רשת X שבבעלות אלון מאסק תשיק בשבוע הבא אפליקציית טלוויזיה עבור טלוויזיות חכמות של
אמזון ו
סמסונג כדי להפוך את הפלטפורמה למתחרה הגדולה להזרמת וידאו ליוטיוב.
כך מדווחת הדר אדלר ברשת X.
היוזמה להקמת טלוויזיה חכמה נועדה להתחרות בענקיות הטכנולוגיה - כחלק מחזונו הגדול של אלון מאסק, ובראשן גוגל (המפעילה את יוטיוב) ופייסבוק. האפליקציה תיראה זהה לממשק הטלוויזיה של יוטיוב, כותבת אדלר, ומטרתה לעודד משתמשים לצפות ב"סרטונים ארוכים על מסך גדול יותר".
זה מייצג את הרצון של אילון מאסק להפוך את X ל"פלטפורמה ראשונה בווידאו", מסרה אדלר, וציינה כי רשת X מחזרת אחרי מפיקים ואנשי תקשורת ושמות גדולים וכמה חתמה עם כמה מהם:
- חתמה על עסקה עם אושיית CNN לשעבר, Don Lemon, לתוכנית בלעדית;
- התוכנית החדשה של דון למון תעלה בבכורה ב-X וב-YouTube ב-18 במרס;
- היוטיובר הבולט MrBeast הרוויח יותר מ-250,000 דולר מהסרטון הראשון שלו שהועלה ל-X.
מעבר לטלוויזיות חכמות, צויין עודף, רשת X שוקלת גם כניסה מעמיקה יותר לתחום של משחקי וידאו, פודקאסטים וכתיבה ארוכת צורה תוך שהיא רודפת אחרי "אפליקציית הכל" רחבה יותר.