X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המחווה של יחזקאל לחטופים [צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור]
קריאות בישראל לגינוי וחרם על טורקיה
הכדורגלן שגיב יחזקאל נחת בישראל
שרים וחברי כנסת מכל הקשת הפוליטית מגנים בחריפות את התנהלותה על טורקיה בעקבות מעצרו של כדורגלן נבחרת ישראל, שגיב יחזקאל השר גלנט: "טורקיה משמשת כזרוע הביצועית של חמאס" השר סער: למחוק את טורקיה ממפת החופשות ולהימנע מיבוא סחורות ח"כ יוליה מלינובסקי כינתה את טורקיה "מדינת טרור"

כדורגלן נבחרת ישראל שגיב יחזקאל הגיע ארצה אחרי שגורש מטורקיה. עם נחיתתו בארץ, אמר כי "אין על ישראל, והכל טוב". הוא נעצר והובא הבוקר בפני שופט בעקבות המחווה שביצע לחטופים בעזה, ולאחר מכן שוחרר. בישראל תוקפים את טורקיה וגוברים הקולות לחרם על המדינה. שרים וחברי כנסת מכל הקשת הפוליטית מגנים בחריפות את התנהלותה של טורקיה ואת נשיאה רג'פ טאיפ ארדואן.
שר הביטחון יואב גלנט הגיב למעצר הכדורגלן: "מעצרו השערורייתי של הכדורגלן שגיב יחזקאל הוא ביטוי לצביעות ולכפיות טובה. במעשיה, טורקיה משמשת כזרוע הביצועית של החמאס". גלנט ציין את עזרת ישראל לטורקיה במהלך השנים, ואמר כי "כשרעדה האדמה בטורקיה לפני פחות משנה, הייתה ישראל המדינה הראשונה להתייצב ולהושיט סיוע שהציל את חייהם של רבים מאזרחי טורקיה".
השר בממשלה גדעון סער קרא לישראלים למחוק את טורקיה ממפת החופשות ולהימנע מיבוא סחורות ממנה. "טורקיה של ארדואן האנטישמי מתנהלת נגד ישראל כמדינת אויב. ישראל צריכה לשקול הגשת תלונה ל-icj נגד טורקיה על כיבוש צפון קפריסין וטיהורה האתני מיוונים-קפריסאים, כמו גם על כיבוש צפון סוריה וטיהורה האתני מכורדים", כתב סער.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר: ״טורקיה פועלת כלפי שחקנים ישראלים וכל דבר שמריח ישראליות בנאציזם. ארדואן הוא נאצי לכל דבר. אני קורא לישראלים לא לטוס לטורקיה, לא לקנות שום מוצר טורקי ולא לפרנס אותם. אסור למדינת ישראל ולאזרחי ישראל לנהוג בסלחנות כלפי טורקיה. לא ניתן שירמסו אותנו״.
ראש הואופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "מעצרו של שחקן הכדורגל שגיב יחזקאל שהביע הזדהות עם קורבנות המלחמה בישראל הוא עוד מהלך של תמיכה בטרור מצד ממשלת טורקיה. מעצר פלילי על כך שחגג שער שהבקיע הוא בלתי נתפס. ארגוני הספורט הבינלאומיים אופ״א ופיפ״א חייבים לדרוש את שחרור המיידי עכשיו".
ח"כ דני דנון מהליכוד גיבה את שגיב יחזקאל וכתב: "קשה להאמין לאיזה תהומות הידרדרה טורקיה - חברה בברית נאט"ו שמתנהלת כמו דיקטטורה חשוכה. שגיב - אתה גיבור, כולנו איתך ומחזקים אותך. נדאג לאזרחינו בכל מקום בעולם".
ח"כ ולדימיר בליאק מישראל ביתנו קרא למחאה חריפה של ממשלת ישראל ושל הוועד האולימפי. "בעולם המתוקן, לאחר מעצרו של שגיב יחזקאל אמש, טורקיה הייתה מודחת מיד מכל התאחדות בינלאומית ומכל תחרות בעולם הספורט. זו העת למחאה כולנו שגיב יחזקאל" כתב בליאק.
ח"כ יוליה מלינובסקי כינתה את טורקיה "מדינת טרור". "בזמן שארדואן נותן מחסה למחבלי חמאס, הוא עוצר שחקן ישראלי על כך שהביע תמיכה לשחרור החטופים וציין 100 ימים למלחמה. אני קוראת למדינה לעשות הכל כדי להחזיר את שגיב יחזקאל לארץ ולעדן קארצב, ים מדר ושאר הישראלים שנמצאים בטורקיה לחזור ארצה" כתבה ח"כ מלינובסקי.
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב לאירוע וכתב: "ברוכים הבאים ל'אקספרס של חצות' בטורקיה. זה פשוט לא ייאמן. כדורגלן ישראלי, שגיב יחזקאל, הבקיע שער עבור אנטליהספור, קבוצה טורקית. הוא עשה מחווה ‘100’ עבור הישראלים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס ב-100 הימים האחרונים".

