X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
וגנר. 100 מקרים ללא חקירה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
רוטמן לפרקליטות: "קניתם לעצמכם סמכות לעכב חקירות"
ועדת החוקה קיימה דיון פתוח ולאחר מכן דיון חסוי בנושא עיכוב חקירות הסתה לטרור היו"ר ביקר את הפרקליטות על עיכוב מתן מידע ואישורים לחקור נציגי המשטרה והפרקליטות הציגו נתונים על בקשות ואישורי חקירה מאז אירועי 7 באוקטובר עלה כי יש מקרים שבהם עצורים ממתינים ימים לאישור חקירה מהפרקליטות רוטמן דרש הבהרות לגבי קיום הנחיות סודיות למשטרה שלא לחקור מקרים מסוימים

ועדת החוקה קיימה (5.2.24) דיון פתוח נוסף ובהמשך לו דיון חסוי בסוגיית הגבלות הפרקליטות והמשטרה על פתיחה בחקירה בעבירות הסתה לטרור. היו"ר ח"כ שמחה רוטמן דרש בסיום הדיונים כי המשטרה תשלח פירוט של לוחות הזמנים במונחים של שעות וימים בנוגע לזמן הלוקח מרגע הפנייה למטה המרכזי במשטרה וממנה לפרקליטות וחזרה עד להחלטה על פתיחה בחקירה. כמו-כן, דרש לדעת כמה תיקים מתוך 144 התיקים שכעת בהמתנה להחלטה, נסגרו עד למועד הדיון.

"אנחנו בדיון מעקב על התנהלות הפרקליטות המשטרה באירועי ההסתה לטרור", פתח רוטמן את הדיון. "העובדה שעד שהדיון הזה לא נקבע לא קיבלתי התייחסות מהפרקליטות, פגעה באופן אקטיבי ביכולת שלנו בכנסת לפקח על ההתנהלות, בטח ובטח שעוסקים בסיטואציה שהפרקליטות נטלה לעצמה סמכות שלא נתונה לה בחוק, להגביל את המשטרה מפתיחה בחקירה מתוך איזושהי תפיסה של מניעת אפקט מצנן ורצון לשלוט באירוע. אני חושב שזו טעות, אבל אם התפיסה היא שהפרקליטות שולטת באירוע - לא ייתכן שכאשר אני פונה לקבל מידע - הפרקליטות לא עונה, וכשהיא כבר עונה, היא אומרת 'אין לי את המידע, זה אצל המשטרה". אם המשטרה מנהלת את האירוע, שתנהל אותו מההתחלה ועד הסוף; אם המשטרה לא מנהלת את האירוע והפרקליטות רוצה לנהל - שתיקח את האחראיות ותנהל. אי-אפשר שלנושא הזה אין אבא ואימא.
"אני יודע שהוקם בנושא הזה צוות בחודש פברואר לפני שנה, ואני תמה על ההתנהלות ועל חוסר התגובה. אני אפילו לא מדבר על כך שלא קיבלנו את חוות הדעת שמסבירה מהיכן הסמכות להגביל את המשטרה ובעצם הנתונים מראים שהמשטרה נמנעת מלעשות את עבודתה לפי חוק והיא אומרת שהיא ממתינה לאישור מהפרקליטות, ובזמן הזה מסית ממשיך להסית, אנשים משתחררים ממעצר או לחלופין אנשים עוד יושבים במעצר לפרק זמן ארוך עד שיינתן האישור לחקור אותם על פרסום זה או אחר כי האישור מתעכב. זה פוגע גם בעצורים וגם בציבור, ותשובות אין כבר למעלה מעשרה חודשים.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

