X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוכן מיני אך גם בתחומים אחרים כבישול וכושר [צילום: מתוך דף הפייסבוק של אונליפנס]
128 תלונות הוגשו על פרסומים ללא הסכמה באונליפנס
סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה תחקיר ולפיו משנת 2019 ועד שלהי 2023 הוגשו בארצות הברית 128 תלונות בדבר פרסומי תוכן מיני ללא הסכמה באתר אונליפנס, פעמים רבות לצורך מכירה למטרות רווח לעתים קרובות הופקו הסרטונים בהסכמה, אך פרסומם נעשה שלא בהסכמה או שלא בידיעת המצולמת

128 נשים וגברים הגישו בין החודשים ינואר 2019 לנובמבר 2023 תלונות בפני רשויות אכיפת החוק בארצות הברית ולפיהן תוכן מיני שמציג אותם הועלה ללא הסכמתם לאתר אונליפנס, ולעתים קרובות נמכר שם למטרות רווח. כך פרסמה (יום ד', 13.3.24) סוכנות הידיעות רויטרס.
אתר אונליפנס, שמשרדיו המרכזיים נמצאים בלונדון, הוא שירות מנויים לתוכן שהושק בשנת 2016, ואשר במסגרתו יכולים יוצרי תוכן יכולים להרוויח כסף ממשתמשים המנויים לתוכן שלהם. רק המנויים, ה'מעריצים' יכולים לצפות בתכנים ומכאן גם שמו של האתר - אונלי-פנס, מעריצים בלבד. האתר פופולרי מאוד בתחום הפורנוגרפיה אך משמש גם יוצרי תוכן בתחומים אחרים דוגמת בישול, כושר גופני ועוד.
על-פי המודל העסקי של האתר, המנוי שבוחר לשלם דמי חבר חודשיים יכול לצפות בתוכן של היוצר שאחריו הוא מעוניין לעקוב ושעל תכניו הוא משלם. 80% מהעמלה מועברת ליוצר התוכן, ו-20% מוחזקים בידי החברה. לאחר ניכוי עמלות שונות - נותר חלקה של החברה על כ-12%.
בסוכנות הידיעות רויטרס פורסם כי במהלך התחקיר נעשה ניסיון לאתר מסמכים על מקרים שאליהם קשור אונליפנס ביותר מ-250 סוכנויות אכיפת חוק בארצות הברית, הנחשבת לשוק הגדול ביותר של האתר. ב-56 סוכנויות נמצאו רשומות הנוגעות לתלונות שהגישו אנשים על פוסטים שהועלו ללא הסכמתם. 50 סוכנויות אחרות סירבו לספק רשומות - בשל חוקי פרטיות, מגבלות טכניות וגורמים אחרים. גורמים אחרים לא הגיבו, טענו שאין בידיהם רישומים רלוונטיים או סיפקו רישומים שאינם רלוונטיים.
ברוב המקרים מבין 128 התלונות - מדובר בתלונות של נשים נגד גברים שהיו שותפים שלהן לשעבר ליחסי מין. לעתים קרובות מדובר בתוכן מיני שהופק בהסכמה במסגרת מערכת היחסים שניהלו, אך פורסם ללא רשותן של הנשים המצולמות או ללא ידיעתן. ב-40% מן המקרים הופיעו הסרטונים גם באתרי מדיה חברתית פופולריים אחרים - לרוב בגרסאות קטועות וערוכות שנועדו לקדם את המכירות של הסרטון המלא שהופיע באתר אונליפנס.

תאריך:  13/03/2024   |   עודכן:  13/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
128 תלונות הוגשו על פרסומים ללא הסכמה באונליפנס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, נשא נאום תקיף בו קרא לנבחרי הציבור "להיות ראויים" ללוחמים ולפעול למען אחדות    הנאום לא אושר מראש ע"י דובר צה"ל    ארגון תורת לחימה: "מדובר בנאום פוליטי"    סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן הביע תמיכה בדברי תא"ל גולדפוס
איציק וולף
מכירות התעשיה האוירית גדלו בשנת 2023 ב-7% והסתכמו ב-5.32 מיליארד דולר    71% ממכירות החברה - לייצוא לעומת 29% לשוק המקומי    10% מעובדי החברה גויסו למילואים במלחמת חרבות ברזל
איתמר לוין
בג"ץ: רק משום שהרב הראשי פורש בעוד חודשיים - לא תידון עתירה שביקשה להעמידו לדין משמעתי בשל התבטאויותיו    עתירה דומה נגד הרב שלמה עמאר נדחתה מאותה סיבה
איתמר לוין
רב-פקד בדימוס דני יופה אומר שאלשיך לא התערב בחקירה, אם כי ייתכן שקרא את העדויות    הרו קיבל הצעה להיות עד מדינה - שהייתה מתוכננת מראש    "ב-20 שנה ראיתי הדלפות מהמשטרה, מהפרקליטות, מסניגורים"
איציק וולף
החברה צופה המשך קבלת הזמנות מהותיות במהלך הרבעון הראשון והשני ותעדכן את המשקיעים בהתאם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il