תאריך:  15/01/2024   |   עודכן:  15/01/2024
+אירן: תקפנו בטילים בליסטיים מטה של המוסד בכורדיסטן
23:42 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משמרות המהפכה נטלו אחריות גם לטילים שוגרו מאירן לעבר מטרות אמריקניות בעירק, ומירי זה נהרגו ונפצעו אמריקנים  ▪  כן נטלו אחריות שיגור טילים ליעדים של דאעש בסוריה

הטילים ששוגרו
+דיווחים: ישראל תקפה מהאוויר בסוריה
23:33 15/01/24  |  עידן יוסף

מרכז המעקב של האופוזיציה בסוריה מדווח על תקיפה ישראלית בחלב.

+מטוס קרב תקף במארון א-ראס בדרום לבנון
23:22 15/01/24  |  עידן יוסף

מטוס קרב של חיל-האוויר תקף תשתית מבצעית של חיזבאללה במרחב מארון א-ראס שבדרום לבנון. מוקדם יותר היום, שוגרו מספר מיירטים לעבר מטרות אוויריות חשודות בשטח לבנון במרחבים יארון ורמיש, האירועים הסתיימו.

+סער נגד גלנט: "אסור בשום אופן להגיד סיום שלבים"
23:06 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון הכריז רשמית: "שלב התמרון הצבאי הסתיים בצפון הרצועה; בדרום הרצועה הוא קרוב לסיום"  ▪  גדעון סער: "אני מתנגד ליציאה מח'אן יונס לפני שאנחנו רואים התקדמות בסוגיית החטופים וחיסול ראשי חמאס"

השר גדעון סער [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הותר לפרסום שמה של הנרצחת בפיגוע ברעננה
21:33 15/01/24  |  עידן יוסף

פורסם שמה של הנרצחת בפיגוע ברעננה - עדנה בלושטיין ז"ל הי"ד. בת 79 הייתה בהרצחה.

עדנה בלושטיין
+סימן חיים מארגמני; חשש לחיי סבירסקי וחטוף נוסף
21:18 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חמאס פרסם אחר-הצוהריים סרטון נוסף  ▪  צה"ל למשפחות 3 החטופים: "בוחנים את מהימנותו. איתי סבירסקי לא נורה בידי כוחותינו"  ▪  גלנט: ״אם תיפסק האש, ייחרץ גורלם של החטופים לשנים ארוכות"

נועה ארגמני
איתי סבירסקי
+הרמטכ"ל מזהיר: "בהיעדר תוכנית ליום שאחרי ההישגים יישחקו"
20:52 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכמה וכמה דיונים בשבועות האחרונים הזהיר רא"ל הלוי את נתניהו וגלנט: "ייתכן שנצטרך לשוב ולפעול באזורים שכבר סיימנו בהם את הלחימה"  ▪  גלנט: "השלטון העתידי בעזה חייב לצמוח מתוך רצועת עזה, בעזה ישלטו פלשתינים"  ▪  סביבת נתניהו: "בעיה ארוכת שנים לא יכולה להיפתר בשנייה"

רא"ל הרצי הלוי בפני לוחמי יהל"ם [צילום: דובר צה''ל]
רא"ל הרצי הלוי בפני לוחמי יהל"ם [צילום: דובר צה''ל]
+הותקפה חוליית המחבלים ששיגרה טיל נ"ט לעבר מרחב מלכיה
19:16 15/01/24  |  עידן יוסף

במהלך היום כוחות צה"ל תקפו מספר מרחבים בשטח לבנון לצד שתי חוליות מחבלים.
כמו כן, בתוך פחות משעה לאחר שבוצע שיגור נ"ט למרחב מלכיה, כוחות צה"ל תקפו את החוליה שביצעה את השיגור.
בנוסף, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחבים מתת, מרגליות, אדמית, זרעית ומלכיה שבגבול הצפון. כוחותינו תקפו את מקורות הירי.

