X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. ייתכן גם אשפוז [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
הלילה: נתניהו יעבור ניתוח בקע בהרדמה מלאה
לשכת ראש ממשלה: בבדיקה שגרתית התגלה אצל נתניהו בקע הוא יעבור ניתוח הלילה בהרדמה מלאה סגן ראש הממשלה יריב לוין ימלא את מקומו בזמן הניתוח

במוצאי שבת, במהלך בדיקה שגרתית, התגלה אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו בקע. בהתייעצות עם רופאיו, הוחלט כי הלילה, בתום סדר היום (יום א׳, 31.3.24) יגיע ראש הממשלה לבית החולים לצורך ניתוח בקע. עד אז, יימשך סדר יומו כרגיל.
הניתוח יתבצע בהרדמה מלאה. בזמן זה, ימלא את מקומו של ראש הממשלה סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין, כפי שהיה בפעם הקודמת שבה נותח נתניהו בהרדמה מלאה.
אחרי שנפגש לראשונה עם הורי החיילים החטופים ביום חמישי, נועד היום נתניהו עם קרובי החיילות החטופות במשרדו בירושלים. זאת, אחרי שחלק מקרובי החטופים הודיעו אמש כי יפעלו להדחתו המיידית של נתניהו", שלטענתם "מטרפד עסקה".
בפעם הקודמת נטען כי נתניהו סבל מהתייבשות, ובהמשך התברר שבגופו הושתל קוצב לב.

תאריך:  31/03/2024   |   עודכן:  31/03/2024
+הסתיים הניתוח: "נתניהו ער ומשוחח עם משפחתו"
04:43 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בבית החולים הדסה עין כרם הסתיים בהצלחה ניתוח הבקע שעבר ראש הממשלה בהרדמה מלאה  ▪  נתניהו התעורר ומבית החולים נמסר כי הוא מתאושש ומשוחח עם משפחתו

[צילום: דוברות הדסה]
עבר ניתוח בהרדמה מלאה [צילום: מרק ישראל סאלם, פלאש 90]
+נתניהו: בחירות עכשיו ישתקו את המו"מ לשחרור חטופים
20:42 31/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה: "מי שאומר שאני לא עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו טועה ומטעה. בעוד ישראל מגמישה עמדות, חמאס מקשיח עמדות"  ▪  על החרדים: "התקדמנו כברת דרך, בפטישים לא נשיג גיוס"

פעילי אחים לנשק בשכונת מאה שערים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+דובר ממשלת ישראל בשפה האנגלית, אילון לוי, פורש מתפקידו
16:05 31/03/24  |  מירב ארד

דובר ממשלת ישראל בשפה האנגלית אילון לוי הודיע על סיום כהונתו בתפקיד. לוי כתב ברשת X: "לאחר למעלה מ-400 ראיונות תקשורת, תדרוכים, ומסיבות עיתונאים כדובר רשמי מטעם ממשלת ישראל מאז ה-7 באוקטובר, הגיעה העת לצאת לדרך עצמאית בהסברה עם הצוות שסייע לי מפרוץ המלחמה. אין לנו את הפריווילגיה להזניח את זירת הקרב. אמשיך להילחם על שמנו הטוב, בין אם כדובר רשמי ובין אם לאו."

+בדרך להורדת יוקר המחיה: מה שטוב לאירופה טוב לישראל
13:25 31/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הרפורמה תאפשר אוטוסטרדה של יבוא במינימום רגולציה וביורוקרטיה על בסיס העיקרון לפיו כל מוצר שנמכר כדין באירופה יכול להימכר בישראל מבלי לעבור תקינה או בדיקה ישראלית. שחרור חסמי היבוא יגביר את התחרות ויביא להורדת מחירים

[צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+השר אמסלם עותר לבג"ץ: חובת גיוס לצבא או לשירות לאומי גם לערביי ישראל
12:17 31/03/24  |  מירב ארד

אחרי פסיקת בג"ץ בנוגע לגיוס חרדים, הגיש הבוקר (יום א') השר אמסלם באמצעות עו"ד מוטי שמעון עתירה לבג"ץ נגד שר הביטחון יואב גלנט, 'הפוקד' והיועמ"ש. אמסלם הסביר: "החלטתי לעתור לבג"ץ, באמצעות עו"ד מוטי שמעון, מכיוון שציבור הערבים בישראל זכאי לזכויות שמקבל כל אזרח ישראלי אולם לא נושא בשוויון בנטל בכל הנוגע לחובת הגיוס לצבא. אני לא בונה על המוסד הזה, שאני קורא לו היכל הצבועים, אבל מעניין אותי לראות כיצד יצליחו לברוח הפעם מקבלת החלטה, אחרי ההחלטה שקיבלו בנוגע לגיוס חרדים...אני בעד ליצור שוויון בנטל כך שכלל האזרחים במדינה הזכאים לזכויות יישאו בנטל הגיוס לצה"ל או בשירות לאומי (אלא אם כן קיבלו פטור או דחיית שירות כפי שהחוק מאפשר) ובכך ימלאו את חובתם האזרחית."

