X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון - איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים), התשפ״ד-2024. מוצע לקבוע בחוק צער בעלי חיים איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים, למעט כלבים המיועדים להיות כלבי נחייה או לצרכי מערכת הביטחון ומקרים חריגים באישור הממונה ובכפוף לתנאים מסוימים. עוד מוצע כי במקרה שזווג כלב או חתול או שצאצאיו נמכרו ללא אישור, יורה הגורם המוסמך על עיקור או סירוס בעל החיים או צאצאיו, כשהבעלים יחויב בכפל ההוצאות, ולאפשר לבית משפט השלום להוציא צו לתפיסת בעל החיים או צאצאיו לצורך עיקור או סירוס. עוד מוצע כי הפרת ההוראות תהא עבירה שדינה מאסר שנה או קנס עד 75,300 ש"ח.

תאריך:  07/02/2024   |   עודכן:  07/02/2024
+חוק התקציב הנוסף ל-2024 אושר בקריאה הראשונה
20:08 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר האוצר סמוטריץ': "אנו מנהלים את הכלכלה בתקופת המלחמה בדחילו ורחימו. אני משוכנע שאם נתנהל באחריות - נעבור את המשבר הזה בצורה טובה"  ▪  ראש האופוזיציה לפיד: "זהו לא תקציב - זו הודעה שלא למדתם שום דבר ושלא מעניין אתכם שום דבר חוץ מעצמכם"

שר האוצר לוחץ ידיים בספסלי הליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גוטליב: לא מקבלת את ההתנצלות של צה"ל ושל האלוף פוקס
18:51 07/02/24  |  עידן יוסף

ח"כ טלי גוטליב מביעה במליאת הכנסת חוסר אמון בצמרת הצבא ובין היתר התייחסה להתנצלות הצבא בפני מי שנפגע: "לא מקבלת את ההתנצלות, לא של צה"ל ולא של האלוף פוקס על התרגיל המבזה של ניסיון חטיפת פלשתיני ע"י מתיישבים". לדבריה, מדובר בכשל מוסרי.

+הבחירות המקומיות יעברו התאמה בעקבות המלחמה
18:42 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קלפיות לחיילים יפתחו במהלך שמונה ימים שלפני סיום ההצבעה בקלפיות רגילות  ▪  לדרישת ועדת הפנים קלפיות יוצבו במתחמי דירות ציבורית ובבתי גיל זהב  ▪  יוקדם מועד הבחירות החוזרות כדי שלא יחולו ברמדאן

התחשבות בחיילים וברמדאן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: עצורי המלחמה לא יהיו זכאים לייצוג הסניגוריה הציבורית
17:44 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסניגוריה הציבורית (תיקון - ייצוג אסירים ביטחוניים שהשתתפו במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023, של חבר הכנסת שמחה רוטמן וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת, אל מול 5 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לקבוע כי אסירים ביטחוניים שנעצרו במהלך מלחמת חרבות הברזל לא יהיו זכאים להיות מיוצגים על-ידי הסנגוריה הציבורית.

+בטרומית: גירוש בני משפחה תומכת של מחבל
17:40 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק גירוש משפחות מחבלים, התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת אלמוג כהן. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה לקבוע כי שר הפנים רשאי להורות על גירוש בן משפחה של מחבל, לאחר שניתן לו שימוע, אם הוא ידע מראש על תוכניתו לבצע מעשה טרור, אם הביע תמיכה או הזדהות עם מעשה הטרור, או אם פרסם דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה הטרור.

+בטרומית: מחילה פלילית לעבירות בהפגנות האתיופים
17:38 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפסקת הליכים ומחיקת רישומים בעניין המחאה כנגד אלימות משטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, התשפ"ד-2023 של חברת הכנסת צגה מלקו וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 50 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לעצור את כל ההליכים הפליליים, בכל שלב בו הם מצויים, המנוהלים כלפי אזרחים, ביחס לעבירות שביצעו במסגרת המחאה כנגד האלימות המשטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, לרבות מחיקת הרישום הפלילי בגין אותן עבירות, זאת כפוף לכך שבביצוע העבירה לא הייתה סכנה ממשית לחיי האדם, וכי לא נגזר על האזרח עונש מאסר בפועל.

+בטרומית: יורחבו האמצעים לשם המאבק בארגוני הפשיעה
17:35 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרחבת האמצעים למאבק בארגוני פשיעה (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת משה סעדה. בהצעה תמכו 46 חברי כנסת, אל מול 28 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה להסמיך את השר לביטחון לאומי להכריז בצו כי חבר בני אדם הוא ארגון פשיעה, על בסיס בקשה מאת המפקח הכללי למשטרה. עוד מוצע לאפשר לשר להורות בצו על תפיסה זמנית, הגבלת שימוש או חילוט רכוש של ארגון פשיעה לתקופות מוגבלות. בנוסף, מוצע להגביל פגישות של חשודים עם עורך דין, כך שהאחראי על חקירת החשודים יהיה רשאי להורות כי עורך דין לא ייצג יותר מחשוד אחד אם סבר שהדבר יביא לשיבוש החקירה.