"במערכת היחסים בין משרד ממשלתי לוועדה שמפקחת עליו, פרקי הזמן הללו לא סבירים, בוודאי במערכת היחסים בין ועדת החוקה למשרד המשפטים. כאשר אתם מבקשים חקיקה דחופה אנחנו מפנים את כל הלו"ז ונשארים פה מסביב לשעון, כדי לקדם את החקיקה שאתם מביאים לפה בדחיפות, לפעמים ברגע האחרון וגם אחריו בחקיקה".
עוד אמר היו"ר: "ראיתי באופן אישי בפרוטוקול בית המשפט מספר מקרים שסווגו כבהולים על-ידי המשטרה, ובית המשפט שחרר אדם ממעצר כי חיכה הרבה זמן לאישור הפרקליטות - שלא הגיע. טענתם שיש אישורים שניתנים בתוך דקות, והשאלה היא מה משך הטיפול הממוצע, מה פרק הזמן למתן החלטה. האם פרק הזמן הוא דקות, שעות או ימים. אם אתם טוענים שאתם עובדים מהר, אתם אומרים שלא ניתן לשלוף את הנתונים מהמחשוב והשאלה על סמך מה אתם אומרים זאת", אמר רוטמן והוסיף: "אתם מייצרים כבלים לגוף שאמור להגן עלינו מהסתה לטרור, ובמקום אפקט מצנן על העבריינים אתם מייצרים את האפקט המצנן על המשטרה".
לנציגת הפרקליטות אמר: "המחוקק לא דרש אישור פרקליטות לפתיחה בחקירה ואתם החלטתם כך בלי להראות את מקור הסמכות. בנוסף, מנתוני המשטרה עולה, שמסרתם מידע לא נכון לוועדה על משך הזמן, על העובדה שנתתם את הסמכות למשטרה, ועל כך שהיד שלכם כבדה על הסתה לטרור - שלושת הדברים הללו פשוט לא נכונים. אם אנחנו דואגים להפרדת רשויות כפי שמשרד המשפטים מקפיד, אז אל"ף-בי"ת של הפרדת רשויות הוא שהרשות - במקרה הזה, הרשות המחוקקת - תוכל לפקח. בסופו של דבר, הפגיעה היא בציבור, והאחריות על מה שקורה כרגע במשטרה היא על הפרקליטות״.
עו"ד אילונה ענבר מהפרקליטות התייחסה לעיכוב בהעברת הנתונים לוועדה: "למיטב הבנתי, יש קושי - יש שתי מערכות, ונעשה מעבר ממערכת אחת לשנייה ב-2022. בעת מעבר, ההזנה היא ידנית". לאחר מכן אמרה: "הנתונים מהתקופה שלאחר השבעה באוקטובר הם גאווה גדולה. המשטרה העבירה נתונים. הוגשו 136 כתבי אישום מאז ה-7.10".

היו"ר ח"כ רוטמן פנה לנציגת המשטרה: "אם את אומרת ששוטר מתחנה מזהה אימאם מסית במסגד, ומהרגע הזה ועד האישור לחקירה ולמעצר לוקח 20 יום, חשוב שכולנו נבין זאת - שבתקופה של שטח דליק ונפיץ ואנשים היוצאים לפיגועים בעקבות ההסתה במסגדים, יכולה להיות סיטואציה כזו שזה ייקח 20 יום. האם יש מקרים בהם התחנה אומרת שזה בהול, וזה לוקח 20 יום? המחוקק לא דרש אישור פרקליטות לפתיחה בחקירה ואתם החלטתם כך בלי להראות את מקור הסמכות. אשמח לשמוע למה זה לא ערבוב סמכויות. כל השיח הקשה נובע מכך שאמרתם דבר לא-נכון לוועדה".
סנ"צ רותי האוסליך, ראש מדור חקירות במשטרה: "מספר הפניות שהגיעו אלינו מה-7.10 עומד על 876. מתוכן נכתבו 615 חוות דעת, ואין לי אפשרות לפלח מחשובית, מה מתוכן הומלץ לאישור פתיחה בחקירה ומה לגניזה. מתוכן, מספר האישורים שהתקבלו מהפרקליטות הוא 394 ומתוך זה - 97 אושרו על-ידי. כלומר, לא נשלחו לפרקליטות. כ-300 אישרה הפרקליטות. מספר הסירובים שלנו ושל הפרקליטות לפתוח בחקירה עומד על 126. [החקירות] הנוספות נמצאות בהשלמות של היחידה או נגנזו על-ידי, תיקים שבסמכותי לסגור בעקבות ניטור מודיעיני. כשמקור הפנייה הוא מודיעין - בסמכותי לסגור. כשמקור הפנייה הוא תלונה - בסמכות הפרקליטות לסגור".

