X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמוטריץ'. "כלכלה באחריות ובשיקול דעת" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
סמוטריץ' נגד מודי'ס: "מניפסט פוליטי המבוסס על תפיסת עולם פסימית ומופרכת"
בתגובה חריפה להורדת דירוג האשראי של ישראל על-ידי מודי'ס מ-A1 ל-A2, אומר שר האוצר כי ההודעה אינה מבוססת על טיעונים כלכליים רציניים, וכי מודי'ס אף אינה מגדירה את חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור
לראשונה בתולדות המדינה: מודי'ס הורידה את דירוג האשראי של ישראל
איתמר לוין, וושינגטון
ההורדה נובעת מן ההשלכות הכלכליות החמורות של מלחמת חרבות ברזל, ובאה שלושה חודשים לאחר שחברת דירוג האשראי הורידה את התחזית לישראל מ"יציבה" ל"שלילית" * מזהירה: ההשלכות הכלכליות החמורות יורגשו לאורך זמן ותיתכן הורדה נוספת * המשמעות: ייקור אפשרי של ההלוואות שנוטלת ישראל
לרשימה המלאה

סוכנות הדירוג מודי'ס הורידה אמש את דירוג האשראי של ישראל מ-A1 ל-A2, צעד שגרר ביקורת חריפה מצד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עם צאת השבת (10.2.24). ראש הממשלה נתניהו מסר את תגובתו כבר בליל שבת.
סמוטריץ' כינה את המהלך "מניפסט פוליטי המבוסס על תפיסת עולם גיאופוליטית פסימית ומופרכת", וטען כי מודי'ס מבטאת חוסר אמון בישראל ובצדקת דרכה במלחמה נגד הטרור.
עוד ציין סמוטריץ' כי ההודעה אינה מבוססת על טיעונים כלכליים רציניים, וכי מודי'ס אף אינה מגדירה את חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור. לדבריו, נראה שמודי'ס מצפה שישראל תסכים להקמת מדינת טרור פלשתינית כתנאי להימנעות מהורדת הדירוג.
"הודעת מודי'ס לא תערער אותנו ולא תחליש אותנו במלחמה על עצמאותנו וריבונותנו בארץ מולדתנו", הדגיש סמוטריץ'. "יחד ננצח בע"ה ונמשיך להוביל את הכלכלה הישראלית באחריות ובשיקול דעת".
תגובה חריפה זו משקפת את תסכול הממשלה מהלחצים הבינלאומיים לסיים את המערכה בעזה. סמוטריץ' בחר להפנות את זעמו כלפי מודי'ס. הורדת הדירוג עלולה להגביל את יכולת גיוס המשאבים התקציביים למימון המלחמה. נותר לראות כיצד ינהג משרד האוצר בעקבות ההחלטה.
יועץ ראש הממשלה לכלכלה אבי שמחון הגיב לדברי סמוטריץ' ואמר: "לא חושב שלהטיף מוסר למישהו - עוזר".

תאריך:  10/02/2024   |   עודכן:  10/02/2024
+כלי טיס תקף מחבלים ירו טילי נ"ט לעבר הכוחות במרכז הרצועה
09:25 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במערב ח'אן יונס, לוחמי צוות הקרב של חטיבת צנחנים ולוחמי יחידת אגוז חיסלו מחבלים, ופשטו על יעדי טרור בהם איתרו אמצעי לחימה

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מי מפחד מקלישאות
09:15 11/02/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

הניצחון תלוי באחדותנו, בהבנה שאנחנו תלויים האחד בשני, שאיננו יכולים להתקדם כיחידים בגיא צלמוות של ההיסטוריה, אלא רק כעם אחד

כוחנו באחדות [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+לא ניתן לבצע רפורמות בצה"ל כי האלופים, שהם "הדיפּ-סטייט" החזק, יכשילו אותה
08:57 11/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

חלק ראשון של דיון עומק בהנחייתי, על הצורך החיוני לבצע רפורמה בצה"ל, בהשתתפות צוות מומחים. בדיון טען אביתר בן צדף, ש"לא ניתן לבצע רפורמות בצה"ל כי רבי האלופים והאלופים, בקבע, מיל' ובדימוס, שהם "הדיפּ-סטיט" החזק, יכשילו אותה"

