X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור לכידת בעלי חיים באמצעות מלכודות, התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת קטי שטרית, אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת יסמין פרידמן, יוראי להב הרצנו ונאור שירי. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.
מוצע בה לאסור ייצור, מכירה, שיווק וייבוא של מלכודות דבק, כמו גם שימוש בהן, לשם לכידת בעלי חיים והדברה.

תאריך:  14/02/2024   |   עודכן:  14/02/2024
+בטרומית: כבאים יהיו זכאים לקבורה בחלקה צבאית ללוחמי אש; סוהרים - בבתי קברות צבאיים
16:51 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק בתי קברות צבאיים (תיקון - קבורה לסוהרים ולכבאים), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת צביקה פוגל, אליה הוצמדה הצעה דומה של חברת הכנסת מירב בן ארי. בהצעה של ח"כ פוגל תמכו 15 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. בהצעתה של ח"כ מירב בן ארי תמכו 14 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. ההצעות תועברנה לדיון בוועדה לביטחון לאומי.
מוצע בה, כי יושוו תנאי הזכאות לקבורה עבור סוהרים לאלו של שוטרים, חיילים או עובדי שירות הביטחון. עוד מוצע להוסיף את הזכות לקבורה בחלקה צבאית ללוחמי אש. לפי הצעתה של ח"כ בן ארי, סוהרים שנפטרו יהיו זכאים להיקבר בבתי קברות צבאיים אף אם לא נהרגו בעת ועקב שירותם.

+בטרומית: הקלות בבחינת לשכת עו"ד למשרתי המילואים
16:49 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון - התמחות ומבחני הסמכה) (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת שמחה רוטמן וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 13 חברי כנסת, ללא מתנגדים ונמנע אחד, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לאפשר למשרתי מילואים להיבחן בבחינת לשכת עורכי הדין במתכונת מותאמת שתכלול לא יותר ממחצית הנושאים הנכללים בתוכנית הרגילה. כמו כן, מוצע לקבוע שני מועדים מיוחדים נוספים בהם משרת המילואים יוכל להיבחן.

+בטרומית: מעסיק יוכל לדרוש מעובד או מועמד להציג גליון הרשעות בעבירות טרור
16:46 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המידע הפלילי ותקנת השבים (תיקון - רישום פלילי של עבירות טרור), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת ניסים ואטורי ואלמוג כהן. בהצעה תמכו 19 חברי כנסת, אל מול 8 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת החוקה.
מוצע בה לקבוע שעבירות טרור יוחרגו מהוראות חוק המידע הפלילי באופן שכל אדם יוכל להנפיק גיליון הרשעות פלילי בגין עבירות טרור שתעיד האם הוא הורשע או לא הורשע בעבירות טרור.

+בטרומית: איסור על פעילות אונרא בשטחה הריבוני של מדינת ישראל
16:43 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להפסקת פעילות סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת בועז ביסמוט וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 33 חברי כנסת, אל מול 10 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.
מוצע בה לאסור על סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא) לפעול בשטחה הריבוני של ישראל, וכן להורות למשטרת ישראל לפעול לאכיפת איסור זה.

+בטרומית: הכנסה של שותף מוגבל או כללי מקרנות השקעה תחויב במס רווחי הון
16:37 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (קרנות השקעה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת דן אילוז וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 15 חברי כנסת, אל מול 5 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.
מוצע בה לקבוע כי הכנסה של שותף, מוגבל או כללי, מקרנות השקעה, תחוייב במס רווחי הון לפי סעיף 91 לפקודת מס הכנסה, עבור קרנות שעומדות בתנאים מסוימים.

+בטרומית: קביעת הליך למיפוי ובחינה של הוראות אסדרה
16:36 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עקרונות האסדרה (תיקון - פקיעת אסדרה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת דן אילוז, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת אליהו רביבו. בהצעה תמכו 18 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לקבוע שבתוך שלוש שנים ממועד פרסום התיקון ימופו כלל הוראות האסדרה הקיימות ויובאו לאישור ועדה מוועדות הכנסת. לקראת הדיון תוגש חוות דעת מטעם רשות האסדרה והמאסדר הרלוונטי בדבר נחיצות תיקון, טיוב או ביטול האסדרה. בכל חמש שנים יתקיים מחדש הליך זה. אסדרה שלא אושרה בהתאם להליך האמור תבוטל.

+בטרומית: גופות מחבלים תיקברנה בבתי קברות של חללי האויב
16:35 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - אי-החזרת גופות מחבלים), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת משה סולומון וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת עודד פורר וקבוצת חברי כנסת וכן הצעה של חבר הכנסת אליהו רביבו. בהצעה תמכו 28 חברי כנסת, אל מול 10 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת לקביעת הוועדה שתדון בהצעה.
מוצע בה לקבוע כי גופתו של מפגע שנהרג בזמן ביצוע מעשה טרור תיקבר בבית קברות של חללי האויב, אלא אם הורה ראש הממשלה, מטעמים מיוחדים, על השבת גופתו לידי משפחתו. מוצע כי שר הביטחון בהתייעצות עם השר לשירותי דת ושר הבריאות, ייקבע מקום ייעודי לשמש כבית קברות כאמור.