עו"ד לילך וגנר, ראש אשכול פשיעה חמורה ועונשין, ייעוץ וחקיקה, משרד המשפטים: "כשמדובר על עבירות הסתה במיוחד ברשת, אנחנו במצב ראייתי אחר. יש פרסום שיש בו היבט תוכני והיבט הסתברותי, יש הרבה מידע גלוי שאפשר לקחת אותו בחשבון. יש המון מידע מקדים שאפשר לבחון גם בשלב הפתיחה בחקירה ולכן יש גם חוות דעת מפורטות של המשטרה".

ח"כ עמית הלוי: "החלטתכם להגביל את המשטרה לא מקובלת עלינו. עברתי על מאות מקרים והגשתי לכם עשרות מקרים. אם הפער בין המשטרה לפרקליטות עומד על יותר מ-100 מקרים שבהם ראוי בוודאי לעצור ולחקור והפרקליטות סירבה יש לדון בכך כי זה פער שלא מתקבל על הדעת. לא ייתכן שסנ"צ מגישה חוות דעת על יותר מ-100 מקרים והפרקליטות מנעה חקירה, יש לדון בכך גם אם בדיון חסוי".

ח"כ טלי גוטליב: "בהתאם להוראות החוק יש למשטרה סמכויות. חוק סדר הדין הפלילי קובע, שכשנודע למשטרה על ביצוע עבירה - תפתח בחקירה. אין לכם סמכות לצמצם את שיקול דעתה של המשטרה, קניתם לעצמכם סמכות לא קיימת. בחוק המאבק בטרור יש הוראה שהכנסת חוקקה במטרה להילחם בהסתה לטרור ויש תחושה של שוויון נפש בהתייחסות להסתה לטרור. יצרנו עבירה רחבת היקף להתמודדות עם הנושא. צריך לחקור כל אדם שהניף דגל או כתב רשומה של הזדהות. כשחוסמים חקירה, אתם מפספסים עוד מידע מסלולרי של אדם, לדוגמה. אם לא נעשה שימוש בעבירות בדווקנות, לא נצליח להרתיע את תומכי הטרור החיים בינינו".
רפ"ק עו"ד אודי רונן, קצין חקירות מחוז ירושלים: "אני בודק אם יש עבירה ואם היא דורשת אישור. אם אני מזהה עבירה שזקוקה לאישור - אני מחכה לאישור. מה-7.10 מצאנו ברשת כ-1,077 יותר מ-100 מקרים בשטח, כלומר כ-1,200 שאלות נשאלו אליי על-ידי שוטרים או ניטור ברשת, והעברנו מתוכן 542 מקרים למטה הארצי, במחשבה שיש עבירה ויש מקום לפתוח בחקירה".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