[צילום: חיים צח/לע"מ]
+נתניהו לרשת ABC: "נפעל ברפיח תוך כדי מעבר בטוח של אזרחים עזתים"
08:45 11/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדגיש כי "אלו שאומרים שאסור לנו בשום פנים ואופן להיכנס לרפיח - בעצם אומרים לנו להפסיד במלחמה"

נתניהו. "נגיע לגדודי חמאס האחרונים" [צילום: לע"מ]
+אירן היא שמרתיעה את ארה"ב משינוי מדיניותה
08:36 11/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ארה"ב גם רוצה לצאת מן המזרח התיכון וגם משאירה בו חיילים, והתוצאה היא כשלון מוחלט בהרתעתה של אירן - טוען אקונומיסט  ▪ הדרך היחידה היא מאמץ מלחמתי ממושך, בו ביידן אינו מעוניין

שגרירות ארה"ב לשעבר בטהרן [צילום: וחיד סאלמי, AP]
+רק לא מלחמת דתות
08:35 11/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

אנו לוחמים נגד ארגוני טרור. לא נגד האיסלאם וגם לא נגד כל דת אחרת. מלחמת דתות תעמיד מולנו כמיליארד וחצי או שני מיליארד מוסלמים  ▪  צה"ל טעה קשות כאשר אִפְשֵׁר להציב חנוכיה, סמל דתי יהודי, בלב כיכר פלשתין בעזה

רק דגל [צילום: מיכל גלעדי/פלאש 90]
+חשש לרסיסי טיל מיירט גרם להפעלת אזעקה בקדרים
02:00 11/02/24  |  עידן יוסף

האזעקה בקדרים בצפון הופעלה ככל הנראה בעקבות מיירט של כיפת ברזל ששוגר לעבר מטרה חשודה, ובעקבותיו היה חשש לרסיסי יירוט שיפגעו בקרקע.

+צה"ל הודיע על מותו של סמל יובל פרץ בנסיבות רפואיות
01:58 11/02/24  |  עידן יוסף

דובר צה"ל: במהלך היום נפטר חייל צה"ל, סמל יובל פרץ, כתוצאה מנסיבות רפואיות עליהן לא ניתן לפרט מטעמי צנעת הפרט. משפחת החייל עודכנה, צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.
החייל מת כתוצאה מחיידק אלים שגרם לו לקריסת מערכות.

+מאמצים קדחתניים בירושלים להביא לשינוי בעמדת חמאס
01:57 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכיר ישראלי אומר שישראל עובדת באופן אינטנסיבי כדי לשכנע את חמאס להסכים להגעת משלחת ישראלית לפגישה עם ראש ה-CIA והמתווכים מצרים וקטר ביום שלישי  ▪  ראשי המוסד והשב"כ ומפקד פיקוד הדרום אמורים לנסוע ביום שלישי למצרים לפגישה  ▪  השבוע: משפחות חטופים יגישו בהאג תלונה נגד בכירי חמאס

הפגנת משפחות החטופים בכיכר [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ראש השב"כ: "המחילות סופיות, וניזונות מהעל-קרקע"
00:46 11/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרמטכ״ל קיים הערכת מצב ברצועה עם ראש השב"כ: "מסכמים עד כה הצלחה בפגיעה בחטיבת ח'אן יונס בהריגת 1,200 מחבלים, רחוקים מלסיים אותה"  ▪  הוסיף כי המודיעין שהושג מאפשר תקיפות מדויקות נגד מפקדים בכירים של חמאס

הערכת המצב [צילום: דובר צה''ל]
+גפני על דירוג מודי'ס: "לא טוב, אבל נדע להתמודד"
23:50 10/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכספים מעריך כי הפחתת הדירוג נובעת כתוצאה מההוצאות הגדולות לביטחון ולנושאים הנלווים אליו בשל המלחמה  ▪  גפני: הכלכלה הישראלית חזקה ותדע להתמודד עם זה בעזרת השם"

ח"כ גפני עם הנגיד אמיר ירון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מצרים שולחת טנקים ומשוריינים לכיוון הגבול עם עזה
23:04 10/02/24  |  עידן יוסף

מקורות: מצרים שולחת טנקים ומשוריינים לכיוון הגבול עם עזה. כמו כן מצרים מקימה סוללות עפר סמוך לגבול ומעבה את מערך ההתרעה באמצעי תצפית (אלערבייה).

