X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי מגבשים תוכנית עבודה רב-שנתית. במסגרת יום חשיבה משותף, נערך דיון בנושאים מרכזיים כמו גיוס כוח אדם, טכנולוגיות ופשיעה בחברה הערבית.
סמפכ"ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד: "התוכנית תאפשר לנו להתמודד בצורה יעילה יותר עם אתגרי החירום והשגרה". ראש אג"ת, ניצב יוסי רופא: "התוכנית תתמקד בנושאים אסטרטגיים ואתגרים מבצעיים שעלו בעקבות אירועי 7.10". סמנכ"ל את"ב, מירי שמואלי: "חשיבה ותכנון ארוכי טווח הם הכרח המציאות. הארגון צריך להוביל לתכנית רב שנתית תוך הצבת אבני דרך מרכזיות בראייה אסטרטגית".

תאריך:  07/02/2024   |   עודכן:  07/02/2024
+עוצבת הקומנדו עצרה שלושה מחבלי נוח'בה במערב ח'אן יונס
09:39 08/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שניים מהם השתתפו בטבח ה-7 באוקטובר  ▪  רחפן תוקף חיסל חוליה שניסתה להעביר מערכות טכנולוגיות לחמאס  ▪  צוותי הקרב של חטיבת הצנחנים וגבעתי זיהו וחיסלו למעלה מ-20 מחבלים  ▪  צוות הקרב החטיבתי 401 חיסל 10 מחבלים בהיתקלויות שונות

[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+מחבל חמוש חוסל ע"י צה"ל בציר ליד שבי שומרון
09:13 08/02/24  |  עידן יוסף

בציר התנועה מתחת שבי שומרון ירה כוח צה"ל במחבל חמוש ופצע שניים נוספים במהלך פיגוע ירי. המחבלים נעו לכיוון הכפר דיר שרף. אין נפגעים לכוחותינו.

+שר האוצר הורה לבטל את הטבות המס שמקבלת אונרא
09:03 08/02/24  |  עידן יוסף

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הורה לבטל את הטבות המס שמקבלת אונרא מישראל בהיותה סוכנות של האו"ם, כפי שהודיע לפני ימים אחדים. מדובר בפטור ממכס וממס קנייה על יבוא של טובין שונים, פטור ממע"מ ביבוא, מע"מ 0 על שימושים מסויימים בדלק ופטור ממס בלו. הצווים נשלחו כנדרש לתגובת המל"ל ומשרדי החוץ והמשפטים, וצפויים להחתם סופית בקרוב.

+"מלחמת עזה הנה כישלון צפוי מראש ואפשרות שהייתה בגידה"
08:59 08/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

חלק ראשון של דיון עומק בהנחייתי, על שלושה חודשים למלחמת עזה, בהשתתפות צוות מומחים: יוסי בלום הלוי, ירון שחר, יואב נצר ואביתר בן צדף. בדיון טען אביתר בן צדף, עורך לשעבר של כתב העת של צה"ל "מערכות", כי "הכישלון היה צפוי מראש"

עוטף עזה, חרבות ברזל [צילום: פלאש 90]
+נגד נפצע קשה ושני לוחמי מילואים קל נפצעו מטילי נ"ט בצפון
08:57 08/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חיזבאללה פגע בבית בקריית שמונה ואש פרצה במקום  ▪  שני לוחמי מילואים נפצעו קל מטיל נ"ט למרחב בירנית  ▪  חיל-התותחנים וחיל-האוויר תקפו בתגובה מטרות בדרום לבנון

תמרות עשן בדרום לבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
תקיפת צה"ל בלבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+לבנון: הנזק הכלכלי מהמלחמה עם ישראל נאמד בכ-1.2 מיליון דולר
08:50 08/02/24  |  עידן יוסף

דיווח ערבי: הנזק הכלכלי שנגרם בלבנון כתוצאה מהמלחמה עם ישראל נאמד בכ-1.2 מיליון דולרים. בין הנזקים שפורטו - פגיעה בתשתיות, בדרכים, במבנים ובשטחים חקלאיים. כמו כן, נגרם נזק לא ישיר שנאמד ב-300 מיליון דולרים כתוצאה מסגירת מוסדות והפסקת העבודה.