סנ"צ האוסליך: "במחוז ירושלים המהווה 62% מהפניות, מתוך 542 פניות - 269 אושרו, 65 סורבו על-ידי הפרקליטות, 64 נגנזו על-ידי המשטרה, ו-144 עדיין בטיפול. זה אומר שיכול להיות שזה ממתין בפרקליטות ויכול להיות שזה בהשלמות חקירה".
היו"ר רוטמן שאל את רפ"ק רונן: "האם העברת בקשה מסוג מסוים וקיבלת בקשה שלילית, ולמחרת העברת מקרה דומה או זהה וקיבלת נזיפה על כך שאתה ממשיך להעביר? כלומר, השאלה - האם תשובה פרטנית שקיבלת במקרה מייצרת למעשה הנחיה".
רפ"ק רונן השיב כי "ככל שהתשובות מנומקות אנחנו מבינים אותן מן הסתם כהנחיה". לשאלת רוטמן האם כשמסרבים לפתוח לבקשתו בחקירה על "לייקים", לא יעביר עוד בקשה בנושא לאישור, או שיביא ויקבל נזיפה, השיב: "אם אתה מתעקש - כן, גם ה'לייקים' הגיעו אחרי שסברנו שזה מקרה שמצדיק חקירה". היו"ר ח״כ רוטמן: "זה אומר שהתשובות מייצרות סוג של כלל".

לשאלת רוטמן, האם יש מקרים בהם יש חילוקי דעות עם המשטרה והאם נראה לגיטימי שיש כללי אכיפה סודיים, השיבה עו"ד וגנר, כי "כל מקרה הוא לגופו. נעשית בחינה פרטנית של כל אירוע, וענייני המדיניות והכללים הובאו לפתח הוועדה והוצגו לוועדה בכל דיוני המעקב שנעשו. כך נוהגים ובסוף יש החלטה בתיק פרטני לפי הראיות שיש בו".
היו"ר ח"כ רוטמן השיב לדבריה: "האמירה שלך לא מדויקת. אתם צריכים לתת תשובה על 'לייקים', פרסום יחיד, כל מיני דברים שאתם כלל לא פותחים לגביהם בחקירה אלא במקרים חריגים. המשטרה היא גוף הירארכי. יושבת פה קצינה בכירה, ואני לא מצליח להבין את תשובתה. נעבור לישיבה חסויה כדי לקבל את התשובה למרות שאני מסתייג מכך. ההנחיות לגבי אכיפה צריכות להיות גלויות בפני חברי הוועדה ובפני הציבור. זה חלק מהמטרה לא לייצר אפקט מצנן על חופש הביטוי שאנשים ידעו מה מותר להם להגיד ומה אסור להם".
ח"כ גלעד קריב: "נראה שאתם מנהלים את הדיון במתקפה על הפרקליטות בעיקר כדי שיראו אותו בחוץ. יש פה שתי סוגיות - מקור הסמכות לתהליך המורכב של אישורי החקירה וכן השאלה - מה יתרונותיו וחסרונותיו של התהליך. דיון ענייני צריך להתמקד בסוגיה השנייה. יש לי מחלוקת בנושא מקור הסמכות והייתי מעדיף מקור סמכות יותר ברור ומוסדר, ולא רק משתמע משילוב סעיף 59 לחוק המאבק בטרור, וקראתי לפרקליטות ומשרד המשפטים להבהיר זאת, אך אני חושב מקריאת ההוראות שיש מקור סמכות. עם זאת, כשם שאני אומר בגלוי שיש מורכבות עם השרשור של שלושת השלבים, שמייצר סרבול שיש לתהות על קנקנו גם בהקשר של ההוראות למשטרה וסוגית המשאבים, אני מצפה מחבריי שרוצים לראות תוצאה אחרת, להכיר בכך שמדובר במטריה מורכבת. מורכבות התהליך נועדה להבליט את העובדה שמדובר בעבירה יותר מורכבת הניצבת במדרון חלקלק במתחם אפור. כשמדברים על עבירות ביטוי אלה עבירות בהן יש הרבה מאוד תחומים אפורים ופוטנציאל גלישה שאיש לא רוצה לגלוש אליו במדינה דמוקרטית.
"אני מצפה מכל המערכות להתייחס מאוד ברצינות לעבירות ההסתה לטרור בטח במציאות הזו, אך רוצה שאותה זהירות תבוא גם לכאן. אנחנו מכירים מספיק דוגמאות שבהן החלטות המשטרה בשטח הובילו למצבים שאנחנו לא יכולים לקבל".