+כלכלנית ראשית בהפניקס בית השקעות: "הדירוג יכול לחזור לקדמותו"
22:48 10/02/24  |  עידן יוסף

רינת אשכנזי, כלכלנית ראשית בהפניקס בית השקעות, מסרה בתגובה להורדת הדירוג על ידי מוד'יס: "הורדת הדירוג מצטרפת לשורת אתגרים עמם מתמודדת הכלכלה הישראלית - המצב הביטחוני, השלכות המלחמה, אי ודאות סביב רפורמות, האטת ההיי-טק ועוד. דירוג נמוך יותר מאותת על שחיקת כושר החזר החוב וצפוי להתורגם לריביות גבוהות יותר עבור הממשלה והעסקים.
"עם זאת, השווקים כבר נערכו למהלך וייתכן אף תיקון מסוים במחירים. הדירוג יכול לחזור לקדמותו עם שיפור במצב המשק, מדיניות תקציבית אחראית, רפורמות ויציבות פוליטית".

+דירוג מוד'יס: גולדקנופף גינה את תגובת נתניהו בשבת
22:31 10/02/24  |  עידן יוסף

יו״ר יהדות התורה שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף צייץ באקס כי "ההודעה של ראש הממשלה בשבת בנושא דירוג האשראי לא היתה במקומה".
לדבריו, "לא מדובר בפיקוח נפש, לא בנושא חירום, ולא בתגובה שלא ניתן היה לפרסמה בצאת השבת".
ההודעה בליל שבת אינה ההודעה הראשונה מתחילת המלחמה שמפרסם נתניהו בשבת ואינה קשורה לפיקוח נפש, אך זוהי תגובה הראשונה שבה גולדקנופף מגיב. הוא לא ציין איזה צעדים בכוונתו לנקוט, אם בכלל, בתגובה.

+קריאות "ביבי בוגד" וחסימת איילון בהפגנה בת"א
22:22 10/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מטה המשפחות מאשים את הממשלה בהפקרת החטופים וטוען כאילו היא מנהלת קמפיין נגדו  ▪  7 מתפרעים נעצרו לאחר בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת איילון דרום באמצעות הדלקת מדורות על הכביש ול-5 מפגינים נוספים נרשמו דוחות

מפגין חוסם מכוניות בת"א [צילום: דוברות המשטרה]
+"מעשה ידי נתניהו" - מיכאלי קושרת בין הורדת הדירוג לכהונת נתניהו
21:52 10/02/24  |  עידן יוסף

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי, על הורדת דירוג האשראי של חברת מוד'יס: "מוד'יס מורידים את דירוג האשראי של ישראל לא רק מבחינה כלכלית. הם כותבים בצורה חדה וברורה על ההיחלשות של ישראל מבחינה בטחונית, דמוקרטית וחברתית. הכל מעשה ידי נתניהו לתפארת שלטונו המושחת. כל יום שעובר זה נעשה ברור יותר: זה או נתניהו או מדינת ישראל. מדינה חפצת חיים חייבת להחליף אותו. עכשיו".

+מאחורי הקלעים: האוצר העביר מסמך חריג למוד'יס בניסיון לעצור הורדת הדירוג
21:29 10/02/24  |  עידן יוסף

בחשב הכללי העבירו מסמך ערעור למוד'יס על מנת לדחות את פרסום הדוח אך הערעור נדחה. המסמך נחשב לרגיש מאוד עד כדי כך שחלקים בדוברות משרד האוצר וגם בלשכת שר האוצר לא הכירו את דבר קיומו וגורם בכיר באוצר כינה אותו מסמך מקצועי פנימי (וואלה).

+אונרא בשירות חמאס: חשמל ואינטרנט לבכירי חמאס במנהרה
21:17 10/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

צה"ל ושב"כ חושפים אוצר מודיעיני הקושר בין המטה המרכזי של אונרא לארגון הטרור  ▪  התגלה פיר מנהרה סמוך לבית ספר של אונרא שהוביל למנהרה שחוברה לחשמל ואינטרנט ממבנה של אונרא  ▪  כוחות מיוחדים פשטו על מטה אונרא ומצאו מנהרה, כלי נשק ואמצעי מודיעין של חמאס במשרדים  ▪  מנכ"ל אונרא: לא ידענו, לא ראינו  ▪  120 מחבלים נהרגו ו-20 תשתיות טרור הושמדו בפשיטות האחרונות

חייל קומנדו ליד מטה אונרא [צילום: דובר צה''ל]
+27 ימים חלפו מאז הופעתו האחרונה של דובר החמאס
20:16 10/02/24  |  עידן יוסף

27 ימים חלפו מאז הופעתו האחרונה של אבו עובידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס ב 14.1. זהו פרק הזמן הארוך ביותר בו הוא נעדר מהתקשורת מאז תחילת המלחמה (אבו עלי).

