X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
1,500 שקל עבור כל משודך [בינג AI]
מענק 3,000 שקל לכל שידוך שיוביל לחתונה
הציבור הדתי-לאומי ממעט לנסות ולשדך, גם בימים כתיקונם המלחמה בעזה העצימה את הקושי והבדידות של הרווקים והרווקות בציבור זה בעקבות זאת, ארגון "באים בטוב" יעניק מענק כספי לכל שידוך מוצלח שייצור זוג נשוי

המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר העצימה את הקושי והבדידות שחווים הרווקים והרווקות גם בימי שיגרה. עם זאת, נראה כי דווקא כעת הציבור ממעט לנסות ולשדך, כשהקשב של כולנו נמצא במקומות אחרים. בעקבות זאת, החליטו בארגון "באים בטוב" לצאת במיזם חדש "3,000 סיבות למה לשדך" ובמסגרתו כל שידוך מוצלח בציבור הדתי-לאומי שיוביל לחתונה יתגמל את המשדכים בסכום של 3,000 שקל כאשר המימון יגיע מתרומות.
ארגון "באים בטוב" הוא ארגון-גג שיצא לדרך בל"ג בעומר תשפ"ג במטרה לחולל מהפכה במשבר הרווקות המאוחרת בציבור הדתי-לאומי. "המטרה שלנו היא לייצר את התנועה שתביא כל אחד ואחת לחשוב על החבר או החברה, להסתכל סביב ופשוט להציע", אומרת מנכ"ל באים בטוב, שירה מס.
בארגון אומרים כי המלחמה העצימה את הקושי והבדידות שחווים הרווקים והרווקות גם בימי שיגרה. לדבריהם, הצורך והרצון העמוק לזוגיות אמיתית צפים ומתחזקים, אך משימת חיפוש הזוגיות הופכת למורכבת יותר בכל יום שעובר והמלחמה מתמשכת. הסיבות מגוונות - רבים במילואים, חוסר פניות רגשית, קושי לאסוף כוחות להמשיך במלאכת החיפוש ועוד.
עם זאת, ההערכה היא שאחת הסיבות המשמעותיות היא העובדה שמאז פרוץ המלחמה הציבור ממעט לנסות ולשדך. על-פי מחקר ארגון "באים בטוב" שנערך באמצעות מכון "מאגר מוחות, בראשות הפרופסור איציק כץ, גם בימים כתיקונם הציבור הדתי לאומי אינו פועל מספיק על-מנת לייצר חיבור ולשדך בין רווקים ורווקות שהוא מכיר. זאת למרות שציבור הרווקים במגזר מצביע על מחסור בהצעות כאחת הבעיות המרכזיות איתן הוא מתמודד. כעת נראה שהאתגר אף מורכב יותר - הציבור טרוד בענייני המלחמה ונושא השידוכים נמצא בסדר עדיפות נמוך בסדר היום שלו והציבור פחות רתום בימים אלו לסייע לחברים הרווקים.
הסכום יינתן עבור כל שידוך של זוג מגיל 25 ומעלה ואשר הביא בסופו של דבר את הזוג אל מתחת לחופה. הוא ימומן באמצעות תרומות, לאחר עמידה בתקנון וברישום באתר הארגון, כאשר גם שידוך שנעשה בסיוע ארגונים שחברו ל"באים בטוב" יזכה במענק. גובה המענק עומד על 1,500 לכל צד משדך, ואם המשדך הביא את שני הצדדים יוכפל הסכום.

המטרה היא לתמרץ את הציבור להירתם ולנסות לשדך - במיוחד בעת הזאת בימי המלחמה, והוא ניתן לשידוכים שנעשו מתחילת דצמבר 20023. הדבר גם עלה במחקר "באים בטוב" ולפיו 60% מהציבור הדתי-לאומי ציינו כי אם היו מציעים להם תגמול כספי משמעותי עבור הצלחה בשידוך של רווקים מהמגזר הדתי לאומי, ייתכן שהדבר היה משפיע עליהם לשדך רווקים או אכן משפיע.
ארגון "באים בטוב" הוא ארגון-גג שיצא לדרך במטרה לחולל מהפכה במשבר הרווקות המאוחרת בציבור הדתי-לאומי. הארגון החל לפעול בעקבות פנייה מצד אב לבן רווק, לרב יצחק נריה שנרתם להקמת הארגון. הפונה הוא תורם בעילום שם שהתגייס לטובת הארגון והמיזם הנוכחי. הארגון מאגד מיזמים ויוזמות שונות שפועלות כיום בשטח ואשר מתכנסים יחד מעת לעת על-מנת לקדם שיתופי פעולה ולהביא לשינוי משמעותי בשטח. הארגון פועל אמות מידה מקצועיות ללא מטרות רווח כשהמטרה היא שגם הרווקים וגם הציבור הרחב יראו בו בית אמיתי.
"דווקא בעת הזו בה הבדידות היא מורכבת יותר והצמא לזוגיות בריאה ומלאה גובר - נראה שיש פחות תנועה ציבורית להירתם ולהשתתף", אומרת מס. "המטרה שלנו היא לייצר את התנועה שתביא כל אחד ואחת לחשוב על החבר או החברה, להסתכל סביב ופשוט להציע. אנו מקווים כי הדבר יביא להקמת עוד ועוד בתים בישראל והמשך שרשרת הדורות של העם היהודי - זה יהיה הניצחון האמיתי שלנו במלחמה הקשה הזו".

לרישום פרטי השידוך
תאריך:  21/01/2024   |   עודכן:  21/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מענק 3,000 שקל לכל שידוך שיוביל לחתונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
י.שקד, המעניקה שירותים אלו בשבע השנים האחרונות, מבקשת לפסול את ההצעה הזוכה של קבוצת השומרים בטענה שהיא תכסיסנית
יצחק דנון
יצחק דנון
עידן יוסף
איתמר לוין
קובע: יש למצות את המו"מ בנוגע לטענות העובדים ולפיהן המעבר ממשרד האוצר למשרד לשיתוף פעולה איזורי פוגע בזכויותיהם ובמיוחד באופק הקידום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il