיפול פסיכולוגי, המשק נמצא במצב של שיתוק, בנוסף לחקלאות ולתיירות. מה שקורה בים סוף היווה מכה קשה לכלכלה של ישראל"

נסראללה. ישראל טובעת בכישלון
+"כולנו חייבים להיכנס מתחת לאלונקה. כל משרדי הממשלה"
15:59 14/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נתניהו הוסיף: יש דברים שלא התפשרתי עליהם: נקודות הזיכוי במס להורים של ילדים מ-0 עד 3, משום שהדבר הזה משרת את האנשים הללו. הם משרתים עכשיו, זה סיוע למשרתים. גם אמרתי, שלא יהיה מע"מ בשנה הזאת

נתניהו. "מבקש מכולם לתת כתף" [צילום: יריב כץ/פול/ פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמאס פרסם אות חיים מנועה ארגמני, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
יותר מ-11,000 רקטות מדרום ומצפון, 61 ימי מילואים בממוצע למשרת מילואים ו-9,000 נפגעי פוסט טראומה: צה״ל מפרסם נתונים לסיכום מאה ימים של מלחמה
עידן יוסף
תיעוד מפשיטות לוחמי צוות הקרב של כפיר ברחבי ח'אן יונס מצבור פצצות מרגמה, נשקי קלשניקוב ומדים של לוחמי נוח’בה
עידן יוסף
בהערכת מצב באוגדת איו"ש, אמר שר הביטחון כי הוא מקווה שהממשלה תקבל את עמדת צה"ל ושב״כ בכל מה שקשור להכנסת פועלים לארץ והעברת כספים לחיזוק הרשות הפלשתינית
מחלקה ראשונה
עידן יוסף
מזכ"ל חיזבאללה טוען כי ישראל הצליחה להשיג רק מטרות טקטיות ולא אסטרטגיות - ולא הצליחה למוטט את שלטון החמאס    "מחצית העם הישראלי סובל מטראומה נפשית וזקוק לטיפול פסיכולוגי, המשק נמצא במצב של שיתוק, בנוסף לחקלאות ולתיירות. מה שקורה בים סוף היווה מכה קשה לכלכלה של ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il