+בטרומית: נסיבות מחמירות לעבירות הסעה, הלנה או העסקת שב"חים
16:34 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון - נסיבות מחמירות להסעה, להלנה ולהעסקה של תושב זר השוהה בישראל שלא כדין שביצע מעשה טרור או תמך בטרור), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת אופיר כץ ויוליה מלינובסקי. בהצעה תמכו 47 חברי כנסת, אל מול 8 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה לקבוע נסיבות מחמירות לעבירות של הסעה, הלנה והעסקה של שוהה בלתי חוקי. כך, אדם שהסיע, הלין או העסיק שוהה בלתי חוקי שהביע תמיכה בטרור יהיה חשוף לעונש של עד 6 שנות מאסר וקנס של עד 226,000 ש"ח, ואם השוהה הבלתי חוקי ביצע מעשה טרור - עונש של עד 8 שנות מאסר וקנס של עד 300,000 ש"ח.
בנוסף, מוצע להכפיל את התקופה אותה מוסמך בית המשפט לפסוק כעונש של התליית רישיון או היתר עיסוק למי שהורשע בעבירות כאמור במסגרת הנסיבות המחמירות, כך שהתקופה תעמוד על שנה.

+בטרומית: מרחב מוגן בקו העימות לדירות בבעלות נכים, קשישים ועניים
16:31 14/02/24  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חובת מיגון לנכים, לקשישים, לאלו שידם אינה משגת, לאזרחים שיש בידם דירת מגורים אחת בלבד ולמתגוררים ביישובי קו העימות, התשפ"ד-2023 של חברת הכנסת אתי עטייה. בהצעה תמכו 32 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה לקבוע חובה לבניית מרחב מוגן דירתי או מיגון חלופי לדירות שקיבלו היתר להקמתן לפני יום כ"ה בטבת התשנ"ב (1 בינואר 1992), ככל שהן ממוקמות ביישובי קו העימות ובבעלות מי שגילו עולה על 70, או בבעלות מי שמוכר כנכה, או דירות הממוקמות במרחק מסוים מגדר המערכת.

+בטרומית: הקופות ינמקו בכתב סירוב לאשר למבוטח מתן שירותי בריאות
16:29 14/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון - מתן מענה מנומק על ידי קופת החולים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת יונתן מישרקי. בהצעה תמכו 31 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.
מוצע בה לקבוע חובה על קופות החולים למסור נימוק בכתב בדבר קבלת החלטה לסרב לתת אישור למתן שירותי בריאות למבוטח שביקש זאת, ולפרט בהחלטה את האפשרות להשיג עליה או להתלונן לנציב הקבילות.

+בטרומית: בני משפחה יוכלו לקבל את זכויות נפגעי עבירה באירועי ה-7 באוקטובר
15:02 14/02/24  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון - הרחבת נפגעי עבירה בשל טבח ה-7 באוקטובר), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת קארין אלהרר ואליהו רביבו. מוצע בה לאפשר לבני משפחה לקבל את זכויות נפגעי עבירה באירועי ה-7 באוקטובר בעוטף עזה, שבעקבות העבירה או בשל מצבם האישי אינם מסוגלים לממש את זכויותיהם. כמו-כן, מוצע לאפשר לדודים או בני דודים לקבל את הזכויות של נפגעי העבירה באירועי ה-7 באוקטובר אם שאר בני המשפחה המנויים בסעיף 22 בחוק אינם יכולים לעמוד על זכויות נפגע העבירה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: איסור על מכירה ושימוש במלכודות דבק ללכידת בעלי חיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ומה עם מלכודות דבק לתפוס אנשים ל"ת
גימי  |  14/02/24 20:19
2
דפוקים
סמי  |  15/02/24 12:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
כך אמרה סגנית המפקח על הבנקים, טלי קיסר, בדיון בוועדת הכלכלה שעסק בסנקציות שהטילה ארה"ב על אזרחים ישראלים    יו"ר ועדת הכלכלה ביטן ביקש מבנק ישראל והממשלה תשובות: "מצפים לא רק מבנק ישראל אלא גם מראש הממשלה והקבינט לטפל בזה"
עידן יוסף
יו"ר הכנסת אוחנה פנה ליועמ"ש לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה נגד ח"כ גלעד קריב בחשד להדלפת מידע סודי מוועדת החוץ והביטחון    בדיקת קצין הכנסת העלתה כי קריב היה היחיד שעיין בפרוטוקול וסימן בו חלקים שפורסמו מאוחר יותר בתקשורת    אוחנה: "מדובר באירוע חמור מאוד שפוגע בביטחון המדינה"
עידן יוסף
עידן יוסף
ועדת האתיקה של הכנסת מעירה לחבר הכנסת איימן עודה בעקבות כינוי גנאי שהטיח בחברת הכנסת בלהט ויכוח שהתקיים במליאה
עידן יוסף
סקר שהוצג בוועדת החינוך: 80% מההורים חושבים שבעקבות המלחמה יש צורך ללמוד יותר על מורשת העם היהודי    יו"ר הוועדה: "יש פער ענק בין התוכניות של משרד החינוך לבין מה שקורה בשטח"    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "הילדים שלנו לא יודעים מה זה להיות יהודי. גדלים פה ילדים שחושבים שהיהדות שלהם זה לאכול פיצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il