+למרות התנגדות הייעוץ המשפטי: יש עתיד תמכה באיסור הכחשת טבח ה-7.10
17:29 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הייעוץ המשפטי התנגד להצעת חוק ממשלתית בין היתר בטענה שצריך לחלוף זמן רק ממועד האירוע עד לאירוע ההכחשה  ▪  בהעדר גיבוי להצעת חוק ממשלתית, הודיע השר לוין שהממשלה לא תתן התניות ותתמוך בחוק

לוין. תמיכה ללא סייג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: תגמול למתנדבי זק"א במהלך מלחמת חרבות ברזל
17:15 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תגמול מתנדבי זק"א במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023 של חברי הכנסת משה פסל, אתי חוה עטייה ויונתן מישרקי. בהצעה תמכו 29 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע לשלם למתנדבי זק"א שהתנדבו לפעילות בארגון במהלך מלחמת חרבות ברזל תגמול בעד ימי התנדבותם, לפי חוק הביטוח הלאומי.
שר העבודה יואב בן-צור אמר כי הצעת החוק אינה בשלה, ויש ללטש אותה בוועדת העבודה והרווחה, ולנסח אותה יחד עם הביטוח הלאומי כך שתכלול גם מתנדבים אחרים.

+בטרומית: קביעת יום ציון שנתי לבריאות הנפש
17:12 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יום בריאות הנפש, התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת מיכל וולדיגר וחבר הכנסת אוהד טל, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 28 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.
מוצע בה לקבוע יום ציון שנתי לשם העלאת המודעות וחינוך הציבור אודות מחלות נפש, הפחתת עמדות שליליות ותפיסות מוטעות.

+סטודנטים שטרם השלימו את החובות האקדמיים יוכלו להתחיל את ההתמחות
11:20 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

היו"ר רוטמן קרא ללשכת עורכי הדין "לעשות בחינה מחודשת בלב פתוח ונפש חפצה ולהאריך באופן גורף את ההיתר המאפשר התמחות מהבית כדי לייצר ודאות  ▪  בעקבות הדיון: לשכת עורכי הדין תביא את נושא ההתמחות מהבית לדיון מחודש בוועדת ההתמחות

[צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר בטרומית: איסור על זיווג ומכירה של כלבים וחתולים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
היו"ר רוטמן קרא ללשכת עורכי הדין "לעשות בחינה מחודשת בלב פתוח ונפש חפצה ולהאריך באופן גורף את ההיתר המאפשר התמחות מהבית כדי לייצר ודאות    בעקבות הדיון: לשכת עורכי הדין תביא את נושא ההתמחות מהבית לדיון מחודש בוועדת ההתמחות
מירב ארד
רוזנבאום הצדיקה בדיון בכנסת את סעיפי הביקורת והאשימה את הדרג הפוליטי שהתערב בעבודתה בכך שחברות ממשלתיות רבות לא מתפקדות ולא מעבירות דיבידנד לקופת המדינה
עידן יוסף
ועדת החוקה קיימה דיון פתוח ולאחר מכן דיון חסוי בנושא עיכוב חקירות הסתה לטרור    היו"ר ביקר את הפרקליטות על עיכוב מתן מידע ואישורים לחקור    נציגי המשטרה והפרקליטות הציגו נתונים על בקשות ואישורי חקירה מאז אירועי 7 באוקטובר    עלה כי יש מקרים שבהם עצורים ממתינים ימים לאישור חקירה מהפרקליטות    רוטמן דרש הבהרות לגבי קיום הנחיות סודיות למשטרה שלא לחקור מקרים מסוימים
איתמר לוין
שורה של מפלגות שנעלמו נותרו חייבות לכנסת עשרות מיליוני שקלים, כולל הפלטפורמות ששימשו את בנט ושקד    מרצ בגרעון של 17.5 מיליון שקל - ואינה זכאית כיום למימון שוטף
עידן יוסף
חברות התקשורת יידרשו לפרסם רשימה שקופה של מספרים חסומים    שר התקשורת על החשש שהחוק יפגע בחופש העיסוק: "עומד מול חופש הפגיעה בקהילה"    ביטן: "אי-התאמה לקבוצה היא שיקול, אחרת בשביל מה עושים קבוצה?"    משרד המשפטים ורשות התחרות נדרשו להגיש חוות דעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il