X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי (תיקון - דיווח שנתי לוועדת הכלכלה של הכנסת), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. 4 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול שני מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

תאריך:  20/03/2024   |   עודכן:  20/03/2024
+מוצרים מפוקחים בחרום: עדיין לא ידוע מה ייכנס לרשימה
23:58 20/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה את ההצעה של ביטן לתקן את חוק הגנת הצרכן כדי להילחם בתופעה של העלאת מחירים במלחמה ומצבי חירום  ▪  היו"ר: מקווה שלא יקרה שום דבר בלבנון שבשבילו נצטרך את החוק הזה

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+כלי טיס בלתי מאויש תקף שני מחבלים שהלכו במרחב נור א-שמס
23:30 20/03/24  |  עידן יוסף

לוחמי צה"ל פועלים בשעה זו במרחב טולכרם במבצע חטיבתי. בתחילת הפעילות תקף כלי טיס בלתי מאויש שני מחבלים שהלכו במרחב נור א-שמס וסיכנו את כוחותינו.

+סופית: תתאפשר קבורת כבאים וסוהרים בבתי קברות צבאיים
23:29 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק בתי קברות צבאיים (תיקון מס' 5), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת מירב בן ארי וחבר הכנסת צביקה פוגל. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
מוצע בה לקבוע כי סוהרים שנפטרו יהיו זכאים להיקבר בבתי קברות צבאיים אף אם לא נהרגו בעת ועקב שירותם, וכן כי כבאים יהיו זכאים לקבורה בבתי קברות צבאיים אם נהרגו בעת ועקב שירותם. בנוסף, מוצע לזכות את מי שכיהן כנציב הרשות הארצית לכבאות והצלה בזכאות לקבורה בבית קברות צבאי, וכן לאפשר לרשות המוסמכת לייחד חלקה בבית קברות צבאי גם לכבאים, בנוסף לאנשי כוחות הביטחון השונים.

+בטרומית: הסכום המרבי שניתן יהיה להפקיד בקופות גמל להשקעה יוגדל ל-300,000 שקל
23:28 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון - הגדלת הסכום המרבי להפקדה בקופות גמל להשקעה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת ולדימיר בליאק וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ינון אזולאי. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.
מוצע בה להגדיל את הסכום המרבי שניתן להפקיד בקופות גמל להשקעה ל-300,000 שקלים חדשים.

+בטרומית: עובד יוכל לבחור לקחת חופשה ביום אזכרה של בן משפחה
23:27 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חופשה שנתית (תיקון - הוספת יום חופשה ביום אזכרת בן משפחה שנפטר), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת נאור שירי וקבוצת חברי כנסת. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
בסעיף 6 לחוק חופשה שנתית נקבע כי במהלך שנת העבודה רשאי עובד לקחת יום חופש אחד מימי החופשה השנתית המגיעים לו לפי החוק במועד שיבחר, ויום אחד נוסף באחד מהימים המנויים בתוספת לחוק. מוצע להוסיף לרשימת הימים המנויים בתוספת לחוק את יום האזכרה של קרוב משפחתו של העובד.

+בטרומית: בנקים יחויבו לאתר ולפנות באופן יעיל לבעלי חשבונות ללא תנועה
23:20 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הבנקאות (חובת איתור בעלי חשבונות ללא תנועה), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת יונתן משריקי. 23 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי, כחלק מחובת איתור בעלי חשבונות ללא תנועה, החלה על תאגיד בנקאי מכוח חוק, יצור קשר עם בעל חשבון ללא תנועה, באמצעות דואר, מסרון, שיחת טלפון או דואר אלקטרוני, בהתאם לפרטי ההתקשרות הנמצאים בידי התאגיד הבנקאי. עוד מוצע לחייב תאגיד כאמור לפנות לרשות האוכלוסין לקבלת פרטיו של בעל חשבון ללא תנועה, במידת ולא הצליח התאגיד הבנקאי ליצור קשר עם בעל החשבון בתוך 30 ימים ממועד פירעונו של החשבון.