+דילול כוחות: לוחמי אוגדה 36 יצאו מרצועת עזה
19:11 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

האוגדה שלוחמיה חיסלו מאות מחבלים והשמידו תוואי מנהור באורך של עשרות קילומטרים יוצאת לריענון ולאימונים  ▪  אחרי יציאת הכוחות, ברצועת עזה נותרו כעת שלוש אוגדות לוחמות, לצד כוחות מיוחדים

[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+מנסור עבאס: הממשלה תקעה סכין בגב החברה הערבית
18:23 15/01/24  |  עידן יוסף

יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, מגנה בישיבת הסיעה את הפיגוע ברעננה ובמקביל קרא גם להפסקת המלחמה בעזה וללכת להסדר מדיני. הוא הוסיף שברקע הקיצוצים בתוכניות החומש של החברה הערבית הממשלה למעשה תקעה סכין בגב החברה הערבית ותהה לאן הממשלה הזו מובילה אותנו.

+ספינה בבעלות אמריקנית נפגעה מאש החות'ים במפרץ עדן
18:09 15/01/24  |  עידן יוסף

צבא ארה"ב מאשר כי הספינה שהחות'ים ירו עליה טיל בליסטי היא בבעלות אמריקנית. הספינה שנפגעה כתוצאה מטיל שנורה לעברה במרחק 95 מיל ימי דרומית מזרחית למפרץ עדן.

+שגיב יחזקאל שב ארצה עם משפחתו
17:46 15/01/24  |  עידן יוסף

השחקן הישראלי שגיב יחזקאל שב ארצה עם משפחתו. שר הספורט, מיקי זוהר: "אני מודה לכל הגורמים שפעלו במהלך כל הלילה והבוקר במסירות ובאחריות לפיתרון הסוגיה ובתוכם, יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, אנשי משרד החוץ, השב״כ וארגון המוסד".

+לפיד תקף את המבקר; ארבל: "פגיעה בממלכתיות"
17:35 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר יש עתיד כינה את אנגלמן "מבקר מטעם" ואמר כי אינו יכול לחקור את מחדל ה-7.10  ▪  משרד המבקר מסר בתגובה: גורמים פוליטיים מבקשים לפגוע במוסד מבקר המדינה. המבקר ימשיך לשמור על ענייניות, מקצועיות ואי תלות"

לפיד. "יחס מבזה" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+פורסמו שמות מבצעי הפיגוע ברעננה
16:37 15/01/24  |  עידן יוסף

את הפיגוע המשולב ברעננה ביצעו שני מחבלים אשר נעצרו ע״י הכוחות בשטח:
  • אחמד זידאת, בן 25, תושב בני נעים/יתיר.
  • ⁠מחמוד זידאת, בן 44, תושב בני נעים/יתיר.
השניים קרובי משפחה, שוהים בלתי חוקיים בישראל ומנועי כניסה ברקע היותם שוהים בלתי חוקיים מספר רב של פעמים. השניים הועברו לחקירת שב״כ. חקירת הפיגוע נמשכת.
מחמוד זידאת, אחד החשודים בביצוע הפיגוע ברעננה בעל עבר של 7 הרשעות בעבירות שב"ח, הפרעה לשוטר ושימוש במסמך מזויף. במאי 23' נעצר כשחצה את הגדר במיתר. השופט איתן אמנו מבית המשפט השלום בבאר שבע התחשב בטענותיו שיש לו 7 ילדים ובמצבו הכלכלי וגזר עליו 20 ימי מאסר בלבד (הקול היהודי).

+מרב מיכאלי: זאת הממשלה המופקרת בתולדות המדינה
15:51 15/01/24  |  מירב ארד

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי: "זאת הממשלה המופקרת בתולדות המדינה. הרסתם את הביטחון. פגעתם בכלכלה. ממשלת הכל דיבורים ואפס במעשים. לכו הביתה. נקעה נפשו של העם מההתנהלות המחפירה שלכם. המחדל הביטחוני הנוראי הזה יהיה חקוק על המצח שלכם לעד".

+לפיד: הממשלה לא כשירה לנהל את המלחמה
15:42 15/01/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "הממשלה לא כשירה לנהל את המלחמה, נתניהו לא כשיר לנהל את המדינה" - יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תוקף את הממשלה ואת ראש הממשלה: "למדינת ישראל יש היום ממשלה גדולה מדי וצבא קטן מדי".