+ממשל ביידן נערך להטלת עיצומים על חיילי צה"ל
20:12 10/02/24  |  עידן יוסף

הממשל האמריקני נערך להטלת עיצומים על חיילי צה"ל שפועלים ביהודה ובשומרון, כך עולה מתוך דוח פנימי של משרד החוץ שפורסם בכאן חדשות. לפי אותו דוח, אם הפרקליטות הצבאית לא תגיש לממשל האמריקני תשובות לשורה של טענות שהוגשו לממשל נגד חיילים ויחידות של צה״ל שפועלים ביהודה ובשומרון בתוך פחות מ-60 יום - יוטלו עיצומים גם נגד חיילים, ביניהם מפקדים בצה״ל.
לפי אותו הדוח, ממשל ביידן הזהיר את ישראל פעמים רבות מפני היעדר אכיפה כלפי מה שהגדיר "אלימות של מתנחלים נגד פלשתינים - והתשובות של ישראל לא היו מספקות".
בישראל לוקחים ברצינות את האיומים של ממשל ביידן ונערכים להרחבת הצו נגד נבחרי ציבור, ביניהם ראשי רשויות ביהודה ובשומרון, ואף חברי כנסת ושרים. בשבוע הבא צפוי להתקיים דיון בין משרדי בנושא בשיתוף הפרקליטות הצבאית כדי לבדוק איך אפשר להימנע מהרחבת הצו.

+סעודיה קוראת לכנס את מועצת הביטחון כדי למנוע פעילות ישראלית ברפיח
20:00 10/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

CNN: נתניהו הורה לקבינט המלחמה לסיים את המבצע הצבאי ברפיח עד תחילת חודש רמדאן  ▪  מצרים מעבה כוחות סמוך לגבול ומדינות ערב מזהירות מפעולה צבאית ישראלית ברפיח, כשהחות'ים אף מאיימים בתגובה צבאית

פלשתינים בהריסות ביתם ברפיח [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+דיווחים בעזה: נהרג בנו של איסמאעיל הנייה
19:55 10/02/24  |  עידן יוסף

עיתונאים בעזה טוענים: חאזם הניה, בנו של איסמאעיל הנייה, יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, נהרג בתקיפת כלי טיס ישראלי ברצועה.
משרד הבריאות הפלשתיני בעזה, הנשלט בידי חמאס: 117 הרוגים ברצועה ביממה האחרונה. 28,064 הרוגים וכ 67,600 פצועים ברצועה מאז תחילת המלחמה.

+חוסל מנהל חמאס בכיר בבולשת של מחוז רפיח
19:21 10/02/24  |  עידן יוסף

בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן, כלי טיס חיסלו במרחב רפיח, את אחמד אליעקובי, פעיל חמאס אשר היה אחראי על סידורי האבטחה של בכירי חמאס ושימש כמנהל בכיר בבולשת של מחוז רפיח.
בנוסף, חוסל גם אימן רנתיסי, פעיל צבאי ובכיר במחלקת החקירות בביטחון הכללי של חמאס. שוטר נוסף בבולשת של מחוז רפיח נהרג.

+קרית שמונה: פגיעת נ"ט ישירה בבית
19:20 10/02/24  |  עידן יוסף

נ"ט שנורה מלבנון פגע במבנה בקריית שמונה ללא אזעקה, אין נפגעים. האירוע התרחש בלב העיר וההתושבים מדברים על נס גדול. כ-10 רקטות שוגרו לגליל המערבי במוצ"ש, חלקן יורטו. אין נפגעים.
מטוסי קרב תקפו מספר מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שנתקפו, שלוש מפקדות צבאיות במרחבים א-נקורה ועייתא א-שעב בהן פעלו מחבלי הארגון, לצד שתי תשתיות טרור במרחבים אל-חיאם ומרווחין. כמו-כן, מוקדם יותר השבת הותקפה תשתית טרור נוספת במרחב הכפר בסתן.
במהלך היום, זוהו שלושה שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב שלומי ונפלו בשטח פתוח. כוחות צה״ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי ומרחבים נוספים בדרום לבנון.
‏דיווחים בלבנון על נפגעים וייתכן שאף הרוגים כתוצאה מירי ארטילרי צה"לי לעבר הכפר חולא.