+בטרומית: ייצוג הולם למשרתי המילואים בקרב העובדים בשירות המדינה
23:15 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המדינה (מינויים) (תיקון - ייצוג הולם ללוחמים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת מאיר כהן. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לתת ייצוג הולם למשרתי המילואים בקרב העובדים בשירות המדינה, בדומה לאוכלוסיות מיוחדות אחרות.

+בטרומית: המונח "נכה נפש" ישונה בספר החוקים ל"מתמודד נפש"
23:15 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להחלפת המונח שיקום נכה נפש (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לשנות את שמו של חוק שיקום נכי נפש בקהילה ל"חוק ליווי ותמיכה למתמודדי נפש", וכן ולשנות בכל מקום בחקיקה את המונחים "שיקום" ו"נכה נפש", כך שכעת יקראו "ליווי ותמיכה" ו"מתמודד נפש".

+בטרומית: שארי כוחות הביטחון יהיו זכאים למלוא קצבת השארים
23:13 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות הקבע בצבא הגנה לישראל (גמלאות) (תיקון - ביטול ניכוי מקצבה), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת בועז ביסמוט וצביקה פוגל אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מתן כהנא. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה ששאריו של חייל בשירות קבע, שוטר, סוהר או עובד שירותי הביטחון, שזכאים מחמת פטירתו לתגמולים לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, יהיו זכאים הן למלוא התגמולים מכוח החוקים כאמור והן למלוא קצבת השארים מכוח חוק שירות הקבע (גמלאות) או חוק שירות המדינה (גמלאות), ללא קיזוזים או ניכויים כלשהם. ההוראה תחול גם לעניין שאריו של עובד אחר בשירות המדינה שזכאים מחמת פטירתו לתגמולים לפי חוק משפחות חיילים.

+בטרומית: עדיפות בזכאות לדיור במעונות סטודנטים למשרתי צבא
23:10 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מתן עדיפות לחיילים ולמשרתי מילואים בזכאות למעונות סטודנטים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת ששי גואטה ומשה פסל. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.
ברקע מלחמת חרבות ברזל מוצע לקבוע בהוראת שעה לשנות הלימודים האקדמיות התשפ"ה והתשפ"ו, כי המוסדות שנכללים תחת חוק זכויות הסטודנט, התשס"ז-2007 יתנו עדיפות בזכאות לדיור במעונות סטודנטים למי ששירתו בשירות סדיר או בשירות מילואים, וזאת כדי להוקיר ולסייע למשרתים כאמור.

+בטרומית: חוק המאבק בטרור יכלול "לייק" לרשומה
23:09 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - הסתה לטרור ברשתות חברתיות), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך. 46 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 27 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה להוסיף להסדר הקיים כי גם תמיכה באמצעות שימוש בסימון ברשת חברתית אשר משמעותו תמיכה או אהדה, תהווה פרסום לפי חוק זה. בנוסף, מוצע להוריד את רף ההסתברות הנדרש לצורך הרשעה בעבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור או הסתה לטרור, מ"אפשרות ממשית" ל"אפשרות סבירה". לבסוף, מוצע לאפשר למשטרת ישראל לפתוח בחקירה על ביצוע עבירות כאמור בלא צורך באישור של גורם נוסף לרבות פרקליט המדינה.

+בטרומית: תוחמר הענישה בגין עבירות פשיעה חקלאית
23:07 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - מאבק בפשיעה החקלאית), התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת לימור סון הר מלך. 43 חברי כנסת תמכו בהצעה, לעומת 11 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה להרחיב את רשימת המקרים בהם אדם לא יישא באחריות פלילית לפי סעיף ההגנה העצמית, לצד החמרת הענישה וקביעת עונשי מינימום בעבירות שונות בחוק העונשין בנסיבות הקשורות לפשיעה חקלאית.