+פיגוע משולב ברעננה: אישה נרצחה ו-17 נפצעו בדריסה ודקירות
14:01 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אישה בת 70 נרצחה בפיגוע ברעננה, מצבם של 3 פצועים קשה - בהם נער בן 16, 9 בני אדם נפצעו בינוני ו-6 באורח קל  ▪  המשטרה עצרה שני חשודים - פלשתיני כבן 40 מחברון וקרוב משפחתו, שוהים בלתי חוקיים

זירת הפיגוע ברעננה [צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
[צילום: גיל יערי/פלאש 90]
+"נפולת של נמושות" - שידור חוזר
13:52 15/01/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

אירועי ה- 7.10.2023 זעזעו ללא ספק רבים מאוד בציבור האזרחים הישראלי וסביר שטרם הגענו לשולי ההשלכות של אירוע זה  ▪  על-רקע המכה הכואבת חזרו להטריד את מנוחתנו אלה המאיימים לרדת מהארץ - מי בבוטות של "להכעיס" ומי בקול ענות-חלושה, שיש בו עדיין שמץ של בושה

עוזבים [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+כוכבי על המלחמה: "אחראי על פעולות צה"ל שנעשו בתקופתי"
12:20 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כוכבי לקח אחריות ואמר: "שואל את עצמי מה יכולנו לעשות אחרת"  ▪  העביר מסר לפוליטיקאים: "מי שנוקט בדרך מפלגת, בראשם נבחרי ציבור, מפוררים את השותפות ויוצרים תנאים לאיום וקיומי"

[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+האוצר לא מכיר בזכויות החטופים לקבל תחליף שכר
12:07 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מדובר במתווה שביקשה ועדת החוקה, כדי לסייע לחטופים עצמם ולבני משפחותיהם הסמוכים על שולחנם, שמשמעותו תשלום קצבה, חלף שכר, לוודא שחובותיהם אינם תופחים בתקופת השבי, שמשכנתאותיהם משולמות, שבני משפחותיהם שנסמכו על משכרותיהם ממשיכים לקבל מענה, וכדומה  ▪  עו"ד רז נזרי, מהייעוץ המשפטי למטה המשפחות: מדובר על סכומים קטנים. אדם שחטוף מאז אוקטובר אין הכנסה לתא המשפחתי

עו"ד נזרי. "ממש אבסורד" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נפתחה המערכת להגשת תביעות נזק עקיף לחודשים נובמבר-דצמבר
10:58 15/01/24  |  מירב ארד

החל מהיום (יום ב') יוכלו עסקים בכל רחבי הארץ לתבוע פיצויים בגין נזק עקיף במסלול הוצאות מזכות שנגרם להם בחודשים נובמבר ודצמבר 2023 כתוצאה ממלחמת "חרבות ברזל", בעקבות פתיחתה של המערכת המקוונת להגשת תביעות לתקופה זו.
כדי להגיש תביעה יש להיכנס למערכת, לעבור הזדהות, לבחור באפשרות "חרבות ברזל - נובמבר-דצמבר" ולבחור במסלול "הוצאה מזכה". תנאי הסף לקבלת פיצויים הם מחזור של 12 אלף ש"ח עד 400 מיליון ש"ח וירידה במחזור של מעל ל-25%. ניתן להגיש תביעות למשך 90 יום ממועד פתיחת המערכת, משמע עד 15.4.2024.

+בכיכר החטופים אבדה הסבלנות
10:50 15/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

האטרקציה החדשה בכיכר היא המנהרה, המדמה מנהרת חמאס שדרכה עברו ובה אולי מוחזקים חלק מהחטופים  ▪  אנשים עומדים בתור ארוך ומתמשך על-מנת לעבור דרכה, לחוות את האימה העזתית

[צילום: עודד בליטי/AP]
+תשעה מבוקשים נעצרו באוניברסיטת אל-נג׳אח שבשכם
10:37 15/01/24  |  מירב ארד

לוחמי דובדבן במילואים ומג״ב פעלו הלילה בפיקוד חטיבת שומרון ובהכוונת שב״כ בעיר שכם ועצרו באוניברסיטת אל-נג׳אח, תשעה מבוקשים, פעילי תא הסטודנטים של חמאס שהסתתרו במקום ועיכבו לחקירה חשודים רבים נוספים.
זאת כחלק מהמאמץ של צה״ל ושב״כ במטרה לסכל פעילות של חוליות טרור המורכבות מסטודנטים בתאי החמאס, "הכתלה איסלאמיה", שפועלים באוניברסיטאות ברחבי יהודה ושומרון. בסך-הכל נעצרו הלילה 17 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