+לחסל את סינוואר ולהשיב את החטופים
08:50 08/02/24  |  אביעד ויסולי   |   לרשימה המלאה

חיסול סינוואר וצמרת החמאס הוא התנאי ההכרחי לשחרור החטופים  ▪  כל עוד הוא נושם, החטופים הם ביטוח החיים שלו  ▪  רק כשהוא יחוסל אפשר יהיה לשחרר אותם

סינואר. הדרך היחידה [צילום: אדל חנה/AP]
+איזנקוט נגד נתניהו: "מושך זמן ולא מקבל החלטות"
08:45 08/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גדעון סער בישיבת סיעת המחנה הממלכתי: "אני חוזר ומעלה את נושא חלוקת הסיוע ההומניטרי - ואין תוצאות"  ▪  גנץ ואיזנקוט מסכימים עם נתניהו וגלנט שדרישות החמאס מופרכות, אך מוטרדים מכך שההצהרות בנושא נאמרו לפני שקבינט המלחמה דן בנושא

איזנקוט. מודאג מהשתלטות על הסיוע ההומניטרי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הושעה קצין מילואים שהפגין במדים נגד הממשלה
08:29 08/02/24  |  עידן יוסף

קצין המילואים יורם בוסקילה מושעה מזה שלושה שבועות לאחר שבמהלך הפגנה בתל אביב האשים בעודו במדים את נתניהו וממשלתו באחריות לטבח (הארץ).

+תותחים תוקפים מטרות במרחב לבנוני הסמוך למרגליות
21:08 07/02/24  |  עידן יוסף

שלושה שיגורים זוהו מלבנון לעבר מרחב מרגליות וגורן, חיל-התותחנים משיב באש ארטילרית. מוקדם יותר זוהו שיגורים נוספים לעבר שטחים לא מאוכלסים בהר דב ובשתולה.
מטוסי קרב של צה"ל תקפו תשתיות טרור, עמדות תצפית ומבנה צבאי של חיזבאללה במרחב הכפר אל-חיאם. בנוסף, צה"ל תקף במהלך היום עמדת תצפית במרחב הכפר. במרחב אל-חיאם מתקיימת פעילות טרור נרחבת של ארגון הטרור. כשישית מסך שיגורי הרקטות שנורו משטח לבנון מאז תחילת הלחימה, נורו ממרחב זה. צה״ל תקף תשתיות טרור במרחב הכפר.

+מבקר המדינה והרמטכ"ל נועדו לתיאום הליכי הביקורת בצה"ל
21:05 07/02/24  |  עידן יוסף

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, והרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, נפגשו (ד') בקריה בתל אביב לדון בבדיקת המבקר. בהודעה משותפת נמסר כי הפגישה התקיימה ברוח טובה מתוך רצון משותף לפעול מבלי לפגוע בלחימה. לשם כך יתקיים שיח בין דרגי העבודה, ולאחריו השניים ישוחחו בשנית.

+כוחותינו חיסלו מבוקש בכיר ושני מחבלים נוספים במחנה הפליטים נור א שמס
21:03 07/02/24  |  עידן יוסף

יותר מארבע שעות פעלו במרחב מחנה הפליטים נור א-שמס מסתערבי מג"ב איו"ש ולוחמי צה״ל במילואים מגדוד 8105 בהכוונת שב״כ לסיכול טרור. הלוחמים ביצעו נוהל ״סיר לחץ״ על המבנה בו התבצר המבוקש, מועתצם עלי, מחבל בכיר במחנה הפליטים נור א-שמס אשר חשוד בירי על כוחותינו בעבר ובפעילות טרור. לאחר שימוש באמצעים שונים וחילופי אש חוסל המחבל.
בפעילות חיסלו הלוחמים גם שני מחבלים חמושים שניסו להימלט מהבית בו שהה המבוקש. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה שהועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

אמצעי הלחימה שנתפסו
+הרמטכ"ל בעזה: "בל נשלה עצמנו - בלי לחץ צבאי השבת החטופים לא תקרה"
20:25 07/02/24  |  עידן יוסף

הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, קיים (ג') הערכת מצב ברצועת עזה. לדבריו, "עוד מחבלים הרוגים, עוד מפקדים הרוגים, עוד תשתיות מושמדות, ואני מקווה שהלחץ הזה מביא אותנו גם להשגה בעוד מטרה אחת חשובה של השבת חטופים. אני מקווה שכולם, אנחנו מתאמצים על זה מאוד. זה לא יקרה בלי הלחץ הצבאי, שלא נשלה את עצמנו, לכן אנחנו על כל הרצועה לוחצים באש, בתמרון סדור, בפשיטות מפתיעות ותמשיכו לעשות את זה בצורה איכותית מאוד-מאוד".
בעניין המערכה אמר: "אני לא חושב שב-50-40 השנה האחרונות יש איזשהו צבא שלחם באזור בנוי, צפוף, גבוה, תת-קרקע, אויב ערוך להגנה, כמות בעיות לקילומטר מרובע כל כך גדולה, ובהצלחה שהיא כל כך מוחלטת במובנים הצבאיים שלה, וזה הישג גדול מאוד. אנחנו היום ביום ה-122, אבל אנחנו מתקדמים, אנחנו לא דורכים במקום".
בהתכתבות עם השיח התקשורתי, אמר הרמטכ"ל: "לכאורה אומרים לנו - הייתם פה, למה באתם עוד פעם? לא. באנו לאותו מקום אבל זה סיפור אחר לגמרי - אנחנו על מודיעין אחר, אנחנו על יעדים אחרים, אנחנו על הישגים אחרים, אנחנו על הריגת עוד אויב. ואני רואה יום-יום את המספרים, את ההישגים, את התת-קרקע, את המחשבים".
"כשדיברנו על פירוק חמאס, לא חשבנו שזה יהיה בשבוע, לא חשבנו שזה יהיה בחודש - זה קילוף שכבות", המשיך הרמטכ"ל, "ומה שאנחנו עושים עכשיו בחזרתיות הזו הם באים פעם שנייה, לפעמים פעם שלישית למרחב, אנחנו מעמיקים את ההישג. העיקרון של הפשיטות, ריכוזי מאמץ איכותיים, נוהל קרב נכון, הפתעה ותחבולה - יביאו להעמקת ההישג".

+נתניהו: כניעה לדרישות החמאס תזמין טבח נוסף
19:56 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה דוחה את תשובת החמאס למתווה פריז ומבהיר כי רק לחץ צבאי יחזיר את החטופים, והוסיף כי אין שום התחייבות לשחרור מחבלים רוצחים  ▪  הנחה את צה"ל לפעול ברפיח ובמחנות המרכז - המעוזים האחרונים של חמאס

נתניהו. דחיית דרישות חמאס בשתי הידיים [צילום: לע"מ]
+גלנט: עמדת חמאס תביא להעמקת המלחמה
19:05 07/02/24  |  עידן יוסף

שר הביטחון יואב גלנט לשר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן המבקר בארץ: "תשובת חמאס נוסחה כדי שישראל תסרב לה. עמדתם תביא להמשך המלחמה, ואת כוחותינו למקומות נוספים בעזה - בקרוב".

+צה"ל חושף תוכנית להגדלת כוח האדם בעקבות המלחמה
18:21 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית כוללת הארכת השירות הסדיר ל-3 שנים לגברים ולנשים בתפקידי לחימה  ▪  מילואים עד גיל 45 ולקצינים עד גיל 50  ▪  בתמורה יקבלו הלוחמים פיצויים ותגמולים

חיילי מילואים בצפון [צילום: דובר צה''ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה והמשרד לביטחון לאומי מגבשים תוכנית עבודה רב-שנתית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
ראש הממשלה דוחה את תשובת החמאס למתווה פריז ומבהיר כי רק לחץ צבאי יחזיר את החטופים, והוסיף כי אין שום התחייבות לשחרור מחבלים רוצחים    הנחה את צה"ל לפעול ברפיח ובמחנות המרכז - המעוזים האחרונים של חמאס
עידן יוסף
התוכנית כוללת הארכת השירות הסדיר ל-3 שנים לגברים ולנשים בתפקידי לחימה    מילואים עד גיל 45 ולקצינים עד גיל 50    בתמורה יקבלו הלוחמים פיצויים ותגמולים
עידן יוסף
הייעוץ המשפטי התנגד להצעת חוק ממשלתית בין היתר בטענה שצריך לחלוף זמן רק ממועד האירוע עד לאירוע ההכחשה    בהעדר גיבוי להצעת חוק ממשלתית, הודיע השר לוין שהממשלה לא תתן התניות ותתמוך בחוק
מירב ארד
צה"ל חשף מנהרה תת-קרקעית אסטרטגית נוספת בח'אן יונס, באורך של מעל לקילומטר    במנהרה שהו כ-12 חטופים בזמנים שונים, שלושה מתוכם שבו לארץ והשאר עדיין מוחזקים בעזה    אותרו במנהרה ממצאים מודיעיניים ואמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס
מירב ארד
רה"מ נועד עם מזכיר המדינה האמריקני, בעקבות ההצעה הנגדית שהגיש חמאס למתווכות    בשעות הערב ייכנס מסיבת עיתונאים וימסור גם הצהרה לתקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il