+האשליות של השר יואב גלנט
15:01 10/02/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה

"התוכנית" של שר הביטחון, לפיה ישראל תעביר את הסיוע ההומניטרי ישירות לסוחרים הפלשתינים ואלה יאובטחו על-ידי כוחות מקומיים חמושים שהם לא חמאס, נשמעת כמו קטע מארץ נהדרת  ▪  צריך להיות ברור: כל עוד יש מלחמה ברצועה, רק הצבא הישראלי יכול לשלוט שם. ממשל צבאי ישראלי יביא למיטוט הזרוע האזרחית של שלטון החמאס, ויפסיק את העברת המזון והאספקה ההומניטריים לידי מחבלי החמאס

משאיות לרצועה מעוכבות במעבר כרם שלום [צילום: דוד אולשבנג]
+פרופ' זליכה תוקף את סמוטריץ' וקורא להתפטרותו: "כשלון מהדהד שרשום כולו על-שמו"
14:19 10/02/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

לטענת זליכה, ניתן היה למנוע מבעוד מועד הורדת הדירוג: ""חברת הדירוג נתנה לו הזדמנות לבצע תיקון תקציבי לפני החלטת הדירוג אך התקציב השגוי שהגיש, שהעיד על חוסר הבנה מוחלט של הסיטואציה"

זליכה. נמנע מביקורת על נתניהו [צילום: פלאש 90]
+צה"ל ביצע סיכול ממוקד סמוך לצידון, שלושה נהרגו
13:58 10/02/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

התקיפה החריגה אירעה במרחק של כ-41 ק"מ ממטולה  ▪  ערוץ אל-ערבי דיווח: "בכיר פלשתיני ניצל מהתקיפה הישראלית לעבר הרכב בג'דרא צפונית לצידון"  ▪  צה"ל תקף הבוקר גם אתרי נ"מ ומחחסני אמל"ח של חיזבאללה בעומק לבנון

סיכול ממוקד סמוך לצידון [צילום: רשתות חברתיות]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' נגד מודי'ס: "מניפסט פוליטי המבוסס על תפיסת עולם פסימית ומופרכת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
חיים רמון
"התוכנית" של שר הביטחון, לפיה ישראל תעביר את הסיוע ההומניטרי ישירות לסוחרים הפלשתינים ואלה יאובטחו על-ידי כוחות מקומיים חמושים שהם לא חמאס, נשמעת כמו קטע מארץ נהדרת    צריך להיות ברור: כל עוד יש מלחמה ברצועה, רק הצבא הישראלי יכול לשלוט שם. ממשל צבאי ישראלי יביא למיטוט הזרוע האזרחית של שלטון החמאס, ויפסיק את העברת המזון והאספקה ההומניטריים לידי מחבלי החמאס
יואב יצחק
לטענת זליכה, ניתן היה למנוע מבעוד מועד הורדת הדירוג: ""חברת הדירוג נתנה לו הזדמנות לבצע תיקון תקציבי לפני החלטת הדירוג אך התקציב השגוי שהגיש, שהעיד על חוסר הבנה מוחלט של הסיטואציה"
יואב יצחק
התקיפה החריגה אירעה במרחק של כ-41 ק"מ ממטולה    ערוץ אל-ערבי דיווח: "בכיר פלשתיני ניצל מהתקיפה הישראלית לעבר הרכב בג'דרא צפונית לצידון"    צה"ל תקף הבוקר גם אתרי נ"מ ומחחסני אמל"ח של חיזבאללה בעומק לבנון
אורי מילשטיין
חלק ראשון של דיון עומק על אפשרות המלחמה מול החיזבאללה בחזית לבנון, שבו טען תת-אלוף בדימוס אמציה חן כי "המטה הכללי של צה"ל לא תפקד - זה חרטא!"
יואב יצחק
במרכז הרצועה חיסלו לוחמי חטיבת הנח"ל חוליית מחבלים    במערב ח'אן יונס תפסו לוחמי יחידת מגלן אמצעי תחימה רבים, כולל טילי RPG, וסטים ומטענים שהוכנו לפעולה    לוחמים מחטיבת הצנחנים חיסלו מספר חוליית מחבלים במערב העיר ח'אן יונס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il