במקום הראשון: תל אביב-יפו, עם 23.6 ק"מ שנחנכו בקדנציה האחרונה של ראש העירייה
רון חולדאי, בתוספת לעוד 47.5 שנסללו לפני כהונה זו (סה״כ יותר מ-70 קילומטר נת״צ בעיר).
במקום השני: בירת ישראל ירושלים, עם כ-22.3 ק"מ נת"צים שנסללו בקדנציה של ראש העירייה
משה ליאון (וסה״כ כ-40 קילומטר נת״צ בעיר). מדובר במספר מכובד אך יש עוד הרבה כדי להדביק את הפער מול ת״א, מה גם שירושלים גדולה בהרבה ולכן יש צורך ביותר נת״צ. עם זאת, מדובר בעיר מסובכת יותר לשינויים, הן לנוכח העתיקות הרבות, הטופוגרפיה ההררית והאילוצים החברתיים.
במקום השלישי: ראשון לציון עם 6.5 ק״מ נת״צ שנסללו בקדנציה האחרונה של ראש העירייה רז קינסטליך (וסה״כ כ-22 ק״מ נת״צ בעיר). עם זאת מדובר בפער משמעותי במיוחד מהמקומות הראשון והשני, ובמספר קטן יחסית לעיר הרביעית בגודלה בישראל.
במקום הרביעי: פתח תקוה עם 6.1 ק״מ נת״צ שנסללו בקדנציה האחרונה של ראש העירייה רמי גרינברג (וסה״כ 7.3 קילומטר נת״צ בעיר). לפני כהונה זו היה בעיר רק מעט יותר מקילומטר אחד של נת״צ, ולכן מדובר בהתקדמות משמעותית, אך יש להמשיך ולסלול עד מנת להדביק את הפער.
במקום החמישי: בת ים עם 5.4 קילומטר נת״צ שנסללו בקדנציה של ראש העירייה צביקה ברוט (וסה״כ 9.3 קילומטר נת״צ בעיר).