היו"ר שמחה רוטמן שב ודרש לדעת מה לוחות הזמנים לפתיחה בחקירה. רפ"ק רונן: "יש מצבים בהם אדם נעצר בשטח כי זה מקרה בהול וקצב המענה יכול להיות שעות ועדיין לפעמים ימים. מה-7.10 מדובר על עשרות עד 100 שהובאו לדיון במעצר ראשון בלי שאושרה עדיין פתיחה בחקירה, לעיתים כי הסייר בשטח שומע משהו שנתפס בעיניו כהסתה או הזדהות.
"אחרי 24 שעות אנחנו צריכים לפנות לבית המשפט, לפעמים זה קורה הרבה יותר מהר. כשמגיעים לבית המשפט אנחנו כותבים את ההליך כחלק מהבקשה להמשך מעצר. בחודשיים האחרונים עשרות אנשים היו עצורים לפני שניתן אישור. ההמתנה יכולה להיות לתשובה וכן למחוז - כשמתבקשים להעשיר ולמצוא עוד פרסומים".
רוטמן: "זה אומר שהתוצאה בסופו של דבר, היא שאדם יישב במעצר מספר ימים בהמתנה לתשובת הפרקליטות? זה לא תקין"
עו"ד וגנר: "אם מדובר על עשרות מקרים שבהם אנשים ישבו במעצר וחיכו לאישור הפרקליטות זה לא תקין ולא הגיוני. אבדוק את זה. מהניסיון האישי שלי כשהייתי עם המשנה לפרקליט המדינה הוא מקבל טלפונים מהשטח ונותן אישורים מידית".
סנ"צ האוסליך: "בתיקי מעצר התשובה של הפרקליטות מהירה מאוד. האישורים הם בתוך שעות".
רוטמן: "תשנו את ההנחיה. אם הייתם מאשרים לכל קצין עו"ד במחוז הייתם מקבלים תוצאה אחרת".
לאחר דברים אלו הכריז רוטמן כי הדיון יהפוך לחסוי כדי לקבל את תשובות המשטרה והפרקליטות בנוגע להתקיימותם של פערים בין שני הגופים בנוגע למדיניות הפתיחה בחקירות ולאחריו הודיע כי הדיון יימשך בשבוע הבא.

תאריך:  06/02/2024   |   עודכן:  06/02/2024
+אושר בטרומית: איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים

13:15 07/02/24  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון - איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים), התשפ״ד-2024. מוצע לקבוע בחוק צער בעלי חיים איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים, למעט כלבים המיועדים להיות כלבי נחייה או לצרכי מערכת הביטחון ומקרים חריגים באישור הממונה ובכפוף לתנאים מסוימים. עוד מוצע כי במקרה שזווג כלב או חתול או שצאצאיו נמכרו ללא אישור, יורה הגורם המוסמך על עיקור או סירוס בעל החיים או צאצאיו, כשהבעלים יחויב בכפל ההוצאות, ולאפשר לבית משפט השלום להוציא צו לתפיסת בעל החיים או צאצאיו לצורך עיקור או סירוס. עוד מוצע כי הפרת ההוראות תהא עבירה שדינה מאסר שנה או קנס עד 75,300 ש"ח.

+סטודנטים שטרם השלימו את החובות האקדמיים יוכלו להתחיל את ההתמחות
11:20 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

היו"ר רוטמן קרא ללשכת עורכי הדין "לעשות בחינה מחודשת בלב פתוח ונפש חפצה ולהאריך באופן גורף את ההיתר המאפשר התמחות מהבית כדי לייצר ודאות  ▪  בעקבות הדיון: לשכת עורכי הדין תביא את נושא ההתמחות מהבית לדיון מחודש בוועדת ההתמחות

[צילום: דוברות הכנסת]
+"החברות הממשלתיות -מאגר ג'ובים לצבירת כוח"
11:07 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