+בטרומית: עמלה חד-פעמית של עד 200 שקל בעד העמדת ערבות בנקאית המובטחת בפיקדון כספי
23:06 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - הגבלת עמלת ערבות בנקאית שמובטחת בפיקדון כספי מסוים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת מיכאל ביטון. 40 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי יוכל לגבות עמלה חד-פעמית בסכום שלא יעלה על 200 שקלים חדשים בעד העמדת ערבות בנקאית שמובטחת בפיקדון כספי.

+בטרומית: השטת כלי שיט בהשפעת אלכוהול או סם מסוכן תהווה עבירה פלילית
23:05 20/03/24  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת הנמלים (איסור על השטת כלי שיט ועל הפלגה באופנוע ים בשכרות), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת יצחק קרויזר. 31 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים, עם נמנע אחד, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע בה לאסור על השטת כלי שיט תחת השפעת אלכוהול או סם מסוכן. עוד מוצע להסמיך שוטר לדרוש דגימת נשיפה, רוק או דם מאדם הממלא תפקיד בכלי שיט, בין היתר, משיט כלי השיט או נתב, לשם בירור חשד להשטה תחת השפעה כאמור. לפי המוצע, השטת כלי שיט בהשפעת אלכוהול או סם מסוכן תהיה עבירה פלילית שלצידה עונש מאסר של חמש שנים.

+בטרומית: נישום יוכל לבקש מרשות המיסים להעביר מידע בעניינו ישירות לגוף ציבור
23:03 20/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (העברת מידע לבקשת הנישום), התשפ"ד-2024 של ח"כ צבי סוכות. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.
מוצע בה לקבוע כי במקרים בהם נישום פונה לרשות המיסים לשם העברת מידע בעניינו, לצורך קבלת שירות מגוף ציבורי, יוכל הנישום לבקש כי המידע יועבר ישירות מהרשות לגוף הציבורי, לטובת קיצור תהליכים ויעילות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריאל קלנר / Ariel  Kallner  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: דוחות תאגיד השידור יועברו לוועדת הכלכלה מדי שנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
יו"ר השדולה החדשה למניעת פגיעות מיניות מבקשת להגביר את המודעות, לתמוך בנפגעים ולקדם חקיקה והקמת בתי דין מיוחדים    השר מרגי: דלתי תהיה פתוחה לנושא    השר אליהו: מדינת העם היהודי חייבת להוות ראש החץ במלחמה בפגיעות מיניות
עידן יוסף
הכנסת דחתה את הצעת החוק שלה להארכת משך השירות של חיילות ופתיחת כל התפקידים בצבא בפניהן להשוואת שירות נשים וגברים בצה"ל    מיכאלי תקפה את צה"ל על אפליה מגדרית ועל כך שנשים לא משובצות לפי כישורים ומפגר מאחור ביחס לצבאות אחרים    משרד הביטחון השיב שכל שינוי צריך להיעשות בהדרגה וכי צה"ל פועל להרחבת רשימת התפקידים הפתוחים לנשים
יפעת גדות
ועדת הפנים והגנת הסביבה דורשת מהמשרד להגנת הסביבה להורות על ביצוע סקר סיכונים על ההשלכות של העברת החומר המסוכן (קונדנסט) לאשדוד    עוד התבקשו המשרדים לפרסם דוח תחלואת סרטן באשדוד
עידן יוסף
450 עו"סים פעלו ב-251 מלונות מפונים, 210 עו"סים נוספים בליווי משפחות הנעדרים ומשפחות החטופים, ועובד צמוד - לכל משפחה וילד ששבו מהשבי    משרד הרווחה פועל לשיפור תנאי העסקתם של עובדים סוציאליים, כולל העלאת שכר ותוספת תקנים
עידן יוסף
מהיום: המדינה מכירה בארוסות חללים שנספו במערכה מאז ה-7 באוקטובר    בין הזכויות שתינתנה: תגמול חודשי לתקופה של חמש שנים, סיוע במימון לימודים אקדמאים ומימון סיוע נפשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il