+רה"מ: "יש סימנים מעודדים להתאוששות מהירה יחסית בשכר ובתעסוקה"
12:16 31/03/24  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש ביום חמישי האחרון עם נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון וקיבל ממנו את דוח בנק ישראל לשנת 2023, בלשכת רה״מ בירושלים.
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: ״הנתונים העיקריים הם קודם כל שיש סימנים מאוד מעודדים להתאוששות מהירה יחסית גם בשכר, גם בתעסוקה. בנושא כרטיסי אשראי, זה אף עובר את המקום שצפינו שנהיה עוד לפני המלחמה.
יש כמובן גם משימות, אבל אני חושב שיש כאן הוכחה, שהמשק הוא חזק, שההתאוששות, שחווינו גם אחרי משברים ביטחוניים אחרים ומלחמות אחרות, אנחנו בעצם נמצאים בתוכה כרגע. אני חושב שהדבר הזה זה סימן טוב ומעודד.
לגבי תקציב הביטחון - אנחנו כמובן צריכים להתאים אותו לצרכים שנתגלו במלחמה הזו, שקיימים גם בעולם. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר עצמאיים ביכולת הייצור של אמצעי הלחימה שאנו זקוקים להם.
אנחנו נעשה את זה, אבל נעשה את זה בצורה אחראית מאוד ובצורה מושכלת, כדי שישראל תהיה עצמאית. אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להיות מחוסנים מלחצים חיצוניים, כי אנחנו צריכים לקבל את ההחלטות שלנו. אחת הדרכים לעשות את זה, זה."

+השר וסרלאוף תוקף את נתניהו: "תעמוד מאחורי מה שאתה אומר"
11:29 31/03/24  |  מירב ארד

השר יצחק וסרלאוף תוקף את רה"מ בכנס כיפה על 'האומץ לדבר על זה - מתמודדי נפש בצל המלחמה': "רה"מ ישב עם ראשי הרשויות בצפון ואמר שתוך 10 ימים יביא החלטת ממשלה בנושא, הם צריכים את המענה כמו חמצן. כשאתה בא ואומר להם משהו - תעמוד מאחורי מה שאתה אומר, לכן לא השתתפתי בישיבת הממשלה".

+ח"כ כהנא: "הסיבה המרכזית שאנחנו בממשלה היא עסקת חטופים"
10:23 31/03/24  |  מירב ארד

ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי אומר בראיון לגל"צ: "הסיבה המרכזית שאנחנו בממשלה היא עסקת חטופים, בלעדינו הסיכויים לעסקה ירדו פלאים. אם נראה שזה לא מתקדם לשם - נשקול את השארותנו בממשלה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלילה: נתניהו יעבור ניתוח בקע בהרדמה מלאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
הרפורמה תאפשר אוטוסטרדה של יבוא במינימום רגולציה וביורוקרטיה על בסיס העיקרון לפיו כל מוצר שנמכר כדין באירופה יכול להימכר בישראל מבלי לעבור תקינה או בדיקה ישראלית. שחרור חסמי היבוא יגביר את התחרות ויביא להורדת מחירים
עידן יוסף
פחות מרבע מהנשאלים, רובם אנשי שמאל, מרגישים שמדיניות רישוי כלי הירייה המקלה פוגעת תחושת הביטחון האישי שלהם    בקרב הערבים 54.5% השיבו כי המדיניות החדשה משפרת או לא משפיעה על תחושת הביטחון שלהם ו-34% אמרו שפוגעת
עידן יוסף
כבר לפני חודש ביקש השר בן-גביר מנציבות שירות המדינה למנות למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי את רפאל אנגל    הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה אישרה פה אחד למנותו
איתמר לוין
הגיבה בבג"ץ לתיקונים בפקודת המשטרה שיזם בן-גביר: יש לבטל את התיקון המאפשר לשר לקבוע מדיניות חקירות, ולתת פרשנות מצמצמת ליתר התיקונים
איציק וולף
השר בני גנץ אמר כי הצעתו והצעת השר איזנקוט למתווה שירות ישראלי בהסכמה רחבה נמצאת בתוקף גם היום    "אחרי ה-7.10, גם החברה החרדית חייבת להבין שמשהו השתנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il