+יומן מלחמה, היום ה-100
09:56 15/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

תניהו אמר כי נמוטט את שלטון החמאס כגוף מאורגן ומתפקד, נו? והנה אמש כבר פורסם מאת אוהד חמו כי מי שמחלק את המזון והנוזלים והדלק והתרופות באזור הנשלט לכאורה בידי צה"ל הם אנשי החמאס

נתניהו. זוחל על ארבע [צילום: רונן זבולון]
+אנחנו לוחמים מלחמה צודקת
09:33 15/01/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

קרה משהו עצוב בדעת הקהל בעולם  ▪  מעשי הזוועה שביצע החמאס בישובי הנגב ביום י"ב בתשרי נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה, וכל ההתייחסות מופנית לתגובה של ישראל

נחל עוז. שכחו? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מאה ימים של דמעות
08:57 15/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מאה ימים של התעוררות מהחלום הנורא, מאה ימים של התגייסות לאומית מלאה פלוס פלוס, מאה ימים של מלחמה במלוא העוצמה, בנחישות, מלחמה שהשיבה את הביטחון הלאומי למקומו הראוי

חלום נורא [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+פילגש במזרח התיכון
08:32 15/01/24  |  דוד טונין   |   לרשימה המלאה

מדיניותו של ביידן במזרח התיכון מחויבת למתווה אובמה בסוגיה האירנית ולחזון שתי המדינות  ▪  על-פי מדיניות זו על ארה"ב אשר נחלשה בגלל מעורבות יתר במזרח התיכון, לצאת מהאזור, להשאיר את המפתחות לאירן, המבוגר האחראי, ולהתפייס עימה בכל מחיר

תמיכה מסיבית [צילום: סטיב הלבר/AP]
+חוסלו שני מחבלים בעת שהעמיסו אמל"ח למשאית בח'אן יונס
08:29 15/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

פשיטות נרחבות בח'אן יונס: צה"ל איתר והשמיד ביממה האחרונה אמצעי לחימה רבים  ▪  בצפון הרצועה כלי טיס של חיל-האוויר חיסל חמישה מחבלים

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+על קונספציות, קונספירציות ומחדלים במלחמת יוה"כ וחרבות ברזל
08:11 15/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

הרצאה שלי ב"פורום קפה שפירא": על קונספציות, קונספירציות ומחדלים מבצעיים במלחמת יום הכיפורים וב-7 באוקטובר 2023. בהרצאה דנתי בסיבות העמוקות של הקונספציות המוטעות ובפחד של העיתונאים וההיסטוריונים לחקור קונספירציות

זירת הטבח ברעים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכדורגלן שגיב יחזקאל נחת בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
דן מרגלית
תניהו אמר כי נמוטט את שלטון החמאס כגוף מאורגן ומתפקד, נו? והנה אמש כבר פורסם מאת אוהד חמו כי מי שמחלק את המזון והנוזלים והדלק והתרופות באזור הנשלט לכאורה בידי צה"ל הם אנשי החמאס
איתן קלינסקי
קרה משהו עצוב בדעת הקהל בעולם    מעשי הזוועה שביצע החמאס בישובי הנגב ביום י"ב בתשרי נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה, וכל ההתייחסות מופנית לתגובה של ישראל
עמנואל בן-סבו
מאה ימים של התעוררות מהחלום הנורא, מאה ימים של התגייסות לאומית מלאה פלוס פלוס, מאה ימים של מלחמה במלוא העוצמה, בנחישות, מלחמה שהשיבה את הביטחון הלאומי למקומו הראוי
דוד טונין
מדיניותו של ביידן במזרח התיכון מחויבת למתווה אובמה בסוגיה האירנית ולחזון שתי המדינות    על-פי מדיניות זו על ארה"ב אשר נחלשה בגלל מעורבות יתר במזרח התיכון, לצאת מהאזור, להשאיר את המפתחות לאירן, המבוגר האחראי, ולהתפייס עימה בכל מחיר
מירב ארד
פשיטות נרחבות בח'אן יונס: צה"ל איתר והשמיד ביממה האחרונה אמצעי לחימה רבים    בצפון הרצועה כלי טיס של חיל-האוויר חיסל חמישה מחבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il