X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מיארה. "להימנע מכך לאלתר" [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
מיארה ואיסמן: בן-גביר הפר את החוק
יוצאים בחריפות רבה נגד הגעתו של בן-גביר למשרדי מח"ש בעת שנחקר השוטר שירה למוות בילד במחנה הפליטים שועפט: "פגיעה קשה בשלטון החוק ומהווה פוליטיזציה על מערכות אכיפת החוק והשפעה אסורה עליהן" בן-גביר: מכתב איומים שלא ירתיע אותי

השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, הפר את החוק כאשר הגיע למשרדי מח"ש בעיצומה של חקירה בעניינו של השוטר שירה למוות בילד בן 12 במחנה הפליטים שועפט. כך אומרים (13.3.24) היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, ופרקליט המדינה, עמית איסמן.
מיארה כתבה לבן-גביר: "חקירות פליליות, גם של שוטרים, מתנהלות בעצמאות מוחלטת של גורמי החקירה, לרבות גורמי מח"ש. כל התערבות מטעמך בחקירות, בדרך ישירה או עקיפה, מפרה את החוק, פוגעת פגיעה קשה בשלטון החוק ומהווה פוליטיזציה על מערכות אכיפת החוק והשפעה אסורה עליהן. יש להימנע מכך לאלתר".
איסמן אומר: "״כל התערבות מטעם גורם פוליטי בחקירות פליליות - בדרך ישירה או עקיפה - מהווה הפרה בוטה של החוק, פוגעת בשלטון החוק באופן פסול ואסור. אין מקום להשלים עם אמירות המכוונות נגד המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, אשר יש בהן כדי לפגוע בעצמאותה של מערכת אכיפת החוק. המחלקה לחקירות שוטרים תמשיך לפעול באופן עצמאי ולא תירתע מפני נסיונות השפעה על עבודתה".
בן-גביר עצמו פרסם קודם לכן: "הגעתי למשרדי מח"ש לגבות את הלוחם שירה במחבל שניסה לפגוע על-ידי זיקוקים בלוחמי מג"ב אמש בשופעט - במשמרת שלי אני אתן גב מלא ללוחמים, לא אתן שיפקירו אותם. לוחם שעושה בדיוק את מה שמצופה ממנו - צריך לקבל צל"ש, לא חקירה במח"ש!"
בן-גביר הגיב במכתב ששיגר למיארה: "חופש הביטוי מסור גם לשרי הממשלה! הגיעה השעה שאתם במשרד המשפטים תלמדו גם לקבל ביקורת. את, עובדי משרד המשפטים, אני ועוד מיליוני מהאזרחים שלנו יכולים לישון בשקט בזכות אותו לוחם והזמנתו לחקירה על-ידי מח"ש היא צעד מביש ומעציב. אין מקום ל'מכתבי איומים' ממך ולניסיון שלך להטיל מורא על נבחרי הציבור למלא את תפקידם, ושום 'מכתב איום' לא ירפה ידי מלעשות כך ולתת 'גב' ללוחמים שלנו".

תאריך:  13/03/2024   |   עודכן:  13/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיארה ואיסמן: בן-גביר הפר את החוק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק הפעם-יישר כוח לבן גביר ל"ת
סתם אחד  |  13/03/24 15:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשלב זה תופעלנה מיום שני הקרוב רכבות לכיוון דרום (נתיבות, אופקים ובאר שבע)    ברכבת פועלים אל מול משרד התחבורה וגורמי הצבא על-מנת לאפשר נסיעה ברכבת גם צפונה
מירב ארד
ציין: "זה לא הזמן לעסוק בפוליטיקה, העניין הוא לא אני או מפלגתי - אלא מדינת ישראל"    על הצהרת סער: "לא ידעתי עליה, אך לא הופתעתי ממנה"    סער בתגובה: "התנגדותו של גנץ אינה מטעמים של טובת המדינה"
איתמר לוין
התביעה נגעה לפרסומים משנת 2015 בנוגע לקשרים בין רגב לפרסומאי רמי יהושע והמחוזי פסק פיצוי בסך 100,000 שקל    העליון הורה להחזיר את התיק לבית משפט השלום, שיבחן האם קיימת הגנה של "עיתונאות אחראית"
מירב ארד
טוען: "קרה גם משהו במדינת ישראל. סדר היום הלאומי השתנה, והפוקוס השתנה.    על לביקורת על המהלך ואמר: "אני מסתכל על טובת המדינה"   
מירב ארד
הסביר את הסיבות לעזיבה: "הדילמה הייתה האם להמשיך בשותפות שתי מפלגות שונות או לא. מה שקרה כאן, הלכו והתרבו חילוקי דעות על נושאים אידיאולוגיים כי גם סדר היום השתנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il