הרכבת יכולה להמשיך לנסוע כל היום ללא צורך בתדלוק. המהנדסים רצו להוכיח עד כמה זה עובד, ולכן בחרו לשבור שיא גינס. הם נהגו בתורות ברכבת במשך הלילה ולמחרת, וכאשר הרכבת עצרה לבסוף ב-17:23 ב-22 במרס, היא עברה 2,803 ק"מ, במשך 46 שעות, והכל על מיכל אחד בלבד של מימן.
השיא הקודם נשבר בשנת 2021 עם רכבת סוללת FLIKT Akku בגרמניה. לאחר מכן הושג מרחק של 224 קילומטרים ללא טעינה או החלפת מקורות כוח. סטדלר הציגה לראשונה את רכבת המימן FLIRT H2 ב-2022 בברלין. זה היה המודל של רשות התחבורה האמריקנית SBCTA בקליפורניה. הנסיעות התקיימו תחילה בשוויץ, שם נבנתה הרכבת, ולאחר מכן במסלול מבחן מיוחד בקולורדו שבארצות הברית.
חברות כמו אלסטום תופסות את מרכז הבמה עם רכבות מונעות מימן, כמו גם חברות כמו "ואבטק" (Wabtec) מכריזות על קטרי משא המונעים באמצעות סוללות. לצד סוגי הדלק החלופיים הללו, חברה מבריטניה, Riding Sunbeams (בתרגום מילולי - רכיבה על קרני השמש), פונה לשמיים כדי לרתום את כוחה של השמש כדלק חלופי לרכבות. החברה נוסדה על-ידי ארגון הצדקה האקלימי 'אפשרי' ו'אנרגיה קהילתית דרום', ומשימתה לספק לרשתות הרכבות של בריטניה אספקה ישירה של אנרגיה מתחדשת.