רוזנבאום הצדיקה בדיון בכנסת את סעיפי הביקורת והאשימה את הדרג הפוליטי שהתערב בעבודתה בכך שחברות ממשלתיות רבות לא מתפקדות ולא מעבירות דיבידנד לקופת המדינה

[צילום: יונתן זינדל פלאש 90 ומשרד האוצר]
+בקריאה ראשונה: אחי חטופים שמלאו להם 21 יכללו בזכאות למענק
21:01 06/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים (תיקון מס' 2) (זכאות למענק לאחים ולילדים מעל גיל 21), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת ינון אזולאי וקבוצת חברי כנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר להמשך דיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לבטל את ההוראה שקבעה כי אח או ילד של חטוף, שבוי או נעדר יהיה זכאי למענק רבעוני בסך 21,000 שקלים חדשים רק אם לא משתלמים לו או בעדו תגמול או תוספת לתגמול לפי חוק התגמולים לבני משפחה של חטופים ונעדרים בפעולת איבה, ולקבוע כי המענק ישולם לאח או ילד כאמור שמלאו לו 21 שנים בקיזוז של שלוש פעמים התגמול שמשתלם לו או התוספת לתגמול המשתלמת בעדו. כמו-כן מוצע לקבוע כי הטבות סוציאליות המשולמות לפי הסכמים שנערכו מיום ה-1.1.24 ועד יום 31.3.24 לפי סעיף 9 לחוק הביטוח הלאומי בשל המצב הביטחוני המיוחד לא יחשבו כהכנסה לעניין כל דין אלא אם נקבע בהם אחרת.

+גרעון הליכוד עלה ל-58.9 מיליון שקל בסוף 2023
15:58 06/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

שורה של מפלגות שנעלמו נותרו חייבות לכנסת עשרות מיליוני שקלים, כולל הפלטפורמות ששימשו את בנט ושקד  ▪  מרצ בגרעון של 17.5 מיליון שקל - ואינה זכאית כיום למימון שוטף

הליכוד. אובדן מנדטים יהיה בעיה פיננסית [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי כרמל / Uri Carmel  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בג"צ קול העם  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חופש הביטוי  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רוני אלשיך / Roni Alsheh  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוטמן לפרקליטות: "קניתם לעצמכם סמכות לעכב חקירות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
איתמר לוין
שורה של מפלגות שנעלמו נותרו חייבות לכנסת עשרות מיליוני שקלים, כולל הפלטפורמות ששימשו את בנט ושקד    מרצ בגרעון של 17.5 מיליון שקל - ואינה זכאית כיום למימון שוטף
עידן יוסף
חברות התקשורת יידרשו לפרסם רשימה שקופה של מספרים חסומים    שר התקשורת על החשש שהחוק יפגע בחופש העיסוק: "עומד מול חופש הפגיעה בקהילה"    ביטן: "אי-התאמה לקבוצה היא שיקול, אחרת בשביל מה עושים קבוצה?"    משרד המשפטים ורשות התחרות נדרשו להגיש חוות דעת
מירב ארד
עידן יוסף
מאז מרס 2023 נוספו 150 מוקדי שידור, אך עדיין יש אזורים רבים ללא קליטה סלולרית סבירה, בעיקר ביהודה ושומרון ובנגב    משרד התקשורת מתקשה לקבל שיתוף פעולה מצד ראשי רשויות מקומיות בנוגע להצבת אנטנות חדשות    הוועדה לצמצום פערים תפנה לשר התקשורת ולשרה להגנת הסביבה בבקשה לפעול בנושא
עידן יוסף
זאת לאחר בדיקת 85% ממוסדות מערכת הבריאות    יו"ר ועדת הבריאות: משרד הבריאות וחברת התוכנה מטפלים ברצינות בתקלה, אך אזרחים רבים מודאגים ובצדק - ועל המשרד להסביר היטב את ממדי התקלה, אבחנתה והטיפול בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il